Ja, maar ik heb het nu sinds, wat, augustus of zo niet meer gedaan. Voordat ik straks op de sushiparty abstracte kunst ga zitten maken ipv propere sushi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat ik het in mijn vingers krijg
Niet meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij wordt gepest?
Moet er een FOK!-knokploeg opgeroepen worden?
Ik denk dat jij het beste uit de test komt, geen zorgenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het nu sinds, wat, augustus of zo niet meer gedaan. Voordat ik straks op de sushiparty abstracte kunst ga zitten maken ipv propere sushi.
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het nu sinds, wat, augustus of zo niet meer gedaan. Voordat ik straks op de sushiparty abstracte kunst ga zitten maken ipv propere sushi.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Je gaat ze met muizenvallen te lijfquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij wordt gepest?
Moet er een FOK!-knokploeg opgeroepen worden?
quote:
Rattengifquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je gaat ze met muizenvallen te lijf
Wauw, dat is heavy shit voor de late avond. En al helemaal voor jouw persoontje. Alles OK?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Er zijn nog 2 mensen die ik nooit zal vergeven. De rest is klaar.
Maar voor die 2 zal ik met plezier een paar jaar de bak in gaan.
Damn...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Er zijn nog 2 mensen die ik nooit zal vergeven. De rest is klaar.
Maar voor die 2 zal ik met plezier een paar jaar de bak in gaan.
Ze duwt het met een blokje kaas door hun strot.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een beetje tegen het hoofd gooien?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze duwt het met een blokje kaas door hun strot.
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze duwt het met een blokje kaas door hun strot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |