Klopt. Drukke straat. De trein is nog beter als je een ov-studentenkaart hebt. Kanaalstraat is 5 minuten lopen vanaf het station.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan daar je auto nergens kwijt dus je kan beter op de fiets komen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wel chill mocro's zoals o.us die gewoon praten en op fok zitten en kunnen schrijven, praten, gweldig!
Zou ik ook doen. Is maar 5 minuten lopen naar Kanaalstraat. Daarnaast parkeerkosten zijn wel absurd hoog tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat wordt mijn Studenten OV gebruiken dan maar
Wat een baas die kerel die die thee schenkt... Ga ik zo ook eens doen met mijn verse munttheequote:Op donderdag 10 januari 2013 03:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goede tent, al zeg ik het zelf. Bastilla kost daar ¤ 10,50. Genoeg voor 4 mensen.
http://www.restaurantsalaam.nl/gallerij.cfm
Traditie. Dan heet je de gasten welkom. Teken voor gastvrijheid.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat een baas die kerel die die thee schenkt... Ga ik zo ook eens doen met mijn verse muntthee
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:18 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik kom een keer langs voor om smakelijk te eten inschAllah.
http://www.safir.nlquote:
Ik twijfel tussen wel plork/geen plork.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:23 schreef Specularium het volgende:
Om ontopic te gaan.
[ afbeelding ]
Er zit grappig genoeg een hele theorie achter het inschenken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat een baas die kerel die die thee schenkt... Ga ik zo ook eens doen met mijn verse muntthee
mag ik dan een keer bij jullie thuis komen eten als het mag van yemma en beb3quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
http://www.safir.nl
Restaurant Safir, vlakbij station Zuid of metrostation Wilhelminaplein. Zeer nette restaurant aan de Marina naast het Entrepoff met een heel luxe Marokkaans uiterlijk. Maar daar is de prijs dan ook naar.
Is wel leuk! Maar mijn moeder kookt sowieso beter dan hen, en dat is kutkan je zulke restaurants niet objectief beoordelen.
En nu verwacht jij dat iemand vraagt, wat is dat dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Er zit grappig genoeg een hele theorie achter het inschenken.
Is goed hoor, zo gastvrij zijn wij ook wel. Van mijn part komen Jelle en Marie ook mee-eten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:28 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
mag ik dan een keer bij jullie thuis komen eten als het mag van yemma en beb3
Nee maar ik ga geen lang verhaal typen als het niet hoeft. Zo lui ben ik ook wel weerquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nu verwacht jij dat iemand vraagt, wat is dat dan?
wanneer spreken we afquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is goed hoor, zo gastvrij zijn wij ook wel. Van mijn part komen Jelle en Marie ook mee-eten.
Als je hier nee antwoordt kun je ook indirect zeggen dat ze geen lekkere tieten heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen wel plork/geen plork.
Poll: PLORK? (Prachtig lichaam, ongelooflijke rotkop.)
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeren of familie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dit weekend
gr
Sorry.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wantrouw mannen die zo vriendelijk doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |