Ik zal eens van de week rond kijken op RP.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:48 schreef BeamofLight het volgende:
Kut man, kwam ik maar uit Den Haag. Kreeg ik misschien wel post van Barney.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:50 schreef ook_gek het volgende:
Best lastig nog, ik voel een exporent aankomen! Met ze alle wat verzinnen
Lijkt me gezellig!quote:Expo Rent is reeds 20 jaar Belgische marktleider in het verhuren van meubilair voor beurzen, congressen en evenementen . Deze positie heeft Expo Rent verworven door zijn uitgebreid gamma van meer dan 800 producten, gestockeerd in 10.000 m² magazijnruimte.
quote:
Ik weet serieus niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]lul
Je weet heel goed wat ik bedoel!
ditquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat je bedoelt.
Als hij dat bedoelt lijkt het me grappiger dat hij gewoon zelf een verhaaltje typt en hier neerkwakt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Silenus het volgende:
Hij bedoelt experiment denk ik. Dat we allemaal 1 profiel maken door input te geven. Oid.
Dit dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Silenus het volgende:
Hij bedoelt experiment denk ik. Dat we allemaal 1 profiel maken door input te geven. Oid.
Zeer zeker de bedoelingquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als hij dat bedoelt lijkt het me grappiger dat hij gewoon zelf een verhaaltje typt en hier neerkwakt.
Nog best lastig om dat in een profieltje allemaal terug te laten komen zeg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Kernwoorden:
- Gezellige drinker (lees: Alcoholist)
- Aandouwer
- Oprecht ongeïnteresseerd
- Apathisch
- Harde humor (lees: seksistisch)
etc etc
quote:Hallo!
Zoek je een onbetrouwbare klootzak die elke avond dronken op de bank hangt? En die eigenlijk alleen maar wil neuken?
En heb je dikke tieten en slik je?
Stuur dan een bericht naar mij. En als je heel veel geluk hebt reageer ik. Of misschien wel niet, misschien lig ik wel weer met een kratje Schultenbrau-pils te masturberen op m'n sofa. Story of my life. Achjaa, lekker boeiend allemaal.
Weet je wat, stuur maar gewoon lekker niks. Interesseert mij het allemaal, stomme kut. Laat me met rust.
Groeten Kevin
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog best lastig om dat in een profieltje allemaal terug te laten komen zeg.
[..]
quote:Hey!!
Ten eerste, welkom op m'n profiel! Doe als of je thuis bent. Ga maar lekker achterover zitten, schenk je zelf wat te drinken in en lees eens rustig verder!
Je verwacht vast een heel standaard verhaaltje of mijn hobbys, vakantie verleden, wat ik allemaal doe in m'n leven en wat mij allemaal bezighoud.
En dat klopt!
Ik houd van leuke dingen doen, uit eten, vakanties, stappen, bank hangen, film kijken enz. Maar we moeten niet alles te serieus gaan nemen en al helemaal niet plannen. Of hele lijstjes maken.
Nu laat ik je vast achter met veel vragen, of nieuwsgierigheid.
Zie je dat knopje, "stuur bericht" maak daar gebruik van en kom alles te weten wat je wilt!
Tot snel, en een fijne dag gewenst!
Ik zal zeggen, doe jij eens verbeteren naar eigen inzicht?quote:
Dat is de humor ervanquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zinnen als "ik houd van leuke dingen doen.."
Ja wie niet.
Je zal verbaasd staan hoeveel mensen dit in hun profiel hebben staan. 'Ik hou van lekker eten' etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja wie niet.
Dat zijn misselijkmakende zinnen imo. En ik weet inderdaad niet of je dit nou belachelijk maakt of serieus meent in dit verhaaltje.quote:Zie je dat knopje, "stuur bericht" maak daar gebruik van en kom alles te weten wat je wilt!
Er staat toch dat er een standaard verhaal gaat komenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja wie niet.
Dat mogen ze zelf bepalenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Silenus het volgende:
Ja, het wordt niet helemaal duidelijk of je standaard-profielen nu echt af aan het zeiken bent of dat je uiteindelijk zelf ook een standaard-profiel hebt.
Dit. Dat bedoelde ik met passief. Je kunt net zo goed: "stuur maar een bericht" schrijvenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dat zijn misselijkmakende zinnen imo. En ik weet inderdaad niet of je dit nou belachelijk maakt of serieus meent in dit verhaaltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |