Dit zijn allemaal volkomen natuurlijke fenomenen. En die zijn niet van de laatste jaren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je blijft mensen houden die het raar vinden. Eigenlijk zijn de man en vrouw voor elkaar gemaakt. Maar daar is de laatste jaren veel verandering in gekomen. Homo's is tot daaraan toe. Tegenwoordig verneem ik zelfs geluiden over shemales.
so gezondquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb het maar gehouden bij 2 mandarijnen.
Je snijdt een goed punt aan. Die jaarlijkse gayparade spant de kroon. Zet 20 homo's met dito kleding op een boot en ze hebben landelijke media-aandacht. Ik vind al die geforceerde promotie ook niks, maar denk altijd 'ze gaan hun gang maar.' Sta er nooit echt bij stil behalve als ik weer een paar foto's van homo's in de krant zie staan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal volkomen natuurlijke fenomenen. En die zijn niet van de laatste jaren.
Alleen moet je de acceptatie niet af gaan dwingen door het in het openbaar geforceerd te gaan promoten.
Over 2 uurtjes zijn de eerste tankstations open.... Broodje kaas en koffie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kut, alle vreettenten zijn al gesloten hier.
Brotip:quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je snijdt een goed punt aan. Die jaarlijkse gayparade spant de kroon. Zet 20 homo's met dito kleding op een boot en ze hebben landelijke media-aandacht. Ik vind al die geforceerde promotie ook niks, maar denk altijd 'ze gaan hun gang maar.' Sta er nooit echt bij stil behalve als ik weer een paar foto's van homo's in de krant zie staan.
Als het maar niet zo ver komt met shemales, dan ga ik huilen met de pet op.
Yep, we hebben er verder niet echt last van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Brotip:
Je kan beter wat meer aan de kant gaan staan van 'laat maar gaan' ipv 'liever niet'.
Maakt alles makkelijker.
Niet nu.quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:32 schreef zarGon het volgende:
Specucanım, wanneer slaap jij eigenlijk?
Zoveel was al duidelijk. Daarom vroeg ik ook 'wanneer wel'.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:35 schreef Specularium het volgende:
Anders krijg je dit weer.
LIF / ik kan mijn PM berichten niet openen?
Vandaag 15:00 in het centrum wezen, tijd genoeg denk ik zo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoveel was al duidelijk. Daarom vroeg ik ook 'wanneer wel'.
Hm, 2 uurtjes slaap zometeen. Kon erger.
Wat moet je doen daar?quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vandaag 15:00 in het centrum wezen, tijd genoeg denk ik zo.
Succes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Instanties bezoeken. Daarna even bij mijn broertje langs denk ik.
Slapen heeft geen zin meer. Wordt bikkelen vandaag. Kutzooi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 05:15 schreef zarGon het volgende:
4 uur.. Kwart over 5...
.
Genoeg geweest zo?
Denk het wel, zometeen komt de ochtendploeg weer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 05:15 schreef zarGon het volgende:
4 uur.. Kwart over 5...
.
Genoeg geweest zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |