Sushiquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben nu net een uurtje of zo terug uit Haarlem![]()
Teylers MuseumJopen Kerk
Sushi als afsluitertje
![]()
*tevreden zwabber is*
Melgers overgeslagen voor je Hoppin' Frog?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Teylers MuseumJopen Kerk
Sushi als afsluitertje
![]()
*tevreden zwabber is*
En waren er nog een beetje jopen te bekennen in die kerk ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Teylers MuseumJopen Kerk
Sushi als afsluitertje
![]()
*tevreden zwabber is*
Oeh, goede keuze. Ik heb eindelijk mijn set compleet: glazen en lepels. De fontein moet ik nog heel lang voor doorsparen. Wat zijn die krengen duur!quote:
Ik denk dat ik bij de eerste slok al over mijn nek ga.quote:
In februari gaan we zelf sushi makenquote:
Ik heb t nooit gehad, maar lijkt me wel een keer leuk om te proberenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij de eerste slok al over mijn nek ga.
Nu heb ik nog meer zinquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
In februari gaan we zelf sushi maken
Blijf eens van Sushi af, da's mijn schatje, jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
In februari gaan we zelf sushi maken
Weet ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik luister ook nog steeds hoor schat!!
Ik kom nog een keer terug, heb best lang lopen dolen om Jopen te vinden. Ik ben nog niet klaar!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Melgers overgeslagen voor je Hoppin' Frog?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijf eens van Sushi af, da's mijn schatje, ja.
Mij ook. Als ik wil kotsen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb t nooit gehad, maar lijkt me wel een keer leuk om te proberen
Moet je Zwab lief aankijkenquote:
quote:
Melgers zit om de hoek. En iets meer doorkruisen kun je naar Briljant.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom nog een keer terug, heb best lang lopen dolen om Jopen te vinden. Ik ben nog niet klaar!
Smaakt gewoon naar Pastische, of hoe je het ook noemt. Anijs-achtig. Ook beetje als ouzo dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb t nooit gehad, maar lijkt me wel een keer leuk om te proberen
Mijn lievelingshondje heet Sushiquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn lievelingshondje heet Sushi. Nou ja, eigenlijk Yin Emiko von Changanlu. Maar koosnaampje Sushi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |