Maar dat hij dat goedkeurt is puur jouw invulling. Als hij dat goedkeurt kan hij dat zelf zeggen. Daar heeft hij jou niet voor nodig, denk ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Meneer zit vele malen te herhalen dat hij eigenlijk wel begrijpt dat Spekman bedreigd wordt.
Ach tot in de jaren 50 slachtten we die mensen bij de bosjes af man, totdat de VS ons stopte.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar kan je het gedrag van Coen misschien mee goedpraten. Colijn was veel later, nog na Multatuli nota bene.
juist in die periode vonden flinke ontwikkelingen plaats op dat gebied. Waarbij men ook deze mensen meer als mens ging beschouwen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach tot in de jaren 50 slachtten we die mensen bij de bosjes af man, totdat de VS ons stopte.
Dus dit is onzin wat je blaat.
Leuk voor hem, maar geld werd verdient met het musket en het schip, niet de pen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef De_Guidance het volgende:
Tja, Erasmus keurt dat soort dingen in de 15de eeuw al af.
En zeker als je een staatsman van dat kaliber bent kun je heus wel de relativiteit van de tijdgeest inzien.
Derhalve gewoon verwijtbaar.
Ook niet met het doden van vrouwen en kinderen die om genade smeken denk ik zo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk voor hem, maar geld werd verdient met het musket en het schip, niet de pen.
Ja, terwijl de Nederlandse bevolking nog meejoelde met het polygoon en het parlement dat we daar wat koelie's gingen wegjagen uit ons land.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
juist in die periode vonden flinke ontwikkelingen plaats op dat gebied. Waarbij men ook deze mensen meer als mens ging beschouwen.
En dat maakt het okay?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk voor hem, maar geld werd verdient met het musket en het schip, niet de pen.
Onderdeel van.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ook niet met het doden van vrouwen en kinderen die om genade smeken denk ik zo.
Zwart-wit.
Och als Irak oke is dan dat ook.quote:
Ik herinner mij enorme demonstraties in Europa.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och als Irak oke is dan dat ook.
Om een paar raketten op wijken in baghdad deden we ook niet moeilijk.
lombok was niet zo rendabel geloof ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee. sommige mensen wekken lustgevoelens op maar daar duik je ook niet als een bronstig hert op.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan is bedreigen eigenlijk wel prima?
Ja nee daar keken ze ook echt naar inderdaad, opstandigen in een ietwat armer gebied was prima.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
lombok was niet zo rendabel geloof ik
En ik herinnerde mij ook enorme steun, dus wie van de twee groepen had gelijk? De jouwe zeker?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik herinner mij enorme demonstraties in Europa.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.quote:
Ik vind verwensingen alsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen dreigementen kunnen ontdekken. Als ik zo'n mail zou ontvangen zou ik er kostelijk om moeten lachen. Uiteindelijk even een filtertje aanmaken die die handel gelijk verwijderd op de server.
enquote:ze hadden beter jouw zinvol dood moeten trappen
Best als bedreigingen te zienquote:dat de hooligans je vervloekte levenshouding je strontkont in de moskee omhoog trappen
Maar dat zijn het niet. Het klinkt meer als een wens van de schrijver.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind verwensingen als
[..]
en
[..]
Best als bedreigingen te zien
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Maar dat zijn het niet. Het klinkt meer als een wens van de schrijver.
Eens met Piet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vermoorden van vrouwen en kinderen is niet fout omdat het een andere tijd was? Humbug, het blijft moord.
Bij VVD-ers is het inderdaad niet zo'n probleem een dood kind meer of minder. Dat wil niet zeggen dat iedereen zijn schouders hierover ophaalt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee,je liked iets op FB en klaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En dan ben ik maar een boomknuffelaar of een dissident, zoals de regering mij beschouwt, maar ik leg me niet zomaar neer bij het afslachten van kinderen.
Dat doet ie niet eens man, heel hard domme dingen blaten op FOK!, that's itquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:18 schreef sp3c het volgende:
lol, in Nederland moet je echt wel meer doen dan met een spandoek en een biertje op het malieveld rond te hangen voor de regering je als dissident gaat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |