abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 18:30:25 #101
42184 crew  DaMart
pi_121477000
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Vergeet niet dat iedereen ook zeer sportief is.
Dat viel me ook op, ja. Als ik op RP zoek op mensen die slechts soms of helemaal niet sporten, krijg ik maar 1/3 van de resultaten te zien die ik krijg als ik mensen die regelmatig sporten ook meeneem in de zoekopdracht :D.
pi_121477011
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Vergeet niet dat iedereen ook zeer sportief is.
Sportief ben ik zeker! Doe alles met de fiets wat eigenlijk weer een minpunt is want ik heb geen auto meer.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121477024
Quoten werkt niet (en alle UI's zijn ook ineens weg :? ) maar @ Viking: wat zou je anders moeten doen dan?

Ik ga niet elk weekend roeg stappen (1 keer per maand ongeveer) maar de weekenden dat ik niet "iets" met vrienden ga doen zijn zeldzaam. Regelmatig doe ik zelfs vrij veel "ietsen" met vrienden in 1 weekend.

Wat zou ik anders moeten doen? Borduren? Mijn huis schoonmaken kost me een uur, mijn strijk ook, laat ik er een half uur administratie en een uur boodschappen doen bijgooien (zeer ruime schattingen).

Hoe moet ik de rest van mijn weekend vullen als ik geen "ietsen" met mijn vrienden zou gaan doen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121477051
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat viel me ook op, ja. Als ik op RP zoek op mensen die slechts soms of helemaal niet sporten, krijg ik maar 1/3 van de resultaten te zien die ik krijg als ik mensen die regelmatig sporten ook meeneem in de zoekopdracht :D.
Ik geef gewoon heel eerlijk in mijn tekst aan dat ik erg lui ben en liefst zo min mogelijk beweeg.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_121477068
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Quoten werkt niet (en alle UI's zijn ook ineens weg :? ) maar @ Viking: wat zou je anders moeten doen dan?

Ik ga niet elk weekend roeg stappen (1 keer per maand ongeveer) maar de weekenden dat ik niet "iets" met vrienden ga doen zijn zeldzaam. Regelmatig doe ik zelfs vrij veel "ietsen" met vrienden in 1 weekend.

Wat zou ik anders moeten doen? Borduren? Mijn huis schoonmaken kost me een uur, mijn strijk ook, laat ik er een half uur administratie en een uur boodschappen doen bijgooien (zeer ruime schattingen).

Hoe moet ik de rest van mijn weekend vullen als ik geen "ietsen" met mijn vrienden zou gaan doen?
jij kunt jezelf niet vermaken?
pi_121477128
@ Dawg... Dude... Wait... What..?!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_121477159
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:32 schreef dawg het volgende:

[..]

jij kunt jezelf niet vermaken?
:9
pi_121477187
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
@ Dawg... Dude... Wait... What..?!
je vraagt toch hoe je je weekend moet vullen als je niets met je vrienden kunt ondernemen? dan is mijn vraag of je jezelf wel kunt vermaken of dat je iemand bent die zich verveelt als er geen mensen in de buurt zijn? lijkt me een normale vraag hoor.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:36:20 #109
141482 Q.
JurassiQ
pi_121477197
quote:

Het is juist heerlijk om af en toe een avondje niets te doen, lekker op de bank zitten, boekje lezen, wat internetten. Ik kom al genoeg onder de mensen. O+
For great justice!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:37:47 #110
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121477256
Een avondje alleen prima, maar als ik echt het hele weekend alleen thuis zit vlieg ik tegen de muren op.
Gourmetten of steengrillen?
pi_121477288
@ Dawg, nee je trekt het gelijk weer in extremen, dat is iets anders dan "gewoon een normale vraag, HOWRRRRR" stellen.

@Q. Eens. Maar voor mij is af en toe dan echt meer dan genoeg. Ik zit de hele week op mijn werk. In het weekend doe ik graag dingen die ik leuk vind, bij voorkeur met vrienden die die dingen ook leuk vinden en die ze voor mij nog leuker maken.
pi_121477299
'Prettig gestoord' komt ik ook best vaak tegen.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_121477325
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:37 schreef Silenus het volgende:
Een avondje alleen prima, maar als ik echt het hele weekend alleen thuis zit vlieg ik tegen de muren op.
grappig wel hoe dat kan verschillen. als ik niet met enige regelmaat alleen ben maar altijd mensen in mijn buurt zou hebben zou ik juist gek worden.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:40:09 #114
141482 Q.
JurassiQ
pi_121477341
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:39 schreef dawg het volgende:

[..]

grappig wel hoe dat kan verschillen. als ik niet af en toe alleen ben maar altijd mensen in mijn buurt zou hebben zou ik juist gek worden.
Mensen verschillen. Simpel. :7
For great justice!
pi_121477385
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
@ Dawg, nee je trekt het gelijk weer in extremen, dat is iets anders dan "gewoon een normale vraag, HOWRRRRR" stellen.

@Q. Eens. Maar voor mij is af en toe dan echt meer dan genoeg. Ik zit de hele week op mijn werk. In het weekend doe ik graag dingen die ik leuk vind, bij voorkeur met vrienden die die dingen ook leuk vinden en die ze voor mij nog leuker maken.
dan niet heh. :')
pi_121477386
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:39 schreef dawg het volgende:

[..]

grappig wel hoe dat kan verschillen. als ik niet met enige regelmaat alleen ben maar altijd mensen in mijn buurt zou hebben zou ik juist gek worden.
Mee eens. Zou er ook niet tegen kunnen.
pi_121477496
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef ChocolateJesus. het volgende:
'Prettig gestoord' komt ik ook best vaak tegen.
Serieus? Ik dacht iedereen inmiddels wel wist hoe fout dat woord is. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_121477621
Misschien is het inmiddels weer retro?
pi_121477699
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Misschien is het de leeftijd.
pi_121477887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Kom dat woord toch zelden tegen... Godzijdank.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:03:18 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121478168
quote:

Sporten, series kijken, films kijken, rondhangen, studeren, lezen. Ik ben niet zo'n sociaal dier en vermaak me prima :). Ik zet dus ook gewoon in mijn profiel dat ik een huismus ben, maar ik ben wel een beetje bang dan voor saai te worden aangezien. Ik ben namelijk niet saai, alleen maar omdat ik niet elk weekend ga dansen/de kroeg in ga. Als ik de deur uitga, ga ik liever uit eten of naar de film :).
Niet meer actief op Fok!
pi_121478254
Uiteten is ook leuker dan een beetje rondhangen in een kroeg als je het mij vraagt.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:05:43 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121478259
Ik sta ook ingeschreven op Bellagirl (een meer erotische site voor v-v-contact) en de clichés vliegen je daar om de oren: 'een dag niet gelachen is een dag niet geleefd', 'pluk de dag', 'wees gewoon jezelf, er zijn al genoeg anderen'

*kreun*
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:07:18 #124
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121478327
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef Viking84 het volgende:
*kreun*
geil he
Gourmetten of steengrillen?
pi_121478328
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik sta ook ingeschreven op Bellagirl (een meer erotische site voor v-v-contact) en de clichés vliegen je daar om de oren: 'een dag niet gelachen is een dag niet geleefd', 'pluk de dag', 'wees gewoon jezelf, er zijn al genoeg anderen'

*kreun*
Zucht... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')