SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Ik vind t heerlijk om naar te luisterenquote:
quote:
quote:
Ik word alleen maar actief van zulke nrsquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef Watertornado het volgende:
En met dit nummer luid ik mijn nachtrust in.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Of dat-ie tegen een boom gaat staan zeiken:
[ afbeelding ]
My name is Tarzan, I am jungle manquote:
Trustenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef Watertornado het volgende:
En met dit nummer luid ik mijn nachtrust in.
Ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word alleen maar actief van zulke nrs
32.14 minuten ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef robdriessen het volgende:
Stuur me de volgende keer de radio edit
Vandaar dat ik hele nachten door kanquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
My name is Tarzan, I am jungle man
[irritant loopje] -> fade out ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Zo jammer dit, vooral het einde is geniaal bij dit nummer
Trustequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef Kally het volgende:
I'm off, Rob bedankt
Truste voor straks![]()
Nu al?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef Kally het volgende:
I'm off, Rob bedankt
Truste voor straks![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef Kally het volgende:
I'm off, Rob bedankt
Truste voor straks![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, over succes morgen.....
Wie duimt er morgen om 1700 mee voor xBubbels en haar tweede sollicitatie gesprek?
Ikke!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Wie duimt er morgen om 1700 mee voor xBubbels en haar tweede sollicitatie gesprek?
Als ik er aan denkquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ook spannendquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen bij een bedrijf langs om me voor te stellen. Moet vragen naar de eigenaar
.
Truste Stiffquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik gaat jullie ook verlaten
Welterusten voor straks en tot spreeks
Ja. Had een open sollicitatie gestuurd.quote:
Spannendquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen bij een bedrijf langs om me voor te stellen. Moet vragen naar de eigenaar
.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
gaafquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Had een open sollicitatie gestuurd.
Ja nou, er zijn geen vacaturesquote:
in ieder geval een entree hequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, er zijn geen vacatures. Maar ik mocht langskomen om me voor te stellen.
Om te vieren dat je weer back in business bent. Zodra Samzz weer een showtje doet, krijgt zij ook een bedank-show van mequote:
Liefquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Om te vieren dat je weer back in business bent. Zodra Samzz weer een showtje doet, krijgt zij ook een bedank-show van me
Toi toi toi!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef Samzz het volgende:
.
Jaquote:
Wat voor een bedrijf is het?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat het gewoon een leuk gesprek wordt en dat ie me onthoudt voor wanneer er een plekje vrij is.
Ik heb laatst (quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Om te vieren dat je weer back in business bent. Zodra Samzz weer een showtje doet, krijgt zij ook een bedank-show van me
Ja potver!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb laatst () nog een show gedaan
.
Ja, is wel een tijdje terug. Ik moest maandag SAM opnieuw installeren en ik ben de gegevens kwijtquote:
dat dus!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat het gewoon een leuk gesprek wordt en dat ie me onthoudt voor wanneer er een plekje vrij is.
trustequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:43 schreef robdriessen het volgende:
Graag gedaan allen. En nu ga ik snel naar bedje. Kusjes voor iedereen. Vanavond discrimineer ik niet.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:43 schreef robdriessen het volgende:
Graag gedaan allen. En nu ga ik snel naar bedje. Kusjes voor iedereen. Vanavond discrimineer ik niet.
Welke?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was ff dat filmpie van Kally kijken
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook aftaaien trouwens![]()
![]()
slaap lekker allemaal
yep, de winter stroomt het land inquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is nu inderdaad beduidend kouder dan gisterRaampje dicht doen
Ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Dat lijkt me dan wel verstandig ja...quote:
koffie, thee, warme choco?quote:
Ja!quote:
Lekker in een warm bed kruipen.quote:
Ik zou graag je bed willen komen brengen, maar ik zit ook op m'n werk. (En ik heb geen sleutel van je huisquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:39 schreef Kally het volgende:
Ja ik kruip graag in een warm bed, maar dat gaat lastig op mijn werk
Snap ik.... verwarming op standje tropen dan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:39 schreef Kally het volgende:
Ja ik kruip graag in een warm bed, maar dat gaat lastig op mijn werk
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:56 schreef Kally het volgende:
Ik werk met bijna alleen mannen, dus sowieso een bed niet echt een goed idee
daar denken die mannen misschien anders overquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:56 schreef Kally het volgende:
Jij op het werk in een bed? Daar zouden die mannen toch NOOOOOIT ideeën bij krijgen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:56 schreef Kally het volgende:
Komt omdat Rob geen collega van je is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:58 schreef Kally het volgende:
Warm van die mannen, uhhhh nee
Wel wordt mijn auto gewassen nu
door een van die mannen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:58 schreef Kally het volgende:
Dat is ook aardig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:58 schreef Kally het volgende:
Goed bezigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:03 schreef Kally het volgende:
Hij: heb niks te doen
Ik: mijn auto wassen?
Hij: oke
hmm, dat is me hier nog niet geluktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:03 schreef Kally het volgende:
Hij: heb niks te doen
Ik: mijn auto wassen?
Hij: oke
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:10 schreef Kally het volgende:
Lief he? Was een grapje, maar hij is bezig
Of een laagje ijsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:16 schreef Kally het volgende:
hier ook een wasstraat
Beter nu met het zonnetje, dan is hij vanavond droog
Owjeej!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:47 schreef Kally het volgende:
Ja lekker een weekje vrij
ToT heb als ik thuis ben nog een leuk plaatje voor je
Heerlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:47 schreef Kally het volgende:
Ja lekker een weekje vrij
ToT heb als ik thuis ben nog een leuk plaatje voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer houd je nou eens op over die keer dat ik thee had gemorst in de schoot van die oma bij Subwaysquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt omdat Rob geen collega van je is.
Geen enkele vrouw houdt een droog slipje als hij naast ze komt zitten.
Dank jequote:
Ja, ik. Tenminste luisteren niet echt, heb Gup als achtergrond muziekquote:
Hoorde je net een onderbreking?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik. Tenminste luisteren niet echt, heb Gup als achtergrond muziek
Is mij niet opgevallen.quote:
Ik ga even testen, UB40, luister jij even hahaquote:
Nu hoor ik nietsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga even testen, UB40, luister jij even haha
Ik maak dus contact, alleen komt de muziek niet doorquote:
Stopt de stream wel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak dus contact, alleen komt de muziek niet door
Volgens mij nietquote:
Heb je de gegevens goed ingevoerd?quote:
Gegevens zijn voor zover ik weet gewoon goed ingevuld, gisteren met Lola doorgenomen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je de gegevens goed ingevoerd?
Of wil Gup gewoon niet meewerken?
Djnaam dubbele punt wachtwoord aan elkaar moet het zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Gegevens zijn voor zover ik weet gewoon goed ingevuld, gisteren met Lola doorgenomen.
Ik vraag wel even of Zwab wil kijken voor me
Ik heb even getest of de stream wel te onderbreken was.quote:
Ja gewoon copy en paste gedaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Djnaam dubbele punt wachtwoord aan elkaar moet het zijn.
Ik merkte het... nu dus maar even weer wat aangezet.quote:
Even proberenquote:
Wacht... dan ga ik er even uit.quote:
Misschien voor de dames.... ik ben er elk moment weer weg van.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:44 schreef Rafeiro het volgende:
Anders wil ik zo wel even wat mashups doen.
Ik ook....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zag net heel even UB40 in winamp staan
Duurt een halve minuut hè?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik dan maar wat mashups de lucht in gooien?
Dank je en tot straksquote:
Bedankt voor het draaien, lekkere muziek om bij te werkenquote:
Melting helpt je met inbreken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:12 schreef Kally het volgende:
Raf zou ik even mogen inbreken? Melting heeft me even geholpen
Amateur lockpicker hier, kan ik van dienst zijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Melting helpt je met inbreken?Criminelen
Bonnie en Clyde hebben wel belang denk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Amateur lockpicker hier, kan ik van dienst zijn?
Ik wil testen, het zou nu moeten lukken, zo niet, mag je langskomenquote:
*fiets al vast uit kelderbox trekt*quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil testen, het zou nu moeten lukken, zo niet, mag je langskomen
Hoeft niet meteen vandaagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*fiets al vast uit kelderbox trekt*
Ja had ik ervoor ook, muziek komt alleen niet doorquote:
Whut?quote:
Welk programma gebruik je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had ik ervoor ook, muziek komt alleen niet door
SAM, Melting heeft meegekeken, het zou goed moeten staan.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
main! main! main! main!
[ afbeelding ]
Let er op dat je MP3 codec gebruikt en geen AAC+!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
SAM, Melting heeft meegekeken, het zou goed moeten staan.
Even stampvoeten
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
main! main! main! main!
[ afbeelding ]
Zie je de volumemetertjes bewegen bij je Encoder?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
SAM, Melting heeft meegekeken, het zou goed moeten staan.
Even stampvoeten
Oh!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Let er op dat je MP3 codec gebruikt en geen AAC+!
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zie je de volumemetertjes bewegen bij je Encoder?
Geniaalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dooohoeoooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeee yoeeeeeeeeeeeeeeeeeee speaaaaaaaaaahieeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkk whalllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mijn agenda bijzonder leegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:52 schreef Kally het volgende:
Zwab, heb je binnenkort tijd even langs te komen?
Morgen? Ik wil van de week wel gaan draaien eigenlijkquote:
Is goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen? Ik wil van de week wel gaan draaien eigenlijk
Ja meneerquote:
Ik heb toen zo gelachen, dat ik net op tijd bij het toilet wasquote:
Zolang jij maar in oplossingen denkt is het primaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja meneer
Je praat in raadsels maar oke
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang jij maar in oplossingen denkt is het prima
Heb ik ook last van als ik te vroeg opstaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik was net in slaap gevallen op de bank, het was echt te vroeg vanmorgen
Ik werd vannacht wakker door de bovenburen die rond een uur of drie thuiskwamen met hun kind. Ik vrees dat ze in de bar hebben gezeten ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik was net in slaap gevallen op de bank, het was echt te vroeg vanmorgen
Nou ja, was nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik ook last van als ik te vroeg opsta
Ik heb nu rode slaapwangetjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik werd vannacht wakker door de bovenburen die rond een uur of drie thuiskwamen met hun kind. Ik vrees dat ze in de bar hebben gezeten ofzoDaar na kut geslapen.
Ben nu niet meer slaperig na het sporten though, moe wel, maar slaperig niet meer
Zoals ik het begreep heeft ze de baan gewoon, omdat 2e gesprek en dan zouden ze het salaris doornemen.quote:
whehe, als ik sport krijg ik ook altijd een rood hoofdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
awwww
Ik heb nu rode crosstrainerwangetjes, als dat iets is
Ow, dat had ik niet begrepen. Goed te horen dat ze de baan heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep heeft ze de baan gewoon, omdat 2e gesprek en dan zouden ze het salaris doornemen.
Zo begreep ik het hoor, kan er ook naast zittenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat had ik niet begrepen. Goed te horen dat ze de baan heeft
Ach, duimen voor haar kan geen kwaad, als is het maar voor de salaris-onderhandelingenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo begreep ik het hoor, kan er ook naast zitten
Dat kun je van je leraar Nederlands niet zeggen in elk gevalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:17 schreef Kally het volgende:
Whehe, Lobo staat in de verzoekjes lijst, die heeft bij mij op de Havo nog natuurkunde les gegeven, stenge vent
* middelvinger opsteektquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kun je van je leraar Nederlands niet zeggen in elk geval
Nee, dat wil je helemaal nietquote:
Rawwwrrrrrrquote:
Nee dank je, ik ga even een culinair hoogstandje doen in de keukenquote:
Die doe ik er ondertussen bijquote:
Mag ook na het eten hoor als toetjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ga even een culinair hoogstandje doen in de keuken
Een banaan als toetjequote:
Bied ik je de ingrediënten aan, accepteer je het nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Een banaan als toetje
Bananensplit dan weer wel
Je werk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef Koen66 het volgende:
Is er een probleem met Fok of blokkeert mijn werk het opeens?
your banana just got splitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bied ik je de ingrediënten aan, accepteer je het niet
Krijg geen melding dat de firewall het blokkeert, maar een connection had timed outquote:
Hoeft ook niet per sé.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Krijg geen melding dat de firewall het blokkeert, maar een connection had timed out
Wazig
Klopt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bied ik je de ingrediënten aan, accepteer je het niet
Ik vind die van Neophyte beter.quote:
Nee, dank je.quote:
quote:
Zoals beloofdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:04 schreef ToT het volgende:
Hey peeps!Okee ik kom op een goed moment binnenvallen, zie ik al!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik wist dat het met die kat was, maar deze is idd ook weer uitstekend!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:15 schreef Rafeiro het volgende:
En maar 1 kattenplaatje en dan stop ik maar weer even
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:15 schreef Rafeiro het volgende:
En maar 1 kattenplaatje en dan stop ik maar weer even
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel!
Dat ben ikquote:
ZEER herkenbaar en mijn psych heeft me dan ook afgeraden om op tijd naar bed te gaan als ik nog niet moe ben!quote:
Helemaal niks, die hoofdpijn zal wel door je nek komen ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef ToT het volgende:
Trouwens, wat is er raar aan om 2 paracetamols te nemen als je barstende koppijn en enorme nekpijn hebt?
Bij mij op het werk vallen ze er stijl van achterover als ik dat vraag en in het begin kreeg ik dat zelfs niet eens omdat dat veel te sterk zou zijn.quote:
Klopt ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal niks, die hoofdpijn zal wel door je nek komen ook.
Ik kan het wel innemen dan, maar het helpt niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij op het werk vallen ze er stijl van achterover als ik dat vraag en in het begin kreeg ik dat zelfs niet eens omdat dat veel te sterk zou zijn.
Leuk, zit je daar nog de hele middag te verrekken van de pijn.
Men zegt ook wel dat paracetamol hoofdpijn opwekt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan het wel innemen dan, maar het helpt niet.
Trouwens al maanden geen hoofdpijn gehad, nu ik er aan denk, zie ik een duidelijke link![]()
Dan neem je toch zelf mee?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij op het werk vallen ze er stijl van achterover als ik dat vraag en in het begin kreeg ik dat zelfs niet eens omdat dat veel te sterk zou zijn.
Leuk, zit je daar nog de hele middag te verrekken van de pijn.
Ben ik idd ook van plan ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan neem je toch zelf mee?
50x 500mg is ¤1,70 hier, dat is nog te overzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |