SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Hè, jammer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu hoor, viel in Atlanta echt heel erg mee. Heb mijn 'wereld'beeld over de Amerikanen ook drastisch moeten bijstellen
Wie zegt dat ik een Nederlandse achternaam hebquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nederlandse achternaam lijkt ook natuurlijk als twee druppels op een arabische
Woord op -e, geen persoon, dan is het toch vrouwelijk? Die Platte?quote:
Mijne alles behalvequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn achternaam is Chinees, volgens sommigen.
Magdhalena?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een Nederlandse achternaam heb
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Woord op -e, geen persoon, dan is het toch vrouwelijk? Die Platte?
Altijd een goed excuusquote:
Welke D-artiest?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
Iemand die in een videoclip wil meedoen?
Geen idee. Ik dacht oprecht dat het Ein moet zijn, maar sowieso ben ik slecht in de naamvallen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Woord op -e, geen persoon, dan is het toch vrouwelijk? Die Platte?
Lezen jonguhhhhquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Toch jammer dat de dames mij nog niet geprezen hebben vanwege de TT.
Leg je hengeltje maar weer wegquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Ik denk dat ze er zelf ook even van schrikken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef robdriessen het volgende:
De enige reden wanneer ik zeg dat ik sexy benquote:
Geweldig Rob.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige reden wanneer ik zeg dat ik sexy ben.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Shit happensquote:
wiggle wiggle wiggle YEAHquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige reden wanneer ik zeg dat ik sexy ben.
Dank je schatjequote:
Ho ho, niet te veel die ego strelen hè.quote:
Stating the obvious is niet perse prijzenswaardig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Giggity giggityquote:
Schenk jij je nog een wijntje in, Edinaquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stating the obvious is niet perse prijzenswaardig.
Bier door?quote:
quote:
Morning Sleepyquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haal jij nu niet 2 symbolen door elkaar?
quote:
Ik ben net bijgevuld, poppedijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Schenk jij je nog een wijntje in, Edina
Fabulous, darling, Absolutely Fabulous *hik*quote:
Ben nu net een uurtje of zo terug uit Haarlemquote:
Goed geregeldquote:
Sushiquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben nu net een uurtje of zo terug uit Haarlem![]()
Teylers MuseumJopen Kerk
Sushi als afsluitertje
![]()
*tevreden zwabber is*
Melgers overgeslagen voor je Hoppin' Frog?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Teylers MuseumJopen Kerk
Sushi als afsluitertje
![]()
*tevreden zwabber is*
En waren er nog een beetje jopen te bekennen in die kerk ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Teylers MuseumJopen Kerk
Sushi als afsluitertje
![]()
*tevreden zwabber is*
Oeh, goede keuze. Ik heb eindelijk mijn set compleet: glazen en lepels. De fontein moet ik nog heel lang voor doorsparen. Wat zijn die krengen duur!quote:
Ik denk dat ik bij de eerste slok al over mijn nek ga.quote:
In februari gaan we zelf sushi makenquote:
Ik heb t nooit gehad, maar lijkt me wel een keer leuk om te proberenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij de eerste slok al over mijn nek ga.
Nu heb ik nog meer zinquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
In februari gaan we zelf sushi maken
Blijf eens van Sushi af, da's mijn schatje, jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
In februari gaan we zelf sushi maken
Weet ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik luister ook nog steeds hoor schat!!
Ik kom nog een keer terug, heb best lang lopen dolen om Jopen te vinden. Ik ben nog niet klaar!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Melgers overgeslagen voor je Hoppin' Frog?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijf eens van Sushi af, da's mijn schatje, ja.
Mij ook. Als ik wil kotsen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb t nooit gehad, maar lijkt me wel een keer leuk om te proberen
Moet je Zwab lief aankijkenquote:
quote:
Melgers zit om de hoek. En iets meer doorkruisen kun je naar Briljant.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom nog een keer terug, heb best lang lopen dolen om Jopen te vinden. Ik ben nog niet klaar!
Smaakt gewoon naar Pastische, of hoe je het ook noemt. Anijs-achtig. Ook beetje als ouzo dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb t nooit gehad, maar lijkt me wel een keer leuk om te proberen
Mijn lievelingshondje heet Sushiquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn lievelingshondje heet Sushi. Nou ja, eigenlijk Yin Emiko von Changanlu. Maar koosnaampje Sushi.
Ohh noh. Niet super bijzonder dusquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Smaakt gewoon naar Pastische, of hoe je het ook noemt. Anijs-achtig. Ook beetje als ouzo dus.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijf eens van Sushi af, da's mijn schatje, ja.
SPOILER: tentakuru hentai desu desuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hij wil sushiquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, en de octopus salade bij de Shabu is dus een bakje met 15 octopusjes van een centimeter of tweeWat een schatjesSPOILER: tentakuru hentai desu desuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Je moet zorgen dat ik het in mijn vingers krijgquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet voor februari nog maar eens een keer een bak sushi fabriceren om het weer even in de vingers te krijgen
Glip, weg, in je mondquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat ik het in mijn vingers krijg
quote:
Ik volg je even nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
Wel bizar, gewoon voor het eerst in mn leven een woord gerept over het gepest worden. M'n ma had dus ook echt geen idee. Vaagheid.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
Wel bizar, gewoon voor het eerst in mn leven een woord gerept over het gepest worden. M'n ma had dus ook echt geen idee. Vaagheid.
Ja, maar ik heb het nu sinds, wat, augustus of zo niet meer gedaan. Voordat ik straks op de sushiparty abstracte kunst ga zitten maken ipv propere sushi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat ik het in mijn vingers krijg
Niet meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij wordt gepest?
Moet er een FOK!-knokploeg opgeroepen worden?
Ik denk dat jij het beste uit de test komt, geen zorgenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het nu sinds, wat, augustus of zo niet meer gedaan. Voordat ik straks op de sushiparty abstracte kunst ga zitten maken ipv propere sushi.
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het nu sinds, wat, augustus of zo niet meer gedaan. Voordat ik straks op de sushiparty abstracte kunst ga zitten maken ipv propere sushi.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Je gaat ze met muizenvallen te lijfquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij wordt gepest?
Moet er een FOK!-knokploeg opgeroepen worden?
quote:
Rattengifquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je gaat ze met muizenvallen te lijf
Wauw, dat is heavy shit voor de late avond. En al helemaal voor jouw persoontje. Alles OK?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Er zijn nog 2 mensen die ik nooit zal vergeven. De rest is klaar.
Maar voor die 2 zal ik met plezier een paar jaar de bak in gaan.
Damn...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Er zijn nog 2 mensen die ik nooit zal vergeven. De rest is klaar.
Maar voor die 2 zal ik met plezier een paar jaar de bak in gaan.
Ze duwt het met een blokje kaas door hun strot.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een beetje tegen het hoofd gooien?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze duwt het met een blokje kaas door hun strot.
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze duwt het met een blokje kaas door hun strot.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ook een beetje jammer trouwens, zit je bij Jopen, bestel je een Ongelovige Thomas (omdat Thomas, hihi) Allemaal leuk en aardig, maar dan bestel je daarna een Kruistocht van Thomas, hebben ze e niet, wil je een Meesterstuk RIS bestellen, begint hij over een barleywine, nou prima dan. Krijg ik als nog gewoon weer een Ongelovige Thomas. Dus geen Meesterstuk of Barleywine.
Terwijl de serveerster het op tafel zette "Alstublieft, uw bok." "Was het niet een barleywine?" "Oh ja, dat ja"
Geen van beiden dus
Mooi handig als ze er geen verstand van hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ook een beetje jammer trouwens, zit je bij Jopen, bestel je een Ongelovige Thomas (omdat Thomas, hihi) Allemaal leuk en aardig, maar dan bestel je daarna een Kruistocht van Thomas, hebben ze e niet, wil je een Meesterstuk RIS bestellen, begint hij over een barleywine, nou prima dan. Krijg ik als nog gewoon weer een Ongelovige Thomas. Dus geen Meesterstuk of Barleywine.
Terwijl de serveerster het op tafel zette "Alstublieft, uw bok." "Was het niet een barleywine?" "Oh ja, dat ja"
Geen van beiden dus
Ok'ish. Bleh.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wauw, dat is heavy shit voor de late avond. En al helemaal voor jouw persoontje. Alles OK?
Daar moet een expert bij komenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mooi handig als ze er geen verstand van hebben
* MaryMouse Raf even een knuffel geeftquote:
Op de rekening stond wel weer gewoon twee maal Ongelovige Thomas. Dus dat was een collectieve clusterfuck van jewelste. Teamwork jongens, top.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mooi handig als ze er geen verstand van hebben
En, ben je gekomen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal mezelf even roepen. Momentje.
Ik ga zo kijken, vriendlief zit nog aan de telefoonquote:
quote:
Thank you, miss Moneypennyquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb je op het rooster gezet, omdat je zelf weer te lam was
Whahahahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo stond ik net ook voor de spiegel.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb je op het rooster gezet, omdat je zelf weer te lam was
Vet!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds roosteren
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat ww moet maar eens aangepast worden, heel veel mensen kunnen daar nog in.
En toch maar een enkeling die de tegenwoordigheid van geest heeft om het ook daadwerkelijk te gebruikenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat ww moet maar eens aangepast worden, heel veel mensen kunnen daar nog in.
Oh, ik bedoel het niet om jouquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..](ik zou dat nooit misbruiken trouwens)
Ik heb geen idee wie er allemaal bij het rooster heeft gekundquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel het niet om jou! Maar je snapt me wel toch?
He, ik zet mensen die mij contacteren erin, vraag maar aan LoLaquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En toch maar een enkeling die de tegenwoordigheid van geest heeft om het ook daadwerkelijk te gebruiken
Dat maakt jou dan wel weer speciaalquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En toch maar een enkeling die de tegenwoordigheid van geest heeft om het ook daadwerkelijk te gebruiken
Lijstjes, lijhijhijstjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er allemaal bij het rooster heeft gekund
Maar dat weet jij vast wel
Jij wel, de goeden niet nagesprokenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik zet mensen die mij contacteren erin, vraag maar aan LoLa.
Alleen ToT ben ik vergeten, bedenk ik me nu.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat maakt jou dan wel weer speciaal
Sterktequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Slaap lekker, ik neem wat tramadol om in slaap te vallen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Trustequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Trusten Rafquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zal hem niet uit het oog verliezenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou vooruit, eentje dan!Wel zuinig er op zijn he!
Nee, te impulsiefquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie nog plannen voor het weekend?
Van het legendarische Purple Rain albumquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb toch het idee dat ik deze niet nog kende.
Klussen en wijnen denk ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
Nog nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
Koenquote:
Goedenavond Mr. Seniorquote:
Gaat lastig met een gezin hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet plannen, maar doen waar je op dat moment zin in hebt
Ik roep het al jaren, kinderen hinderenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat lastig met een gezin hoor
Mr Robquote:
dat heb ik gemistquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rob
Daarvoor heb ik 2 uur gedraaid
Ik normaal ook, maar moet zo toch gaan slapen.quote:
quote:
Uitzettenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar moet zo toch gaan slapen.
Wekker gaat weer om 6 uur
Je mag dus uitslapenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar moet zo toch gaan slapen.
Wekker gaat weer om 6 uur
Inderdaad. Fuck werkquote:
Mijne gaat kwart over 5quote:
Ik weet niet hoe vroeg jij dr uit gaat ?quote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tiefus dat zijn geen tijden toch
Ongeldige redenquote:
Het helpt niet, hoe lief ookquote:
Meine Liebequote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Binnenkort even een showtje geven
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Binnenkort even een showtje geven
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet het. Op zo'n tijdstip mag je doodvallen met je medeleven
Bijna iedereen wel jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet het. Op zo'n tijdstip mag je doodvallen met je medeleven
Burn baby burnquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De wereld kan platbranden op zo'n moment
Whehehehequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo noem ik hem zelden trouwens.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo noem ik hem zelden trouwens.
Toch liever deze versie dan die van die Voice muts.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
3e keer dat ik dit nummer hoor vandaag
Ik laat mij vanavond verrassenquote:
Ga je gangquote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.....quote:
Ik heb hem dus in beide versies gehoord vandaagquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Toch liever deze versie dan die van die Voice muts.
Mee eenschquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Toch liever deze versie dan die van die Voice muts.
Schuiven naar je playlist en afspelen. Dat ik je dat moet uitleggenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.....
Wordt met de minuut ergerquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Schuiven naar je playlist en afspelen. Dat ik je dat moet uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |