Er is juist geen afstand tussen politiek en burger. Vroeger kon je de politicus niet zo makkelijk een mailtje sturen met schunnige teksten hoor. Het is nu juist zo dat je elke politicus makkelijk met je en jij mag aanspreken en je kritiek ongezouten in hun gezicht kunt gooien. Hoeft niet eens per mail, je kunt zo ongeveer gewoon met ze converseren als je even in Den Haag bij de Tweede Kamer gaat staan wachten. Ze gaan gewoon thee met je drinken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is geen intimidatie. Het is een machteloze desperate burger met een beperkt vocabulaire. Het is een schreeuw om aandacht. Het is tekenend voor de afstand tussen politiek en de burger.
Dit klinkt echt als een advocaat die een Marokkaans kutjoch probeert vrij te pleiten van joyriding en winkeldiefstal, "omdat hij zo'n zware jeugd heeft gehad".quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is geen intimidatie. Het is een machteloze desperate burger met een beperkt vocabulaire. Het is een schreeuw om aandacht. Het is tekenend voor de afstand tussen politiek en de burger.
Ik heb eigenlijk geen dreigementen kunnen ontdekken. Als ik zo'n mail zou ontvangen zou ik er kostelijk om moeten lachen. Uiteindelijk even een filtertje aanmaken die die handel gelijk verwijderd op de server.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een advocaat die een Marokkaans kutjoch probeert vrij te pleiten van joyriding en winkeldiefstal, "omdat hij zo'n zware jeugd heeft gehad".
Volgens mij heeft Gert voldoende normale methoden voor handen om zijn ongenoegen over de politieke overtuiging van Spekman te uiten dan hem intimidatie-emails te sturen met dreigementen.
Colijn, die liet in Indie negen vrouwen en drie kinderen vermoorden die om genade smeekten, hij beschrijft dit in een brief aan zijn vrouw als "onaangenaam werck"quote:
Dat is jouw mening, en geen reden een politicus verrot te schelden. Voor degenen die de PvdA niet sociaal genoeg vinden, is er een prima alternatief: de SP. Doe iets, word lid van iets anders, maar verlaag je niet tot schuimbekkend schelden.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
als dat significant ten koste gaat van de doelgroep waar je zelf toe behoort dan zou ik er wel enig begrip voor op kunnen brengen. PvdA is natuurlijk de meest overbodige partij van het land.
Spekman wekt wel dat soort gevoelens op.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en geen reden een politicus verrot te schelden. Voor degenen die de PvdA niet sociaal genoeg vinden, is er een prima alternatief: de SP. Doe iets, word lid van iets anders, maar verlaag je niet tot schuimbekkend schelden.
Kan me niet schelen wat hij in jou of zo'n Gert opwekt. Je hebt je maar te beheersen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Spekman wekt wel dat soort gevoelens op.
En dan is bedreigen eigenlijk wel prima?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Spekman wekt wel dat soort gevoelens op.
Nare man.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Colijn, die liet in Indie negen vrouwen en drie kinderen vermoorden die om genade smeekten, hij beschrijft dit in een brief aan zijn vrouw als "onaangenaam werck"
Andere tijd.quote:
Not really, heb meer achtergrond nodig voor ik kan oordelen.quote:
Anders leg je als mod zijnde je medemensen gewoon de woorden in de mond.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan is bedreigen eigenlijk wel prima?
Vermoorden van vrouwen en kinderen is niet fout omdat het een andere tijd was? Humbug, het blijft moord.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Not really, heb meer achtergrond nodig voor ik kan oordelen.
Meneer zit vele malen te herhalen dat hij eigenlijk wel begrijpt dat Spekman bedreigd wordt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef Jareth het volgende:
[..]
Anders leg je als mod zijnde je medemensen gewoon de woorden in de mond.
In die tijd waren die mensen niks waard in de ogen van de Nederlanders, het maakt het minstens begrijpbaarder als hij een statement wou maken bijvoorbeeld. Derhalve, no humbug, need info.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vermoorden van vrouwen en kinderen is niet fout omdat het een andere tijd was? Humbug, het blijft moord.
Als je naar de grote helden uit onze vaderlandse geschiedenis kijkt hebben die, vooral in de oost, heel wat narigheid uitgevreten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Not really, heb meer achtergrond nodig voor ik kan oordelen.
Daarom dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je naar de grote helden uit onze vaderlandse geschiedenis kijkt hebben die, vooral in de oost, heel wat narigheid uitgevreten.
Ik noem dat geen heldenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je naar de grote helden uit onze vaderlandse geschiedenis kijkt hebben die, vooral in de oost, heel wat narigheid uitgevreten.
Daar kan je het gedrag van Coen misschien mee goedpraten. Colijn was veel later, nog na Multatuli nota bene.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In die tijd waren die mensen niks waard in de ogen van de Nederlanders, het maakt het minstens begrijpbaarder als hij een statement wou maken bijvoorbeeld. Derhalve, no humbug, need info.
Lets agree to disagree dan maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |