Sander H?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
iedereen is ziek. geen idee nog wie Annemiek gaat doen...
haar programma!
die was iig niet de vaste vervanger. ik meen dat Wijnand dat zou doen, maar die is ziek. Sander H zit ook al van 6 tot 10...dus als ie ook nog van 10 tot 12 moet.....het zou me niets verbazen als ze een nachtjock optrommelen. of wellicht Klaas van K!quote:
zou ook maar zo kunnen...ik heb vele topics gelezen een vervangschema voor Annemic gepost...maar dat ga ik niet terugzoekenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef Evertjan het volgende:
Roos was eerder toch de vervanger van Annemic?
hee, jij hier?quote:
Het blijft een kutnummer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef Qunix het volgende:
Otto Knows - Million Voices (The John Bakker Live Remix)
Is Jim Vorwald geworden, zie http://www.3fm.nl/programmaschemaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die was iig niet de vaste vervanger. ik meen dat Wijnand dat zou doen, maar die is ziek. Sander H zit ook al van 6 tot 10...dus als ie ook nog van 10 tot 12 moet.....het zou me niets verbazen als ze een nachtjock optrommelen. of wellicht Klaas van K!
Sowieso die headerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:27 schreef alors het volgende:
Die bril van Rabbering in de header van de OP
een nachtjock dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is Jim Vorwald geworden, zie http://www.3fm.nl/programmaschema
op Rutte na niks mis meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:35 schreef Evertjan het volgende:
ZimbraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
fijne avondquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
Fijne avond, misschien pik ik het laatste uurtje nog deels mee. Hangt ervan af hoe laat het wordt![]()
ach, mooi, mooi....hij klopt, iedereen staat er in (behalve Tjibbe dan) en dat is voor mij geneogquote:
Why? Ziek? Was hij in de middag?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fijne avond
edit: er is geen Stenders he, dat je t weet!
nope, er is Noorderslag dus Roosquote:
Veel plezier mint!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
Fijne avond, misschien pik ik het laatste uurtje nog deels mee. Hangt ervan af hoe laat het wordt![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, mooi, mooi....hij klopt, iedereen staat er in (behalve Tjibbe dan) en dat is voor mij geneog
Ik weet niet of hij vanmiddag heeft gepresenteerd. 3voor12 radio zendt vanaf 22:00 uur uit vanaf Eurosonic Noorderslag.quote:
Klopt... en morgen ook geen Annemieke Plays / Sanderdaynight / Tiesto... maar een speciale Noorderslag-uitzending van 20 tot 2 uur.quote:
hoezo? kun jij het beter? doen!quote:
ja, die is ook mooi, maar incompleet.quote:
Wil je de nacht-DJ's die om de zoveel maanden weg gaan omdat opleiding erin hebben dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die is ook mooi, maar incompleet.
eigenlijk...ik kan dat niet...zou het mooier zijn om 1 rij jocks te hebben, dan de rode balk en dan nog een rij!
ja, dat wil ik. joh, weet ik veel. tis maar een headert! maar ik vind dat de nachtjocks ook wel een plekje verdienenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil je de nacht-DJ's die om de zoveel maanden weg gaan omdat opleiding erin hebben dan?
best aardige seriequote:
Gerard is dan ook de op-één-na kortste radio-DJ van Hilversum.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef Qunix het volgende:
1.75 Gerard?
Ik ben ook zo iets... Dat kan niet!
jawel hoor. een lengte is nl niet uniek...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef Qunix het volgende:
1.75 Gerard?
wie is dan de kortste? die Jim lijkt me ook niet zo lang...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard is dan ook de op-één-na kortste radio-DJ van Hilversum.
Volgens mij was dat Jeroen van Inkel... met een paar cm verschil.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie is dan de kortste? die Jim lijkt me ook niet zo lang...
die schijnt idd ook niet groot te zijn neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Jeroen van Inkel... met een paar cm verschil.
Dan is hij toch nog 13 centimeter langer dan mij. op 5 december kwam ik erachter dat ik 1 meter en 62 centimeter lang ben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef Qunix het volgende:
1.75 Gerard?
Giel is ook zo'n miniquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef Qunix het volgende:
1.75 Gerard?
22cmquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
mensen, het gaat niet om de lengte, maar om wat je ermee doet
Zoals Gerard terecht zei: er zit een knop op je radio.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:01 schreef alors het volgende:
Deden alle djs dat maar.
Maar dan ipv daarvan Wheels draaienwel jammer.
ik vind Carly toch net iets lekkerder. sorry.quote:
Daar heb ik al lang gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoals Gerard terecht zei: er zit een knop op je radio.
Mooi, miep dan ook niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heb ik al lang gebruik van gemaakt
Toch wordt het regelmatig unaniem tot megahit verkozen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:07 schreef Elusive het volgende:
wheels staat in de catogorie hitsssss en ze moeten van de grote boze platenmeneren een aantal hitssszzzz per uur draaien heh.
alsof er ook maar 1 DJ is die anders vrijwillig train/maroon5/carly en dat zulks gefabriceerde bagger zou draaien
Beter draaien ze Weenie Beenie een keerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:07 schreef Elusive het volgende:
wheels staat in de catogorie hitsssss en ze moeten van de grote boze platenmeneren een aantal hitssszzzz per uur draaien heh.
alsof er ook maar 1 DJ is die anders vrijwillig train/maroon5/carly en dat zulks gefabriceerde bagger zou draaien
muziekiluminatie!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Toch wordt het regelmatig unaniem tot megahit verkozen.
ik zou dat doen. maar ik ben geen DJ omdat anders de anderen helemaal geen eigenwaarde meer zouden hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:07 schreef Elusive het volgende:
Straks weer doodgedraaid..quote:
Zo die derde ster zal er volgend jaar wel komen dan of niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
oh mensen! deze week is de pizza in 1x goed gegaan!![]()
![]()
![]()
hellyeah!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Zo die derde ster zal er volgend jaar wel komen dan of niet?
Dan ben ik kleiner. Op tv lijkt hij kleiner dan ik benquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef Qunix het volgende:
1.75 Gerard?
Iddquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan ben ik kleiner. Op tv lijkt hij kleiner dan ik ben
Wat is dit dan?quote:
imo toch een andere categorie dan de Hot Chelle Rae die hij net afkaptequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is dit dan?gelukkig pas 230 keer gedraaid.
Kutplaat is dat..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:27 schreef Elusive het volgende:
[..]
imo toch een andere categorie dan de Hot Chelle Rae die hij net afkapte
SPOILER: ZandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze? 21:38| Edelweis - Bring Me Edelweisquote:
klinkt mij als eeen ripoff van SOS van ABBAquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze? 21:38| Edelweis - Bring Me Edelweis
Van wel meerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klinkt mij als eeen ripoff van SOS van ABBA
Moet ik ook nog doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef MarijeH het volgende:
Ik moest net even een paar sollicitatiebrieven versturen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef MarijeH het volgende:
Oh er gaat een pinautomaat uit het raam.
Ik moest net even een paar sollicitatiebrieven versturen. Ik moet vanaf februari beginnen met afstuderen, maar ik heb nog geen afstudeerplek.
ik hoop dat jullie wat vindenquote:
Waarin dan? Een pasen-paprika?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Qunix het volgende:
Moeten wij niet onze kerst ui veranderen?
neuh, want?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Qunix het volgende:
Moeten wij niet onze kerst ui veranderen?
hoewel, de kerst is stiekem best ver te zoeken. die sneeuw weg te halen en t zijn gewoon 2 nichten voor Shandyquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Qunix het volgende:
Nou Pino, Rock en ik hebben nog een kerst UI...
Is een Sneeuw-UI.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Qunix het volgende:
Nou Pino, Rock en ik hebben nog een kerst UI...
Het grote verschil van wel of geen processing... en degene die dit schuift zal wel zo lui zijn om het schuifje niet ver genoeg omhoog te doen.quote:
Al geluisterdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef Qunix het volgende:
http://audio.omroep.nl/ra(...)mibo/20130111-14.mp3
Ah, de oude audiologging-linkjes werken nog?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef Qunix het volgende:
http://audio.omroep.nl/ra(...)mibo/20130111-14.mp3
Hier ook, en grote vlokken ook nog. Maar op de weg blijft het nog niet liggen.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, de oude audiologging-linkjes werken nog?
Dat gehele oude systeem wordt door 3fm.nl sinds een paar weken niet meer gebruikt namelijk, is een volledig nieuw systeem voor die alles netjes op dag archiveert ipv per omroep.quote:
Ah. En ook niet te downloaden? (save as)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gehele oude systeem wordt door 3fm.nl sinds een paar weken niet meer gebruikt namelijk, is een volledig nieuw systeem voor die alles netjes op dag archiveert ipv per omroep.
Laat ik daar maar geen uitspraken over doen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah. En ook niet te downloaden? (save as)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laat ik daar maar geen uitspraken over doen...AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die versie wil ook niet horen.. gelukkig draait 3fm 'm niet meer..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef Qunix het volgende:
Ben zo blij dat ik niet veel moeite moet doen om dat kuikentje te skippen. Wil wel de Jelmer versie horen
Jelmer-versie kan je gewoon hier vinden: http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/fragment/92520quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef Qunix het volgende:
Ben zo blij dat ik niet veel moeite moet doen om dat kuikentje te skippen. Wil wel de Jelmer versie horen
Bedankt voor deze link. Ik wilde ook nog iets terugluisteren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jelmer-versie kan je gewoon hier vinden: http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/fragment/92520
Edelweiss niet kennenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klinkt mij als eeen ripoff van SOS van ABBA
Toen hij kwam met Spit at stars (twee keer mee in de request geweest bij Gerard) fan van hem. En Roosmarijn houdt ook van zijn muziekquote:
Jammer dat hij nauwelijks meer gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen hij kwam met Spit at stars (twee keer mee in de request geweest bij Gerard) fan van hem. En Roosmarijn houdt ook van zijn muziek
hoe zou ik het moeten kennen? het stamt uit 1988, toen luisterde ik nog geen muziek, iig niet bewust. Mijn ouders zijn geen muziekfreaks. Zij gebruiken muziek voornamelijk als behang.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Edelweiss niet kennen
Ga je schamen
JE MOET DAT ECHT KENNEN HOOR!!111111!!!!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe zou ik het moeten kennen? het stamt uit 1988, toen luisterde ik nog geen muziek, iig niet bewust. Mijn ouders zijn geen muziekfreaks. Zij gebruiken muziek voornamelijk als behang.
Ik luister qua radio voornamelijk 3fm en daarop is dit liedje volgens 3fmfan voor vanavond nooit gedraaid. Het is ook niet iets wat je zomaar tegenkomt en volgens mij heeft het bij lange na niet de status van andere bands van voor mijn tijd als The Beatles, Abba, The Doors en BZN....Zo vreemd vind ik het dus niet dat ik het niet ken
ga fietsen joh! jij kent die hele plaat ook niet!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JE MOET DAT ECHT KENNEN HOOR!!111111!!!!!!
Dat klopt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga fietsen joh! jij kent die hele plaat ook niet!
maar goed, jij zat in 1988 ook nog in het ei. dus dat mag dan welquote:
En ook eens met ditquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar goed, jij zat in 1988 ook nog in het ei. dus dat mag dan wel
maar alles vanaf het jaar waarin je 6 werd moet je kennen hoor! dat was in? 1999 ofzo?quote:
Juli 1999 inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar alles vanaf het jaar waarin je 6 werd moet je kennen hoor! dat was in? 1999 ofzo?
moet je kennen! anders ben je een schande volgens Zappie!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Juli 1999 inderdaad.
En dat ken ik ook niet. En het feit dat ik dat niet allemaal ken interesseert me niet zoveel
Ook dat interesseert me niet zoveel wat hij daar van vindt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je kennen! anders ben je een schande volgens Zappie!
ik vind je nogal onverschillig.....en ik weet dat dat je niet boeit. en ik weet ook dat je niet boeit dat ik weet dat dat je niet boeit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook dat interesseert me niet zoveel wat hij daar van vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind je nogal onverschillig.....en ik weet dat dat je niet boeit. en ik weet ook dat je niet boeit dat ik weet dat dat je niet boeit.Ga slapen ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga zelf slapenquote:
Trustenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:08 schreef Qunix het volgende:
Gaan jullie beide slapen
Ik ga ookTot volgende week.
trustenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:08 schreef Qunix het volgende:
Gaan jullie beide slapen
Ik ga ookTot volgende week.
HOOOOOIIIIIquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:27 schreef minthy het volgende:
Goh, niet eens een topic vol... Ga jullie schamen!!
HOOOOIIIIquote:
Ik las 'hoertje'quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
HOOOOIIII![]()
Gezellig, ik heb me de ballen uit m'n legging gelachen![]()
Krijg nu nog dronkemansberichten, "terveeeul gezope, scaammm me kepot", die strekking![]()
En zo nuchter als een hoentje, heb zelfs nog 2 mensen thuisgebracht
Verre vanquote:
Whehe, lekker stokenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Verre van![]()
![]()
En ja, voor herhaling vatbaar. Ook een heerlijk sikkeneurig mens achter de bar, geniaal
Preciesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whehe, lekker stoken
Nog iets van een kroegentocht gedaan of alleen bij de BK?
Ah oke, gezellig. Zijn er nog een paar de sjaak die vandaag weer vroeg moeten werken?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies![]()
We zijn bij de Belg blijven hangen, hadden het zaaltje achterin afgehuurd
Nee, die waren om 23u al vertrokkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, gezellig. Zijn er nog een paar de sjaak die vandaag weer vroeg moeten werken?
Ah, eigen schuld danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die waren om 23u al vertrokken![]()
Wel veel mensen met kinderen, ook van het clubje dat tot het eind is gebleven. Dat worden jankposts op FB over een paar uurtjes
Vind ik ook. Gelukkig hoef ikzelf pas om 16u te beginnenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, eigen schuld dan.
Ik ga ook maar es slapen, want zoals de meneer in de Telfort reclame het zegt:
Het is midden in de nacht man!
Trusten mint
Hoho, ik ben niet de enige die dat zegt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:32 schreef Cee het volgende:
Verschrikkelijk. Echt zo'n piew-piew-slam-fm toontje, net als die Barend die ik gisteren hoorde. En ze kunnen de namen van bands/artiesten niet eens fatsoenlijk uitspreken. Gisteren Sjennis (Shanice) en vandaag InNEKses (INXS). Nu weet ik dat de jeugd de toekomst heeft en ouwe lullen weg moeten en ga zo maar door dus ik zal de Knop weer indrukken voordat Pino zegt dat ik dat moet doen.
Ja maar jij bent het meest intimiderend. Of zoiets. Pino!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoho, ik ben niet de enige die dat zegt.
"Ja maar de kids vinden het zo leuk hi hi gr gr."quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:41 schreef Pino112 het volgende:
Kuikentje Piep op nr 1 in iTunes
Nederland.
Meest intimiderend? Ik ga er nog even over nadenken of ik daar zo blij mee moet zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar jij bent het meest intimiderend. Of zoiets. Pino!
nogal ja.....quote:
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nogal ja.....
ik neem tenminste aan dat je die Bomgrap bedoelt...
vooral voor de keeper denk ik.....Jim!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:03 schreef Pino112 het volgende:
Dat zal moeilijk voetballen met één hand denk ik..
alles goed pino?quote:
Uhm, wauw. Ik voel me ineens weer zo ontzettend normaal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:56 schreef 3rdRock het volgende:
met dank aan Venema....
http://sobadsogood.com/20(...)ges-on-the-internet/
niet kijken vlak voor het slapengaan!
Anders krijg ik 'Er zit een knop op je radio' naar me toegeslingerd als ik iets negatiefs zegquote:
van mij niet hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Anders krijg ik 'Er zit een knop op je radio' naar me toegeslingerd als ik iets negatiefs zeg.
betere keuze iddquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:24 schreef Cee het volgende:
Ik wil een keer dakantoghelemaalnietimuuurrr zeggen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van mij niet hoorje mag best iets stom vinden, als je maar niet constant bij alles roept dat het stom is. als iemand dat laatste doet vraag ik me af waarom ie uberhaupt luistert
quote:
pleur op!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is Kane-weekend op 538, zullen we samen 538 luisteren?
je mist de grapquote:
Wijze woordenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van mij niet hoorje mag best iets stom vinden, als je maar niet constant bij alles roept dat het stom is. als iemand dat laatste doet vraag ik me af waarom ie uberhaupt luistert
jaja, ik word ooit wel wijs!quote:
Vastquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, ik word ooit wel wijs!
of niet?
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:32 schreef Cee het volgende:
Nu weet ik dat de jeugd de toekomst heeft en ouwe lullen weg moeten en ga zo maar door
Iddquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:06 schreef Piles het volgende:
Little Less Conversation natuurlijk, matig dat ie die niet herkent.
clip wel eens gezien? erg leukquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:08 schreef Piles het volgende:
De klok wordt mede mogelijk gemaakt door.... Hans
Ik kan Rutte wel Door Tjibbe laten vervangenquote:
ja! doen! Tjibbe hoort er ook bijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kan Rutte wel Door Tjibbe laten vervangen
Hij is geen DJ en heeft momenteel geen fuck met 3FM te maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! doen! Tjibbe hoort er ook bijzonder hem vind ik EW toch net iets minder
dat is op zich ook weer waar....maar Rutte nog minder!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is geen DJ en heeft momenteel geen fuck met 3FM te maken.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is geen DJ en heeft momenteel geen fuck met 3FM te maken.
Wie kijkt er sowieso naar een OP van een reeksquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:37 schreef minthy het volgende:
Jongens, laat het zo staan of haal die hele header uit de op ipv steeds deze non-discussie te voeren
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:37 schreef minthy het volgende:
Jongens, laat het zo staan of haal die hele header uit de op ipv steeds deze non-discussie te voeren
TMquote:
Uhm, voor de streamlinkjes en evt de NowPlayingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie kijkt er sowieso naar een OP van een reeks
Ik stel voor om er: "Hier verder" van te maken.
Vind het wel wat op Elvis lijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:40 schreef Piles het volgende:
Deze man, wat een heldLaatst nog live gezien
Wat mij betreft prima! Knal het 3fm-logo erbij en klaar, hoeft het bij wisselingen ook niet meer worden aangepastquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie kijkt er sowieso naar een OP van een reeks
Ik stel voor om er: "Hier verder" van te maken.
Low Beer?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen het mannelijke equivalent van een high tea hier in huis
Bier en chips?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Bier en tieten, zonder de tieten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef TradeMarkie het volgende:
juist.quote:
Jerry Lee Lewis is bijna net zo groot als Elvis, misschien wel net zo groot. Grondlegger van de rock 'n roll.quote:
Oh oke, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jerry Lee Lewis is bijna net zo groot als Elvis, misschien wel net zo groot. Grondlegger van de rock 'n roll.
Opgelost!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh oke, dat wist ik niet.
Tof nummer iig![]()
GOODNESS GRACIOUS GREAT BALLS OF FIREquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jerry Lee Lewis is bijna net zo groot als Elvis, misschien wel net zo groot. Grondlegger van de rock 'n roll.
Kijk z'n discography maarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh oke, dat wist ik niet.
Tof nummer iig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |