quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
Dus...
Ik gister vol vertrouwen naar de kroeg..
Wie is de eerste die ik tegenkome? Juist, mijn oude date...
Heb de eer aan mezelf gehouden en gedag gezegd, maar dat was het (ze dook ook weg toen ze mij zag binnenkomen).
De boodschap is iig duidelijk nu...
Misschien is ze gewoon erg verlegen..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
Dus...
Heb de eer aan mezelf gehouden en gedag gezegd, maar dat was het (ze dook ook weg toen ze mij zag binnenkomen).
Was hij zenuwachtig of liep het gewoon niet zo goed? Krijgt hij wel de kans op een 2e date?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gisteren date gehad, naar een concertje geweest en daarna nog even de kroeg in. Het was wel gezellig, best leuke man om te zien, maar toch twijfel want zooo soepel liep het naar mijn idee nou ook weer niet tussen ons en gevoelsmatig kon ik hem niet altijd peilen (maar dan bij hem ook weer niet in de vorm dat ik dan suuuupernieuwsgierig word, zoals dat ook wel eens is). Hij gaf aan het einde van de avond aan wel weer af te willen spreken, op zich prima. Geloof dat hij wel had willen zoenen, maar het was zo koud buiten en hij twijfelde nét te lang, dat ik vervolgens na de 3 wangzoenen 'doei' heb geroepen
Zondequote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
Dus...
Heb ook een berichtje gestuurd in de strekking van: WTF!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:02 schreef Linguine het volgende:
Ahh nee wat kut! En wat lullig van r pfff.. Ze snapt zelf toch ook wel dat ze jou daar kan tegen komen, had ze op z'n minst even een berichtje kunnen sturen dat het hierbij bleef.
Had niet het idee dat hij heel zenuwachtig was. Het is ook niet dat het totaal niet liep ofzo, maar het was niet de soepelheid die je ook wel eens hebt (of verwacht ik nou weer teveel). Lag misschien ook wel aan mijn brakke hoofd, dus wil hem nu ook wel eens met een wat nuchterder hoofd meemaken. Nu nog iets leuks bedenken om te doen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Was hij zenuwachtig of liep het gewoon niet zo goed? Krijgt hij wel de kans op een 2e date?
Dat vind ik ook, hoe moeilijk is het om gewoon iets te laten horen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat niet reageren op een open en eerlijk berichtje zo ontzettend laag. Toont echter wel wat voor vlees je (niet meer) in de kuip hebt
Aah well SC, je bent door een (not so) perfect 10 gebruikt voor seks, moet ook je ego strelen toch
Waarom heb je nog steeds de behoefte om antwoord te krijgen via sms ofzo? Het zou beter voor jezelf zijn als je dat niet nodig had denk ik.. bedoel ze reageert niet, duikt weg in de kroeg en je hoopt nog op een bericht terug...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ook een berichtje gestuurd in de strekking van: WTF!
Maar dan aardig
Hoop dat ze reageert en eerlijk is en anders is het ook wel duidelujk
Als het al duidelijk is, waarom om meer duidelijkheid vragen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ook een berichtje gestuurd in de strekking van: WTF!
Maar dan aardig
Hoop dat ze reageert en eerlijk is en anders is het ook wel duidelujk
Harteloosquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:35 schreef Linguine het volgende:
Jezus, wat een harteloze mensen zitten hier soms. Hij vindt haar toch nog steeds leuk, dat is niet over van de ene op de andere dag. Hij weet zelf vast ook wel dat het nutteloos is om nog een bericht te sturen maar het is toch gewoon lastig om het zo vaag af te sluiten als het (naar jouw idee iig) daarvoor zo leuk was.
Probeer hem juist wat te helpen maar oke. Begrijpen toch ook wel dat het lastig is. Maar helpen kan ook zijn juist iemand duidelijk te maken dat het zo wel goed is en hij er verder niet teveel aandacht meer aan moet besteden.. beetje overdreven reactie vind ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:35 schreef Linguine het volgende:
Jezus, wat een harteloze mensen zitten hier soms. Hij vindt haar toch nog steeds leuk, dat is niet over van de ene op de andere dag. Hij weet zelf vast ook wel dat het nutteloos is om nog een bericht te sturen maar het is toch gewoon lastig om het zo vaag af te sluiten als het (naar jouw idee iig) daarvoor zo leuk was.
Nee maar ja dan is het alsnog goed dat sommigen bevestiging ervan geven dat hij er inderdaad niet zo mee moet zitten toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:55 schreef Linguine het volgende:
Ja dat bedoel ik dus. Iedereen weet dat dat de beste remedie is, SC dus ook. Het punt is dat verstand en gevoelens vaak niet gelijk op gaan.
Denk dat ze gewoon nog wat kinderlijk zijn dan vaak. Zo van 'ik heb niet eens meer op hem gereageert haha' en dan bij vriendinnen zo. Bedoel als je wat normaal nadenkt dan reageer je gewoon wel, of je date moet zich heel erg misdragen hebben ofzo of gemeen zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:57 schreef Amy1990 het volgende:
Ik vind dat zo stom he, mensen die dan gewoon niets meer laten horen. Hoeveel moeite is het nou om even een berichtje te sturen dat je het hierbij wilt laten?
Hebben ze de ballen niet voor. Vinden ze eng, ofzo. Ergens snap ik het wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:57 schreef Amy1990 het volgende:
Ik vind dat zo stom he, mensen die dan gewoon niets meer laten horen. Hoeveel moeite is het nou om even een berichtje te sturen dat je het hierbij wilt laten?
Ik kan me er ook wel in inleven, ben er zelf ook niet goed in om 'negatief nieuws' te moeten brengen. Maar om dan maar helemaal niks te laten horen vind ik echt belachelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:00 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Hebben ze de ballen niet voor. Vinden ze eng, ofzo. Ergens snap ik het wel.
Ik snap wel dat het niet leuk is om iemand te moeten afwijzen en dat negeren de gemakkelijkste manier is om dezelfde boodschap af te geven... Maar ik denk dat iedereen wel aan beide kanten heeft gestaan en dan weet je toch hoe fijn je vindt om zekerheid te hebben?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:00 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Hebben ze de ballen niet voor. Vinden ze eng, ofzo. Ergens snap ik het wel.
Jij bent homo toch? Is het dan niet een enorm gedoe om een man uit Rusland of de landen daaromheen te halen gezien de maatschappelijke positie van homo's aldaar? En wat vind je precies in oostblokmannen dat je mist in de Nederlandse man?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ben specifiek in wat ik zoek in iemand. En dat zal hier in Nederland niet snel gebeuren... De omringende landen van Rusland is waar mijn wijzertje op staat.
Hij vindt Dimitri gewoon een mooie naamquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent homo toch? Is het dan niet een enorm gedoe om een man uit Rusland of de landen daaromheen te halen gezien de maatschappelijke positie van homo's aldaar? En wat vind je precies in oostblokmannen dat je mist in de Nederlandse man?
Nah, niet alle van die online-shit hoef je te gebruiken voor relatie-technische dingen hè. Ik gebruik WA ook met mijn pa bijvoorbeeld. Maar snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
Hier zit ik er steeds meer over te denken om maar helemaal te kappen met al dat digitale gedoe. WhatsApp, Facebook, Twitter, noem maar op.
In het pre-digitale tijdperk waren wederzijdse verwachtingen gewoon veel duidelijker, online word je naar mijn mening veel sneller ingeruild of afgeschreven, zonder de ander ook maar een kleine kans te geven.
Zo makkelijk gaat het natuurlijk niet. Als je 'kapt' met het digitale gedoe (dus ook FOK, etc?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
Hier zit ik er steeds meer over te denken om maar helemaal te kappen met al dat digitale gedoe. WhatsApp, Facebook, Twitter, noem maar op.
In het pre-digitale tijdperk waren wederzijdse verwachtingen gewoon veel duidelijker, online word je naar mijn mening veel sneller ingeruild of afgeschreven, zonder de ander ook maar een kleine kans te geven.
Kappen met Fok is ook iets waaraan ik zit te denken. Communicatie wordt hier steeds harder, verwensingen vliegen je bij toeren om de oren, van begrip lijkt weinig sprake meer te zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat het natuurlijk niet. Als je 'kapt' met het digitale gedoe (dus ook FOK, etc?) ben je binnen mum van tijd een sociale outcast. Alles wordt via whatsapp/facebook geregeld.
In het pre-digitale tijdperk had je een veel kleiner visvijvertje. Mijn ouders kwamen elkaar op hun 19e tegen op de dansschool, er was niet veel anders en ze zijn nu ruim 41 jaar getrouwd.
De mogelijkheden zijn eindeloos, dat is van de ene kant supermooi...en van de andere kant natuurlijk inderdaad minder want je weet ALTIJD...'hierna heb ik nog verschillende opties'. Maar ontkomen doe je er echt niet meer aan.
Wat dacht je van uitgaan? SMS of mail?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:23 schreef Linguine het volgende:
Maar hoe moet je een afspraak met iemand maken zonder gebruik te maken van je mobiel etc, een brief sturen?
Mail is al digitaal!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat dacht je van uitgaan? SMS of mail?
Bij voorkeur met een navelstrengetje verbonden?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:28 schreef Linguine het volgende:
Ah, ik dacht dat je alle (digitale) media wilde omzeilen. Zonder facebook en whatsapp moet je je in principe wel kunnen redden ja. Maar ik zou me wel verloren voelen hoor zonder haha aangezien ik bellen haat. Dan zouden de enige keren dat je kunt bijpraten met vriendinnen de paar keer per week zijn dat je elkaar ziet.. Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor.
Probeer het. Dan kom je wel heel zuur over. Zo van: "men past zich maar aan mij aan, ik heb geen zin in die moderne fratsen! "quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Kappen met Fok is ook iets waaraan ik zit te denken. Communicatie wordt hier steeds harder, verwensingen vliegen je bij toeren om de oren, van begrip lijkt weinig sprake meer te zijn.
Zou je echt een sociale outcast worden als je alles de deur uitflikkert? Ik heb het idee dat iig de contacten een stuk echter worden. Dat mis ik, ook bij het daten
Klopt, maar mail kom ik toch niet onderuit in verband met m'n studie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mail is al digitaal!
Als jij als enige overal vanaf gaat en al je vrienden blijven erop denk ik dat je een hoop mist. Dan moet steeds maar iemand jou een mail gaan sturen.![]()
Ik vraag van niemand zich aan mij aan te passen en ben allesbehalve zuur. Ook een leuk verschijnsel overigens; mensen een labeltje op willen plakkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Probeer het. Dan kom je wel heel zuur over. Zo van: "men past zich maar aan mij aan, ik heb geen zin in die moderne fratsen! "
Als je niet makkelijk bereikbaar bent omdat je een ouderwets principe aanhangt dan gaan mensen echt geen moeite doen om jou ook overal bij te betrekken. Het werkt tegenwoordig nu eenmaal zo.
Eh..we hebben net anderhalf topic besteed aan een chick uit de kroeg die vaag communiceerde, jammer de bammer..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuk man dat digitaal daten. Multi-interpretabele smsjes en whatsappjes. Digitale stiltes. Digitale voorstellingen van dames die uiteindelijk toch wat minder appetijtelijk lijken te zijn. Digitale ruis op de lijn. Digitale verwachtingen.
Nog een paar jaar en je hoeft echt de deur niet meer uit.
Preciesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:37 schreef eefje801 het volgende:
Ik vind het echt onzin dat je niet "meedoet" als je je wat verder houdt van sociale media/digitaal communiceren. Het geeft juist veel rust, heb het ook wel een tijd gedaan. Mensen die er niet meer zonder kunnen, dat snap ik juist niet.
Ook dat heb ik geprobeerd, mensen worden gewoon pissig als je niet binnen een voor hen redelijke termijn reageert via WhatsApp. Dan krijg je berichten in de trant van "ik zie dat je online bent geweest, waarom reageer je niet?!", terwijl ik aan het werk ben en even met een collega iets via WhatsApp zit te overleggenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:40 schreef Faxie het volgende:
Maar om het nou gelijk af te zweren... je kan ook gewoon een tandje terug schakelen
Tja daar moet je schijt aan hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook dat heb ik geprobeerd, mensen worden gewoon pissig als je niet binnen een voor hen redelijke termijn reageert via WhatsApp. Dan krijg je berichten in de trant van "ik zie dat je online bent geweest, waarom reageer je niet?!", terwijl ik aan het werk ben en even met een collega iets via WhatsApp zit te overleggen
Da's ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja daar moet je schijt aan hebbenHun probleem, niet de jouwe
Komt goed!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Herinner me er even aan dat ik niet moet vergeten je email te vragen voordat je uitcheckt
Daar heb je gelijk in, maar ze proberen het mijn probleem te maken en daar baal ik van. Maar goed, dit gaat offtopicquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja daar moet je schijt aan hebbenHun probleem, niet de jouwe
Dat is correct. Zal zeker een enorm gedoe worden om een man van daar naar hier toe te halen. Ik sluit ook niet uit dat ik zo'n man hier misschien wel in Nederland vind alleen die kans is toch wel klein.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent homo toch? Is het dan niet een enorm gedoe om een man uit Rusland of de landen daaromheen te halen gezien de maatschappelijke positie van homo's aldaar? En wat vind je precies in oostblokmannen dat je mist in de Nederlandse man?
Nadeel is dat daarmee de timestamp van anderen ook direct onzichtbaar wordt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:56 schreef Silenus het volgende:
Gewoon uitzetten dat ze kunnen zien wanneer je online bent geweest, sinds ik dat gedaan heb ben ik ook van dat gezeur af.
Ik wacht met smart op die mogelijkheid, dat kan nog niet bij Androidquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:56 schreef Silenus het volgende:
Gewoon uitzetten dat ze kunnen zien wanneer je online bent geweest, sinds ik dat gedaan heb ben ik ook van dat gezeur af.
Dat boeit toch niet, want kan jou (of mij) het nou schelen wanneer een ander voor het laatst online is geweest. Dat zie je met mails en smsjes ook niet en daar lig je hopelijk ook niet wakker van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:57 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Nadeel is dat daarmee de timestamp van anderen ook direct onzichtbaar wordt.
wel willen dat anderen t van jou niet kunnen zien, maar zelf het van de andere wel willen zienquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:57 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Nadeel is dat daarmee de timestamp van anderen ook direct onzichtbaar wordt.
Jammer dat je er toch nog op uit moet en dat ze IRL ook bestaan he,.... die vage vrouwen. En ik maar denken dat ze alleen digitaal bestonden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh..we hebben net anderhalf topic besteed aan een chick uit de kroeg die vaag communiceerde, jammer de bammer..
Het is lastiger om iemand in zijn smoel dat te zeggen, daar wordt je volwassen van. Het hoeft dan ook niemand te verbazen dat je nog weinig volwassen figuren treft in het datinggebeuren. Off of online overigens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
Haar profielnaam:quote:Let niet op mijn naam, had geen inspiratie en deze naam kwam uit een generator! xD (Ja, ik weet, slechte naam!)
Ohh, naief en arm meisje.quote:Profiel van gloryhole
Bekeken: 389 keer, Laatst online: vandaag
Klopt, klopt, klopt, klopt en klopt!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is lastiger om iemand in zijn smoel dat te zeggen, daar wordt je volwassen van. Het hoeft dan ook niemand te verbazen dat je nog weinig volwassen figuren treft in het datinggebeuren. Off of online overigens.
Lekker communiceren via smsjes/ whatsappjes, lekker mogelijkheid tot ruis vergroten en wel de hele boel bij elkaar daten maar niet de verantwoordelijkheid nemen gewoon 'live' tegen iemand ( of eventueel even bellen) te zeggen 'nee sorry, wordt hem niet'. Nee, het liefst onpersoonlijk smsje zodat je er 'af' bent. Maar wel op de pik/lul getrapt als het je zelf gebeurd. Onvolwassen gedrag vind ik het en ik heb er nooit aan meegedaan. Goed te horen dat meer mensen ook zelf even de moeite nemen om die 2 minuten in iemand te steken die moeite in jou steekt.
Maar goed, het zal wel een teken des tijds zijn en ik moet met mijn tijd mee.
R&P / Ze reageert niet meer op facebook of op sms'jes
Gvd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar profielnaam:
[..]
Ohh, naief en arm meisje.
Die zal wel veel reacties krijgen met zo'n naamquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar profielnaam:
[..]
Jezus...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar profielnaam:
[..]
Dit klinkt als oud zeerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is lastiger om iemand in zijn smoel dat te zeggen, daar wordt je volwassen van. Het hoeft dan ook niemand te verbazen dat je nog weinig volwassen figuren treft in het datinggebeuren. Off of online overigens.
Lekker communiceren via smsjes/ whatsappjes, lekker mogelijkheid tot ruis vergroten en wel de hele boel bij elkaar daten maar niet de verantwoordelijkheid nemen gewoon 'live' tegen iemand ( of eventueel even bellen) te zeggen 'nee sorry, wordt hem niet'. Nee, het liefst onpersoonlijk smsje zodat je er 'af' bent. Maar wel op de pik/lul getrapt als het je zelf gebeurd. Onvolwassen gedrag vind ik het en ik heb er nooit aan meegedaan. Goed te horen dat meer mensen ook zelf even de moeite nemen om die 2 minuten in iemand te steken die moeite in jou steekt.
Maar goed, het zal wel een teken des tijds zijn en ik moet met mijn tijd mee.
R&P / Ze reageert niet meer op facebook of op sms'jes
die zag ik laatst ook .. ook leuk in combinatie met "Houdt van: vermaken van mensen, mensen helpen, masseren,"quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar profielnaam:
[..]
Haha! Haar heb ik laatst nog een berichtje gestuurd op Knuz. Nooit reactie op gehad. Heb haar maar gestuurd dat je met zo'n naam vast veel reacties krijgtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar profielnaam:
[..]
Triestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar profielnaam:
[..]
Tot nu toe Paiq, al is dat na de jaarwisseling inderdaad erg rustig geworden. Mensen die in december nog bijna dagelijks online waren, zijn nu al een tijdje niet online geweest. Die activiteit zal het feestdagengevoel van vrijgezellen wel zijn geweest vorige maandquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef Dennisweb het volgende:
Via welke site hebben jullie trouwens het meeste contact? Paiq is hier heel erg dood. Knuz krijg ik soms een reactie op binnen (vind ik trouwens wel een leuke site).
onzin. als iemand nooit meer contact zoekt omdat je geen facebook hebt zul je ook niets aan diegene missen, gok ik zo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Probeer het. Dan kom je wel heel zuur over. Zo van: "men past zich maar aan mij aan, ik heb geen zin in die moderne fratsen! "
Als je niet makkelijk bereikbaar bent omdat je een ouderwets principe aanhangt dan gaan mensen echt geen moeite doen om jou ook overal bij te betrekken. Het werkt tegenwoordig nu eenmaal zo.
Nu je het zo zegt inderdaad...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot nu toe Paiq, al is dat na de jaarwisseling inderdaad erg rustig geworden. Mensen die in december nog bijna dagelijks online waren, zijn nu al een tijdje niet online geweest. Die activiteit zal het feestdagengevoel van vrijgezellen wel zijn geweest vorige maand.
Planetromeo dan toch wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef Dennisweb het volgende:
Via welke site hebben jullie trouwens het meeste contact? Paiq is hier heel erg dood. Knuz krijg ik soms een reactie op binnen (vind ik trouwens wel een leuke site).
Meestal wordt dan 'onzekerheid' misbruikt als excuus voor bot en horkerig gedrag. Want dat is het. Het vervelende is alleen dat je op dat gedrag geen sarcastische/cynische/horkerige reaktie terug kan geven want dan heb jij het weer gedaan. Dus hou je dan meer weer de eer aan jezelf en reageer je gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat niet reageren op een open en eerlijk berichtje zo ontzettend laag. Toont echter wel wat voor vlees je (niet meer) in de kuip hebt
Dit herken ik! Volgens mij is het volk van Paiq.nl blijkbaar gewoon niet intelligent genoeg..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:45 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik vidn het echt waanzinnig irritant dat elke vrouw die ik op paiq heb gesproken (matches, oneliners van hun kant, speeddates) heel erg traag chatten. Hoe kun je een gesprek met iemand voeren als na elk antwoord van mij 5 minuten pauze volgt en daarna een kort antwoord...
Het komt vooral erg ongeinteresseerd over. Vaak zijn ze nota bene zelf het gesprek begonnen of hebben mij zelfs via een one-liner benaderd dus dan begrijp ik helemaal deze houding niet. Maar Nederlandse vrouwen komen sowieso vaak erg verveeld en ongeinteresseerd over...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:51 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Dit herken ik! Volgens mij is het volk van Paiq.nl blijkbaar gewoon niet intelligent genoeg..
Klopt. Al schijnt mijn type vrouw nogal vaak uit het zuud'n te koom'n. Maar ik woon zelf in het 'oh zo verre, hoge, Noorden'quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:54 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Het komt vooral erg ongeinteresseerd over. Vaak zijn ze nota bene zelf het gesprek begonnen of hebben mij zelfs via een one-liner benaderd dus dan begrijp ik helemaal deze houding niet. Maar Nederlandse vrouwen komen sowieso vaak erg verveeld en ongeinteresseerd over...
Ik krijg bijna altijd Leidse studentes, maar die blijken dus intens saai te zijn. Ze doen vrijwel allemaal psychologie (waar verder niets mis mee is, gewoon toevallig).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:55 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Klopt. Al schijnt mijn type vrouw nogal vaak uit het zuud'n te koom'n. Maar ik woon zelf in het 'oh zo verre, hoge, Noorden'
Wees gewoon eerlijk kom je het verste mee, en bovenal als de ander je niet interessant vind zoals je bent heeft dat toch geen lang leven beschoren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:45 schreef Knipoogje het volgende:
Het is aan de andere kant ook wel weer zo, dat onzekerheid vaak uitgelegd wordt als arrogantie. Dan probeer je je onzekerheid te verbergen door te patsen over alles wat je wel niet kan. Maak ik mezelf ook wel schuldig aan
Of dan durf je niks te zeggen uit onzekerheid en als je dan wat zegt, is het iets wat je beter niet had kunnen zeggen
Zelf ben ik een huismus en zal dat ook nooit ontkennen wel een sociale huismus dat weer wel. En net als jou zie ik dat ook op bijna ieder profiel staan. Echter neem dat maar met een korreltje zout...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:20 schreef Viking84 het volgende:
W.b. oneerlijk zijn: wat mij ook heel erg opvalt is dat iedereen 'sociaal en spontaan' is en elk weekend gaat stappen, zelfs dertigplussers. Zijn die vrouwen echt zo of willen ze interessant doen?
Vergeet niet dat iedereen ook zeer sportief is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:20 schreef Viking84 het volgende:
W.b. oneerlijk zijn: wat mij ook heel erg opvalt is dat iedereen 'sociaal en spontaan' is en elk weekend gaat stappen, zelfs dertigplussers. Zijn die vrouwen echt zo of willen ze interessant doen?
Maar gewoon 's avonds een boek op de bank met een wijntje erbij kan ook wel hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Vergeet niet dat iedereen ook zeer sportief is.
Insinueer je nu dat dertigers niet meer mogen stappen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |