Ja, maar ik heb het nu sinds, wat, augustus of zo niet meer gedaan. Voordat ik straks op de sushiparty abstracte kunst ga zitten maken ipv propere sushi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat ik het in mijn vingers krijg
Niet meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij wordt gepest?
Moet er een FOK!-knokploeg opgeroepen worden?
Ik denk dat jij het beste uit de test komt, geen zorgenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het nu sinds, wat, augustus of zo niet meer gedaan. Voordat ik straks op de sushiparty abstracte kunst ga zitten maken ipv propere sushi.
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het nu sinds, wat, augustus of zo niet meer gedaan. Voordat ik straks op de sushiparty abstracte kunst ga zitten maken ipv propere sushi.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Je gaat ze met muizenvallen te lijfquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij wordt gepest?
Moet er een FOK!-knokploeg opgeroepen worden?
quote:
Rattengifquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je gaat ze met muizenvallen te lijf
Wauw, dat is heavy shit voor de late avond. En al helemaal voor jouw persoontje. Alles OK?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Er zijn nog 2 mensen die ik nooit zal vergeven. De rest is klaar.
Maar voor die 2 zal ik met plezier een paar jaar de bak in gaan.
Damn...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Er zijn nog 2 mensen die ik nooit zal vergeven. De rest is klaar.
Maar voor die 2 zal ik met plezier een paar jaar de bak in gaan.
Ze duwt het met een blokje kaas door hun strot.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een beetje tegen het hoofd gooien?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze duwt het met een blokje kaas door hun strot.
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze duwt het met een blokje kaas door hun strot.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ook een beetje jammer trouwens, zit je bij Jopen, bestel je een Ongelovige Thomas (omdat Thomas, hihi) Allemaal leuk en aardig, maar dan bestel je daarna een Kruistocht van Thomas, hebben ze e niet, wil je een Meesterstuk RIS bestellen, begint hij over een barleywine, nou prima dan. Krijg ik als nog gewoon weer een Ongelovige Thomas. Dus geen Meesterstuk of Barleywine.
Terwijl de serveerster het op tafel zette "Alstublieft, uw bok." "Was het niet een barleywine?" "Oh ja, dat ja"
Geen van beiden dus
Mooi handig als ze er geen verstand van hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ook een beetje jammer trouwens, zit je bij Jopen, bestel je een Ongelovige Thomas (omdat Thomas, hihi) Allemaal leuk en aardig, maar dan bestel je daarna een Kruistocht van Thomas, hebben ze e niet, wil je een Meesterstuk RIS bestellen, begint hij over een barleywine, nou prima dan. Krijg ik als nog gewoon weer een Ongelovige Thomas. Dus geen Meesterstuk of Barleywine.
Terwijl de serveerster het op tafel zette "Alstublieft, uw bok." "Was het niet een barleywine?" "Oh ja, dat ja"
Geen van beiden dus
Ok'ish. Bleh.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wauw, dat is heavy shit voor de late avond. En al helemaal voor jouw persoontje. Alles OK?
Daar moet een expert bij komenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mooi handig als ze er geen verstand van hebben
* MaryMouse Raf even een knuffel geeftquote:
Op de rekening stond wel weer gewoon twee maal Ongelovige Thomas. Dus dat was een collectieve clusterfuck van jewelste. Teamwork jongens, top.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mooi handig als ze er geen verstand van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |