Ja had ik ervoor ook, muziek komt alleen niet doorquote:
Whut?quote:
Welk programma gebruik je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had ik ervoor ook, muziek komt alleen niet door
SAM, Melting heeft meegekeken, het zou goed moeten staan.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
main! main! main! main!
[ afbeelding ]
Let er op dat je MP3 codec gebruikt en geen AAC+!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
SAM, Melting heeft meegekeken, het zou goed moeten staan.
Even stampvoeten
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
main! main! main! main!
[ afbeelding ]
Zie je de volumemetertjes bewegen bij je Encoder?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
SAM, Melting heeft meegekeken, het zou goed moeten staan.
Even stampvoeten
Oh!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Let er op dat je MP3 codec gebruikt en geen AAC+!
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zie je de volumemetertjes bewegen bij je Encoder?
Geniaalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dooohoeoooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeee yoeeeeeeeeeeeeeeeeeee speaaaaaaaaaahieeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkk whalllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mijn agenda bijzonder leegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:52 schreef Kally het volgende:
Zwab, heb je binnenkort tijd even langs te komen?
Morgen? Ik wil van de week wel gaan draaien eigenlijkquote:
Is goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen? Ik wil van de week wel gaan draaien eigenlijk
Ja meneerquote:
Ik heb toen zo gelachen, dat ik net op tijd bij het toilet wasquote:
Zolang jij maar in oplossingen denkt is het primaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja meneer
Je praat in raadsels maar oke
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang jij maar in oplossingen denkt is het prima
Heb ik ook last van als ik te vroeg opstaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik was net in slaap gevallen op de bank, het was echt te vroeg vanmorgen
Ik werd vannacht wakker door de bovenburen die rond een uur of drie thuiskwamen met hun kind. Ik vrees dat ze in de bar hebben gezeten ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik was net in slaap gevallen op de bank, het was echt te vroeg vanmorgen
Nou ja, was nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik ook last van als ik te vroeg opsta
Ik heb nu rode slaapwangetjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik werd vannacht wakker door de bovenburen die rond een uur of drie thuiskwamen met hun kind. Ik vrees dat ze in de bar hebben gezeten ofzoDaar na kut geslapen.
Ben nu niet meer slaperig na het sporten though, moe wel, maar slaperig niet meer
Zoals ik het begreep heeft ze de baan gewoon, omdat 2e gesprek en dan zouden ze het salaris doornemen.quote:
whehe, als ik sport krijg ik ook altijd een rood hoofdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
awwww
Ik heb nu rode crosstrainerwangetjes, als dat iets is
Ow, dat had ik niet begrepen. Goed te horen dat ze de baan heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep heeft ze de baan gewoon, omdat 2e gesprek en dan zouden ze het salaris doornemen.
Zo begreep ik het hoor, kan er ook naast zittenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat had ik niet begrepen. Goed te horen dat ze de baan heeft
Ach, duimen voor haar kan geen kwaad, als is het maar voor de salaris-onderhandelingenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo begreep ik het hoor, kan er ook naast zitten
Dat kun je van je leraar Nederlands niet zeggen in elk gevalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:17 schreef Kally het volgende:
Whehe, Lobo staat in de verzoekjes lijst, die heeft bij mij op de Havo nog natuurkunde les gegeven, stenge vent
* middelvinger opsteektquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kun je van je leraar Nederlands niet zeggen in elk geval
Nee, dat wil je helemaal nietquote:
Rawwwrrrrrrquote:
Nee dank je, ik ga even een culinair hoogstandje doen in de keukenquote:
Die doe ik er ondertussen bijquote:
Mag ook na het eten hoor als toetjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ga even een culinair hoogstandje doen in de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |