SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Klopt ja, maar dar is het vaak wel duurder.quote:
Als je teveel slikt kan dat gebeuren ja, dan blijf je in een cirkel zittenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Men zegt ook wel dat paracetamol hoofdpijn opwekt.
Die 1,70 was bij de apotheekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dar is het vaak wel duurder.
Then again: ik moet toch elke maand naar de apotheek, en bij de drogist kom ik niet zo vaak.
Kan kloppen ja. Ja ik neem het ook niet zo vaak meer in als vroeger.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je teveel slikt kan dat gebeuren ja, dan blijf je in een cirkel zitten
quote:
Collega heeft het, functioneert niet zonder paracetamol, terwijl haar huisarts zegt dat ze moet stoppen met de paracetamol want dan gaat juist de hoofdpijn over.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan kloppen ja. Ja ik neem het ook niet zo vaak meer in als vroeger.
[..]Beter!
Mja bij mij ligt het 100% aan mijn nek: de wervels zijn versleten waardoor de spieren heel veel moeten compenseren, waardoor die geïrriteerd raken en gaan verkrampen waardoor ze weer aan de wervels gaan trekken die dan weer nog meer problemen veroorzaken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Collega heeft het, functioneert niet zonder paracetamol, terwijl haar huisarts zegt dat ze moet stoppen met de paracetamol want dan gaat juist de hoofdpijn over.
Die BHV'er mag dan lekker oprotten met zijn eigen overtuigingen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:37 schreef Kally het volgende:
Maar ik krijg ook maar 1 paracetamol als ik er op de zaak om vraag, want meer mag niet (volgens bhv-er)
Dus zitten ze standaard in mijn tas.
Kerst is zo 2012quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
Iemand een 100 grams paracetamolletje in de vorm van een kerstboom?
Jaquote:
Serieusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:37 schreef Kally het volgende:
Maar ik krijg ook maar 1 paracetamol als ik er op de zaak om vraag, want meer mag niet (volgens bhv-er)
Dus zitten ze standaard in mijn tas.
Doet me denken aan een josti van een conciërge bij een vorige baan van me. Als hij zijn oranje hesje aan had waande hij zich een ware politieagent en gedroeg hij zich ook zo!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:40 schreef Kally het volgende:
Ja belachelijk, andere bhv-er geeft er gewoon 2, 1 helpt gewoon niet bij me als ik hoofdpijn heb.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus
Ik heb over paar maanden een cursus BHV, ik zal er eens opletten
Goedenavond
Ik heb LoLa gemist gisterenIk was te moe
Nee joh, is gelulquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus
Goedenavond
Jij hebt dan ook weinig stressquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik gebruik bijna nooit paracetamol. 100 jaar geleden een keer
Ik heb hier nog wat diclo liggen voor als ik weer last van een niersteen krijg, verder alleen paracetamol.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef Rafeiro het volgende:
Paracetamol, ibuprofen, diclofenac, morfine, tramadol best wat pijnstillers gehad de laatste tijd
Bij brand de deurklink met de buitenkant van je hand voelen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hoihoi!
Ach de BHV cursus is hartstikke simpel. Alleen hoe je iemand in een stabiele zijligging moet leggen of hoe je iemand moet afslepen moet je wel even goed uit je hoofd leren, de rest is peanuts.
geeft niks schatjuhquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus
Goedenavond
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij brand de deurklink met de buitenkant van je hand voelen!
Aangenomen?quote:
Dat heb jezelf in de hand. Als dat de reden is zou ik toch rap de oorzaken bestrijden in plaats van de symptomen.quote:
Ik ook eigenlijk nooit. Moet wel hel erg zijn wil ik er aan denken om een pil te nemen ergens voor, doe het niet eens bewust denk er gewoon niet aan. Heb in het afgelopen jaar diclofenac gehad en dat was het. Jaar daarvoor 1x 600mg ibu.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik gebruik bijna nooit paracetamol. 100 jaar geleden een keer
Daar kreeg ik wel hoofdpijn van ja, maar ik zei net al, ik besef me dat ik die al maanden niet heb gehad, ik weet dus nu de oorzaakquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat heb jezelf in de hand. Als dat de reden is zou ik toch rap de oorzaken bestrijden in plaats van de symptomen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jaaaaaa
21 januari mag ik beginnen
Diclofenac heb ik nodig gehad als ontstekingsremmer. Pijnstillers werken amper bij mijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk nooit. Moet wel hel erg zijn wil ik er aan denken om een pil te nemen ergens voor, doe het niet eens bewust denk er gewoon niet aan. Heb in het afgelopen jaar diclofenac gehad en dat was het. Jaar daarvoor 1x 600mg ibu.
Zei ik tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jaaaaaa
21 januari mag ik beginnen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Kally het volgende:
Whaha brandoefening gehad vorig jaar, liepen ze rond te rennen, lieten ze er twee zitten
Hij is bang dat je een overdosis paracetamol neemtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh, is gelul
Hij durft gewoon niet
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hoihoi!
Ach de BHV cursus is hartstikke simpel. Alleen hoe je iemand in een stabiele zijligging moet leggen of hoe je iemand moet afslepen moet je wel even goed uit je hoofd leren, de rest is peanuts.
Ik normaal ook eigenlijk nooit, maar in het ziekenhuis had ik nadat ik morfine gehad had een pijnaanval gehad die ik toen nog steeds een 8 of 9 zou geven en dat zag de verpleging ook echt. Wil niet weten hoe dat was geweest als ik niet net morfine in mijn systeem had gehad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk nooit. Moet wel hel erg zijn wil ik er aan denken om een pil te nemen ergens voor, doe het niet eens bewust denk er gewoon niet aan. Heb in het afgelopen jaar diclofenac gehad en dat was het. Jaar daarvoor 1x 600mg ibu.
Je lichaam is gewend aan andere stoffenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Diclofenac heb ik nodig gehad als ontstekingsremmer. Pijnstillers werken amper bij mij
Ja zoietsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is bang dat je een overdosis paracetamol neemt![]()
![]()
[..]
Ben benieuwdHeb er wel zin in
Allemaal nieuwe dingen
Me like
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is bang dat je een overdosis paracetamol neemt![]()
![]()
[..]
Ben benieuwdHeb er wel zin in
Allemaal nieuwe dingen
Me like
Super! Geniet er van dan maarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig
Eindelijk weer werkIk kan nu eindelijk weer zeggen: Weekend
idd ja!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zoiets
Ook heel serieus zeggen, ja maar het is dan wel mijn verantwoording, alsof ik gestrekt ga van 2 paracetamol
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zoiets
Ook heel serieus zeggen, ja maar het is dan wel mijn verantwoording, alsof ik gestrekt ga van 2 paracetamol
De manager was heel enthousiast, ik had bij het vorige gesprek zonder hem al een goede indruk gemaakt. Hij vond me heel enthousiast, had het idee dat hij wel op mij kon bouwen en dat ik sowieso wel klantgericht was door m'n baantjes bij klantenservice. Ik moet dinsdag naar Apeldoorn voor kassa training en klantgerichtheidstraining. En dan mag ik 21 januari beginnen, 24 uur per week en als ik het goed onthouden heb 7.50 per uurquote:
Ik weet dat het moet, en waarom, maar wat een tijdsverspillingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]Bij een oefening is een oefenmelding per ongeluk als ECHTE melding bij de brandweer terecht gekomen!
![]()
God wat waren die nijdig toen ze met groot materieel aangekomen waren en hun gasmaskers e.d. op deden en toen hoorden dat het maar een oefening was!
1x gehad bij de super, wat doet dit knopje dan? *klik*quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]Bij een oefening is een oefenmelding per ongeluk als ECHTE melding bij de brandweer terecht gekomen!
![]()
God wat waren die nijdig toen ze met groot materieel aangekomen waren en hun gasmaskers e.d. op deden en toen hoorden dat het maar een oefening was!
En het heeft echt geholpenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we hebben allemaal keihard geduimd
Heyyy TOF meid, feli!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
De manager was heel enthousiast, ik had bij het vorige gesprek zonder hem al een goede indruk gemaakt. Hij vond me heel enthousiast, had het idee dat hij wel op mij kon bouwen en dat ik sowieso wel klantgericht was door m'n baantjes bij klantenservice. Ik moet dinsdag naar Apeldoorn voor kassa training en klantgerichtheidstraining. En dan mag ik 21 januari beginnen, 24 uur per week en als ik het goed onthouden heb 7.50 per uur
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
1x gehad bij de super, wat doet dit knopje dan? *klik*
Was dus het stille overval alarm, politie was ook niet blij.
Dankjeweeeeel! Ik deed echt een happy dance toen ik thuis kwam, en ben nu aan het wachten tot mn lief thuis is om het aan hem te vertellenquote:
Had ik laatst ook met een nieuwe collega; die ging ook allerlei knoppen overhalen terwijl hij vroeg waar ze voor waren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
1x gehad bij de super, wat doet dit knopje dan? *klik*
Was dus het stille overval alarm, politie was ook niet blij.
Ik zit altijd in ons systeem op de pc te kloten, net zo lang tot iets lukt wat anders niet zou gaan, ik heb dingen ontdekt die helemaal niet mogen of zouden moeten kunnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik laatst ook met een nieuwe collega; die ging ook allerlei knoppen overhalen terwijl hij vroeg waar ze voor waren.
[ afbeelding ]
ooooeeeeeeeeeeehh what does this button doooooooooooquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik laatst ook met een nieuwe collega; die ging ook allerlei knoppen overhalen terwijl hij vroeg waar ze voor waren.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooooeeeeeeeeeeehh what does this button dooooooooooo
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Je lichaam is gewend aan andere stoffen
Gefeliciteerd, misschien fiets ik dan nog wel langs je als ik naar of van mijn werk komquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
De manager was heel enthousiast, ik had bij het vorige gesprek zonder hem al een goede indruk gemaakt. Hij vond me heel enthousiast, had het idee dat hij wel op mij kon bouwen en dat ik sowieso wel klantgericht was door m'n baantjes bij klantenservice. Ik moet dinsdag naar Apeldoorn voor kassa training en klantgerichtheidstraining. En dan mag ik 21 januari beginnen, 24 uur per week en als ik het goed onthouden heb 7.50 per uur
Ja mevrouw. Per direct mevrouw. Komt voor elkaar mevrouw.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:51 schreef Kally het volgende:
ACT, waar blijft mijn banaan? Ik wil nu een bananensplit
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja mevrouw. Per direct mevrouw. Komt voor elkaar mevrouw.
Nee, hij maakte even contact en toen niks, Zwab kmt morgen even langs om te helpenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoor het haar zeggen
Kally werkt het nou allemaal?
Als je in de buurt komt van Arnhem wel hahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, misschien fiets ik dan nog wel langs je als ik naar of van mijn werk kom
Niet zo doenquote:
Zou zo snel geen bedrijf weten dat opleid in Apeldoorn en in de buurt van Arnhem een vestiging heeft. Centraal Berheer/Belastingdienst hebben niet echt kassa vereisten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als je in de buurt komt van Arnhem wel hahaha
Ik hoef maar 1 dag naar Apeldoorn
Ik ga bij de Dekamarkt werken lieve schatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zou zo snel geen bedrijf weten dat opleid in Apeldoorn en in de buurt van Arnhem een vestiging heeft. Centraal Berheer/Belastingdienst hebben niet echt kassa vereisten.
Dat vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog Ben & Jerry's ijs in de koelkast
Dat is wel net zo makkelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Nee, hij maakte even contact en toen niks, Zwab kmt morgen even langs om te helpen
Echt wat voor mij ook, zal wel weer iets simpels zijn
Ja, die heeft er meer verstand vanquote:
Ah naar de Nagelpoelweg dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:59 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ga bij de Dekamarkt werken lieve schat
In Arnhem ja, daar woon ik ook en ga ik werkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:00 schreef Rafeiro het volgende:
Dekamarkt heeft wel kantoor in Apeldoorn, maar geen vestiging rond Arnhem geloof ik. Wel in arnhem, maar topografisch weet ik die dorpjes verder niet echt.
Die dag in Apeldoornquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nope, Vrij Nederlandstraat in Arnhem
quote:
Valt me tegen van jequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Komt wel op
[..]
Joh, dat had ik nou echt niet door
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]Regelmatig discussies met Amerikanen gehad die steeds zeiden: "I could care less."
Ik: "Ah, so you DO care?"
- "No? What did I just tell you? I could care less!"
Ik: "So you could care less than you do now? That does mean that you DO care somewhat!"
- "Fuck off! Don't teach me my own language! I know what I am saying and English isn't your native tongue!"All the time!
Overigens ook een keer meegemaakt dat "Wij Europeanen" helemaal verafgood werden toen ik iemand zo corrigeerde. Een Amerikaanse vrouw zei meteen vol ontzag dat "Jullie Europeanen" gewoon allemaal minimaal 3 verschillende talen kenden zoals Frans, Duits en Engels, en dat terwijl zijzelf en haar eigen volk (de Amerikanen dus) hun eigen taal nog niet eens onder de knie hadden!quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:04 schreef Kally het volgende:
Ik plaats op FB een plaatje met de tekst, I have an extremely fucked up sense of humor, mijn vriendin er meteen onder Joh!!
That's what friends are forquote:
Ja, de leukste is die van als je straalbezopen bent, goede vrienden brengen je thuis, beste vrienden lachen je keihard uitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kent vast wel al die plaatjes van "Good friends" versus "Best friends"?
Whehehe ja dat soort dingen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, de leukste is die van als je straalbezopen bent, goede vrienden brengen je thuis, beste vrienden lachen je keihard uit
Het klopt wel, ze weten altijd de juiste dingen te zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja dat soort dingen!
Ook eentje met dat iemand een ernstig auto ongeluk heeft gehad.
De dokter zegt dat hij er weer helemaal bovenop zou komen en dat hij heel veel geluk heeft gehad.
Hij blijft down.
Ouders en goede vrienden komen op bezoek en geven dolblij aan hoe gelukkig dat ze zijn dat hij nog leeft en proberen hem te troosten met allerlei beloftes en lieve woorden enzo.
Hij blijft down.
Dan stormen ineens zjin beste vrienden binnen:
: OMG DUUUDE!!!! LOL You're supposed to be DEAD man!!!"
"Yeah dickhead! Why don't you just DIE RIGHT NOW??? LOL"
"Yeah man, DIE!!! LOL"
Hij weer helemaal blij!
Slaap zequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:24 schreef ToT het volgende:
Ik ga ff plat, ik ben kapot!Als ik me straks beter voel ga ik misschien nog wel wat draaien.
Mijn zegen heeft u, ik wil misschien straks ook nog ff draaien, maar moet nog wat dingen doen eerst.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:44 schreef ACT-F het volgende:
Zal ik een beetje rustige achtergrondmuziek draaien?
Hoe laat wil je draaien?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn zegen heeft u, ik wil misschien straks ook nog ff draaien, maar moet nog wat dingen doen eerst.
Geen idee nog, zo eerst nog ff langs de supermarkt en dan zien we wel.quote:
Dan plan ik een uurtje in van 20:00 tot 21:00.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee nog, zo eerst nog ff langs de supermarkt en dan zien we wel.
Geen bende, meteen in een vuilniszak doen, ruimt zo lekker opquote:
Even intunenquote:
Ik kom dus net op tijd weer binnenvallenquote:
Dat is al klaar, en om nu mijn plafond te gaan witten is ook zo wat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ideaal om behang van de muren te trekken.
Moet ik helpen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is al klaar, en om nu mijn plafond te gaan witten is ook zo wat.
Heb je een hangzak dan?quote:
Tosso.quote:
Arme jijquote:
Waaom ontdooi jij een pizza, die kan je toch gewoon bevroren op 220C in de oven gooien?quote:
Nu nog geen trekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waaom ontdooi jij een pizza, die kan je toch gewoon bevroren op 220C in de oven gooien?
Goede verklaring welquote:
Die moet dan nu niet naar buiten gaan of voor het raam gaan staan kjkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:26 schreef Kally het volgende:
Oh ik lees dat de daders bij mijn broer in de buurt lopen
Even bellen
Ja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die moet dan nu niet naar buiten gaan of voor het raam gaan staan kjken
Leuke buurtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:24 schreef Kally het volgende:
OMG, vlakbij in de buurt een gewapende overval
Supermarkt, en alsof dat alleen hier gebeurtquote:
Ach, mijn vader woont in best een degelijke wijk (denk ikquote:
Daders moeten eens wat harder aangepakt worden, ipv 4 jaar voor moord.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, mijn vader woont in best een degelijke wijk (denk ik) En er was een paar jaar geleden ook iemand neergeschoten 100 meter van onze deur
Is er dan iemand omgekomen bij de gewapende overval?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Daders moeten eens wat harder aangepakt worden, ipv 4 jaar voor moord.
Sommige plekken meer dan de anderequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Supermarkt, en alsof dat alleen hier gebeurt
Kan overal gebeurenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, mijn vader woont in best een degelijke wijk (denk ik) En er was een paar jaar geleden ook iemand neergeschoten 100 meter van onze deur
Niet dat ik weet, maar daar krijg je ook wat een voorwaardelijke straf voor?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is er dan iemand omgekomen bij de gewapende overval?
Linving on the edgequote:
Inderdaad, dan word je financieel helemaal uitgekleed. Je kunt beter 2 jaartjes zitten dan 20 jaar financiële ellendequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar daar krijg je ook wat een voorwaardelijke straf voor?
Pleeg alleen geen belastingfraude want dan hang je
Het is dat ik het net lees op FB, maar ik zie of hoor hier verder nooit watquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ach het is hier verder ook heel tam, maar snackbar 3 of 4 keer overvallen afgelopen jaar, de primera overvallen, it giet oan.
Mwah, die flat wonen er nog wel een paar mensen die ooit zo'n geintje kunnen uithalen. Tokkie legbatterijquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, die flat wonen er nog wel een paar mensen die ooit zo'n geintje kunnen uithalen. Tokkie legbatterij
Zitten is zo slecht nog niet, je hebt alles op je cel (lees hotelkamer) en je krijgt gewoon een uitkeringquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, dan word je financieel helemaal uitgekleed. Je kunt beter 2 jaartjes zitten dan 20 jaar financiële ellende
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, die flat wonen er nog wel een paar mensen die ooit zo'n geintje kunnen uithalen. Tokkie legbatterij
Daarom juist, geen sores aan je kop en roomservicequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Zitten is zo slecht nog niet, je hebt alles op je cel (lees hotelkamer) en je krijgt gewoon een uitkering
Maar de straffen zijn wel degelijk hoger als je de belasting naait dan wanneer je iemand vermoord.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, dan word je financieel helemaal uitgekleed. Je kunt beter 2 jaartjes zitten dan 20 jaar financiële ellende
Even aan het googlen, maar zie dat er voor een gewapende overval toch over het algemeen vorse straffen geëist worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar daar krijg je ook wat een voorwaardelijke straf voor?
Pleeg alleen geen belastingfraude want dan hang je
Geld is wat telt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar de straffen zijn wel degelijk hoger als je de belasting naait dan wanneer je iemand vermoord.
Onze regering, de prioriteiten die ze hebben
Iets eisen is nog niet het krijgen. En ik zeg nergens dat belastingfraude niet bestraft moet worden, alleen ik weet daadwerkelijk van iemand die 4 jaar kreeg voor moord en dan 12 jaar voor belastingfraude? Beetje krom imho.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even aan het googlen, maar zie dat er voor een gewapende overval toch over het algemeen vorse straffen geëist worden.
Belastingfraude hoort ook streng bestraft te worden. Stelen van de maatschappij en de burgers
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geld is wat telt.
Lees op Twitter dat er nog één voortvluchtig is en gewapend. Donkere huidtint en ringbaard. Dus als er iemand voor je deur staat met dat signalement, bied hem een koffie aan
Whahahahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heeft hij vast bij zich, hij heeft immers een supermarkt overvallen
Bastognesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahahaha
Als hij maar wel die lekkere heeft meegenomen
Klopt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Iets eisen is nog niet het krijgen. En ik zeg nergens dat belastingfraude niet bestraft moet worden, alleen ik weet daadwerkelijk van iemand die 4 jaar kreeg voor moord en dan 12 jaar voor belastingfraude? Beetje krom imho.
Al pijnstillers ingenomen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef ToT het volgende:
Meh, nog niet echt verbeterd.Klote nek...
Op het werk 2 molletjes en net weer 2. De spieren zijn wel wat tot rust gekomen maar de wervels niet.quote:
Dat ontken ik ook zeker niet. Het was een vriend van me die is doodgeschoten, en dat was met voorbedachte rade en niet 1 schot maar meerdere, dus koelbloedig ook. En dan maar 4 jaar, met aftrek ivm goed gedrag?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef Rafeiro het volgende:
Maar belastingfraude klinkt wel heel onschuldig, maar de WWFT is er niet voor niets.
En als je ziet wat sommige mensen als zakelijke kosten willen declareren dan verdienen ze ook echt tijd achter de tralies.
Waarschijnlijk niet te vergelijken, maar een vriendin van mij heeft reuma en bij haar helpt een warm compress. Is dat een idee? Een handdoek verwarmen en in je nek leggen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Op het werk 2 molletjes en net weer 2. De spieren zijn wel wat tot rust gekomen maar de wervels niet.
Kan je dan geen opiaat krijgen, helpt eigenlijk niks, maar blokkeert de pijnprikkel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Op het werk 2 molletjes en net weer 2. De spieren zijn wel wat tot rust gekomen maar de wervels niet.
Dat is wel héél kort voor moord. Wat was de reden dat de rechter zo besliste?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook zeker niet. Het was een vriend van me die is doodgeschoten, en dat was met voorbedachte rade en niet 1 schot maar meerdere, dus koelbloedig ook. En dan maar 4 jaar, met aftrek ivm goed gedrag?
Ik heb mijn laatste restje spierbalsem er op gespoten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet te vergelijken, maar een vriendin van mij heeft reuma en bij haar helpt een warm compress. Is dat een idee? Een handdoek verwarmen en in je nek leggen?
Dan is 4 jaar m.i. inderdaad belachelijk laag. Ik lees in het WbvSrquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook zeker niet. Het was een vriend van me die is doodgeschoten, en dat was met voorbedachte rade en niet 1 schot maar meerdere, dus koelbloedig ook. En dan maar 4 jaar, met aftrek ivm goed gedrag?
quote:Artikel 289
Hij die opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven berooft, wordt, als schuldig aan moord, gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
De straffen voor moord, doodslag, verkrachting etc zijn ook debiel laag hier. Maar fiscale fraude wordt wel juist aangepakt, nu nog een verhoging idd voor moord etc.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm moet ik idd maar een keertje vragen. Tot nu toe kon ik het altijd wel redelijk met paracetamol en spierbalsem in orde krijgen, maar het wordt wel steeds erger. Zeker als ik goed moe ben is het hopeloos.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan je dan geen opiaat krijgen, helpt eigenlijk niks, maar blokkeert de pijnprikkel.
De wervels zullen denk ik ook achteruit gegaan zijn in de loop der jaren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm moet ik idd maar een keertje vragen. Tot nu toe kon ik het altijd wel redelijk met paracetamol en spierbalsem in orde krijgen, maar het wordt wel steeds erger. Zeker als ik goed moe ben is het hopeloos.
Sowieso ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De wervels zullen denk ik ook achteruit gegaan zijn in de loop der jaren.
Geen idee, ze bleven ontkennen dat het met voorbedachte rade was. Maar dat was het dus echt niet, hij belde op of hij kwam en stond hem op te wachten met pistool. Zelfs getuigen van. Ik vertrouw dus niet echt op het systeem.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is wel héél kort voor moord. Wat was de reden dat de rechter zo besliste?
Klopt, morfine schijnt wel aardig verslavend te zijn he.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
Het vervelende is wel dat morfine echt prettig voelt.
Dat moet niet te fijn worden natuurlijk (je klacht klinkt redelijk chronisch).
Dan nog weet je niet of hij belde om hem neer te schieten, of om iets anders en dat er later 'toevallig' geschoten is (na onenigheid of zo). Er moet echt onomstotelijk bewijs zijn anders kom je er heel genadig van af.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, ze bleven ontkennen dat het met voorbedachte rade was. Maar dat was het dus echt niet, hij belde op of hij kwam en stond hem op te wachten met pistool. Zelfs getuigen van. Ik vertrouw dus niet echt op het systeem.
Bedoel je dit artikel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, morfine schijnt wel aardig verslavend te zijn he.
Ik heb laatst wel over een variant gelezen die wel iets minder sterk werkt, maar die ook minder verslavend schijnt te zijn.
Nou mijn broer was erbij, het telefoongesprek ging uiteraard om een vrouwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan nog weet je niet of hij belde om hem neer te schieten, of om iets anders en dat er later 'toevallig' geschoten is (na onenigheid of zo). Er moet echt onomstotelijk bewijs zijn anders kom je er heel genadig van af.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bedoel je dit artikel?
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_morfine___.html
Ik heb een keer of 20 morfine gehad gok ik, maar dat is echt lekker. De pijn loopt weg, je wordt lekker duf en soms begon de zaal een beetje te schommelen. Alleen slaap je dan even goed, en daarna dus NIET meerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, morfine schijnt wel aardig verslavend te zijn he.
Ik heb laatst wel over een variant gelezen die wel iets minder sterk werkt, maar die ook minder verslavend schijnt te zijn.
Een jonko? Helaas geen shops in de buurt hier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Neem een dikke baap, stilt ook de pijn
Niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Een jonko? Helaas geen shops in de buurt hier.
Ik ben bang dat het een gevalletje zijn woord tegen de andere is. Dan moet je een 2e getuige hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou mijn broer was erbij, het telefoongesprek ging uiteraard om een vrouw
Kom hierheen ik wil het uitpraten, maar zodra hij boven kwam ging de deur open en werd er geschoten.
Ik weet wel dat het bewijs onomstotelijk moet zijn, maar dat is niet makkelijk als het zo dicht bij is.
Ik heb in Deventer gewoond; daar heb je ook zat.quote:
Dus binnenkort heb jij slangen in huisquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]Slangengif?
Nee ik had iets op wikipedia gezien.
Bier hier, gewoon omdat het weekend isquote:
I know.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een gevalletje zijn woord tegen de andere is. Dan moet je een 2e getuige hebben.
Ook een hele goede redenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bier hier, gewoon omdat het weekend is
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus binnenkort heb jij slangen in huis
Je woont in Thailand?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Een jonko? Helaas geen shops in de buurt hier.
Ik heb al rattenslangen en een kousenbandslang gehad!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus binnenkort heb jij slangen in huis
Zelfs daar hebben ze shopsquote:
quote:
Och op zich wel hoor; je moet alleen wel goed opletten op de dames!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat ToT daar nog graag zou willen wonen
Ik vind slangen tofquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al rattenslangen en een kousenbandslang gehad!
Als je ze weet te vinden wel jaquote:
In Nederland is alles dichtbijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, unmeunig klein kutgehucht in the middle of nowhere.
Half uur rijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef ACT-F het volgende:
In Nederland is alles dichtbijJe woonde toch in de buurt van Arnhem of zo?
Meteen groot inkopen danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Half uur rijden.Vind ik wel te ver om zomaar ff wat wiet te halen.
Er zijn heel goede tenten die aan hun eigen succes ten onder gaan: te veel vraag --> uiteindelijk bocht verkopen om aan de vraag te voldoen, en tevens gezeik met de gemeente en politie wegens aanhoudend overlast.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef Rafeiro het volgende:
Er is 1 shop waar ik sowieso nooit meer ga kopen.
14 euro de gram, en de goorste wiet die ik ooit van mijn leven gerookt heb.
Leek ook echt niet op de amnesia haze die ik wel eens gehad had.
Wat een bocht.
Dan moet ik het grootste deel uiteindelijk wegtyfen omdat het tegen die tijd helemaal droog en scherp is.quote:
Dit, of netwerken. Dan bel je zo'n gast op en spreek je in 'codetaal'quote:
Waarom in code, je mag het toch kopen? Ik lig altijd dubbel als ik er binnen loopquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit, of netwerken. Dan bel je zo'n gast op en spreek je in 'codetaal'![]()
Kan ik een DVD'tje van je lenen?![]()
Alsof de afluisterende politie dat niet doorheeft
Het was dichtbij, mijn favo shop is verder fietsenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn heel goede tenten die aan hun eigen succes ten onder gaan: te veel vraag --> uiteindelijk bocht verkopen om aan de vraag te voldoen, en tevens gezeik met de gemeente en politie wegens aanhoudend overlast.
Een zeer goede, razend populaire (zelfs favoriet van een DJ op nationale radio, ben alleen vergeten wie) zit in Apeldoorn, maar die is ook al dan niet voorlopig gesloten wegens overlast.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het was dichtbij, mijn favo shop is verder fietsen
Maar die hadden vroeger de #2 wiet van Nederland volgens highlifeAltijd wel lekker spul daar. Al rook ik het nog maar zelden.
Gesloten weet ik zo niets van, maar het bunkertje was echt baas. De waterpijp had wel wat gedoe met parkeeroverlast geloof ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zeer goede, razend populaire (zelfs favoriet van een DJ op nationale radio, ben alleen vergeten wie) zit in Apeldoorn, maar die is ook al dan niet voorlopig gesloten wegens overlast.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week vrijdag maar weer een eens een latenight show
Die eerste bedoel ik dus!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gesloten weet ik zo niets van, maar het bunkertje was echt baas. De waterpijp had wel wat gedoe met parkeeroverlast geloof ik
Ik aankomende week hoop ik ook, Zwab komt morgen want ik krijg hem niet aan de praatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week vrijdag maar weer een eens een latenight show
Is die gesloten? Jammer, echt goede shop was/is dat.quote:
ergens een instelling waarschijnlijk... maar toftofquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik aankomende week hoop ik ook, Zwab komt morgen want ik krijg hem niet aan de praat
Ja sinds kort. Het is onbekend of dat tijdelijk of permanent is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is die gesloten? Jammer, echt goede shop was/is dat.
Ik maak contact en dan deaudtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ergens een instelling waarschijnlijk... maar toftof![]()
![]()
Bazar is ook groot, 3 verdiepingen geloof ik, maar ik rook te weinigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sinds kort. Het is onbekend of dat tijdelijk of permanent is.
Een andere grote, ik weet niet of dat de Waterpijp is of niet, schijnt wel redelijke wiet te hebben, alleen lang niet zo sterk.
In een gedoogde coffeshop ja, straathandel is strafbaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom in code, je mag het toch kopen? Ik lig altijd dubbel als ik er binnen loop
Ben al heel lang niet meer geweestquote:Helemaal met bewapend glas en deuren die ze voor je open moeten maken, vroeger was dat heul anders
waarschijnlijk wel, maar SAM is best lastig in te stellenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak contact en dan deaudt
Zal wel weer iets simpels zijn
Het is hier nu echt booming businessquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In een gedoogde coffeshop ja, straathandel is strafbaar
[..]
Ben al heel lang niet meer geweestHet was altijd gezellig met Jamaicaanse muziek
Oneens, maar een foutje heb je zo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar SAM is best lastig in te stellen
Kijk en daarom vind ik jou zo lief, je weet het altijd zo te zeggen, dat het niet aan mij ligtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar SAM is best lastig in te stellen
Wat zeg ik nou tegen Symph?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oneens, maar een foutje heb je zo.
dat dus.. als je het eenmaal weet gaat het wel, maar als je het programma niet kent is het echt lastig...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oneens, maar een foutje heb je zo.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk en daarom vind ik jou zo lief, je weet het altijd zo te zeggen, dat het niet aan mij ligt
Mijn moeder zei altijd tegen mijn broer, doe het maar thuis, dan weet ik tenminste wat je erin stoptquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef ToT het volgende:
Ik heb trouwens jarenlang blowende vrienden gehad voro ik er zelf iets aan begon.
Vonden ze altijd zo chill van me: ikzelf blowde niet, maar ik zat in ieder geval niet te zeiken over de stank als zij het deden.
Mwah echt vies heb ik het nooit vinden ruiken.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd tegen mijn broer, doe het maar thuis, dan weet ik tenminste wat je erin stopt
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd tegen mijn broer, doe het maar thuis, dan weet ik tenminste wat je erin stopt
Yup.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef ToT het volgende:
Ach ik heb zelden zelf wat gekocht; ik blowde af en toe wel wat mee met een kameraad die schofterig grote hoeveelheden in een joint stopte!
Kan het kloppen dat hasj veel zachter voor de keel is dan wiet?
Ja we zijn behoorlijk vrij opgevoed wat dat aangaat, iedereen mocht ook binnen, of het nou gajes was of niet, er waren zelfs vrienden die koffie gingen drinken als wij er niet warenquote:
Voor mij maak het niet zo gek veel uit, maar hasj is inderdaad wat zachterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef ToT het volgende:
quote:
Yup, wiet is scherperquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef ToT het volgende:
Ach ik heb zelden zelf wat gekocht; ik blowde af en toe wel wat mee met een kameraad die schofterig grote hoeveelheden in een joint stopte!
waw wat een ruimdenkende moederquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef ToT het volgende:
Mja altijd als hij de joint voor iets over de helft op had, kon ik er al niet meer van roken omdat ik in een hoeststuip terecht kwam. Met voorgedraaide joints van shops had ik daar overigens absoluut geen last van, omdat die veel slapper zijn.quote:
Mijn moeder was altijd ENORM strikt wat roken en drinken betreft. Talloze preken gehad!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja we zijn behoorlijk vrij opgevoed wat dat aangaat, iedereen mocht ook binnen, of het nou gajes was of niet, er waren zelfs vrienden die koffie gingen drinken als wij er niet waren
quote:
Nog, die vindt niks gek of raarquote:
Nooit gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Melk koken en er hasj in oplossen en dat drinken
Dat is echt fijn.
Mja THC lost makkelijk op in vet he, dus moet wel volle melk zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nooit gehad
Klinkt niet echt lekker moet ik zeggen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog, die vindt niks gek of raar
Ik heb het dus niet van een vreemde
Het duurt even voor het gaat werken, maar BOH! dat beukt erin.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nooit gehad
Klinkt niet echt lekker moet ik zeggen
Whaha, mijn broer nam me mee uit toen ik 13 was, hij is 6 jaar ouder.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder was altijd ENORM strikt wat roken en drinken betreft. Talloze preken gehad!
Ging ook iets boter bij inquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja THC lost makkelijk op in vet he, dus moet wel volle melk zijn.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het duurt even voor het gaat werken, maar BOH! dat beukt erin.
Uh jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Zo ben ik ook opgevoed.
Heeft ook al een boel "rare" situaties opgeleverd
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Whaha, mijn broer nam me mee uit toen ik 13 was, hij is 6 jaar ouder.
Dus hij en zijn vrienden me lekker dronken voeren, ik kotsen 's nachts, het enige wat ze zei was tegen mijn broer, jouw schuld jij mag het opruimen
Heerlijkquote:
quote:
En mij de volgende dag uitlachen hè?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Whaha, mijn broer nam me mee uit toen ik 13 was, hij is 6 jaar ouder.
Dus hij en zijn vrienden me lekker dronken voeren, ik kotsen 's nachts, het enige wat ze zei was tegen mijn broer, jouw schuld jij mag het opruimen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:27 schreef ToT het volgende:
Paar jaar geleden op een HBO gewerkt. Vertelde een lerares op een gegeven moment in de lerarenkamer: "Zo, komend weekend gezellig met mijn dochter spacecake bakken. Ja de vorige keer ging het helemaal mis: we namen een plakje en we merkten er niks van, dus hebben we zowat de halve cake opgegeten en toen hakte het er ECHT heel hard in! Deze keer doen we het dus wel rustiger aan. Ja gewoon gezellig, zo saampjes!"![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
En mij de volgende dag uitlachen hè?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:27 schreef ToT het volgende:
Paar jaar geleden op een HBO gewerkt. Vertelde een lerares op een gegeven moment in de lerarenkamer: "Zo, komend weekend gezellig met mijn dochter spacecake bakken. Ja de vorige keer ging het helemaal mis: we namen een plakje en we merkten er niks van, dus hebben we zowat de halve cake opgegeten en toen hakte het er ECHT heel hard in! Deze keer doen we het dus wel rustiger aan. Ja gewoon gezellig, zo saampjes!"![]()
Ja sorry, maar ik snap dat wel, als je als ouder er toch wat over wilt vertellen of eventueel verbieden, moet je wel weten waar je over praat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:27 schreef ToT het volgende:
quote:
Ja ik lachte mee, als een boer die kiespijn heeftquote:
Een keer een kameraad gehad die geslaagd was voro de Havo. Ik ging naar zijn feestje toe, stevig aan de zuip daar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
En mij de volgende dag uitlachen hè?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik lachte mee, als een boer die kiespijn heeft
volgens mij zit daar onzettend veel THC inquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
Hasjolie is trouwens wel ziek
Valt ook onder de HD geloof ik.
Ik ga ook niet verder dan een jointje hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Wat was ben ik een braaf meisje
Ja maar om dat zo op een school zo tegen je collega's te vertellen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik snap dat wel, als je als ouder er toch wat over wilt vertellen of eventueel verbieden, moet je wel weten waar je over praat.
Ja, kan wel 50% of zo zijn geloof ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij zit daar onzettend veel THC in
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Een keer een kameraad gehad die geslaagd was voro de Havo. Ik ging naar zijn feestje toe, stevig aan de zuip daar.
's Nachts naar huis toe, ouders lagen in bed, en ik ging op de wc over mijn nek. Er kwam niemand naar beneden gelukkig. Stilletjes naar boven gegaan en gaan slapen.
De volgende ochtend: niemand zei er iets over. Oeffff veilig dus!
Komt die middag die kameraad er aan: "Zo mevrouw! ToT heeft gisteravond ook veel gedronken he!"
Mijn vader: "Ja ik heb hem vannacht horen overgeven."
Nou, dat werd dus weer een enorm boze preek van dik een uur!
Genoeg vrienden gehad die blowden, vond de geur altijd wel lekker. Maar zelf gewoon niet de behoefte gehad. Ik hou het wel bij mijn shaggie en biertjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ook niet verder dan een jointje hoor
Ik heb wel eens wat anders geprobeerd maar dat valt niet echt toppie bij me, dus ik hou het op een neut en een joint, dan hou ik de controle
Nooit gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Een keer een kameraad gehad die geslaagd was voro de Havo. Ik ging naar zijn feestje toe, stevig aan de zuip daar.
's Nachts naar huis toe, ouders lagen in bed, en ik ging op de wc over mijn nek. Er kwam niemand naar beneden gelukkig. Stilletjes naar boven gegaan en gaan slapen.
De volgende ochtend: niemand zei er iets over. Oeffff veilig dus!
Komt die middag die kameraad er aan: "Zo mevrouw! ToT heeft gisteravond ook veel gedronken he!"
Mijn vader: "Ja ik heb hem vannacht horen overgeven."
Nou, dat werd dus weer een enorm boze preek van dik een uur!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]En dan keihard beweren dat het allemaal wel meeviel
Kan tegenwoordig toch wel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar om dat zo op een school zo tegen je collega's te vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |