Dat viel me ook op, ja. Als ik op RP zoek op mensen die slechts soms of helemaal niet sporten, krijg ik maar 1/3 van de resultaten te zien die ik krijg als ik mensen die regelmatig sporten ook meeneem in de zoekopdrachtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Vergeet niet dat iedereen ook zeer sportief is.
Sportief ben ik zeker! Doe alles met de fiets wat eigenlijk weer een minpunt is want ik heb geen auto meer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Vergeet niet dat iedereen ook zeer sportief is.
Ik geef gewoon heel eerlijk in mijn tekst aan dat ik erg lui ben en liefst zo min mogelijk beweeg.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat viel me ook op, ja. Als ik op RP zoek op mensen die slechts soms of helemaal niet sporten, krijg ik maar 1/3 van de resultaten te zien die ik krijg als ik mensen die regelmatig sporten ook meeneem in de zoekopdracht.
jij kunt jezelf niet vermaken?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Quoten werkt niet (en alle UI's zijn ook ineens weg) maar @ Viking: wat zou je anders moeten doen dan?
Ik ga niet elk weekend roeg stappen (1 keer per maand ongeveer) maar de weekenden dat ik niet "iets" met vrienden ga doen zijn zeldzaam. Regelmatig doe ik zelfs vrij veel "ietsen" met vrienden in 1 weekend.
Wat zou ik anders moeten doen? Borduren? Mijn huis schoonmaken kost me een uur, mijn strijk ook, laat ik er een half uur administratie en een uur boodschappen doen bijgooien (zeer ruime schattingen).
Hoe moet ik de rest van mijn weekend vullen als ik geen "ietsen" met mijn vrienden zou gaan doen?
je vraagt toch hoe je je weekend moet vullen als je niets met je vrienden kunt ondernemen? dan is mijn vraag of je jezelf wel kunt vermaken of dat je iemand bent die zich verveelt als er geen mensen in de buurt zijn? lijkt me een normale vraag hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
@ Dawg... Dude... Wait... What..?!
Het is juist heerlijk om af en toe een avondje niets te doen, lekker op de bank zitten, boekje lezen, wat internetten. Ik kom al genoeg onder de mensen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Quoten werkt niet (en alle UI's zijn ook ineens weg) maar @ Viking: wat zou je anders moeten doen dan?
Ik ga niet elk weekend roeg stappen (1 keer per maand ongeveer) maar de weekenden dat ik niet "iets" met vrienden ga doen zijn zeldzaam. Regelmatig doe ik zelfs vrij veel "ietsen" met vrienden in 1 weekend.
Wat zou ik anders moeten doen? Borduren? Mijn huis schoonmaken kost me een uur, mijn strijk ook, laat ik er een half uur administratie en een uur boodschappen doen bijgooien (zeer ruime schattingen).
Hoe moet ik de rest van mijn weekend vullen als ik geen "ietsen" met mijn vrienden zou gaan doen?
grappig wel hoe dat kan verschillen. als ik niet met enige regelmaat alleen ben maar altijd mensen in mijn buurt zou hebben zou ik juist gek worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:37 schreef Silenus het volgende:
Een avondje alleen prima, maar als ik echt het hele weekend alleen thuis zit vlieg ik tegen de muren op.
Mensen verschillen. Simpel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
grappig wel hoe dat kan verschillen. als ik niet af en toe alleen ben maar altijd mensen in mijn buurt zou hebben zou ik juist gek worden.
dan niet heh.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
@ Dawg, nee je trekt het gelijk weer in extremen, dat is iets anders dan "gewoon een normale vraag, HOWRRRRR" stellen.
@Q. Eens. Maar voor mij is af en toe dan echt meer dan genoeg. Ik zit de hele week op mijn werk. In het weekend doe ik graag dingen die ik leuk vind, bij voorkeur met vrienden die die dingen ook leuk vinden en die ze voor mij nog leuker maken.
Mee eens. Zou er ook niet tegen kunnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
grappig wel hoe dat kan verschillen. als ik niet met enige regelmaat alleen ben maar altijd mensen in mijn buurt zou hebben zou ik juist gek worden.
Serieus? Ik dacht iedereen inmiddels wel wist hoe fout dat woord is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef ChocolateJesus. het volgende:
'Prettig gestoord' komt ik ook best vaak tegen.
Misschien is het de leeftijd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht iedereen inmiddels wel wist hoe fout dat woord is.
Kom dat woord toch zelden tegen... Godzijdank.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht iedereen inmiddels wel wist hoe fout dat woord is.
Sporten, series kijken, films kijken, rondhangen, studeren, lezen. Ik ben niet zo'n sociaal dier en vermaak me primaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zucht...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik sta ook ingeschreven op Bellagirl (een meer erotische site voor v-v-contact) en de clichés vliegen je daar om de oren: 'een dag niet gelachen is een dag niet geleefd', 'pluk de dag', 'wees gewoon jezelf, er zijn al genoeg anderen'
*kreun*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |