bedankt voor je steun.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:28 schreef Charcot het volgende:
Je bent wel aardig op dreef vandaag.
Ga zo door, meid!
hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat hem je postgeschiedenis zien op Fok!
FOTO VAN Z'N PIEMEL!quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:34 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
mag niet! Anders zaag hij me in stukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
:pquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Entia Maghrebia dial besa7 oula hadshi ri kdoob?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ja half Nederland kent dat woord man. Zo kan ik het ook doen.
Zeg iets in het Amazigh tegen hem, blijkbaar kent hij geen Arabisch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[ [url=https://static.prtst.net/asset-proxy/2e1b7c80231f739b077bee780554df74f7114b45/687474703a2f2f7777772e66616972666178756e64657267726f756e642e636f6d2f666f72756d2f66696c652e7068703f34302c66696c653d33333131352c66696c656e616d653d506f70636f726e2e676966/http://www.fairfaxundergr(...)pcorn.gif]afbeelding[/url] ]
Zal ik doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zeg iets in het Amazigh tegen hem, blijkbaar kent hij geen Arabisch.
Neequote:Op donderdag 10 januari 2013 02:41 schreef sneeuwtje het volgende:
Ik kan niet zo goed Marokkaans, heel klein beetje maar! Mijn vader is Marokkans, en moeder Nederlands! Snap je ?
Tuurlijk snappen we het. Niet zo heel raar. De 2 halfbloedjes die ik heb gekend spraken ook alleen Nederlands.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:41 schreef sneeuwtje het volgende:
Ik kan niet zo goed Marokkaans, heel klein beetje maar! Mijn vader is Marokkans, en moeder Nederlands! Snap je ?
Ana Kojim.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Praat eens gewoon Turks, net als de rest.
Ik snap het. Alhoewel alle halfbloedjes die ik ken de taal van hun buitenlandse vader goed kunnen beheersen. Arabisch is een mooie taalquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:41 schreef sneeuwtje het volgende:
ouders zijn gescheiden,quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik snap het. Alhoewel alle halfbloedjes die ik ken de taal van hun buitenlandse vader goed kunnen beheersen. Arabisch is een mooie taal
Die spelling is echt vertyft, maar qua uitspraak klopt het wel een beetje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik weet het. Mijn Turks is extreem slecht. Amana koidem. Genoteerd. Die vergeet ik niet meer.
Ik heb het ook alleen maar van horen zeggen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die spelling is echt vertyft, maar qua uitspraak klopt het wel een beetje.
Jij hebt al anderhalf jaar kuttopics gezien!! hard leven!!quote:
Harde struggles.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij hebt al anderhalf jaar kuttopics gezien!! hard leven!!
Gelukkig kunnen we diend yemak correct uitspreken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar van horen zeggen.
Daarom kent iedereen al die scheldwoorden, maar dank je wel kennen ze niet eens.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we diend yemak correct uitspreken.
Oh god, gaan we met Marokkaanse/Turkse woorden strooien zijn het scheldwoorden. We zijn goed bezig.
Tajine kip, groente, walnoten en alles erop en eraan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:58 schreef sneeuwtje het volgende:
Tajine.. Je kan t vegetarische maken, of met vlees, groente, walnoten.. Etc wat vind jij lekkerder dan?
Je kan hem ook op hoog vuur zetten zodat ie klapt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:58 schreef sneeuwtje het volgende:
Tajine.. Je kan t vegetarische maken, of met vlees, groente, walnoten.. Etc wat vind jij lekkerder dan?
Met groente én vlees gaarnequote:Op donderdag 10 januari 2013 02:58 schreef sneeuwtje het volgende:
ben je Marokkaans?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tajine kip, groente, walnoten en alles erop en eraan.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:02 schreef Jellereppe het volgende:
Als je Bastilla kunt maken, sneeuwitje, dan zou het wel heel vet zijn.
Is dat alles?quote:Ingrediënten:
500 gram kipfilet,
Kipkruiden,
1 ui (fijngehakt),
1 tomaat (in zeer dunne plakjes),
1 teentje fijngehakt knoflook,
peper,
zeezout,
8 gram peterselie,
olie,
4 eieren (hard gekookt),
500 gram uien (in halve smalle ringen van 1 centimeter breed),
2 plakken filodeeg,
200 gram amandelen,
kaneel,
poedersuiker,
3 plakjes bladerdeeg van de supermarkt (pak met tien plakjes).
moet ik nog een keer uitproberen :pquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:02 schreef Jellereppe het volgende:
Als je Bastilla kunt maken, sneeuwitje, dan zou het wel heel vet zijn.
Ik kan niet koken en bakken, maar hangt ervan af hoe je het klaarmaakt. Dat lijkt mij wel heel weinig. Waarschijnlijk voor 2 personen.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:04 schreef o.us2.0 het volgende:
Als ik mijn laatste avondmaal kon kiezen, dan zou het (onder andere) bastilla met kip en amandelen zijn![]()
![]()
ik moet wel hulp krijgen hoe het allemaal moet hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sinds mijn geboorte. Vergeet de merguez niet klaar te maken.
Pff, ik kan net een eitje bakken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:06 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik moet wel hulp krijgen hoe het allemaal moet hoor
Is niet zo moeilijk hoor. Veel makkelijker te bereiden dan harira of couscous.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:06 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik moet wel hulp krijgen hoe het allemaal moet hoor
Ziet eruit alsof iemand zijn kater in een brood uitgekotst heeft... sorryquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik kan niet koken en bakken, maar hangt ervan af hoe je het klaarmaakt. Dat lijkt mij wel heel weinig. Waarschijnlijk voor 2 personen.
Bastilla.
[ afbeelding ]
Haha, ik heb nu ook wel trek. Zometeen even wat te drinken pakken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:06 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik haat je Jelle. Nu moet ik mijn bed uit om te eten![]()
Ik wil je best leren koken broer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Pff, ik kan net een eitje bakken.
Is de safraan. Wacht maar tot je het een keer geproefd hebt!quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof iemand zijn kater in een brood uitgekotst heeft... sorry
wollah, ik ook :$ ik hen hungerquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, ik heb nu ook wel trek. Zometeen even wat te drinken pakken.
Heerlijk. Echt het proberen waard. Als je wat mensen meeneemt (minimaal 3 personen) dan moet je een keer Marokkaans gaan eten. De vulling op die foto is gezoete kip.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zometeen even naar beneden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:08 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
wollah, ik ook :$ ik hen hunger
ik ben een Vrouw!quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wil je best leren koken broer.
Voor adressen in Rotterdam/Den Haag kan men mij altijd een pm sturen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heerlijk. Echt het proberen waard. Als je wat mensen meeneemt (minimaal 3 personen) dan moet je een keer Marokkaans gaan eten. De vulling op die foto is gezoete kip.
Of een naar inzicht gevormd saucijzenbroodje kip.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
bezorg jij het dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Voor adressen in Rotterdam/Den Haag kan men mij altijd een pm sturen!
Ik hou niet van safraan maar geloof wel dat het lekker kan zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is de safraan. Wacht maar tot je het een keer geproefd hebt!
Utrecht heb je ook goede tenten zitten. Een goedkope restaurant in de Kanaalstraat. Moet even het adres opzoeken als Marie30 interesse heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Voor adressen in Rotterdam/Den Haag kan men mij altijd een pm sturen!
Ik zwemt naakt in het bos je maagdquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:59 schreef Specularium het volgende:
Quote van zarGon.
[..]
Wat staat hier?
Dat zou echt handig zijn. Ik heb al moeite met de basis.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wil je best leren koken broer.
Gezellig SC'en over Marokkaans voedsel. Door dit sta ik nu in de keuken terwijl het nog lang geen Ramadan isquote:
Ben in de jaren negentig in Marokko geweest, Tanger en Al Hoceima (weet niet meer hoe je het juist schrijft) ... eten viel mij niet zo mee eerlijk gezegd... en ben geen moeilijke eter, maar het heel goed gewoon eigenlijk...quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heerlijk. Echt het proberen waard. Als je wat mensen meeneemt (minimaal 3 personen) dan moet je een keer Marokkaans gaan eten. De vulling op die foto is gezoete kip.
Ja doe maar, daar zitten er ongeveer 73.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Utrecht heb je ook goede tenten zitten. Een goedkope restaurant in de Kanaalstraat. Moet even het adres opzoeken als Marie30 interesse heeft.
Mag altijdquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Utrecht heb je ook goede tenten zitten. Een goedkope restaurant in de Kanaalstraat. Moet even het adres opzoeken als Marie30 interesse heeft.
Die heeft een harige zak waar de snor van een Turk een puntje aan kan zuigen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sneeuwtje ben jy een mysje :S
ik heb liever geschoren bij mannenquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft een harige zak waar de snor van een Turk een puntje aan kan zuigen.
wacht op mij, ik loop ook nu richting de keuken :pquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gezellig SC'en over Marokkaans voedsel. Door dit sta ik nu in de keuken terwijl het nog lang geen Ramadan is
Goede tent, al zeg ik het zelf. Bastilla kost daar ¤ 10,50. Genoeg voor 4 mensen.quote:
ik wou een keer met mijn vriendin naar een restaurant gaan. Maar een nette restaurant moet het zijn.( Marokkaanse)quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nope, ben geen pizzakoerier. Werk wel in een restaurant naast mijn studie.
Naar Marokko gaan en dan niet naar Fes, Casablanca of Rabat. Zonde!quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ben in de jaren negentig in Marokko geweest, Tanger en Al Hoceima (weet niet meer hoe je het juist schrijft) ... eten viel mij niet zo mee eerlijk gezegd... en ben geen moeilijke eter, maar het heel goed gewoon eigenlijk...
okquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je een vrouw bent
Rotterdam of Den Haag?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:15 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik wou een keer met mijn vriendin naar een restaurant gaan. Maar een nette restaurant moet het zijn.( Marokkaanse)
Je hebt wel veel tenten in Utrecht, dat klopt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja doe maar, daar zitten er ongeveer 73.
Thanks Jelle, bewaar ik voor als ik eens in de buurt ben...quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goede tent, al zeg ik het zelf. Bastilla kost daar ¤ 10,50. Genoeg voor 4 mensen.
http://www.restaurantsalaam.nl/gallerij.cfm
Is het in een buitenwijk of in het centrum? (Ivm auto)quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goede tent, al zeg ik het zelf. Bastilla kost daar ¤ 10,50. Genoeg voor 4 mensen.
Dat kwam eigenlijk meer omdat die reis niet gepland was... is toen nog wat uitgelopen, heb toen een rondreis door Afrika gedaan... Marokko was eigenlijk niet de bedoeling en hebben we op de valreep nog vlug die steden gedaan. Ook een paar nachten in Seuta verbleven alvorens we terugkeerden, en dat was helemaal niets...quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Naar Marokko gaan en dan niet naar Fes, Casablanca of Rabat. Zonde!
(Alhoewel Marokko extreem is veranderd de afgelopen 20 jaar)
ik kom een keer langs voor om smakelijk te eten inschAllah.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vlakbij het station (Utrecht Centraal). Kleine smalle straat. Dus het beste parkeer je je auto ergens in het centrum of ergens in de buurt van het centrum, en loop je naar de Kanaalstraat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is het in een buitenwijk of in het centrum? (Ivm auto)
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Thanks Jelle, bewaar ik voor als ik eens in de buurt ben...
Echt niet ok dit...quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wel chill mocro's zoals o.us die gewoon praten en op fok zitten en kunnen schrijven, praten, gweldig!
Je kunt daar je auto nergens kwijt dus je kan beter op de fiets komen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vlakbij het station (Utrecht Centraal). Kleine smalle straat. Dus het beste parkeer je je auto ergens in het centrum of ergens in de buurt van het centrum, en loop je naar de Kanaalstraat.
Dat wordt mijn Studenten OV gebruiken dan maarquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vlakbij het station (Utrecht Centraal). Kleine smalle straat. Dus het beste parkeer je je auto ergens in het centrum of ergens in de buurt van het centrum, en loop je naar de Kanaalstraat.
Klopt. Drukke straat. De trein is nog beter als je een ov-studentenkaart hebt. Kanaalstraat is 5 minuten lopen vanaf het station.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan daar je auto nergens kwijt dus je kan beter op de fiets komen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wel chill mocro's zoals o.us die gewoon praten en op fok zitten en kunnen schrijven, praten, gweldig!
Zou ik ook doen. Is maar 5 minuten lopen naar Kanaalstraat. Daarnaast parkeerkosten zijn wel absurd hoog tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat wordt mijn Studenten OV gebruiken dan maar
Wat een baas die kerel die die thee schenkt... Ga ik zo ook eens doen met mijn verse munttheequote:Op donderdag 10 januari 2013 03:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Traditie. Dan heet je de gasten welkom. Teken voor gastvrijheid.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat een baas die kerel die die thee schenkt... Ga ik zo ook eens doen met mijn verse muntthee
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:18 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik kom een keer langs voor om smakelijk te eten inschAllah.
http://www.safir.nlquote:
Ik twijfel tussen wel plork/geen plork.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:23 schreef Specularium het volgende:
Om ontopic te gaan.
[ afbeelding ]
Er zit grappig genoeg een hele theorie achter het inschenken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat een baas die kerel die die thee schenkt... Ga ik zo ook eens doen met mijn verse muntthee
mag ik dan een keer bij jullie thuis komen eten als het mag van yemma en beb3quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
http://www.safir.nl
Restaurant Safir, vlakbij station Zuid of metrostation Wilhelminaplein. Zeer nette restaurant aan de Marina naast het Entrepoff met een heel luxe Marokkaans uiterlijk. Maar daar is de prijs dan ook naar.
Is wel leuk! Maar mijn moeder kookt sowieso beter dan hen, en dat is kutkan je zulke restaurants niet objectief beoordelen.
En nu verwacht jij dat iemand vraagt, wat is dat dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Er zit grappig genoeg een hele theorie achter het inschenken.
Is goed hoor, zo gastvrij zijn wij ook wel. Van mijn part komen Jelle en Marie ook mee-eten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:28 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
mag ik dan een keer bij jullie thuis komen eten als het mag van yemma en beb3
Nee maar ik ga geen lang verhaal typen als het niet hoeft. Zo lui ben ik ook wel weerquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nu verwacht jij dat iemand vraagt, wat is dat dan?
wanneer spreken we afquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is goed hoor, zo gastvrij zijn wij ook wel. Van mijn part komen Jelle en Marie ook mee-eten.
Als je hier nee antwoordt kun je ook indirect zeggen dat ze geen lekkere tieten heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen wel plork/geen plork.
Poll: PLORK? (Prachtig lichaam, ongelooflijke rotkop.)
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeren of familie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dit weekend
gr
Sorry.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wantrouw mannen die zo vriendelijk doen.
mmmquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo laat ik zien dat ik het waardeer dat je het in de toekomst eventueel gaat uitproberen.
gayhaterzquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oke dushiquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die tieten moet je beoordelen zonder de verpakking eromheen. Kijken of het dan net zo smakelijk is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je hier nee antwoordt kun je ook indirect zeggen dat ze geen lekkere tieten heeft.
Dat is het lastige van zwart/wit.
Maak het bespreekbaar en open er een topic over.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem, zal ik er een topic over maken?
Uiteindelijk gaan alle tieten hangen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die tieten moet je beoordelen zonder de verpakking eromheen. Kijken of het dan net zo smakelijk is.
Ik mocht vorige keer geen kritiek hebben op het vele kussen tussen heren in een Paul de Leeuw docu.quote:
Maak het niet te moeilijk voor mij, houd het in dit topic.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak het bespreekbaar en open er een topic over.
Kritiek moet kunnen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik mocht vorige keer geen kritiek hebben op het vele kussen tussen heren in een Paul de Leeuw docu.
Gelijk homofoob. Dat dit kan!
De tieten van die ene dame mogen hangen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan alle tieten hangen.
Haha, helemaal geen rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak het niet te moeilijk voor mij, houd het in dit topic.
Je moet me niet gaan uitdagen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak het niet te moeilijk voor mij, houd het in dit topic.
Alsof jij niet naar mannelijke rondingen kijkt!quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:40 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
naar vrouwelijke rondingen kijken. :kwaad:
Welke zijn dat dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alsof jij niet naar mannelijke rondingen kijkt!
Als je het maar netjes brengt en rekening houdt met de mensen, dan moet het meestal geen probleem zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, ik vond dat het grijze gebied daar inmiddels is verdwenen.
Jallaba?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:42 schreef sneeuwtje het volgende:
Mijn toekomstige moet een jebela aandoen :$
ik breek jequote:Op donderdag 10 januari 2013 03:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Net zo onwaarschijnlijk als mannen die niet naar vrouwelijke rondingen kijken.
Jawel, kritiek op hommo's mag minder makkelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je het maar netjes brengt en rekening houdt met de mensen, dan moet het meestal geen probleem zijn.
Dan ben je zeker gelijk een homohater? Snel op hun teentjes getrapt. Tegenwoordig mag een ondernemer zelf niet eens kritiek meer hebben als ze staan te zoenen in zijn zaak.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, kritiek op hommo's mag minder makkelijk.
En het zijn vaak de niet-sensuelen die er een probleem van maken, net als bij Zwarte Piet.
Wist je dat niet?!quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is dat de reden dat mijn mokkel daar steeds de handen legt?
Openbare ruimte ligt iets genuanceerder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dan ben je zeker gelijk een homohater? Snel op hun teentjes getrapt. Tegenwoordig mag een ondernemer zelf niet eens kritiek meer hebben als ze staan te zoenen in zijn zaak.
Ach, ze hebben weinig te klagen in Nederland. Je hebt het hier makkelijk als homo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Openbare ruimte ligt iets genuanceerder.
Terwijl een winkel geen openbare ruimte is, maar toch weer wel.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat vraagt die muts van me ook steeds wanneer d'r handen net onder mij rug zitten.
jelle, ben je hetro :pquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, ze hebben weinig te klagen in Nederland. Je hebt het hier makkelijk als homo.
Dit gaat weer te ver. Het gaat om gelijke behandeling.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, ze hebben weinig te klagen in Nederland. Je hebt het hier makkelijk als homo.
Je blijft mensen houden die het raar vinden. Eigenlijk zijn de man en vrouw voor elkaar gemaakt. Maar daar is de laatste jaren veel verandering in gekomen. Homo's is tot daaraan toe. Tegenwoordig verneem ik zelfs geluiden over shemales.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit gaat weer te ver. Het gaat om gelijke behandeling.
Waar ik het over had is overdreven je punt proberen te maken in een tv-uitzending.
Dit zijn allemaal volkomen natuurlijke fenomenen. En die zijn niet van de laatste jaren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je blijft mensen houden die het raar vinden. Eigenlijk zijn de man en vrouw voor elkaar gemaakt. Maar daar is de laatste jaren veel verandering in gekomen. Homo's is tot daaraan toe. Tegenwoordig verneem ik zelfs geluiden over shemales.
so gezondquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb het maar gehouden bij 2 mandarijnen.
Je snijdt een goed punt aan. Die jaarlijkse gayparade spant de kroon. Zet 20 homo's met dito kleding op een boot en ze hebben landelijke media-aandacht. Ik vind al die geforceerde promotie ook niks, maar denk altijd 'ze gaan hun gang maar.' Sta er nooit echt bij stil behalve als ik weer een paar foto's van homo's in de krant zie staan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal volkomen natuurlijke fenomenen. En die zijn niet van de laatste jaren.
Alleen moet je de acceptatie niet af gaan dwingen door het in het openbaar geforceerd te gaan promoten.
Over 2 uurtjes zijn de eerste tankstations open.... Broodje kaas en koffie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kut, alle vreettenten zijn al gesloten hier.
Brotip:quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je snijdt een goed punt aan. Die jaarlijkse gayparade spant de kroon. Zet 20 homo's met dito kleding op een boot en ze hebben landelijke media-aandacht. Ik vind al die geforceerde promotie ook niks, maar denk altijd 'ze gaan hun gang maar.' Sta er nooit echt bij stil behalve als ik weer een paar foto's van homo's in de krant zie staan.
Als het maar niet zo ver komt met shemales, dan ga ik huilen met de pet op.
Yep, we hebben er verder niet echt last van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Brotip:
Je kan beter wat meer aan de kant gaan staan van 'laat maar gaan' ipv 'liever niet'.
Maakt alles makkelijker.
Niet nu.quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:32 schreef zarGon het volgende:
Specucanım, wanneer slaap jij eigenlijk?
Zoveel was al duidelijk. Daarom vroeg ik ook 'wanneer wel'.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:35 schreef Specularium het volgende:
Anders krijg je dit weer.
LIF / ik kan mijn PM berichten niet openen?
Vandaag 15:00 in het centrum wezen, tijd genoeg denk ik zo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoveel was al duidelijk. Daarom vroeg ik ook 'wanneer wel'.
Hm, 2 uurtjes slaap zometeen. Kon erger.
Wat moet je doen daar?quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vandaag 15:00 in het centrum wezen, tijd genoeg denk ik zo.
Succes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Instanties bezoeken. Daarna even bij mijn broertje langs denk ik.
Slapen heeft geen zin meer. Wordt bikkelen vandaag. Kutzooi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 05:15 schreef zarGon het volgende:
4 uur.. Kwart over 5...
.
Genoeg geweest zo?
Denk het wel, zometeen komt de ochtendploeg weer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 05:15 schreef zarGon het volgende:
4 uur.. Kwart over 5...
.
Genoeg geweest zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |