Ik normaal ook eigenlijk nooit, maar in het ziekenhuis had ik nadat ik morfine gehad had een pijnaanval gehad die ik toen nog steeds een 8 of 9 zou geven en dat zag de verpleging ook echt. Wil niet weten hoe dat was geweest als ik niet net morfine in mijn systeem had gehad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk nooit. Moet wel hel erg zijn wil ik er aan denken om een pil te nemen ergens voor, doe het niet eens bewust denk er gewoon niet aan. Heb in het afgelopen jaar diclofenac gehad en dat was het. Jaar daarvoor 1x 600mg ibu.
Je lichaam is gewend aan andere stoffenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Diclofenac heb ik nodig gehad als ontstekingsremmer. Pijnstillers werken amper bij mij
Ja zoietsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is bang dat je een overdosis paracetamol neemt![]()
![]()
[..]
Ben benieuwdHeb er wel zin in
Allemaal nieuwe dingen
Me like
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is bang dat je een overdosis paracetamol neemt![]()
![]()
[..]
Ben benieuwdHeb er wel zin in
Allemaal nieuwe dingen
Me like
Super! Geniet er van dan maarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig
Eindelijk weer werkIk kan nu eindelijk weer zeggen: Weekend
idd ja!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zoiets
Ook heel serieus zeggen, ja maar het is dan wel mijn verantwoording, alsof ik gestrekt ga van 2 paracetamol
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zoiets
Ook heel serieus zeggen, ja maar het is dan wel mijn verantwoording, alsof ik gestrekt ga van 2 paracetamol
De manager was heel enthousiast, ik had bij het vorige gesprek zonder hem al een goede indruk gemaakt. Hij vond me heel enthousiast, had het idee dat hij wel op mij kon bouwen en dat ik sowieso wel klantgericht was door m'n baantjes bij klantenservice. Ik moet dinsdag naar Apeldoorn voor kassa training en klantgerichtheidstraining. En dan mag ik 21 januari beginnen, 24 uur per week en als ik het goed onthouden heb 7.50 per uurquote:
Ik weet dat het moet, en waarom, maar wat een tijdsverspillingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]Bij een oefening is een oefenmelding per ongeluk als ECHTE melding bij de brandweer terecht gekomen!
![]()
God wat waren die nijdig toen ze met groot materieel aangekomen waren en hun gasmaskers e.d. op deden en toen hoorden dat het maar een oefening was!
1x gehad bij de super, wat doet dit knopje dan? *klik*quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]Bij een oefening is een oefenmelding per ongeluk als ECHTE melding bij de brandweer terecht gekomen!
![]()
God wat waren die nijdig toen ze met groot materieel aangekomen waren en hun gasmaskers e.d. op deden en toen hoorden dat het maar een oefening was!
En het heeft echt geholpenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we hebben allemaal keihard geduimd
Heyyy TOF meid, feli!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
De manager was heel enthousiast, ik had bij het vorige gesprek zonder hem al een goede indruk gemaakt. Hij vond me heel enthousiast, had het idee dat hij wel op mij kon bouwen en dat ik sowieso wel klantgericht was door m'n baantjes bij klantenservice. Ik moet dinsdag naar Apeldoorn voor kassa training en klantgerichtheidstraining. En dan mag ik 21 januari beginnen, 24 uur per week en als ik het goed onthouden heb 7.50 per uur
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
1x gehad bij de super, wat doet dit knopje dan? *klik*
Was dus het stille overval alarm, politie was ook niet blij.
Dankjeweeeeel! Ik deed echt een happy dance toen ik thuis kwam, en ben nu aan het wachten tot mn lief thuis is om het aan hem te vertellenquote:
Had ik laatst ook met een nieuwe collega; die ging ook allerlei knoppen overhalen terwijl hij vroeg waar ze voor waren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
1x gehad bij de super, wat doet dit knopje dan? *klik*
Was dus het stille overval alarm, politie was ook niet blij.
Ik zit altijd in ons systeem op de pc te kloten, net zo lang tot iets lukt wat anders niet zou gaan, ik heb dingen ontdekt die helemaal niet mogen of zouden moeten kunnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik laatst ook met een nieuwe collega; die ging ook allerlei knoppen overhalen terwijl hij vroeg waar ze voor waren.
[ afbeelding ]
ooooeeeeeeeeeeehh what does this button doooooooooooquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik laatst ook met een nieuwe collega; die ging ook allerlei knoppen overhalen terwijl hij vroeg waar ze voor waren.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooooeeeeeeeeeeehh what does this button dooooooooooo
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Je lichaam is gewend aan andere stoffen
Gefeliciteerd, misschien fiets ik dan nog wel langs je als ik naar of van mijn werk komquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
De manager was heel enthousiast, ik had bij het vorige gesprek zonder hem al een goede indruk gemaakt. Hij vond me heel enthousiast, had het idee dat hij wel op mij kon bouwen en dat ik sowieso wel klantgericht was door m'n baantjes bij klantenservice. Ik moet dinsdag naar Apeldoorn voor kassa training en klantgerichtheidstraining. En dan mag ik 21 januari beginnen, 24 uur per week en als ik het goed onthouden heb 7.50 per uur
Ja mevrouw. Per direct mevrouw. Komt voor elkaar mevrouw.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:51 schreef Kally het volgende:
ACT, waar blijft mijn banaan? Ik wil nu een bananensplit
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja mevrouw. Per direct mevrouw. Komt voor elkaar mevrouw.
Nee, hij maakte even contact en toen niks, Zwab kmt morgen even langs om te helpenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoor het haar zeggen
Kally werkt het nou allemaal?
Als je in de buurt komt van Arnhem wel hahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, misschien fiets ik dan nog wel langs je als ik naar of van mijn werk kom
Niet zo doenquote:
Zou zo snel geen bedrijf weten dat opleid in Apeldoorn en in de buurt van Arnhem een vestiging heeft. Centraal Berheer/Belastingdienst hebben niet echt kassa vereisten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als je in de buurt komt van Arnhem wel hahaha
Ik hoef maar 1 dag naar Apeldoorn
Ik ga bij de Dekamarkt werken lieve schatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zou zo snel geen bedrijf weten dat opleid in Apeldoorn en in de buurt van Arnhem een vestiging heeft. Centraal Berheer/Belastingdienst hebben niet echt kassa vereisten.
Dat vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog Ben & Jerry's ijs in de koelkast
Dat is wel net zo makkelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Nee, hij maakte even contact en toen niks, Zwab kmt morgen even langs om te helpen
Echt wat voor mij ook, zal wel weer iets simpels zijn
Ja, die heeft er meer verstand vanquote:
Ah naar de Nagelpoelweg dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:59 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ga bij de Dekamarkt werken lieve schat
In Arnhem ja, daar woon ik ook en ga ik werkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:00 schreef Rafeiro het volgende:
Dekamarkt heeft wel kantoor in Apeldoorn, maar geen vestiging rond Arnhem geloof ik. Wel in arnhem, maar topografisch weet ik die dorpjes verder niet echt.
Die dag in Apeldoornquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nope, Vrij Nederlandstraat in Arnhem
quote:
Valt me tegen van jequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Komt wel op
[..]
Joh, dat had ik nou echt niet door
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]Regelmatig discussies met Amerikanen gehad die steeds zeiden: "I could care less."
Ik: "Ah, so you DO care?"
- "No? What did I just tell you? I could care less!"
Ik: "So you could care less than you do now? That does mean that you DO care somewhat!"
- "Fuck off! Don't teach me my own language! I know what I am saying and English isn't your native tongue!"All the time!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |