abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:33:07 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121463647

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieklik
Relatieplanet
Singlesplace
Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuw jaar, nieuwe kansen! Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters

rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgfok_kers.jpgfok_usericon1.gif

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:34:13 #2
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121463656
Dus...
Ik gister vol vertrouwen naar de kroeg..
Wie is de eerste die ik tegenkome? Juist, mijn oude date...
Heb de eer aan mezelf gehouden en gedag gezegd, maar dat was het (ze dook ook weg toen ze mij zag binnenkomen :')).
De boodschap is iig duidelijk nu...
pi_121463714
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121463900
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
Dus...
Heb de eer aan mezelf gehouden en gedag gezegd, maar dat was het (ze dook ook weg toen ze mij zag binnenkomen :')).
;( Jammer!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_121463935
Ahh nee wat kut! En wat lullig van r pfff.. Ze snapt zelf toch ook wel dat ze jou daar kan tegen komen, had ze op z'n minst even een berichtje kunnen sturen dat het hierbij bleef.
pi_121463968
Gisteren date gehad, naar een concertje geweest en daarna nog even de kroeg in. Het was wel gezellig, best leuke man om te zien, maar toch twijfel want zooo soepel liep het naar mijn idee nou ook weer niet tussen ons en gevoelsmatig kon ik hem niet altijd peilen (maar dan bij hem ook weer niet in de vorm dat ik dan suuuupernieuwsgierig word, zoals dat ook wel eens is). Hij gaf aan het einde van de avond aan wel weer af te willen spreken, op zich prima. Geloof dat hij wel had willen zoenen, maar het was zo koud buiten en hij twijfelde nét te lang, dat ik vervolgens na de 3 wangzoenen 'doei' heb geroepen :{
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 10:25:56 #7
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121464219
quote:
Dus...
Misschien is ze gewoon erg verlegen.. O-) Maar ja jammer man maar zijn veel betere meiden op de wereld.
we dan
  zaterdag 12 januari 2013 @ 10:28:28 #8
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121464244
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gisteren date gehad, naar een concertje geweest en daarna nog even de kroeg in. Het was wel gezellig, best leuke man om te zien, maar toch twijfel want zooo soepel liep het naar mijn idee nou ook weer niet tussen ons en gevoelsmatig kon ik hem niet altijd peilen (maar dan bij hem ook weer niet in de vorm dat ik dan suuuupernieuwsgierig word, zoals dat ook wel eens is). Hij gaf aan het einde van de avond aan wel weer af te willen spreken, op zich prima. Geloof dat hij wel had willen zoenen, maar het was zo koud buiten en hij twijfelde nét te lang, dat ik vervolgens na de 3 wangzoenen 'doei' heb geroepen :{
Was hij zenuwachtig of liep het gewoon niet zo goed? Krijgt hij wel de kans op een 2e date? :P
we dan
  zaterdag 12 januari 2013 @ 10:35:10 #9
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_121464342
quote:
Dus...
Zonde :( Maarja, kun jij weer verder in elk geval!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 10:35:32 #10
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121464349
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:02 schreef Linguine het volgende:
Ahh nee wat kut! En wat lullig van r pfff.. Ze snapt zelf toch ook wel dat ze jou daar kan tegen komen, had ze op z'n minst even een berichtje kunnen sturen dat het hierbij bleef.
Heb ook een berichtje gestuurd in de strekking van: WTF!
Maar dan aardig ;)

Hoop dat ze reageert en eerlijk is en anders is het ook wel duidelujk
pi_121464414
Ik vind dat niet reageren op een open en eerlijk berichtje zo ontzettend laag. Toont echter wel wat voor vlees je (niet meer) in de kuip hebt -O-

Aah well SC, je bent door een (not so) perfect 10 gebruikt voor seks, moet ook je ego strelen toch :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121464441
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Was hij zenuwachtig of liep het gewoon niet zo goed? Krijgt hij wel de kans op een 2e date? :P
Had niet het idee dat hij heel zenuwachtig was. Het is ook niet dat het totaal niet liep ofzo, maar het was niet de soepelheid die je ook wel eens hebt (of verwacht ik nou weer teveel). Lag misschien ook wel aan mijn brakke hoofd, dus wil hem nu ook wel eens met een wat nuchterder hoofd meemaken. Nu nog iets leuks bedenken om te doen!
pi_121464469
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat niet reageren op een open en eerlijk berichtje zo ontzettend laag. Toont echter wel wat voor vlees je (niet meer) in de kuip hebt -O-

Aah well SC, je bent door een (not so) perfect 10 gebruikt voor seks, moet ook je ego strelen toch :D
Dat vind ik ook, hoe moeilijk is het om gewoon iets te laten horen? :N
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:03:06 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121464806
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Maar dan aardig ;)

Waarom heb je nog steeds de behoefte om antwoord te krijgen via sms ofzo? Het zou beter voor jezelf zijn als je dat niet nodig had denk ik.. bedoel ze reageert niet, duikt weg in de kroeg en je hoopt nog op een bericht terug... :P Kan het me wel deels voorstellen hoor maar bedoel het is beter voor jezelf als je genoegen kan nemen hiermee zoals het is (zonder antwoord te krijgen). Als iemand je ontwijkt in de kroeg enzo en niet reageert dan moet je haar toch juist minder aardig gaan vinden en geen behoefte meer hebben aan contact...
we dan
pi_121464900
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Maar dan aardig ;)

Als het al duidelijk is, waarom om meer duidelijkheid vragen?
pi_121465346
Jezus, wat een harteloze mensen zitten hier soms :'). Hij vindt haar toch nog steeds leuk, dat is niet over van de ene op de andere dag. Hij weet zelf vast ook wel dat het nutteloos is om nog een bericht te sturen maar het is toch gewoon lastig om het zo vaag af te sluiten als het (naar jouw idee iig) daarvoor zo leuk was.
pi_121465581
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:35 schreef Linguine het volgende:
Jezus, wat een harteloze mensen zitten hier soms :'). Hij vindt haar toch nog steeds leuk, dat is niet over van de ene op de andere dag. Hij weet zelf vast ook wel dat het nutteloos is om nog een bericht te sturen maar het is toch gewoon lastig om het zo vaag af te sluiten als het (naar jouw idee iig) daarvoor zo leuk was.
Harteloos :') Je kan ook overdrijven natuurlijk. We hebben bijna allemaal wel zoiets meegemaakt en als er een ding is dat je leert is dat het achteraf gezien geen reet uitmaakt of je antwoorden hebt gekregen of niet. De beste remedie is om gewoon door te gaan en er geen aandacht meer aan te schenken.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:53:55 #18
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121465660
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:35 schreef Linguine het volgende:
Probeer hem juist wat te helpen maar oke. Begrijpen toch ook wel dat het lastig is. Maar helpen kan ook zijn juist iemand duidelijk te maken dat het zo wel goed is en hij er verder niet teveel aandacht meer aan moet besteden.. beetje overdreven reactie vind ik :* Maar wel lief bedoeld :*
we dan
pi_121465688
Ja dat bedoel ik dus. Iedereen weet dat dat de beste remedie is, SC dus ook. Het punt is dat verstand en gevoelens vaak niet gelijk op gaan.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:56:42 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121465713
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:55 schreef Linguine het volgende:
Ja dat bedoel ik dus. Iedereen weet dat dat de beste remedie is, SC dus ook. Het punt is dat verstand en gevoelens vaak niet gelijk op gaan.
Nee maar ja dan is het alsnog goed dat sommigen bevestiging ervan geven dat hij er inderdaad niet zo mee moet zitten toch? ;) En niet zo graag antwoord zou moeten willen.
we dan
pi_121465726
Ik vind dat zo stom he, mensen die dan gewoon niets meer laten horen. Hoeveel moeite is het nou om even een berichtje te sturen dat je het hierbij wilt laten?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:58:56 #22
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121465757
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:57 schreef Amy1990 het volgende:
Ik vind dat zo stom he, mensen die dan gewoon niets meer laten horen. Hoeveel moeite is het nou om even een berichtje te sturen dat je het hierbij wilt laten?
Denk dat ze gewoon nog wat kinderlijk zijn dan vaak. Zo van 'ik heb niet eens meer op hem gereageert haha' en dan bij vriendinnen zo. Bedoel als je wat normaal nadenkt dan reageer je gewoon wel, of je date moet zich heel erg misdragen hebben ofzo of gemeen zijn :P
we dan
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:00:58 #23
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121465791
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:57 schreef Amy1990 het volgende:
Hebben ze de ballen niet voor. Vinden ze eng, ofzo. Ergens snap ik het wel.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_121465861
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:00 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Ik kan me er ook wel in inleven, ben er zelf ook niet goed in om 'negatief nieuws' te moeten brengen. Maar om dan maar helemaal niks te laten horen vind ik echt belachelijk.
pi_121465879
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:00 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het niet leuk is om iemand te moeten afwijzen en dat negeren de gemakkelijkste manier is om dezelfde boodschap af te geven... Maar ik denk dat iedereen wel aan beide kanten heeft gestaan en dan weet je toch hoe fijn je vindt om zekerheid te hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')