mmmquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo laat ik zien dat ik het waardeer dat je het in de toekomst eventueel gaat uitproberen.
gayhaterzquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wantrouw mannen die zo vriendelijk doen.
Oke dushiquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wantrouw mannen die zo vriendelijk doen.
Die tieten moet je beoordelen zonder de verpakking eromheen. Kijken of het dan net zo smakelijk is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je hier nee antwoordt kun je ook indirect zeggen dat ze geen lekkere tieten heeft.
Dat is het lastige van zwart/wit.
Maak het bespreekbaar en open er een topic over.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem, zal ik er een topic over maken?
Uiteindelijk gaan alle tieten hangen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die tieten moet je beoordelen zonder de verpakking eromheen. Kijken of het dan net zo smakelijk is.
Ik mocht vorige keer geen kritiek hebben op het vele kussen tussen heren in een Paul de Leeuw docu.quote:
Maak het niet te moeilijk voor mij, houd het in dit topic.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak het bespreekbaar en open er een topic over.
Kritiek moet kunnen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik mocht vorige keer geen kritiek hebben op het vele kussen tussen heren in een Paul de Leeuw docu.
Gelijk homofoob. Dat dit kan!
De tieten van die ene dame mogen hangen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan alle tieten hangen.
Haha, helemaal geen rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak het niet te moeilijk voor mij, houd het in dit topic.
Je moet me niet gaan uitdagen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak het niet te moeilijk voor mij, houd het in dit topic.
Alsof jij niet naar mannelijke rondingen kijkt!quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:40 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
naar vrouwelijke rondingen kijken. :kwaad:
Welke zijn dat dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alsof jij niet naar mannelijke rondingen kijkt!
Als je het maar netjes brengt en rekening houdt met de mensen, dan moet het meestal geen probleem zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, ik vond dat het grijze gebied daar inmiddels is verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |