Overigens ook een keer meegemaakt dat "Wij Europeanen" helemaal verafgood werden toen ik iemand zo corrigeerde. Een Amerikaanse vrouw zei meteen vol ontzag dat "Jullie Europeanen" gewoon allemaal minimaal 3 verschillende talen kenden zoals Frans, Duits en Engels, en dat terwijl zijzelf en haar eigen volk (de Amerikanen dus) hun eigen taal nog niet eens onder de knie hadden!quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:04 schreef Kally het volgende:
Ik plaats op FB een plaatje met de tekst, I have an extremely fucked up sense of humor, mijn vriendin er meteen onder Joh!!
That's what friends are forquote:
Ja, de leukste is die van als je straalbezopen bent, goede vrienden brengen je thuis, beste vrienden lachen je keihard uitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kent vast wel al die plaatjes van "Good friends" versus "Best friends"?
Whehehe ja dat soort dingen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, de leukste is die van als je straalbezopen bent, goede vrienden brengen je thuis, beste vrienden lachen je keihard uit
Het klopt wel, ze weten altijd de juiste dingen te zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja dat soort dingen!
Ook eentje met dat iemand een ernstig auto ongeluk heeft gehad.
De dokter zegt dat hij er weer helemaal bovenop zou komen en dat hij heel veel geluk heeft gehad.
Hij blijft down.
Ouders en goede vrienden komen op bezoek en geven dolblij aan hoe gelukkig dat ze zijn dat hij nog leeft en proberen hem te troosten met allerlei beloftes en lieve woorden enzo.
Hij blijft down.
Dan stormen ineens zjin beste vrienden binnen:
: OMG DUUUDE!!!! LOL You're supposed to be DEAD man!!!"
"Yeah dickhead! Why don't you just DIE RIGHT NOW??? LOL"
"Yeah man, DIE!!! LOL"
Hij weer helemaal blij!
Slaap zequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:24 schreef ToT het volgende:
Ik ga ff plat, ik ben kapot!Als ik me straks beter voel ga ik misschien nog wel wat draaien.
Mijn zegen heeft u, ik wil misschien straks ook nog ff draaien, maar moet nog wat dingen doen eerst.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:44 schreef ACT-F het volgende:
Zal ik een beetje rustige achtergrondmuziek draaien?
Hoe laat wil je draaien?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn zegen heeft u, ik wil misschien straks ook nog ff draaien, maar moet nog wat dingen doen eerst.
Geen idee nog, zo eerst nog ff langs de supermarkt en dan zien we wel.quote:
Dan plan ik een uurtje in van 20:00 tot 21:00.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee nog, zo eerst nog ff langs de supermarkt en dan zien we wel.
Geen bende, meteen in een vuilniszak doen, ruimt zo lekker opquote:
Even intunenquote:
Ik kom dus net op tijd weer binnenvallenquote:
Dat is al klaar, en om nu mijn plafond te gaan witten is ook zo wat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ideaal om behang van de muren te trekken.
Moet ik helpen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is al klaar, en om nu mijn plafond te gaan witten is ook zo wat.
Heb je een hangzak dan?quote:
Tosso.quote:
Arme jijquote:
Waaom ontdooi jij een pizza, die kan je toch gewoon bevroren op 220C in de oven gooien?quote:
Nu nog geen trekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waaom ontdooi jij een pizza, die kan je toch gewoon bevroren op 220C in de oven gooien?
Goede verklaring welquote:
Die moet dan nu niet naar buiten gaan of voor het raam gaan staan kjkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:26 schreef Kally het volgende:
Oh ik lees dat de daders bij mijn broer in de buurt lopen
Even bellen
Ja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die moet dan nu niet naar buiten gaan of voor het raam gaan staan kjken
Leuke buurtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:24 schreef Kally het volgende:
OMG, vlakbij in de buurt een gewapende overval
Supermarkt, en alsof dat alleen hier gebeurtquote:
Ach, mijn vader woont in best een degelijke wijk (denk ikquote:
Daders moeten eens wat harder aangepakt worden, ipv 4 jaar voor moord.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, mijn vader woont in best een degelijke wijk (denk ik) En er was een paar jaar geleden ook iemand neergeschoten 100 meter van onze deur
Is er dan iemand omgekomen bij de gewapende overval?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Daders moeten eens wat harder aangepakt worden, ipv 4 jaar voor moord.
Sommige plekken meer dan de anderequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Supermarkt, en alsof dat alleen hier gebeurt
Kan overal gebeurenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, mijn vader woont in best een degelijke wijk (denk ik) En er was een paar jaar geleden ook iemand neergeschoten 100 meter van onze deur
Niet dat ik weet, maar daar krijg je ook wat een voorwaardelijke straf voor?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is er dan iemand omgekomen bij de gewapende overval?
Linving on the edgequote:
Inderdaad, dan word je financieel helemaal uitgekleed. Je kunt beter 2 jaartjes zitten dan 20 jaar financiėle ellendequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar daar krijg je ook wat een voorwaardelijke straf voor?
Pleeg alleen geen belastingfraude want dan hang je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |