Het is dat ik het net lees op FB, maar ik zie of hoor hier verder nooit watquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ach het is hier verder ook heel tam, maar snackbar 3 of 4 keer overvallen afgelopen jaar, de primera overvallen, it giet oan.
Mwah, die flat wonen er nog wel een paar mensen die ooit zo'n geintje kunnen uithalen. Tokkie legbatterijquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, die flat wonen er nog wel een paar mensen die ooit zo'n geintje kunnen uithalen. Tokkie legbatterij
Zitten is zo slecht nog niet, je hebt alles op je cel (lees hotelkamer) en je krijgt gewoon een uitkeringquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, dan word je financieel helemaal uitgekleed. Je kunt beter 2 jaartjes zitten dan 20 jaar financiële ellende
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, die flat wonen er nog wel een paar mensen die ooit zo'n geintje kunnen uithalen. Tokkie legbatterij
Daarom juist, geen sores aan je kop en roomservicequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Zitten is zo slecht nog niet, je hebt alles op je cel (lees hotelkamer) en je krijgt gewoon een uitkering
Maar de straffen zijn wel degelijk hoger als je de belasting naait dan wanneer je iemand vermoord.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, dan word je financieel helemaal uitgekleed. Je kunt beter 2 jaartjes zitten dan 20 jaar financiële ellende
Even aan het googlen, maar zie dat er voor een gewapende overval toch over het algemeen vorse straffen geëist worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar daar krijg je ook wat een voorwaardelijke straf voor?
Pleeg alleen geen belastingfraude want dan hang je
Geld is wat telt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar de straffen zijn wel degelijk hoger als je de belasting naait dan wanneer je iemand vermoord.
Onze regering, de prioriteiten die ze hebben
Iets eisen is nog niet het krijgen. En ik zeg nergens dat belastingfraude niet bestraft moet worden, alleen ik weet daadwerkelijk van iemand die 4 jaar kreeg voor moord en dan 12 jaar voor belastingfraude? Beetje krom imho.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even aan het googlen, maar zie dat er voor een gewapende overval toch over het algemeen vorse straffen geëist worden.
Belastingfraude hoort ook streng bestraft te worden. Stelen van de maatschappij en de burgers
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geld is wat telt.
Lees op Twitter dat er nog één voortvluchtig is en gewapend. Donkere huidtint en ringbaard. Dus als er iemand voor je deur staat met dat signalement, bied hem een koffie aan
Whahahahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heeft hij vast bij zich, hij heeft immers een supermarkt overvallen
Bastognesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahahaha
Als hij maar wel die lekkere heeft meegenomen
Klopt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Iets eisen is nog niet het krijgen. En ik zeg nergens dat belastingfraude niet bestraft moet worden, alleen ik weet daadwerkelijk van iemand die 4 jaar kreeg voor moord en dan 12 jaar voor belastingfraude? Beetje krom imho.
Al pijnstillers ingenomen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef ToT het volgende:
Meh, nog niet echt verbeterd.Klote nek...
Op het werk 2 molletjes en net weer 2. De spieren zijn wel wat tot rust gekomen maar de wervels niet.quote:
Dat ontken ik ook zeker niet. Het was een vriend van me die is doodgeschoten, en dat was met voorbedachte rade en niet 1 schot maar meerdere, dus koelbloedig ook. En dan maar 4 jaar, met aftrek ivm goed gedrag?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef Rafeiro het volgende:
Maar belastingfraude klinkt wel heel onschuldig, maar de WWFT is er niet voor niets.
En als je ziet wat sommige mensen als zakelijke kosten willen declareren dan verdienen ze ook echt tijd achter de tralies.
Waarschijnlijk niet te vergelijken, maar een vriendin van mij heeft reuma en bij haar helpt een warm compress. Is dat een idee? Een handdoek verwarmen en in je nek leggen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Op het werk 2 molletjes en net weer 2. De spieren zijn wel wat tot rust gekomen maar de wervels niet.
Kan je dan geen opiaat krijgen, helpt eigenlijk niks, maar blokkeert de pijnprikkel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Op het werk 2 molletjes en net weer 2. De spieren zijn wel wat tot rust gekomen maar de wervels niet.
Dat is wel héél kort voor moord. Wat was de reden dat de rechter zo besliste?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook zeker niet. Het was een vriend van me die is doodgeschoten, en dat was met voorbedachte rade en niet 1 schot maar meerdere, dus koelbloedig ook. En dan maar 4 jaar, met aftrek ivm goed gedrag?
Ik heb mijn laatste restje spierbalsem er op gespoten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet te vergelijken, maar een vriendin van mij heeft reuma en bij haar helpt een warm compress. Is dat een idee? Een handdoek verwarmen en in je nek leggen?
Dan is 4 jaar m.i. inderdaad belachelijk laag. Ik lees in het WbvSrquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook zeker niet. Het was een vriend van me die is doodgeschoten, en dat was met voorbedachte rade en niet 1 schot maar meerdere, dus koelbloedig ook. En dan maar 4 jaar, met aftrek ivm goed gedrag?
quote:Artikel 289
Hij die opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven berooft, wordt, als schuldig aan moord, gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
De straffen voor moord, doodslag, verkrachting etc zijn ook debiel laag hier. Maar fiscale fraude wordt wel juist aangepakt, nu nog een verhoging idd voor moord etc.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm moet ik idd maar een keertje vragen. Tot nu toe kon ik het altijd wel redelijk met paracetamol en spierbalsem in orde krijgen, maar het wordt wel steeds erger. Zeker als ik goed moe ben is het hopeloos.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan je dan geen opiaat krijgen, helpt eigenlijk niks, maar blokkeert de pijnprikkel.
De wervels zullen denk ik ook achteruit gegaan zijn in de loop der jaren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm moet ik idd maar een keertje vragen. Tot nu toe kon ik het altijd wel redelijk met paracetamol en spierbalsem in orde krijgen, maar het wordt wel steeds erger. Zeker als ik goed moe ben is het hopeloos.
Sowieso ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De wervels zullen denk ik ook achteruit gegaan zijn in de loop der jaren.
Geen idee, ze bleven ontkennen dat het met voorbedachte rade was. Maar dat was het dus echt niet, hij belde op of hij kwam en stond hem op te wachten met pistool. Zelfs getuigen van. Ik vertrouw dus niet echt op het systeem.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is wel héél kort voor moord. Wat was de reden dat de rechter zo besliste?
Klopt, morfine schijnt wel aardig verslavend te zijn he.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
Het vervelende is wel dat morfine echt prettig voelt.
Dat moet niet te fijn worden natuurlijk (je klacht klinkt redelijk chronisch).
Dan nog weet je niet of hij belde om hem neer te schieten, of om iets anders en dat er later 'toevallig' geschoten is (na onenigheid of zo). Er moet echt onomstotelijk bewijs zijn anders kom je er heel genadig van af.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, ze bleven ontkennen dat het met voorbedachte rade was. Maar dat was het dus echt niet, hij belde op of hij kwam en stond hem op te wachten met pistool. Zelfs getuigen van. Ik vertrouw dus niet echt op het systeem.
Bedoel je dit artikel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, morfine schijnt wel aardig verslavend te zijn he.
Ik heb laatst wel over een variant gelezen die wel iets minder sterk werkt, maar die ook minder verslavend schijnt te zijn.
Nou mijn broer was erbij, het telefoongesprek ging uiteraard om een vrouwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan nog weet je niet of hij belde om hem neer te schieten, of om iets anders en dat er later 'toevallig' geschoten is (na onenigheid of zo). Er moet echt onomstotelijk bewijs zijn anders kom je er heel genadig van af.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bedoel je dit artikel?
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_morfine___.html
Ik heb een keer of 20 morfine gehad gok ik, maar dat is echt lekker. De pijn loopt weg, je wordt lekker duf en soms begon de zaal een beetje te schommelen. Alleen slaap je dan even goed, en daarna dus NIET meerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, morfine schijnt wel aardig verslavend te zijn he.
Ik heb laatst wel over een variant gelezen die wel iets minder sterk werkt, maar die ook minder verslavend schijnt te zijn.
Een jonko? Helaas geen shops in de buurt hier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Neem een dikke baap, stilt ook de pijn
Niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Een jonko? Helaas geen shops in de buurt hier.
Ik ben bang dat het een gevalletje zijn woord tegen de andere is. Dan moet je een 2e getuige hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou mijn broer was erbij, het telefoongesprek ging uiteraard om een vrouw
Kom hierheen ik wil het uitpraten, maar zodra hij boven kwam ging de deur open en werd er geschoten.
Ik weet wel dat het bewijs onomstotelijk moet zijn, maar dat is niet makkelijk als het zo dicht bij is.
Ik heb in Deventer gewoond; daar heb je ook zat.quote:
Dus binnenkort heb jij slangen in huisquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]Slangengif?
Nee ik had iets op wikipedia gezien.
Bier hier, gewoon omdat het weekend isquote:
I know.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een gevalletje zijn woord tegen de andere is. Dan moet je een 2e getuige hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |