Sander H?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
iedereen is ziek. geen idee nog wie Annemiek gaat doen...
haar programma!
die was iig niet de vaste vervanger. ik meen dat Wijnand dat zou doen, maar die is ziek. Sander H zit ook al van 6 tot 10...dus als ie ook nog van 10 tot 12 moet.....het zou me niets verbazen als ze een nachtjock optrommelen. of wellicht Klaas van K!quote:
zou ook maar zo kunnen...ik heb vele topics gelezen een vervangschema voor Annemic gepost...maar dat ga ik niet terugzoekenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef Evertjan het volgende:
Roos was eerder toch de vervanger van Annemic?
hee, jij hier?quote:
Het blijft een kutnummer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef Qunix het volgende:
Otto Knows - Million Voices (The John Bakker Live Remix)
Is Jim Vorwald geworden, zie http://www.3fm.nl/programmaschemaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die was iig niet de vaste vervanger. ik meen dat Wijnand dat zou doen, maar die is ziek. Sander H zit ook al van 6 tot 10...dus als ie ook nog van 10 tot 12 moet.....het zou me niets verbazen als ze een nachtjock optrommelen. of wellicht Klaas van K!
Sowieso die headerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:27 schreef alors het volgende:
Die bril van Rabbering in de header van de OP
een nachtjock dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is Jim Vorwald geworden, zie http://www.3fm.nl/programmaschema
op Rutte na niks mis meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:35 schreef Evertjan het volgende:
ZimbraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
fijne avondquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
Fijne avond, misschien pik ik het laatste uurtje nog deels mee. Hangt ervan af hoe laat het wordt![]()
ach, mooi, mooi....hij klopt, iedereen staat er in (behalve Tjibbe dan) en dat is voor mij geneogquote:
Why? Ziek? Was hij in de middag?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fijne avond
edit: er is geen Stenders he, dat je t weet!
nope, er is Noorderslag dus Roosquote:
Veel plezier mint!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
Fijne avond, misschien pik ik het laatste uurtje nog deels mee. Hangt ervan af hoe laat het wordt![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, mooi, mooi....hij klopt, iedereen staat er in (behalve Tjibbe dan) en dat is voor mij geneog
Ik weet niet of hij vanmiddag heeft gepresenteerd. 3voor12 radio zendt vanaf 22:00 uur uit vanaf Eurosonic Noorderslag.quote:
Klopt... en morgen ook geen Annemieke Plays / Sanderdaynight / Tiesto... maar een speciale Noorderslag-uitzending van 20 tot 2 uur.quote:
hoezo? kun jij het beter? doen!quote:
ja, die is ook mooi, maar incompleet.quote:
Wil je de nacht-DJ's die om de zoveel maanden weg gaan omdat opleiding erin hebben dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die is ook mooi, maar incompleet.
eigenlijk...ik kan dat niet...zou het mooier zijn om 1 rij jocks te hebben, dan de rode balk en dan nog een rij!
ja, dat wil ik. joh, weet ik veel. tis maar een headert! maar ik vind dat de nachtjocks ook wel een plekje verdienenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil je de nacht-DJ's die om de zoveel maanden weg gaan omdat opleiding erin hebben dan?
best aardige seriequote:
Gerard is dan ook de op-één-na kortste radio-DJ van Hilversum.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef Qunix het volgende:
1.75 Gerard?
Ik ben ook zo iets... Dat kan niet!
jawel hoor. een lengte is nl niet uniek...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef Qunix het volgende:
1.75 Gerard?
Ik ben ook zo iets... Dat kan niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |