SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Klopt ja, maar dar is het vaak wel duurder.quote:
Als je teveel slikt kan dat gebeuren ja, dan blijf je in een cirkel zittenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Men zegt ook wel dat paracetamol hoofdpijn opwekt.
Die 1,70 was bij de apotheekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dar is het vaak wel duurder.
Then again: ik moet toch elke maand naar de apotheek, en bij de drogist kom ik niet zo vaak.
Kan kloppen ja. Ja ik neem het ook niet zo vaak meer in als vroeger.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je teveel slikt kan dat gebeuren ja, dan blijf je in een cirkel zitten
quote:
Collega heeft het, functioneert niet zonder paracetamol, terwijl haar huisarts zegt dat ze moet stoppen met de paracetamol want dan gaat juist de hoofdpijn over.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan kloppen ja. Ja ik neem het ook niet zo vaak meer in als vroeger.
[..]Beter!
Mja bij mij ligt het 100% aan mijn nek: de wervels zijn versleten waardoor de spieren heel veel moeten compenseren, waardoor die geïrriteerd raken en gaan verkrampen waardoor ze weer aan de wervels gaan trekken die dan weer nog meer problemen veroorzaken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Collega heeft het, functioneert niet zonder paracetamol, terwijl haar huisarts zegt dat ze moet stoppen met de paracetamol want dan gaat juist de hoofdpijn over.
Die BHV'er mag dan lekker oprotten met zijn eigen overtuigingen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:37 schreef Kally het volgende:
Maar ik krijg ook maar 1 paracetamol als ik er op de zaak om vraag, want meer mag niet (volgens bhv-er)
Dus zitten ze standaard in mijn tas.
Kerst is zo 2012quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
Iemand een 100 grams paracetamolletje in de vorm van een kerstboom?
Jaquote:
Serieusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:37 schreef Kally het volgende:
Maar ik krijg ook maar 1 paracetamol als ik er op de zaak om vraag, want meer mag niet (volgens bhv-er)
Dus zitten ze standaard in mijn tas.
Doet me denken aan een josti van een conciërge bij een vorige baan van me. Als hij zijn oranje hesje aan had waande hij zich een ware politieagent en gedroeg hij zich ook zo!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:40 schreef Kally het volgende:
Ja belachelijk, andere bhv-er geeft er gewoon 2, 1 helpt gewoon niet bij me als ik hoofdpijn heb.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus
Ik heb over paar maanden een cursus BHV, ik zal er eens opletten
Goedenavond
Ik heb LoLa gemist gisterenIk was te moe
Nee joh, is gelulquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus
Goedenavond
Jij hebt dan ook weinig stressquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik gebruik bijna nooit paracetamol. 100 jaar geleden een keer
Ik heb hier nog wat diclo liggen voor als ik weer last van een niersteen krijg, verder alleen paracetamol.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef Rafeiro het volgende:
Paracetamol, ibuprofen, diclofenac, morfine, tramadol best wat pijnstillers gehad de laatste tijd
Bij brand de deurklink met de buitenkant van je hand voelen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hoihoi!
Ach de BHV cursus is hartstikke simpel. Alleen hoe je iemand in een stabiele zijligging moet leggen of hoe je iemand moet afslepen moet je wel even goed uit je hoofd leren, de rest is peanuts.
geeft niks schatjuhquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus
Goedenavond
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij brand de deurklink met de buitenkant van je hand voelen!
Aangenomen?quote:
Dat heb jezelf in de hand. Als dat de reden is zou ik toch rap de oorzaken bestrijden in plaats van de symptomen.quote:
Ik ook eigenlijk nooit. Moet wel hel erg zijn wil ik er aan denken om een pil te nemen ergens voor, doe het niet eens bewust denk er gewoon niet aan. Heb in het afgelopen jaar diclofenac gehad en dat was het. Jaar daarvoor 1x 600mg ibu.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik gebruik bijna nooit paracetamol. 100 jaar geleden een keer
Daar kreeg ik wel hoofdpijn van ja, maar ik zei net al, ik besef me dat ik die al maanden niet heb gehad, ik weet dus nu de oorzaakquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat heb jezelf in de hand. Als dat de reden is zou ik toch rap de oorzaken bestrijden in plaats van de symptomen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jaaaaaa
21 januari mag ik beginnen
Diclofenac heb ik nodig gehad als ontstekingsremmer. Pijnstillers werken amper bij mijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk nooit. Moet wel hel erg zijn wil ik er aan denken om een pil te nemen ergens voor, doe het niet eens bewust denk er gewoon niet aan. Heb in het afgelopen jaar diclofenac gehad en dat was het. Jaar daarvoor 1x 600mg ibu.
Zei ik tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jaaaaaa
21 januari mag ik beginnen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Kally het volgende:
Whaha brandoefening gehad vorig jaar, liepen ze rond te rennen, lieten ze er twee zitten
Hij is bang dat je een overdosis paracetamol neemtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh, is gelul
Hij durft gewoon niet
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hoihoi!
Ach de BHV cursus is hartstikke simpel. Alleen hoe je iemand in een stabiele zijligging moet leggen of hoe je iemand moet afslepen moet je wel even goed uit je hoofd leren, de rest is peanuts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |