Jallaba?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:42 schreef sneeuwtje het volgende:
Mijn toekomstige moet een jebela aandoen :$
ik breek jequote:Op donderdag 10 januari 2013 03:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Net zo onwaarschijnlijk als mannen die niet naar vrouwelijke rondingen kijken.
Jawel, kritiek op hommo's mag minder makkelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je het maar netjes brengt en rekening houdt met de mensen, dan moet het meestal geen probleem zijn.
Dan ben je zeker gelijk een homohater? Snel op hun teentjes getrapt. Tegenwoordig mag een ondernemer zelf niet eens kritiek meer hebben als ze staan te zoenen in zijn zaak.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, kritiek op hommo's mag minder makkelijk.
En het zijn vaak de niet-sensuelen die er een probleem van maken, net als bij Zwarte Piet.
Wist je dat niet?!quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is dat de reden dat mijn mokkel daar steeds de handen legt?
Openbare ruimte ligt iets genuanceerder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dan ben je zeker gelijk een homohater? Snel op hun teentjes getrapt. Tegenwoordig mag een ondernemer zelf niet eens kritiek meer hebben als ze staan te zoenen in zijn zaak.
Ach, ze hebben weinig te klagen in Nederland. Je hebt het hier makkelijk als homo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Openbare ruimte ligt iets genuanceerder.
Terwijl een winkel geen openbare ruimte is, maar toch weer wel.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat vraagt die muts van me ook steeds wanneer d'r handen net onder mij rug zitten.
jelle, ben je hetro :pquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, ze hebben weinig te klagen in Nederland. Je hebt het hier makkelijk als homo.
Dit gaat weer te ver. Het gaat om gelijke behandeling.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, ze hebben weinig te klagen in Nederland. Je hebt het hier makkelijk als homo.
Je blijft mensen houden die het raar vinden. Eigenlijk zijn de man en vrouw voor elkaar gemaakt. Maar daar is de laatste jaren veel verandering in gekomen. Homo's is tot daaraan toe. Tegenwoordig verneem ik zelfs geluiden over shemales.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit gaat weer te ver. Het gaat om gelijke behandeling.
Waar ik het over had is overdreven je punt proberen te maken in een tv-uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |