Goede ninja-edit. Okee..en karakter, moet ze ook nog een mooi karakter hebben of maakt dat je verder niet uit?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Waarom zou je ook genoegen nemen met minder. Ik doe mijn best om er een beetje representatief bij te lopen, dus dat zoek ik ook in een partner.
Lichaam ook belangrijk. Sowieso iemand die ook sportief is en slank.
Haha ik zag 'mquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goede ninja-edit. Okee..en karakter, moet ze ook nog een mooi karakter hebben of maakt dat je verder niet uit?
Ik ben nou eenmaal ongenuanceerd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goede ninja-edit. Okee..en karakter, moet ze ook nog een mooi karakter hebben of maakt dat je verder niet uit?
Zat mensen die wel doen hoor om maar niet alleen te zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Heb ooit wel eens zo'n site gezien met de 25 datingregels
Daar stond o.a. ook tussen dat je nooit met minder genoegen moet nemen om maar "een date" te krijgen...
Maar als uitgezakte harige autist heb je nou ook weer geen blond modelletje voor het uitzoeken hequote:Op woensdag 9 januari 2013 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Heb ooit wel eens zo'n site gezien met de 25 datingregels
Daar stond o.a. ook tussen dat je nooit met minder genoegen moet nemen om maar "een date" te krijgen...
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maar als uitgezakte harige autist heb je nou ook weer geen blond modelletje voor het uitzoeken he
Vaak vallen die daar ook niet op...quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maar als uitgezakte harige autist heb je nou ook weer geen blond modelletje voor het uitzoeken he
Oh, absoluut niet raar. Je vindt vast iemand die bij je past.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal ongenuanceerd.
Uiteraard. Het is toch niet raar dat ik nou eenmaal niet val op bepaalde uiterlijkheden? Smaken verschillen.
Indeed, al blijf ik erbij dat je van datingsites wel erg oppervlakkig wordt qua uiterlijkheden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vaak vallen die daar ook niet op...
Of zoals eerder gezegd: sommige mensen doen het alleen maar om het niet alleen zijn...
Maar ja, moet ieder lekker zelf weten
Hoeveel meiden spreek jij op een avondje uit?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:14 schreef Dizorn het volgende:
Denk dat je in een willekeurige kroeg meer damaged goods aantreft dan op datingsites.
Half mee eens. Het is ook gewoon het enige waar je op kan beoordelen op 't begin dus dan kies je logischerwijs voor de meest aantrekkelijke persoon met onbekend persoonlijkheid.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Indeed, al blijf ik erbij dat je van datingsites wel erg oppervlakkig wordt qua uiterlijkheden.
De mensen waarmee ik ga + misschien een paar willekeurig. Ga nooit 'op jacht' uit. Is ook niet mijn ding (fok autist enzo)quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hoeveel meiden spreek jij op een avondje uit?
Bedoel ook meer het laatste, je ziet zoveel koppen voorbij komen dat je soms het spoor bijster raaktquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Half mee eens. Het is ook gewoon het enige waar je op kan beoordelen op 't begin dus dan kies je logischerwijs voor de meest aantrekkelijke persoon met onbekend persoonlijkheid.
Ik denk dat uiterlijk alleen sowieso wel heel erg belangrijk is, het neigt imo naar politiek correct gedrag als je zegt dat het niet zoveel uitmaakt. Moet toch eerlijk blijven. Oppervlakkig klinkt dan zo negatief, terwijl het niet meer dan logisch is. Vind alleen de invulling van aantrekkelijk soms een beetje raar (specifieke lengtes/gewicht/haarkleur etc), maar dat mag iedereen lekker zelf uitzoeken. Zou het stom vinden om afgewezen te worden omdat specifiek mn neus 2 mm te groot is. tsja
UIterlijk is wel belangrijk maar aan de andere kant heb ik toch liever een Toyota Hilux waar ik lekker in kan crossen dan een Ferrari Spider waar ik niet in mag rijden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Half mee eens. Het is ook gewoon het enige waar je op kan beoordelen op 't begin dus dan kies je logischerwijs voor de meest aantrekkelijke persoon met onbekend persoonlijkheid.
Ik denk dat uiterlijk alleen sowieso wel heel erg belangrijk is, het neigt imo naar politiek correct gedrag als je zegt dat het niet zoveel uitmaakt. Moet toch eerlijk blijven. Oppervlakkig klinkt dan zo negatief, terwijl het niet meer dan logisch is. Vind alleen de invulling van aantrekkelijk soms een beetje raar (specifieke lengtes/gewicht/haarkleur etc), maar dat mag iedereen lekker zelf uitzoeken. Zou het stom vinden om afgewezen te worden omdat specifiek mn neus 2 mm te groot is. tsja
Gadver, neukenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:42 schreef ook_gek het volgende:
Je moet de lat nooit te hoog leggen, anders neuk je nooit
Ik ben het met je eens hoor. Ik steek ook veel effort in mijn voorkomen en ik verwacht een gezonde levensstijl etc. ook van mijn partner. Ik zal nooit iets voor iemand kunnen voelen zonder fysieke klik, en ik ben erg kieskeurig qua uiterlijk voorkomen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal ongenuanceerd.
Uiteraard. Het is toch niet raar dat ik nou eenmaal niet val op bepaalde uiterlijkheden? Smaken verschillen.
Weet ik, ik las er alleen niet in wat jij lasquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:53 schreef Dizorn het volgende:
Had 't niet tegen jou he eef![]()
Tuurlijk maakt karakter het beeld af. kan daarmee ook alle kanten nog op, van leuk > niet leuk en andersom, of gewoon versterking van je beeld. Toch zul je op sites altijd eerst het uiterlijk beoordelen.. zelfs op paiq. Zelfs als ze irritant of suf zijn nog even de foto's eruit slepen, dan pas echt kiezen om ze weg te doen (gelukkig zijn ze dan ook altijd lelijk)
Wel apart dat je soms na 7 minuten al denkt 'huh nu al de foto?!' en je bij anderen denkt: waanneeeeeerrr komt ie nou. Zijn ook vooral de types die niet veel meer zeggen dan:quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:53 schreef Dizorn het volgende:
Zelfs als ze irritant of suf zijn nog even de foto's eruit slepen, dan pas echt kiezen om ze weg te doen (gelukkig zijn ze dan ook altijd lelijk)
Break a wooden leg!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:01 schreef eefje801 het volgende:
Morgen trouwens date twee met de Hopman.
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:10 schreef ook_gek het volgende:
Ik had tijdje geleden ook zo iets moois.
Heel leuk gesprek van zeker een uur. Toen ik vertelde dat ik uit scheveningen kwam begon ze meteen over oh oh cherso en of ik ze kende.
Nou Barbie en jokertje wonen redelijk vlak bij en we delen de appie. Ik kwam ze ook wel eens tegen met stappen. En heb ze ooit wel eens gesproken. Maar meer dan dat niet.
Blijft ze stildus ik vraag nog van, van je stoel gevallen? Ja zegt ze.
Naar mijn een hele normale vraag, huh waarom dan? Geschrokken?
Ja wat denk jij dan madketel en pats *u bent verwijderd*
Uhm huh WTF
Eerst maar eens tongelen. Kauwgom: check! Drankje is een goed ideequote:Op woensdag 9 januari 2013 13:09 schreef Dizorn het volgende:
Tandenborstel mee. En gewoon ergens drankje doen. Kou als excuus te gebruiken...![]()
Bij hem of bij jou? Ik ben dit weekend in zijn buurt :p
Nee joh da's lachenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:15 schreef eefje801 het volgende:
En ik biertjes met Daniël Lohues, is dat ook fout? Anders ga ik het inzetten, thanks voor de tip
Begint trouwens beetje vermoeiend te worden, dat er dus veel heel veel mensen zijn die denken dat alle mensen uit den haag zo zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:11 schreef Dizorn het volgende:
Er stond "Oh oh cherso haten" op haar eisenlijstje![]()
Haha, ja vorige date had ik het met haar over al onze dronken schaamtemomentenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Was zeker lachenAnekdotes zijn sowieso wel leuk, ook tijdens dates.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik kwam Sterretje vroeger regelmatig tegen met stappen en dronk wel eens een biertje met hem... Sowieso sporten Sniper en Roos bij mij op de sportschool en is Roos de ex van een kennis van me
Maar goed, ik had toen een date met een brabantse (mijn ex dus)... toen kwam het er ook op, zegt ze: ja dat soort figuren, ik snap dat echt niet...
ik: voor mij zijn gewoon gasten die ik normaal ook met stappen tegenkwam en ik vind hun gedrag nou niet dusdanig shokerend...
ze vraagt zich nog steeds af hoe ik er in vredesnaam zo over kan denken
Voor de kenners in Den Haag, ik ging elke dinsdag naar Mellow Moods en daar leerde ik jody bernal kennen en gingen vaak met hem op stapquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Was zeker lachenAnekdotes zijn sowieso wel leuk, ook tijdens dates.
Ik stond ooit eens in de Supermarkt op de grote markt, stond naast me:quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]zo herkenbaar dit
Mijn ex was in het begin volledig van slag qua bekende mensendie wist niet wat haar overkwam!
Met stappen kwamen we Bridget maasland wel eens tegen. Bijna elke week spike en jamie van di-rect. Dennis weening ook vaak. Dinand regelmatig
Toch leuk dat den haag
Jody bernal heeft enige tijd Dj Billy the klit rond gereden. Jamie leerde in die tijd draaien van billy. Zo kende ze elkaar. En zelfde leeftijd he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik stond ooit eens in de Supermarkt op de grote markt, stond naast me:
Spike, Jody Bernal (), Dennis (gitarist van Kane) en de bassist van The Clarks
Echt een vage combi mensen bij elkaar
Dennis Storm sportte ook nog een tijdje bij mij op de sportschool![]()
Maar ja, sowieso Dennis Storm, Spike, Jamie en Dennis Weening zijn toch wel mensen die je vaaaaaaaaaaak tegenkomt als je een biertje gaat doen....
De zus van Spike lijkt op Spike, da's wel zieligquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jody bernal heeft enige tijd Dj Billy the klit rond gereden. Jamie leerde in die tijd draaien van billy. Zo kende ze elkaar. En zelfde leeftijd he.
Die Jamie had altijd wel lekkere vriendinnen
Maar inderdaad, die gasten kom je heel vaak tegen. Zelfde als Lee Tower, Erika terpstra, Dinand niet zo veel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |