Vet!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds roosteren
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat ww moet maar eens aangepast worden, heel veel mensen kunnen daar nog in.
En toch maar een enkeling die de tegenwoordigheid van geest heeft om het ook daadwerkelijk te gebruikenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat ww moet maar eens aangepast worden, heel veel mensen kunnen daar nog in.
Oh, ik bedoel het niet om jouquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..](ik zou dat nooit misbruiken trouwens)
Ik heb geen idee wie er allemaal bij het rooster heeft gekundquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel het niet om jou! Maar je snapt me wel toch?
He, ik zet mensen die mij contacteren erin, vraag maar aan LoLaquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En toch maar een enkeling die de tegenwoordigheid van geest heeft om het ook daadwerkelijk te gebruiken
Dat maakt jou dan wel weer speciaalquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En toch maar een enkeling die de tegenwoordigheid van geest heeft om het ook daadwerkelijk te gebruiken
Lijstjes, lijhijhijstjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er allemaal bij het rooster heeft gekund
Maar dat weet jij vast wel
Jij wel, de goeden niet nagesprokenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik zet mensen die mij contacteren erin, vraag maar aan LoLa.
Alleen ToT ben ik vergeten, bedenk ik me nu.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat maakt jou dan wel weer speciaal
Sterktequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Slaap lekker, ik neem wat tramadol om in slaap te vallen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Trustequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Trusten Rafquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |