jaquote:
Tuurlijk. Ik heb standaard enorm veel respect voor dat soort mensen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, je kunt vinden van zo'n vrouw wat je wilt, maar wel knap dat zij uit het niets zo'n imperium heeft opgebouwd.
quote:Rudy Stroink
Vastgoedhandelaar over de ontwikkelingen op de onrustige woningmarkt.
Roeland en Marc Linssen
Broers over hun vastgoedfraudeserie en scenario's schrijven.
Stientje van Veldhoven
TEDx Amsterdam bij Pauw & Witteman met vanavond het D66-Kamerlid.
Een agent op school is wel een cultuurverrijking.quote:Pieter Hilhorst
Het Huygens College, een vmbo-school in Amsterdam, krijgt vanaf volgende week donderdag permanent een hoofdagent van de politie in huis. Hiertoe is besloten wegens de overlast die leerlingen van de school veroorzaken.
Die laatste van Zalando is nog meer aids dan die vorige bij elkaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:05 schreef alors het volgende:
Die Eilat reclame is ook leugens, het is daar nu 10-15 graden en heul geen 20-25.
maar we gaan nu indikkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef alors het volgende:
Er komen nog wel wat mensen bij hoor tot 2040
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
De beste tot nu toe dat lijkt me duidelijk
Ze doet het uit haar hoofd, vandaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Doe het dan gewoon 2 minuten. Krijg je ook niet van die geforceerde pauze's.
Ik geef ook wel eens presentaties, uit mijn hoofd, maar heb dat niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze doet het uit haar hoofd, vandaaren zo is het ook nog te volgen
Want als columnist kun je verder natuurlijk niks.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:26 schreef borisz het volgende:
Hilhorst. Zo ben je columnist en zo ben je wethouder
Nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Want als columnist kun je verder natuurlijk niks.
Hij heeft geen politieke ervaring. Behalve dan van het presenteren van politieke junkies.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Want als columnist kun je verder natuurlijk niks.
Oorlogquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
En hoe noemen we heel veel incidenten?
Je moet ergens beginnen toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij heeft geen politieke ervaring. Behalve dan van het presenteren van politieke junkies.
Ja. Doe dat dan als raadslid ofzo, maar niet direct wethouder van Amsterdam. Maar goed de wegen binnen de republiek PVDA Amsterdam zijn ondoorgrondelijkquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
Laten zien wie de baas is doe ik ook weleens in de tuin van de buren.
Fantastisch man, die gevatte opmerkingen van je altijd. Zit ook echt iedereen op te wachten. Eén of andere clown die leuk probeert te zijn door maar wat ellende te verspreiden met een quasi-depressief ondertoontje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
Laten zien wie de baas is doe ik ook weleens in de tuin van de buren.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Fantastisch man, die gevatte opmerkingen van je altijd. Zit ook echt iedereen op te wachten. Eén of andere clown die leuk probeert te zijn door maar wat ellende te verspreiden met een quasi-depressief ondertoontje.
Vort, scheer je weg. Naar 4chan ofzo. Proleet. Ik kots op figuren zoals jij.
Doe es lief tegen Specularium?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Fantastisch man, die gevatte opmerkingen van je altijd. Zit ook echt iedereen op te wachten. Eén of andere clown die leuk probeert te zijn door maar wat ellende te verspreiden met een quasi-depressief ondertoontje.
Vort, scheer je weg. Naar 4chan ofzo. Proleet. Ik kots op figuren zoals jij.
Samen met Tem?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:03 schreef yvonne het volgende:
Doe es lief tegen Specularium?
In de lente komt ie ook altijd even bij ons in de tuin langs, goed voor het gras.
De enige nog over gebleven groenlinkser toch?quote:
Ik denk dat hij de nieuwe lijsttrekker gaat wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De enige nog over gebleven groenlinkser toch?
neeh, dat durft het partijbestuur niet aan. Jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de nieuwe lijsttrekker gaat worden.
Er is geen partijbestuur op dit momentquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
neeh, dat durft het partijbestuur niet aan. Jammer maar helaas.
Maar de huidige lijsttrekker blijft nog wel even toch? Het is iig niet te hopen dat die Jesse Klaver net zo eindigt als Tofik Bibiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Er is geen partijbestuur op dit moment. Ja een stel adje interimmers die een nieuw bestuur moeten gaan vormen. Het is nog wel even afwachten die dat zullen worden. Genoemd als voorzitter wordt Wijnand Duyvendak.
Overigens kanshebbers op het partijleiderschap in de toekomst zijn ook Bas Eickhout(Nu in het EP) & Kathalijne Buitenweg(EP 1999-2009). Laatstgenoemde is intern heel populair iig.
Ik doe dat vanmiddag. Wie waren de gasten en hoe was de uitzending ?quote:
Plus:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond deze gasten in de show:
Martin van Rijn
Staatssecretaris over de bijdrage van kinderen aan de zorg van hun ouders.
Marc-Marie Huijbregts
Cabaretier zet zelfportret neer in zijn nieuwe solovoorstelling 'Florissant'.
Jesse Klaver
TEDx Amsterdam bij Pauw & Witteman met vanavond het GroenLinks-Kamerlid.
Al duizenden jarenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Eenzaamheid onder ouderen is toch al jaren zogenaamd een issue?
Gewoon allemaal samen in een tehuis zetten, opgelost!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Als je oud wordt gaan je familie en vrienden dood. Dat is altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Lekker biljarten en een zuster die je reet komt wassen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon allemaal samen in een tehuis zetten, opgelost!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is die GL man voor een tofik dibi kloon
Zeiken op de jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:12 schreef Tem het volgende:
Lekker samen met golfer in je luier zeiken.
Ik vind hem goed.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is die GL man voor een tofik dibi kloon
Heb je ook zo een puntneusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Jesse zullen we trouwen?Ik zie zoveel overeenkomsten
Het weer laten groeienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Ik kom er net in, wat heeft MM met zijn haar gedaan
Pauw doet vanavond eens gek en neemt hem op de boot.quote:
Je hebt Ted talks, en die x staat voor amsterdam maar weet niet waar dat dan op slaatquote:
Karina -> steen. Geen idee wat Ted Talks zijn, soort elevator pitch zo te zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt Ted talks, en die x staat voor amsterdam maar weet niet waar dat dan op slaat
2012 beldequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tofik Dibi ligt er dus uit?
BAM!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tofik Dibi ligt er dus uit?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Halve Turk dus, geen wonder dat alors dat leuk vindt.
quote:
Ted talks zijn korst speaches zoals dit van filosofen en wetenschappers enzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Karina -> steen. Geen idee wat Ted Talks zijn, soort elevator pitch zo te zien.
Ik wist ook niet wat het was, en snap het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Karina -> steen. Geen idee wat Ted Talks zijn, soort elevator pitch zo te zien.
Daar moest ik dan weer om lachen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Godsamme ik moest lachen en daarna kwam dit
De speeches die ik gezien heb zijn meer 'talks'. Dus niet van die propagerende verhalen wat alle mensen deze week bij P&W deden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ted talks zijn korst speaches zoals dit van filosofen en wetenschappers enzo
Joris showdinges denk ik?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hahah weet iemand van welk programma dit fragment is die stripverzamelaar
Quentin Tarantinoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:25 schreef alors het volgende:
Wie was die diva die geen antwoord op die vraag wilde geven?
NCRV programma iigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hahah weet iemand van welk programma dit fragment is die stripverzamelaar
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, hij heeft een eekhoorn.
Gewoon willekeurig mensen DM'en in OUD.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kom je d'r ook op, en hoe krijg je 23 gekken bij elkaar
Het is een beetje warrigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
blablabla maar stiekem wel leuk om te luisteren
Hij praat toch altijd zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft net coke gesnoven ofzoSerieus mensen die net een flinke lijn hebben gepakt praten net als hem nu
Nee, gewoon adhd zoals Pierre Wind en Jochem Meyer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft net coke gesnoven ofzoSerieus mensen die net een flinke lijn hebben gepakt praten net als hem nu
Ahja ik zap meestal weg als hij er isquote:
Waar bemoei jij je meequote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:56 schreef Rickazio het volgende:
1,2 miljoen? miljard...
waarom planten die Indiase mensen zich zo voort als ratten, waarom gaat het daar nooit eens over
twitter:JeroenPauw1 twitterde op maandag 14-01-2013 om 16:26:31Stapel het aantal valse aannames en leugens hier van @2525 en je hebt geen ruimtevaart nodig om op de maan te komen. http://t.co/xJnhGeJN reageer retweet
Zorg nou in ieder geval een keer dat je weet waar je over praat als je dit soort uitspraken doet. Het geboortecijfer daar is helemaal niet zo hoog, 2,6 en het is nog steeds dalende (20% in de afgelopen 10 jaar). VS is bv 2,1 (dat is tevens het vervangingsniveau, waarbij een bevolking dus niet groeit of krimpt).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:56 schreef Rickazio het volgende:
1,2 miljoen? miljard...
waarom planten die Indiase mensen zich zo voort als ratten, waarom gaat het daar nooit eens over
Weer eens iets anders.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:21 schreef alors het volgende:
Goh een bekering tot christendom, wat een verrassing
Nummer 2 vind ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
Ik vond dit verder nog wel een aardig verhaal en ook goed gebracht. Heb ze vorige week minder gezien.
Had jij ook die groen-linkser op 1?quote:
Gelukkig zijn de rest van de gasten lekker interessant. Een tafel met nietszeggende mannetjes. Dan is Kramer nog veruit het leukste om naar te luisteren.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom nu weer een schaatser? Dat zijn zo ongeveer de minst interessante sporters. Verder is het al de zoveelste keer dat een Nederlander daar wint. Konden ze werkelijk niets interessanters vinden?
Het gegeven dat zoveel schaatsers uit dezelfde regio komen, zegt ook wel iets over de status can het schaatsen als topsport. Een tè kleine groep mensen overweegt het schaatsen als sport om het een waardige sport te noemen in die zin dat er zoveel aandacht naar uitgaat als nu het geval is.
Checkpoint volgens mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Welk programma is dat met die experimenten? Met die rook.
Dat krijg je ervan.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:36 schreef iFok. het volgende:
Maar de manier waarop dit gebeurd vind ik toch iets te griezelig.
Klopt.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, als je het zo moeilijk gaat maken gaan mensen over op dit soort wanhoopsdaden.
Vastgevroren in Fryslanquote:Op maandag 14 januari 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
Is alors even een dweiltje pakken dat ze niet meer reageert?
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
Is alors even een dweiltje pakken dat ze niet meer reageert?
Nee, ik was de kattenbak aan het verschonen, ja shit happensquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik was de kattenbak aan het verschonen, ja shit happensEn mijn tanden aan het poetsen. Niet tegelijk btw.
Ze zijn interessanter dan een nietszeggende schaatser naar mijn mening. Maar wellicht dat dat voor het RTL-volk minder geldtquote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de rest van de gasten lekker interessant. Een tafel met nietszeggende mannetjes. Dan is Kramer nog veruit het leukste om naar te luisteren.
Dat zit dan in de 2e kamerquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:56 schreef iFok. het volgende:
Helemaal terecht, Jesse, Kwam zeer eerlijk over.
Sowieso veelbelovend politicusquote:Op maandag 14 januari 2013 23:56 schreef iFok. het volgende:
Helemaal terecht, Jesse, Kwam zeer eerlijk over.
Ja en hij is nog leraar ook, dan vertel je toch wel vaker een verhaal van 3 minuten uit je hoofd?quote:
Daar hoeft hij zelfs niks te zeggen want daar is de leider voor.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en hij is nog leraar ook, dan vertel je toch wel vaker een verhaal van 3 minuten uit je hoofd?
Lekker geloofwaardig ookquote:'Jullie moeten een spreekbeurt houden van 10 minuten'
'Meneer, mag de tekst er ook bij?'
'Nee, het moet uit je hoofd'.
Je verwacht t niet hequote:Op maandag 14 januari 2013 23:59 schreef Xaobotnik het volgende:
De PVV-er kon het weer niet zonder autocue...
Zaten wel meer bij die al even in de kamer zitte ln. Stientje van veldhoven van D66 ook al een aantal jaar geloof ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:06 schreef Quotidien het volgende:
Jesse is dan ook van een ander kaliber dan die andere politici. Zit al jaren in de kamer. Iets met niet in het rijtje passen.
Jammer van die autocue, daarom stond 'ie dus lekker nonchalant te vertellen.
nee, schaatsland NL, helaas.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Ah nee, waarom als er sneeuw valt moet het in alle programma's meteen over schaatsen gaan, dat is in andere landen toch ook niet zo.
de Winter kan nog lachen worden (winter hahaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn er meer mensen die P&W zat zijn? Vroeger keek ik het echt iedere avond, zette speciaal de tv er voor aan. Maar kijk het tegenwoordig echt nooit meer.
Toch zul je hem nooit een colbert en/of stropdas zien dragen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijft jammer dat ie zijn epische truien in de ban heeft gedaan.
nee hoor. Het vriest op zonder hulpmiddelen dus door de natuur.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Sowieso is het vreemd dat ze dit natuurijs noemen.
De hele tafel lijkt nogal casual. Behalve Leon de Winter, die belachelijk overdressed isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zul je hem nooit een colbert en/of stropdas zien dragen.
Met gierwagens water over een skeelerbaan strooien kun je moeilijk natuurlijk noemen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nee hoor. Het vriest op zonder hulpmiddelen dus door de natuur.
het vriest toch echt op doordat het onder nul isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met gierwagens water over een skeelerbaan strooien kun je moeilijk natuurlijk noemen.
Nivelleren is een feestje.quote:
Als je zo oud bent als hij, mag je iedereen tutoyeren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:18 schreef Syntix het volgende:
Van je naar u, wees consistent ouwe witteman.
Das ook al een zo'n nu.nl verhaalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Een trein stelen en daarmee een flat inrijden....
Vraag me af of de WA-verzekering zoiets dekt.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:35 schreef Spangtoz het volgende:
Als ik zeg dat ze een geile stem heeft wat zeggen jullie dan?
Zelf ook weleens een "natuurramp" meegemaakt maar niet van dit kaliber. Wel mensen die in Indonesië dit hebben meegemaakt. Geeft een hele impact natuurlijk. Al snap ik niet hoe ze nou weer bij deze vrouw komen. Gaat daar die speelfilm over?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:36 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kreeg wel even kipppenvel van de beelden, moet er niet aan denken om daar tussen te staan.
Moest een feel good movie worden...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
Ja hoor, een kind die in de stroom kan zwemmen naar zijn moeder.
Gewoon een nederlandse ooggetuige die heeft geholpen met de wederopbouw. Zal niet al te moeilijk te vinden zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:38 schreef Spangtoz het volgende:
[..]
Zelf ook weleens een "natuurramp" meegemaakt maar niet van dit kaliber. Wel mensen die in Indonesië dit hebben meegemaakt. Geeft een hele impact natuurlijk. Al snap ik niet hoe ze nou weer bij deze vrouw komen. Gaat daar die speelfilm over?
Ja, lijkt me niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gewoon een 'actie' film dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |