Mag altijdquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Utrecht heb je ook goede tenten zitten. Een goedkope restaurant in de Kanaalstraat. Moet even het adres opzoeken als Marie30 interesse heeft.
Die heeft een harige zak waar de snor van een Turk een puntje aan kan zuigen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sneeuwtje ben jy een mysje :S
ik heb liever geschoren bij mannenquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft een harige zak waar de snor van een Turk een puntje aan kan zuigen.
wacht op mij, ik loop ook nu richting de keuken :pquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gezellig SC'en over Marokkaans voedsel. Door dit sta ik nu in de keuken terwijl het nog lang geen Ramadan is
Goede tent, al zeg ik het zelf. Bastilla kost daar ¤ 10,50. Genoeg voor 4 mensen.quote:
ik wou een keer met mijn vriendin naar een restaurant gaan. Maar een nette restaurant moet het zijn.( Marokkaanse)quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nope, ben geen pizzakoerier. Werk wel in een restaurant naast mijn studie.
Naar Marokko gaan en dan niet naar Fes, Casablanca of Rabat. Zonde!quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ben in de jaren negentig in Marokko geweest, Tanger en Al Hoceima (weet niet meer hoe je het juist schrijft) ... eten viel mij niet zo mee eerlijk gezegd... en ben geen moeilijke eter, maar het heel goed gewoon eigenlijk...
okquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je een vrouw bent
Rotterdam of Den Haag?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:15 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik wou een keer met mijn vriendin naar een restaurant gaan. Maar een nette restaurant moet het zijn.( Marokkaanse)
Je hebt wel veel tenten in Utrecht, dat klopt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja doe maar, daar zitten er ongeveer 73.
Thanks Jelle, bewaar ik voor als ik eens in de buurt ben...quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goede tent, al zeg ik het zelf. Bastilla kost daar ¤ 10,50. Genoeg voor 4 mensen.
http://www.restaurantsalaam.nl/gallerij.cfm
Is het in een buitenwijk of in het centrum? (Ivm auto)quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goede tent, al zeg ik het zelf. Bastilla kost daar ¤ 10,50. Genoeg voor 4 mensen.
Dat kwam eigenlijk meer omdat die reis niet gepland was... is toen nog wat uitgelopen, heb toen een rondreis door Afrika gedaan... Marokko was eigenlijk niet de bedoeling en hebben we op de valreep nog vlug die steden gedaan. Ook een paar nachten in Seuta verbleven alvorens we terugkeerden, en dat was helemaal niets...quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Naar Marokko gaan en dan niet naar Fes, Casablanca of Rabat. Zonde!
(Alhoewel Marokko extreem is veranderd de afgelopen 20 jaar)
ik kom een keer langs voor om smakelijk te eten inschAllah.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vlakbij het station (Utrecht Centraal). Kleine smalle straat. Dus het beste parkeer je je auto ergens in het centrum of ergens in de buurt van het centrum, en loop je naar de Kanaalstraat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is het in een buitenwijk of in het centrum? (Ivm auto)
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Thanks Jelle, bewaar ik voor als ik eens in de buurt ben...
Echt niet ok dit...quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wel chill mocro's zoals o.us die gewoon praten en op fok zitten en kunnen schrijven, praten, gweldig!
Je kunt daar je auto nergens kwijt dus je kan beter op de fiets komen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vlakbij het station (Utrecht Centraal). Kleine smalle straat. Dus het beste parkeer je je auto ergens in het centrum of ergens in de buurt van het centrum, en loop je naar de Kanaalstraat.
Dat wordt mijn Studenten OV gebruiken dan maarquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vlakbij het station (Utrecht Centraal). Kleine smalle straat. Dus het beste parkeer je je auto ergens in het centrum of ergens in de buurt van het centrum, en loop je naar de Kanaalstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |