En jij rijdt alleen in het donker in Oost Nederland ofzo? 5 tot 6 meter (zal wel meer geweest zijn) is in de spits in de Randstad redelijk normaal... Verder: Schoolmeesterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:10 schreef polariteit het volgende:
[..]
En jij rijdt op 5/6 meter van je voorligger bij een snelheid van 120 km omdat? Als ik die voorganger was geweest had ik allang 70 gereden om je duidelijk te maken dat je redelijk dichtbij zit...
Tjah, die zal wel eerst nadenken volgende keerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:18 schreef jitzzzze het volgende:
Vanmorgen was er een beller op de radio en die ging doodleuk een pan soep bij oma halen
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:14 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Tjah, die zal wel eerst nadenken volgende keer
mag je hopen dan...
De ergernis was inderdaad minder, was ook een beetje druk met autorijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb me niet geėrgerd vandaag. Te druk voor en te gevaarlijk.
Wat wil je: Alles AWD, alles automaat en ze voelen een auto compleet niet aan, door die automaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:59 schreef NoBody122 het volgende:
Amerikanen kunnen ook flinke prutsers zijn met een beetje sneeuw
Volgens mij (hou me ten goede kan me vergissen) is de regel dat als je niet kan invoegen je moet stoppen aan het begin van de invoegstrook en dus niet als je er al op rijdt en dus zeker niet stoppen aan het eind als hij overgaat in de vluchtstrook. Daar stoppen mag dus niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:26 schreef Vlassie1980 het volgende:
Achteraf blijkt dat je ook echt moet stoppen volgens de regels, wat een bullshit is dat
Het zijn toch echt FWD's die daar vast hangen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wat wil je: Alles AWD, alles automaat en ze voelen een auto compleet niet aan, door die automaat.
Mee eens jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:13 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het vooral echt irritant dat je door die sneeuw niet zo hard kunt rijden en langer onderweg bent.
Het glibberen in bochten en uitwijken voor tegenliggers vind ik wel leuk, het voertuig zo goed mogelijk onder controle houden.
Totdat je je auto tegen een boom parkeert..dan lach je niet meer zo hard. Geloof mij maar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Mee eens jaVooral als je opeens een glad stuk oprijdt en je auto begint te glijden. Ik vind het machtig mooi.
Dagelijks ochtend- en avondspits regio Rotterdam/Den Haag; dus ik zie die treintjes ook regelmatig voorbij komenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En jij rijdt alleen in het donker in Oost Nederland ofzo? 5 tot 6 meter (zal wel meer geweest zijn) is in de spits in de Randstad redelijk normaal... Verder: Schoolmeester
In het filmpje zijn alleen FWD auto's te zienquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wat wil je: Alles AWD, alles automaat en ze voelen een auto compleet niet aan, door die automaat.
Goh, ik heb altijd geleerd dat om nooit 'opeens' een glad stuk op te rijden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Mee eens jaVooral als je opeens een glad stuk oprijdt en je auto begint te glijden. Ik vind het machtig mooi.
Ahum, ik doelde op RWD... Dunglish ftw.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In het filmpje zijn alleen FWD auto's te zien
En AWD? All Wheel Drive? Dat hebben niet zo heel veel auto's. Ik waardeer trouwens mijn achterwielaangedreven auto met half sperdifferentiėel in de sneeuw wel steeds meer. Lekker met je gas sturen, heb het idee dat ik daarmee preciezer ben dan een voorwielaangedreven auto. Gecontroleerd driften in de sneeuw is fun
Ik heb ook een automaat en zonder winterbanden is het echt een hel als er sneeuw ligt. (1e dag sneeuw van het najaar had ik nog geen winterbanden onder mn auto) Je hebt bijna geen controle meerquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag hier ook.. Was niet echt lachen als je 100 rijdt en er komt een bocht aan. Alles was droog behalve de middelste rijstrook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Automaat is wel kut bij gladheid ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Och. Tegenwoordig lijkt het met de dagrijverlichting ook alsof mensen hun mistlicht voor hebben aanstaan. Helaas is de waarheid toch anders.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen die hun voorste mistlichten hebben aanstaan, compleet kansloosZijn meestal paupers die denken dat het er wel tof uitziet ofzo.
Ik rij niet achteruit, maar ik tank dan ook gewoon aan dezelfde kant waar jij stond. Dan maar een beetje trekken aan de slangquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu heb ik andere mensen blijkbaar geirriteerd vandaag.
Bij een tankstation getankt bij een vrije pomp terwijl anderen onzinnig staan te wachten.
Ik heb even een paint gemaakt, voor het schetsen van de situatie.
[ afbeelding ]
Blauw zijn de pompen, rood zijn de auto's.
3 auto's staan te tanken (T), en er stonden 3 (drie!) auto's te wachten om te tanken (W) aan de goede kant van het benzineklepje rechts (de pomp linksonder was LPG.)
Die pomp boven was vrij als ik aan kom rijden (pijl), heb geen zin om onzinnig ook te wachten om per se 'aan de goede kant' te staan, maar zet gewoon even praktisch mijn auto andersom en zet 'm bij de vrije pomp linksboven (in de achteruit, stippellijn)...
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een vrouw (wachtende auto linksonder) zo boos zien kijken.Maarja. Heb ik nu voorgedrongen? Vind ik niet. De anderen hadden dit ook kunnen doen en zo wat efficienter van de beschikbare pompen gebruik maken.
Dat, trek die slang verdomme gewoon naar je autoquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik rij niet achteruit, maar ik tank dan ook gewoon aan dezelfde kant waar jij stond. Dan maar een beetje trekken aan de slang![]()
En dan heb je ook nog van die grapjurken die je boos gaan aanstaren als je op je dooie gemakje naar binnen slentert om te betalen. En dan lekker ontspannen jasje weer uit doet, in de auto gaat zitten, radio aan, enz.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zie idd ook wel es mensen 2/3 autos wachten omdat ze met het klepje aan de goeie kant willen staangodverdomme trek die slang gewoon wat langer uit!
Die vrouw was dan vast boos op zichzelf; als in: Waarin ben ik te achterlijk om op dat idee te komen....quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw (wachtende auto linksonder) zo boos zien kijken.Maarja. Heb ik nu voorgedrongen? Vind ik niet. De anderen hadden dit ook kunnen doen en zo wat efficienter van de beschikbare pompen gebruik te maken en aldus de voortgang erin te houden.
Maar ik reed alweer weg toen mevrouw linksonder nog altijd aan het wachten was...
Gebruik je winterstand.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Automaat is wel kut bij gladheid ja.
Dit is gewoon normaal had het van de week ook, stonden ook 3/4 auto's te wachten omdat hun klepje aan de verkeerde kant zitquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij een tankstation getankt bij een vrije pomp terwijl anderen onzinnig staan te wachten.
[ afbeelding ]
3 auto's staan te tanken (T), en er stonden 3 (drie!) auto's te wachten om te tanken (W) aan de goede kant van het benzineklepje rechts (de pomp linksonder was LPG.)
Die pomp boven was vrij als ik aan kom rijden (pijl), heb geen zin om onzinnig ook te wachten om per se 'aan de goede kant' te staan, maar zet gewoon even praktisch mijn auto andersom en zet 'm bij de vrije pomp linksboven (in de achteruit, stippellijn)...
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een vrouw (wachtende auto linksonder) zo boos zien kijken.Maarja. Heb ik nu voorgedrongen? Vind ik niet. De anderen hadden dit ook kunnen doen en zo wat efficienter van de beschikbare pompen gebruik te maken en aldus de voortgang erin te houden.
Maar ik reed alweer weg toen mevrouw linksonder nog altijd aan het wachten was...
Ik had hetzelfde gedaan. Met het verschil dat ik een dikke grijns naar mevrouw zou opzetten. Of een dom hoofd, het ligt maar net aan m'n mood.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit doe ik ook.... Niks geen voordringen inderdaad... gewoon slim omgaan met de situatie...quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een irritatie op zich waardig. Ging laatst tanken, klepje aan de verkeerde andere kant, kon trekken aan die slang wat ik wilde maar zat geen beweging in. Die slang zat vastgenageld met beugels zodat je net 1,5 meter had, godverdegggg.......quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
simpelweg omdat veel pompen blijkbaar niet zo'n lange slang meer hebben om hem naar de andere kant van de auto te trekken.
Ach, gewoon boos laten kijken en vriendelijk teruglachen, misschien nog even zwaaien, dan vreten ze zich helemaal opquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben een keer de halve stad achtervolgd door een linksklever. Dame rijdt constant links met 110 met een kilometer ruimte, en ik haal rechts in met 120. Vervolgens gaat ze op mijn bumper rijden, gebaren makend en groot licht knipperend. Ik ging uiteindelijk zelfs 140,150 om dr wat voor te zijn, maar nog steeds bleef ze niet meer dan 7 meter achter. En in de stad reed ze ook exact vlak achter me, zichzaggend door de stad, tot ik onverwachts zonder richting met een gier een zijstraatje insloeg waar ze niet meer op kon reageren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:15 schreef Piles het volgende:
Herkenbaar
Ik kreeg ook een keer een kwaad gezicht toen ik een ruimte-gever rechts voorbij kwam. Vrouw in zo'n 107 geval uiteraard. Op een lege snelweg...
Gewoon in de stad stoppen, uitstappen en even vragen wat haar bedoelingen zijn kwam niet in jou op?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ik ben een keer de halve stad achtervolgd door zoeen. Dame rijdt constant links met 110 met een kilometer ruimte, en ik haal rechts in met 120. Vervolgens gaat ze op mijn bumper rijden, gebaren makend en groot licht knipperend. Ik ging uiteindelijk zelfs 140,150 om dr wat voor te zijn, maar nog steeds bleef ze niet meer dan 7 meter achter. En in de stad reed ze ook exact vlak achter me, zichzaggend door de stad, tot ik onverwachts zonder richting met een gier een zijstraatje insloeg waar ze niet meer op kon reageren.
pffft.
Ben niet zo driest.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gewoon in de stad stoppen, uitstappen en even vragen wat haar bedoelingen zijn kwam niet in jou op?
Misschien wilde ze je gewoon even erop wijzen dat je een achterlicht stuk had.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ik ben een keer de halve stad achtervolgd door zoeen. Dame rijdt constant links met 110 met een kilometer ruimte, en ik haal rechts in met 120. Vervolgens gaat ze op mijn bumper rijden, gebaren makend en groot licht knipperend. Ik ging uiteindelijk zelfs 140,150 om dr wat voor te zijn, maar nog steeds bleef ze niet meer dan 7 meter achter. En in de stad reed ze ook exact vlak achter me, zichzaggend door de stad, tot ik onverwachts zonder richting met een gier een zijstraatje insloeg waar ze niet meer op kon reageren.
pffft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |