abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121646391
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:01 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Wat wil je: Alles AWD, alles automaat en ze voelen een auto compleet niet aan, door die automaat.
Automaat is wel kut bij gladheid ja.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_121662419
Mensen die hun voorste mistlichten hebben aanstaan, compleet kansloos :') Zijn meestal paupers die denken dat het er wel tof uitziet ofzo.
pi_121662544
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen die hun voorste mistlichten hebben aanstaan, compleet kansloos :') Zijn meestal paupers die denken dat het er wel tof uitziet ofzo.
Och. Tegenwoordig lijkt het met de dagrijverlichting ook alsof mensen hun mistlicht voor hebben aanstaan. Helaas is de waarheid toch anders.
pi_121662575
Vanochtend 1 of ander Belgisch busje, helaas zonder bedrijfsnaam: als ik al 130 rij en niet naar rechts kan zonder te remmen, heeft het weinig zin om er doorheen proberen te gaan rijden, een minuut lang met groot licht gaan rijden op 1 meter afstand zorgt er iig niet voor dat ik dan eerder opzij ga.
sig verwijderd door FA
  donderdag 17 januari 2013 @ 21:14:40 #230
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_121696876
Nu heb ik andere mensen blijkbaar geirriteerd vandaag.
Bij een tankstation getankt bij een vrije pomp terwijl anderen onzinnig staan te wachten.

Ik heb even een paint gemaakt, voor het schetsen van de situatie.

Blauw zijn de pompen, rood zijn de auto's.
3 auto's staan te tanken (T), en er stonden 3 (drie!) auto's te wachten om te tanken (W) aan de goede kant van het benzineklepje rechts (de pomp linksonder was LPG.)

Die pomp boven was vrij als ik aan kom rijden (pijl), heb geen zin om onzinnig ook te wachten om per se 'aan de goede kant' te staan, maar zet gewoon even praktisch mijn auto andersom en zet 'm bij de vrije pomp linksboven (in de achteruit, stippellijn)...

Ik heb nog nooit een vrouw (wachtende auto linksonder) zo boos zien kijken. :o Maarja. Heb ik nu voorgedrongen? Vind ik niet. De anderen hadden dit ook kunnen doen en zo wat efficienter van de beschikbare pompen gebruik te maken en aldus de voortgang erin te houden.

Maar ik reed alweer weg toen mevrouw linksonder nog altijd aan het wachten was...
pi_121696974
Ik neem altijd een vrachtwagen die lekker de gang erin heeft, daar blijf ik strak achter en mijn auto rijdt extra zuinig dan. :7
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 21:17:16 #232
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_121696997
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij een tankstation getankt bij een vrije pomp terwijl anderen onzinnig staan te wachten.

[ afbeelding ]
3 auto's staan te tanken (T), en er stonden 3 (drie!) auto's te wachten om te tanken (W) aan de goede kant van het benzineklepje rechts (de pomp linksonder was LPG.)

Die pomp boven was vrij als ik aan kom rijden (pijl), heb geen zin om onzinnig ook te wachten om per se 'aan de goede kant' te staan, maar zet gewoon even praktisch mijn auto andersom en zet 'm bij de vrije pomp linksboven (in de achteruit, stippellijn)...

[ afbeelding ]

Ik heb nog nooit een vrouw (wachtende auto linksonder) zo boos zien kijken. :o Maarja. Heb ik nu voorgedrongen? Vind ik niet. De anderen hadden dit ook kunnen doen en zo wat efficienter van de beschikbare pompen gebruik maken.
Ik rij niet achteruit, maar ik tank dan ook gewoon aan dezelfde kant waar jij stond. Dan maar een beetje trekken aan de slang :X

Ik vind het niet aso, dat hadden al die wachtenden ook best kunnen verzinnen.
pi_121697053
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:17 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik rij niet achteruit, maar ik tank dan ook gewoon aan dezelfde kant waar jij stond. Dan maar een beetje trekken aan de slang :X
Dat, trek die slang verdomme gewoon naar je auto :')
Hoe moeilijk kan het zijn zeg.
pi_121697276
Ik zie idd ook wel es mensen 2/3 autos wachten omdat ze met het klepje aan de goeie kant willen staan :') godverdomme trek die slang gewoon wat langer uit! :')
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 21:24:32 #235
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_121697367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zie idd ook wel es mensen 2/3 autos wachten omdat ze met het klepje aan de goeie kant willen staan :') godverdomme trek die slang gewoon wat langer uit! :')
En dan heb je ook nog van die grapjurken die je boos gaan aanstaren als je op je dooie gemakje naar binnen slentert om te betalen. En dan lekker ontspannen jasje weer uit doet, in de auto gaat zitten, radio aan, enz.

Terwijl de pomp naast je al een kwartier stof staat te happen :')

Het is nog beter om op zo'n moment een bakje koffie te scoren binnen en daarmee naar buiten te komen slenteren :@
  donderdag 17 januari 2013 @ 21:46:23 #236
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_121698682
quote:

Ik heb nog nooit een vrouw (wachtende auto linksonder) zo boos zien kijken. :o Maarja. Heb ik nu voorgedrongen? Vind ik niet. De anderen hadden dit ook kunnen doen en zo wat efficienter van de beschikbare pompen gebruik te maken en aldus de voortgang erin te houden.

Maar ik reed alweer weg toen mevrouw linksonder nog altijd aan het wachten was...
Die vrouw was dan vast boos op zichzelf; als in: Waarin ben ik te achterlijk om op dat idee te komen.... ;)

Ik vind t geen voordringen; puur profiteren van andermans laten we zeggen niet zo snuggerheid... :)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_121698721
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Automaat is wel kut bij gladheid ja.
Gebruik je winterstand.
pi_121698938
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit is gewoon normaal had het van de week ook, stonden ook 3/4 auto's te wachten omdat hun klepje aan de verkeerde kant zit :')
pi_121705859
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik had hetzelfde gedaan. Met het verschil dat ik een dikke grijns naar mevrouw zou opzetten. Of een dom hoofd, het ligt maar net aan m'n mood.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_121706260
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit doe ik ook.... Niks geen voordringen inderdaad... gewoon slim omgaan met de situatie...
En ik draai hem ook altijd, simpelweg omdat veel pompen blijkbaar niet zo'n lange slang meer hebben om hem naar de andere kant van de auto te trekken.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121708876
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
simpelweg omdat veel pompen blijkbaar niet zo'n lange slang meer hebben om hem naar de andere kant van de auto te trekken.
Dat is een irritatie op zich waardig. Ging laatst tanken, klepje aan de verkeerde andere kant, kon trekken aan die slang wat ik wilde maar zat geen beweging in. Die slang zat vastgenageld met beugels zodat je net 1,5 meter had, godverdegggg....... }:|
pi_121709473
Gewoon terecht dat jij het zo gedaan hebt. Jij hoeft toch niet aan te sluiten omdat hun staan te wachten.

Wat soms wel vervelend is, dat als gas/benzine aan elkaar of te dicht bij elkaar staan. Gas heeft vaak 1 hooguit 2 slangen, en dan word ik vaak zat geblokkeerd door benzine auto's. Dan moet ik gaan wachten terwijl er soms bij de andere pompen helemaal niks te doen is, ziet er vrij dom uit natuurlijk.
  Moderator vrijdag 18 januari 2013 @ 08:37:17 #243
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:42:28 #244
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121710627
Irritante mensen die op schone wegen nog 40 blijven rijden }:|
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:58:53 #245
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_121710846
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ach, gewoon boos laten kijken en vriendelijk teruglachen, misschien nog even zwaaien, dan vreten ze zich helemaal op :D

Vanmorgen was het weer parade van de langzame mensen op de weg. }:| Niet doorrijden waar het wel kan, mensen die met 100 de linkerbaan op komen zeilen en vervolgens er niet meer vanaf te slaan zijn, mensen die niet fatsoenlijk kunnen accelereren op een snelweg, mensen die een inhaalactie beginnen en vervolgens met dezelfde snelheid als de andere auto gaan rijden enz. Mijn god, wat zitten er toch een idioten op de weg soms |:(
Don't let my username fool you...
pi_121710958
Ja dat had ook, gister weer de reis Leeuwarden-Venlo gemaakt. Zijn er dus serieus mensen die 100 rijden..een vrachtwagen in gaan halen...meet accelereren tot max 110 ipv effe 120 zodat de rest er geen hinder van ondervindt.
pi_121711955
Had gister iemand die ging op de snelweg naar links om me in te laten voegen bij Drachten(ri Groningen). Stukje mag je nog 100, dus terwijl ik druk aan het accelereren was(en inmiddels 80 reed) kwam diegene die naar links ging voor mij echt vlak voor mijn neus naar rechts, zal nog geen halve meter ruimte zijn geweest.
Probleem was ook nog eens dat zij 80 reed, en ik toen al richting de 100 ging..
Kon dus kiezen: vol op de remmen of zelf met een flinke slinger naar links.
Dat laatste maar gedaan omdat 300 meter verderop de borden 130 al stonden en ik niet eerst nog vol in de remmen wou.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_121712671
Herkenbaar :')
Ik kreeg ook een keer een kwaad gezicht toen ik een ruimte-gever rechts voorbij kwam. Vrouw in zo'n 107 geval uiteraard. Op een lege snelweg...
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:53:10 #249
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_121713858
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:15 schreef Piles het volgende:
Herkenbaar :')
Ik kreeg ook een keer een kwaad gezicht toen ik een ruimte-gever rechts voorbij kwam. Vrouw in zo'n 107 geval uiteraard. Op een lege snelweg...
Ik ben een keer de halve stad achtervolgd door een linksklever. Dame rijdt constant links met 110 met een kilometer ruimte, en ik haal rechts in met 120. Vervolgens gaat ze op mijn bumper rijden, gebaren makend en groot licht knipperend. Ik ging uiteindelijk zelfs 140,150 om dr wat voor te zijn, maar nog steeds bleef ze niet meer dan 7 meter achter. En in de stad reed ze ook exact vlak achter me, zichzaggend door de stad, tot ik onverwachts zonder richting met een gier een zijstraatje insloeg waar ze niet meer op kon reageren.
pffft.
pi_121713896
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

En ik ben een keer de halve stad achtervolgd door zoeen. Dame rijdt constant links met 110 met een kilometer ruimte, en ik haal rechts in met 120. Vervolgens gaat ze op mijn bumper rijden, gebaren makend en groot licht knipperend. Ik ging uiteindelijk zelfs 140,150 om dr wat voor te zijn, maar nog steeds bleef ze niet meer dan 7 meter achter. En in de stad reed ze ook exact vlak achter me, zichzaggend door de stad, tot ik onverwachts zonder richting met een gier een zijstraatje insloeg waar ze niet meer op kon reageren.
pffft.
Gewoon in de stad stoppen, uitstappen en even vragen wat haar bedoelingen zijn kwam niet in jou op?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')