Een banaan als toetjequote:
Bied ik je de ingrediënten aan, accepteer je het nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Een banaan als toetje
Bananensplit dan weer wel
Je werk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef Koen66 het volgende:
Is er een probleem met Fok of blokkeert mijn werk het opeens?
your banana just got splitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bied ik je de ingrediënten aan, accepteer je het niet
Krijg geen melding dat de firewall het blokkeert, maar een connection had timed outquote:
Hoeft ook niet per sé.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Krijg geen melding dat de firewall het blokkeert, maar een connection had timed out
Wazig
Klopt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bied ik je de ingrediënten aan, accepteer je het niet
Ik vind die van Neophyte beter.quote:
Nee, dank je.quote:
quote:
Zoals beloofdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:04 schreef ToT het volgende:
Hey peeps!Okee ik kom op een goed moment binnenvallen, zie ik al!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik wist dat het met die kat was, maar deze is idd ook weer uitstekend!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:15 schreef Rafeiro het volgende:
En maar 1 kattenplaatje en dan stop ik maar weer even
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:15 schreef Rafeiro het volgende:
En maar 1 kattenplaatje en dan stop ik maar weer even
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel!
Dat ben ikquote:
ZEER herkenbaar en mijn psych heeft me dan ook afgeraden om op tijd naar bed te gaan als ik nog niet moe ben!quote:
Helemaal niks, die hoofdpijn zal wel door je nek komen ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef ToT het volgende:
Trouwens, wat is er raar aan om 2 paracetamols te nemen als je barstende koppijn en enorme nekpijn hebt?
Bij mij op het werk vallen ze er stijl van achterover als ik dat vraag en in het begin kreeg ik dat zelfs niet eens omdat dat veel te sterk zou zijn.quote:
Klopt ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal niks, die hoofdpijn zal wel door je nek komen ook.
Ik kan het wel innemen dan, maar het helpt niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij op het werk vallen ze er stijl van achterover als ik dat vraag en in het begin kreeg ik dat zelfs niet eens omdat dat veel te sterk zou zijn.
Leuk, zit je daar nog de hele middag te verrekken van de pijn.
Men zegt ook wel dat paracetamol hoofdpijn opwekt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan het wel innemen dan, maar het helpt niet.
Trouwens al maanden geen hoofdpijn gehad, nu ik er aan denk, zie ik een duidelijke link![]()
Dan neem je toch zelf mee?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij op het werk vallen ze er stijl van achterover als ik dat vraag en in het begin kreeg ik dat zelfs niet eens omdat dat veel te sterk zou zijn.
Leuk, zit je daar nog de hele middag te verrekken van de pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |