Ik zal eens van de week rond kijken op RP.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:48 schreef BeamofLight het volgende:
Kut man, kwam ik maar uit Den Haag. Kreeg ik misschien wel post van Barney.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:50 schreef ook_gek het volgende:
Best lastig nog, ik voel een exporent aankomen! Met ze alle wat verzinnen
Lijkt me gezellig!quote:Expo Rent is reeds 20 jaar Belgische marktleider in het verhuren van meubilair voor beurzen, congressen en evenementen . Deze positie heeft Expo Rent verworven door zijn uitgebreid gamma van meer dan 800 producten, gestockeerd in 10.000 m² magazijnruimte.
quote:
Ik weet serieus niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]lul
Je weet heel goed wat ik bedoel!
ditquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat je bedoelt.
Als hij dat bedoelt lijkt het me grappiger dat hij gewoon zelf een verhaaltje typt en hier neerkwakt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Silenus het volgende:
Hij bedoelt experiment denk ik. Dat we allemaal 1 profiel maken door input te geven. Oid.
Dit dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Silenus het volgende:
Hij bedoelt experiment denk ik. Dat we allemaal 1 profiel maken door input te geven. Oid.
Zeer zeker de bedoelingquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als hij dat bedoelt lijkt het me grappiger dat hij gewoon zelf een verhaaltje typt en hier neerkwakt.
Nog best lastig om dat in een profieltje allemaal terug te laten komen zeg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Kernwoorden:
- Gezellige drinker (lees: Alcoholist)
- Aandouwer
- Oprecht ongeïnteresseerd
- Apathisch
- Harde humor (lees: seksistisch)
etc etc
quote:Hallo!
Zoek je een onbetrouwbare klootzak die elke avond dronken op de bank hangt? En die eigenlijk alleen maar wil neuken?
En heb je dikke tieten en slik je?
Stuur dan een bericht naar mij. En als je heel veel geluk hebt reageer ik. Of misschien wel niet, misschien lig ik wel weer met een kratje Schultenbrau-pils te masturberen op m'n sofa. Story of my life. Achjaa, lekker boeiend allemaal.
Weet je wat, stuur maar gewoon lekker niks. Interesseert mij het allemaal, stomme kut. Laat me met rust.
Groeten Kevin
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog best lastig om dat in een profieltje allemaal terug te laten komen zeg.
[..]
quote:Hey!!
Ten eerste, welkom op m'n profiel! Doe als of je thuis bent. Ga maar lekker achterover zitten, schenk je zelf wat te drinken in en lees eens rustig verder!
Je verwacht vast een heel standaard verhaaltje of mijn hobbys, vakantie verleden, wat ik allemaal doe in m'n leven en wat mij allemaal bezighoud.
En dat klopt!
Ik houd van leuke dingen doen, uit eten, vakanties, stappen, bank hangen, film kijken enz. Maar we moeten niet alles te serieus gaan nemen en al helemaal niet plannen. Of hele lijstjes maken.
Nu laat ik je vast achter met veel vragen, of nieuwsgierigheid.
Zie je dat knopje, "stuur bericht" maak daar gebruik van en kom alles te weten wat je wilt!
Tot snel, en een fijne dag gewenst!
Ik zal zeggen, doe jij eens verbeteren naar eigen inzicht?quote:
Dat is de humor ervanquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zinnen als "ik houd van leuke dingen doen.."
Ja wie niet.
Je zal verbaasd staan hoeveel mensen dit in hun profiel hebben staan. 'Ik hou van lekker eten' etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja wie niet.
Dat zijn misselijkmakende zinnen imo. En ik weet inderdaad niet of je dit nou belachelijk maakt of serieus meent in dit verhaaltje.quote:Zie je dat knopje, "stuur bericht" maak daar gebruik van en kom alles te weten wat je wilt!
Er staat toch dat er een standaard verhaal gaat komenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja wie niet.
Dat mogen ze zelf bepalenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Silenus het volgende:
Ja, het wordt niet helemaal duidelijk of je standaard-profielen nu echt af aan het zeiken bent of dat je uiteindelijk zelf ook een standaard-profiel hebt.
Dit. Dat bedoelde ik met passief. Je kunt net zo goed: "stuur maar een bericht" schrijvenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dat zijn misselijkmakende zinnen imo. En ik weet inderdaad niet of je dit nou belachelijk maakt of serieus meent in dit verhaaltje.
denken ' haha ja inderdaad ik zit boordevol vragen!quote:Nu laat ik je vast achter met veel vragen, of nieuwsgierigheid.
Dat vind ik bij RP dus ook een nadeel, weinig ruimte voor creativiteit en de standaard dingen die je moet invullen zijn echt enórm standaard.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef ook_gek het volgende:
Zit net te lezen op RP maar die profielen zijn ook weinig zeggend zeg. Allemaal het zelfde maar anders verwoord.
Best lastig nog een profieltekst schrijven
Nou ja, je kan al je creativiteit kwijt in je tekst. Maar ja, hoe?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat vind ik bij RP dus ook een nadeel, weinig ruimte voor creativiteit en de standaard dingen die je moet invullen zijn echt enórm standaard.
Type en merk auto zegt veel over wat je qua auto verwachtquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef Silenus het volgende:
Ook wel logisch natuurlijk. Mensen zeggen wie ze zijn, wat ze leuk vinden, en waar ze op vallen of naar op zoek zijn. Dat is een profieltekst, dus dan lijkt dat op elkaar.
Je zegt ook niet van bijvoorbeeld auto's: Tsjonge, alle auto's lijken op elkaar. Vier wielen, een stuur, en een motor.Ja, ander kleurtje soms, maar verder...
Je kunt natuurlijk iets heel onconventioneels doen, maar dan moet het er wel ECHT positief uitspringen.
Op Lexa had iemand ooit in een profiel staan dat ze naast Nederlands en Engels ook Mandarijn sprak. Dus toen heb ik een berichtje gestuurd waarin niets anders stond dan de vraag of mandarijnen nou beter smaken als je ze eerst vriendelijk hebt toegesproken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had op lexa ooit een meisje gezien, leuke meid ook, die heel erg van horror flims hield...
Kijk, das een opening voor een gespreksonderwerp voor mij (ook omdat ik horror goed vind soms, maar vooral omdat het NIET standaard is)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Lexa had iemand ooit in een profiel staan dat ze naast Nederlands en Engels ook Mandarijn sprak. Dus toen heb ik een berichtje gestuurd waarin niets anders stond dan de vraag of mandarijnen nou beter smaken als je ze eerst vriendelijk hebt toegesproken.
Tot mijn verbazing kreeg ik er nog een reactie op ook, waarin ze aangaf blij te zijn dat er ook nog mannen zijn die originele berichtjes kunnen sturen. Blijkbaar was ze de standaardreacties een beetje beu dus.
Ja geniaalquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Lexa had iemand ooit in een profiel staan dat ze naast Nederlands en Engels ook Mandarijn sprak. Dus toen heb ik een berichtje gestuurd waarin niets anders stond dan de vraag of mandarijnen nou beter smaken als je ze eerst vriendelijk hebt toegesproken.
Tot mijn verbazing kreeg ik er nog een reactie op ook, waarin ze aangaf blij te zijn dat er ook nog mannen zijn die originele berichtjes kunnen sturen. Blijkbaar was ze de standaardreacties een beetje beu dus.
Of zeg hetzelfde door het om te draaien:quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik houd van lekker eten
Of
Ik houd van uit eten gaan. Lekker lang tafelen terwijl de gangen ons passeren onder het genot van een wijntje.
Ik ben blij dat je "onderscheidt" goed hebt getypt en niet "onder schijt"quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:44 schreef eefje801 het volgende:
Dat van horror klopt inderdaad, heb ik ook gemerkt. Is dat echt zo ongewoon? Zombiefilms misschien nog meer
Als ik zelf een bericht stuur pik ik ook inderdaad het interessantste uit een profiel. Iets dat iemand onderscheidt.
Ja, ik probeer dat ook nog steeds, maar in mijn beleving staan tegenwoordig minder van dat soort details in de profielen. Al las ik op RP van de week wel een profiel van iemand die bij haar favoriete sporten 'koken' had staan. Dat is ook wel een leuk punt om de draak mee te stekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja geniaal![]()
Ik zocht in profielen ook altijd zoiets waarbij ik zo'n opmerking kon maken, daar scoor je echt punten mee
Overigens kan dat ook leuk zijn, na een smakeloos berichtje van een of andere flapdrolquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je "onderscheidt" goed hebt getypt en niet "onder schijt"
quote:Hoi,
Ten eerste, welkom op m'n profiel! Doe als of je thuis bent. Ga maar lekker achterover zitten, schenk je zelf wat te drinken in en lees eens rustig verder!
Ik vind uitgebreid eten en lang tafelen. Erg leuk om te doen, wijntje er bij en het is voor mij compleet. Of dit nou thuis of tijdens uit eten is maakt mij niet zoveel uit.
Als ik een avondje op de bank zit kijk ik graag een actie / horror film.
Wintersport staat qua vakantie boven aan, al zal ik ook graag eens iets van de andere kant van de wereld willen zien. Er is nog genoeg om te ontdekken!
In de zomer hang ik graag op het terras en in de avond lekker op stap.
Zo filter je wel de vrouwen met humor er uitquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef Silenus het volgende:
Of een berichtje sturen naar meisjes die zeggen dat ze heel erg van paarden houden.
"Ik hou ook heel erg van paarden! Heb je al een van deze recepten geprobeerd?
http://www.smulweb.nl/recepten/&query=paardenvlees
Echt heerlijk, een paardenliefhebber als jij moet hier toch van smullen hoop ik?
Groetjes!"
Ohhhh hehehe dan heb je de poppen aan het dansen hoor.
Het eindigt nogal abrupt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef ook_gek het volgende:
Als je beetje de andere profielen gebruikt als voorbeeld / inspiratie krijg je zo iets als het volgende
[..]
klopt niet helemaal.quote:Ik vind uitgebreid eten en lang tafelen. Erg leuk om te doen, wijntje er bij en het is voor mij compleet.
En wat zoek je zelf?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef ook_gek het volgende:
Als je beetje de andere profielen gebruikt als voorbeeld / inspiratie krijg je zo iets als het volgende
[..]
Ik ben vroeger heftig voorgelogen over paardenvlees omdat ik nogal graag de Penny las (heul lang geleden) Ja lieverd, dat is echt rundvlees hoor!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef Silenus het volgende:
Of een berichtje sturen naar meisjes die zeggen dat ze heel erg van paarden houden.
"Ik hou ook heel erg van paarden! Heb je al een van deze recepten geprobeerd?
http://www.smulweb.nl/recepten/&query=paardenvlees
Echt heerlijk, een paardenliefhebber als jij moet hier toch van smullen hoop ik?
Groetjes!"
Ohhhh hehehe dan heb je de poppen aan het dansen hoor.
Ja had geen zin meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het eindigt nogal abrupt.En
[..]
klopt niet helemaal.
Het begint natuurlijk op zich origineel, iemand als het ware echt uitnodigen, maar daarna is het inderdaad net zoals de rest.
Qua vrouw of qua wat het me moet opleveren?quote:
Geen idee wat ik ben. Verder dan paiq ben ik nooit gekomen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:06 schreef eefje801 het volgende:
Klote quoten..
@ook_gek
Helemaal niks is ook zo weinig. De meeste mensen hebben toch wel iets in hun profiel staan als: kun je je daar in vinden/wat ik zoek:/voel je je aangesproken etc. Maakt de kans op reacties ook groter. Of ben je zelf meer een reageerder?
ik denk dat je er na vandaag wel achter bent gekomen dat het ook best lastig kan zijn zo'n stukje schrijvenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ben. Verder dan paiq ben ik nooit gekomen.
Maar als ik die profielen zie vind ik ze allemaal zo saai en bijna zakelijk. Het zegt niks over de persoon.
Want er staat allemaal het zelfde in, maar dan op een andere manier.
Iedereen vind eten, film, stappen, relaxen, vakantie enz leuk. Dat is niks nieuws.
Zeer zeker! Daarom paar opzetjes hier mede voor mij zelf maar ook miss als hulp voor anderenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat je er na vandaag wel achter bent gekomen dat het ook best lastig kan zijn zo'n stukje schrijven
Dat is ook logisch, als je niet bijzonder interessant bent, verre van grappig en niet op zoek bent naar enige diepgang in het leven dan kom je uit op een standaard lijstje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ben. Verder dan paiq ben ik nooit gekomen.
Maar als ik die profielen zie vind ik ze allemaal zo saai en bijna zakelijk. Het zegt niks over de persoon.
Want er staat allemaal het zelfde in, maar dan op een andere manier.
Iedereen vind eten, film, stappen, relaxen, vakantie enz leuk. Dat is niks nieuws.
Mwah, het was geen slecht stukje, het zei alleen wat weinigquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:22 schreef ook_gek het volgende:
Moet zeggen dat ik er ook nog niet echt serieus over gedacht heb.
Het valt me wel op dat veel vriendinnen m'n eerste bericht geweldig vonden met hier en daar een aanpassing.
Maar er ook een hoop mensen zoals hier het zelfde stukje afbranden.
Dat vind ik dan wel erg interesant om te zien!
Vanavond heb ik visitequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dus vanavond in de kroeg even gaan mindmappen.
Als je aan het eind vertelt over je 25 cm kloppend lid, krijgt het toch een leuke twist.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als je aan het eind vertelt over je 25 cm kloppend lid, krijgt het toch een leuke twist.
Echt, op het eind heb je ze hoor.quote:Goedemiddag dames,
Ik ben een ietwat verlegen en serieuze jongen van 30 jaar. Ik ben christelijk opgevoed, normen en waarden staan bij mij dan ook hoog in het vaandel.
Ik heb zelf bedrijfskundige informatica gestudeerd en in mijn vrije tijd ben ik vaak bezig op mijn pc. Ook wandel ik graag in de natuur, en maak ik foto’s van alles wat op mijn pad komt. Erg ontspannend. Op zondag ga ik naar de kerk, om voor mezelf goed na te denken waar ik sta in het leven.
Ik ben op zoek naar een rustige, beschaafde en nette vrouw. Iemand die met mij regelmatig lange wandelingen wil maken door het bos, of misschien wel op vakantie naar Oostenrijk of Zwitserland? Ik hou van iemand die het leuk vindt om discussies te voeren op het gebied van politiek of het milieu. Iemand die houdt van dieren, en maatschappelijk betrokken is.
Ben jij zo iemand? Reageer dan, en misschien drinken wij op zaterdagmiddag eens een kopje koffie om elkaar wat beter te leren kennen.
Ohja. Ook misschien wel leuk om te vermelden dat ik een ontzettend dikke lul heb die in stijve toestand wel 25 cm lang is.
Liefs, Freerk.
Dat maakt het echt af ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha
[..]
Echt, op het eind heb je ze hoor.![]()
Dan denk je meteen Lowa, Hanwag en Meindl. GTFO.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die in hun profiel zetten "ik hou van wandelen"
Ik moest googlenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dan denk je meteen Lowa, Hanwag en Meindl. GTFO.
Maar ben het wel met Cue eens dat het nog best lastig is om iets leuks te schrijven. Idem voor waar ik op reageer, liever saai dan kunstmatig leukquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha
[..]
Echt, op het eind heb je ze hoor.![]()
Het is mij wel duidelijk geworden dat een stukje tekst schrijven moeilijk is.quote:Hey!!
Laten we beginnen met een korte versie!
Wintersport, uit eten, stappen, kroeg, bios, thuis op de bank film kijken, lang tafelen, vakantie, niet te veel plannen, spontaan dingen doen.
En dan nu de lange versie, voor als je wat meer in detail wilt weten. Anders is dit een goed punt om een berichtje te sturen.
Qua vakantie staat wintersport boven aan. Ook wil ik nog een Safari maken in Afrika, of walvissen in het wild spotten. Landen als Amerika, Italië, Japan lijken mij ook geweldig! Genoeg keuzes dus.
Lang tafelen vind ik ook lekker, dat vind ik een leuke combinatie van leuke gesprekken, lekker eten en gezellig drinken.
Een avondje op de bank kan ook leuk zijn, zeker met een goede horror of actie film.
Een avondje de kroeg in en door gaan tot de vroege uurtjes ben ik ook zeker voor in, samen de volgende dag lekker lui bij komen, ontbijtje op bed, en dan rustig opstarten.
Ik ben niet heel erg van het plannen. Ik ben meer van, wil je dit of dat doen en het kan? Gewoon doen.
Denk dat dit wel lang genoeg is. De rest komt vast wel aan bod in een gesprek.
Tot snel, en een fijne dag gewenst!
Ja maar daar ga je niet aan ontkomen, want iedereen vind het zelfde leuk. Je kan schrijven wat je wilt. Maar aan het eind van het verhaal staat er in de kern precies het zelfde.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef Cue_ het volgende:
Of te wel je vind alle dingen die iedereen leuk vindt ook leuk.. Zegt dus nog erg weinig![]()
Enkel de zin van "ik ben niet heel erg van het plannen... " is vernieuwend.
quote:Wat kan je met mij verwachten?
Gewoon de standaard dingen, uit eten, vakantie, lunchen, stappen, bioscoop enz. Het leuk en anders maken moeten we echt zelf doen. Durf je het aan dit samen met mij te proberen? Of heb jij een leuk voorstel?
Ik ben benieuwd naar je berichtje!
Denk aan, op hoogte lunchen met een mooi uitzicht, uit eten in het donker, naar pinguïns zwaaien in de dierentuin of een weekendje weg
Walvissen in het wild spotten is wel dubbelquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef ook_gek het volgende:
Oke hijg toch in de hold, effe snel getypt. Vast vol met kromme zinnen en taal
Fouten
[..]
Het is mij wel duidelijk geworden dat een stukje tekst schrijven moeilijk is.
Terwijl ik normaal compleet verzonnen teksten zo uit mijn toetsenbord kan schudden
Kan zo in de OPquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:00 schreef ook_gek het volgende:
Goed,
Een profiel moet bestaan uit dingen die je leuk vind liefst met een orginele beschrijving. Want in de kern wilt iedereen het zelfde, alleen de invulling daar van maakt juist het onderscheid.
Makkelijk weg lezen, klein beetje humor. Stukje karakter van je zelf er in proberen te verwerken.
Dingen waar iemand op in kan haken om verder op door te gaan of te grbruiken als onderwerp om iemand te benaderen.
Niet te leuk willen overkomen zodat het te gemaakt lijkt. Doe nou maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Dat allemaal bundelen tot een verhaaltje en je zit goed
Denk ik?
Probeer t uit zou ii zeggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef Craptacular het volgende:
Toch ben ik benieuwd in hoeverre zo'n onzintekst, met vermelding van het aantal cms van je lid, zou werken.
Ik zal zeggen, doenquote:
ik, ik, ik. Wat jij bent, wat jij leuk vindt boeit me geen hol. Dat staat er nu.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar daar ga je niet aan ontkomen, want iedereen vind het zelfde leuk. Je kan schrijven wat je wilt. Maar aan het eind van het verhaal staat er in de kern precies het zelfde.
Lees alles maar qua profielen. In de kern is het altijd, eten, leuke dingen doen, stappen, bios, vakantie.
Je kan het ook omschrijven in een verhaal vorm, maar of iemand daar nou op zit te wachten?
Of zo iets
[..]
99% van de profielen is zo opgesteld, zou nog wel een goede tip zijn om er meer in te verwerken wat je te bieden hebt aan een ander inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik, ik, ik. Wat jij bent, wat jij leuk vindt boeit me geen hol. Dat staat er nu.
nee wat hij zoekt. A) ze moet in de vriendengroep passen. Als ze door die keuring komt dan b) ze moet vaaaak op stap willen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
99% van de profielen is zo opgesteld, zou nog wel een goede tip zijn om er meer in te verwerken wat je te bieden hebt aan een ander inderdaad.
Ah, dat bedoel je. Da's meer inside info, maar ook niet geheel onverstandig om te vermelden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee wat hij zoekt. A) ze moet in de vriendengroep passen. Als ze door die keuring komt dan b) ze moet vaaaak op stap willen.
Na lang genoeg online laten moet men met toch wel wat meer komen dan de standaard dingen om indruk te kunnen maken. Uitwisselbare teksten met standaard inhoud en standaard zie ik er al genoeg van. Zegt zelden iets over de persoon.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:51 schreef Yuki het volgende:
Op zo'n profieltekst zou ik misschien nog wel reageren ook. Ja, standaard dingenmaar niet standaard verwoord.
Of ik date nog niet lang genoeg online
vast wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef love_sharon het volgende:
Ik heb om half tien een date met een man die ik via paiq ken, de zenuwen beginnen nu toch wel een beetje te komen(gelukkig zijn die meestal ook weer binnen vijf minuten weg).
Het is alweer 1,5 jaar geleden dat ik via het internet heb gedate dus hopen dat ik nog steeds een goede smaak heb
Ik zou dan behoorlijk moeten poepen van tevoren als het zo lang geleden was, denk ik. Wat gaan jullie doen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef love_sharon het volgende:
Ik heb om half tien een date met een man die ik via paiq ken, de zenuwen beginnen nu toch wel een beetje te komen(gelukkig zijn die meestal ook weer binnen vijf minuten weg).
Het is alweer 1,5 jaar geleden dat ik via het internet heb gedate dus hopen dat ik nog steeds een goede smaak heb
quote:
Drankje in een café, kan je elkaar het beste leren kennen vind ik altijd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zou dan behoorlijk moeten poepen van tevoren als het zo lang geleden was, denk ik. Wat gaan jullie doen?
Zo laat aan een date beginnen?! Morgen vrij?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef love_sharon het volgende:
Om half elf college, voordeel van student zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:38 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Zo laat aan een date beginnen?! Morgen vrij?
Wat bedoel je precies? Over dat je niet op mensen met bril valt, over jezelf?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef HeyMarlous het volgende:
In hoeverre zijn jullie eerlijk in je profieltekst? Natuurlijk moet je rekening houden met hoe zaken overkomen (dus een beetje positief belichten mag), maar hoe ver ga je daarin?
Ik ben gewoon eerlijk al laat ik sommige dingen wel weg. Als je niet eerlijk bent of iets te aangedikt hebt komen ze daar vanzelf wel achter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef HeyMarlous het volgende:
In hoeverre zijn jullie eerlijk in je profieltekst? Natuurlijk moet je rekening houden met hoe zaken overkomen (dus een beetje positief belichten mag), maar hoe ver ga je daarin?
Blijkbaar heb je een verpletterende indruk op hem gemaaktquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef eefje801 het volgende:
Net met de Hopman gebeld, hebben de date toch maar naar zondag verschoven want beide erg druk en aangezien hij nog wat afstand moet rijden morgen al en dan ook nog naar mij word het wat hectisch. Gezellig gesprek maar het blijft wel een beetje nerveuzig van zijn kant. Benieuwd hoe het zal gaan
Ha ha ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je een verpletterende indruk op hem gemaakt
Je hebt hem toch niet geïntimideerd he!quote:
Dat zou je denken hé? Gewoon gedreigd inderdaad, werkt het snelst.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt hem toch niet geïntimideerd he!![]()
* El_Thijs gaat herinneren nooit aan eefje801's bad side te komenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat zou je denken hé? Gewoon gedreigd inderdaad, werkt het snelst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |