Ook spannendquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen bij een bedrijf langs om me voor te stellen. Moet vragen naar de eigenaar
.
Truste Stiffquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik gaat jullie ook verlaten
Welterusten voor straks en tot spreeks
Ja. Had een open sollicitatie gestuurd.quote:
Spannendquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen bij een bedrijf langs om me voor te stellen. Moet vragen naar de eigenaar
.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
gaafquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Had een open sollicitatie gestuurd.
Ja nou, er zijn geen vacaturesquote:
in ieder geval een entree hequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, er zijn geen vacatures. Maar ik mocht langskomen om me voor te stellen.
Om te vieren dat je weer back in business bent. Zodra Samzz weer een showtje doet, krijgt zij ook een bedank-show van mequote:
Liefquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Om te vieren dat je weer back in business bent. Zodra Samzz weer een showtje doet, krijgt zij ook een bedank-show van me
Toi toi toi!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef Samzz het volgende:
.
Jaquote:
Wat voor een bedrijf is het?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat het gewoon een leuk gesprek wordt en dat ie me onthoudt voor wanneer er een plekje vrij is.
Ik heb laatst (quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Om te vieren dat je weer back in business bent. Zodra Samzz weer een showtje doet, krijgt zij ook een bedank-show van me
Ja potver!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb laatst () nog een show gedaan
.
Ja, is wel een tijdje terug. Ik moest maandag SAM opnieuw installeren en ik ben de gegevens kwijtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |