abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121468233
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Probeer het. Dan kom je wel heel zuur over. Zo van: "men past zich maar aan mij aan, ik heb geen zin in die moderne fratsen! "

Als je niet makkelijk bereikbaar bent omdat je een ouderwets principe aanhangt dan gaan mensen echt geen moeite doen om jou ook overal bij te betrekken. Het werkt tegenwoordig nu eenmaal zo.
Ik vraag van niemand zich aan mij aan te passen en ben allesbehalve zuur. Ook een leuk verschijnsel overigens; mensen een labeltje op willen plakken :7
Waarom zou ik overal bij betrokken willen worden? En ik blijf gewoon bereikbaar via m'n telefoon, het is niet zo dat ik de ambitie heb om een kluizenaar te worden :P
Je kan het een ouderwets principe vinden, maar tot nu toe heeft al dat online gedoe me meer ellende dan positieve ervaringen opgeleverd :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:39:22 #52
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121468248
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuk man dat digitaal daten. Multi-interpretabele smsjes en whatsappjes. Digitale stiltes. Digitale voorstellingen van dames die uiteindelijk toch wat minder appetijtelijk lijken te zijn. Digitale ruis op de lijn. Digitale verwachtingen.

Nog een paar jaar en je hoeft echt de deur niet meer uit. ^O^
Eh..we hebben net anderhalf topic besteed aan een chick uit de kroeg die vaag communiceerde, jammer de bammer..
pi_121468265
Maar om het nou gelijk af te zweren... je kan ook gewoon een tandje terug schakelen ;)
pi_121468332
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:37 schreef eefje801 het volgende:
Ik vind het echt onzin dat je niet "meedoet" als je je wat verder houdt van sociale media/digitaal communiceren. Het geeft juist veel rust, heb het ook wel een tijd gedaan. Mensen die er niet meer zonder kunnen, dat snap ik juist niet.
Precies _O_
Tante minthy!! O+
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:45:14 #55
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121468376
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Precies _O_
Herinner me er even aan dat ik niet moet vergeten je email te vragen voordat je uitcheckt ;)
pi_121468416
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:40 schreef Faxie het volgende:
Maar om het nou gelijk af te zweren... je kan ook gewoon een tandje terug schakelen ;)
Ook dat heb ik geprobeerd, mensen worden gewoon pissig als je niet binnen een voor hen redelijke termijn reageert via WhatsApp. Dan krijg je berichten in de trant van "ik zie dat je online bent geweest, waarom reageer je niet?!", terwijl ik aan het werk ben en even met een collega iets via WhatsApp zit te overleggen :P
Tante minthy!! O+
pi_121468453
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:46 schreef minthy het volgende:

[..]

Ook dat heb ik geprobeerd, mensen worden gewoon pissig als je niet binnen een voor hen redelijke termijn reageert via WhatsApp. Dan krijg je berichten in de trant van "ik zie dat je online bent geweest, waarom reageer je niet?!", terwijl ik aan het werk ben en even met een collega iets via WhatsApp zit te overleggen :P
Tja daar moet je schijt aan hebben :P Hun probleem, niet de jouwe :P
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:48:40 #58
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121468473
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Da's ook wel weer waar.
pi_121468629
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Herinner me er even aan dat ik niet moet vergeten je email te vragen voordat je uitcheckt ;)
Komt goed! ^O^
Vooralsnog kan ik het beter even aanhouden in verband met m'n afstudeeronderzoek, dat gaat over contact via social media en cyberpesten :+
Tante minthy!! O+
pi_121468665
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar ze proberen het mijn probleem te maken en daar baal ik van. Maar goed, dit gaat offtopic ;)
Tante minthy!! O+
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:56:35 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121468746
Gewoon uitzetten dat ze kunnen zien wanneer je online bent geweest, sinds ik dat gedaan heb ben ik ook van dat gezeur af. :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_121468762
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Jij bent homo toch? Is het dan niet een enorm gedoe om een man uit Rusland of de landen daaromheen te halen gezien de maatschappelijke positie van homo's aldaar? En wat vind je precies in oostblokmannen dat je mist in de Nederlandse man?
Dat is correct. Zal zeker een enorm gedoe worden om een man van daar naar hier toe te halen. Ik sluit ook niet uit dat ik zo'n man hier misschien wel in Nederland vind alleen die kans is toch wel klein.

Dat maatschappelijke is zeker een probleem maar voor mij het risico waard. Voor mij is het zo dat ik ondanks in Nederland geboren ben in een andere niet Nederlandse cultuur ben opgegroeid en nogal een behoorlijk verleden daarmee heb.

Wat mij aantrekt aan zulke mannen? Is vrij simpel en gebaseerd op eigen ervaringen. Trouw loyaal en ontzettend zorgzaam voor hun partner dingen waar ik enorm veel waarde aan hecht. En voor mij is het zo dat in Nederland de meeste homomannen dat dus gewoon niet kunnen zijn.

Dat laatste zal iedereen wel weer overheen vallen. En voor mij is het zo wil graag een man uit een vergelijkbare cultuur zo dat hij mij volledig begrijpt en ik hem. Wat enorm lastig is voor een gewone Nederlandse man omdat te begrijpen.

En nu gewoon in het kort uitgelegd, Roma is wat ik wil :@
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:57:31 #63
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121468779
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:56 schreef Silenus het volgende:
Gewoon uitzetten dat ze kunnen zien wanneer je online bent geweest, sinds ik dat gedaan heb ben ik ook van dat gezeur af. :P
Nadeel is dat daarmee de timestamp van anderen ook direct onzichtbaar wordt.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_121468809
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:56 schreef Silenus het volgende:
Ik wacht met smart op die mogelijkheid, dat kan nog niet bij Android :+
Tante minthy!! O+
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:58:59 #65
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121468818
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:57 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Dat boeit toch niet, want kan jou (of mij) het nou schelen wanneer een ander voor het laatst online is geweest. Dat zie je met mails en smsjes ook niet en daar lig je hopelijk ook niet wakker van.
pi_121469644
Hehe, ik kreeg net te horen dat ik mijn profiel moet "aanpassen, want het is nou niet bepaald aanlokkelijk tenzij je ook een ongemotiveerd persoon zoekt." :')
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:28:37 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121469893
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:57 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

wel willen dat anderen t van jou niet kunnen zien, maar zelf het van de andere wel willen zien :')
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:28:48 #68
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121469899
Haha zulke reacties krijg ik ook wel eens. Van die vrouwen die tips gaan geven hoe ik m'n profiel moet invullen als ik ooit een date wil krijgen.

:') What is she thinking
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:51:22 #69
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_121470583
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eh..we hebben net anderhalf topic besteed aan een chick uit de kroeg die vaag communiceerde, jammer de bammer..
Jammer dat je er toch nog op uit moet en dat ze IRL ook bestaan he,.... die vage vrouwen. En ik maar denken dat ze alleen digitaal bestonden. :')

Voordeel is wel dat je er sneller achterkomt en sneller af bent.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:56:01 #70
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_121470751
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
Hier zit ik er steeds meer over te denken om maar helemaal te kappen met al dat digitale gedoe. WhatsApp, Facebook, Twitter, noem maar op.
In het pre-digitale tijdperk waren wederzijdse verwachtingen gewoon veel duidelijker, online word je naar mijn mening veel sneller ingeruild of afgeschreven, zonder de ander ook maar een kleine kans te geven.
Het is lastiger om iemand in zijn smoel dat te zeggen, daar wordt je volwassen van. Het hoeft dan ook niemand te verbazen dat je nog weinig volwassen figuren treft in het datinggebeuren. Off of online overigens.

Lekker communiceren via smsjes/ whatsappjes, lekker mogelijkheid tot ruis vergroten en wel de hele boel bij elkaar daten maar niet de verantwoordelijkheid nemen gewoon 'live' tegen iemand ( of eventueel even bellen) te zeggen 'nee sorry, wordt hem niet'. Nee, het liefst onpersoonlijk smsje zodat je er 'af' bent. Maar wel op de pik/lul getrapt als het je zelf gebeurd. Onvolwassen gedrag vind ik het en ik heb er nooit aan meegedaan. Goed te horen dat meer mensen ook zelf even de moeite nemen om die 2 minuten in iemand te steken die moeite in jou steekt.

Maar goed, het zal wel een teken des tijds zijn en ik moet met mijn tijd mee. :')

R&P / Ze reageert niet meer op facebook of op sms'jes :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 12 januari 2013 @ 15:16:11 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121471385
quote:
Let niet op mijn naam, had geen inspiratie en deze naam kwam uit een generator! xD (Ja, ik weet, slechte naam!)
Haar profielnaam:

quote:
Profiel van gloryhole
Bekeken: 389 keer, Laatst online: vandaag
Ohh, naief en arm meisje. :')
pi_121471471
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Het is lastiger om iemand in zijn smoel dat te zeggen, daar wordt je volwassen van. Het hoeft dan ook niemand te verbazen dat je nog weinig volwassen figuren treft in het datinggebeuren. Off of online overigens.

Lekker communiceren via smsjes/ whatsappjes, lekker mogelijkheid tot ruis vergroten en wel de hele boel bij elkaar daten maar niet de verantwoordelijkheid nemen gewoon 'live' tegen iemand ( of eventueel even bellen) te zeggen 'nee sorry, wordt hem niet'. Nee, het liefst onpersoonlijk smsje zodat je er 'af' bent. Maar wel op de pik/lul getrapt als het je zelf gebeurd. Onvolwassen gedrag vind ik het en ik heb er nooit aan meegedaan. Goed te horen dat meer mensen ook zelf even de moeite nemen om die 2 minuten in iemand te steken die moeite in jou steekt.

Maar goed, het zal wel een teken des tijds zijn en ik moet met mijn tijd mee. :')

R&P / Ze reageert niet meer op facebook of op sms'jes :')
Klopt, klopt, klopt, klopt en klopt! ^O^
Tante minthy!! O+
pi_121471482
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haar profielnaam:

[..]

Gvd. _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 15:20:13 #74
42184 crew  DaMart
pi_121471510
quote:

[..]

Haar profielnaam:

[..]

Die zal wel veel reacties krijgen met zo'n naam _O-.
pi_121471513
quote:

[..]

Haar profielnaam:

[..]

Jezus... :')
Tante minthy!! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties