denken ' haha ja inderdaad ik zit boordevol vragen!quote:Nu laat ik je vast achter met veel vragen, of nieuwsgierigheid.
Dat vind ik bij RP dus ook een nadeel, weinig ruimte voor creativiteit en de standaard dingen die je moet invullen zijn echt enórm standaard.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef ook_gek het volgende:
Zit net te lezen op RP maar die profielen zijn ook weinig zeggend zeg. Allemaal het zelfde maar anders verwoord.
Best lastig nog een profieltekst schrijven
Nou ja, je kan al je creativiteit kwijt in je tekst. Maar ja, hoe?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat vind ik bij RP dus ook een nadeel, weinig ruimte voor creativiteit en de standaard dingen die je moet invullen zijn echt enórm standaard.
Type en merk auto zegt veel over wat je qua auto verwachtquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef Silenus het volgende:
Ook wel logisch natuurlijk. Mensen zeggen wie ze zijn, wat ze leuk vinden, en waar ze op vallen of naar op zoek zijn. Dat is een profieltekst, dus dan lijkt dat op elkaar.
Je zegt ook niet van bijvoorbeeld auto's: Tsjonge, alle auto's lijken op elkaar. Vier wielen, een stuur, en een motor.Ja, ander kleurtje soms, maar verder...
Je kunt natuurlijk iets heel onconventioneels doen, maar dan moet het er wel ECHT positief uitspringen.
Op Lexa had iemand ooit in een profiel staan dat ze naast Nederlands en Engels ook Mandarijn sprak. Dus toen heb ik een berichtje gestuurd waarin niets anders stond dan de vraag of mandarijnen nou beter smaken als je ze eerst vriendelijk hebt toegesproken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had op lexa ooit een meisje gezien, leuke meid ook, die heel erg van horror flims hield...
Kijk, das een opening voor een gespreksonderwerp voor mij (ook omdat ik horror goed vind soms, maar vooral omdat het NIET standaard is)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Lexa had iemand ooit in een profiel staan dat ze naast Nederlands en Engels ook Mandarijn sprak. Dus toen heb ik een berichtje gestuurd waarin niets anders stond dan de vraag of mandarijnen nou beter smaken als je ze eerst vriendelijk hebt toegesproken.
Tot mijn verbazing kreeg ik er nog een reactie op ook, waarin ze aangaf blij te zijn dat er ook nog mannen zijn die originele berichtjes kunnen sturen. Blijkbaar was ze de standaardreacties een beetje beu dus.
Ja geniaalquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Lexa had iemand ooit in een profiel staan dat ze naast Nederlands en Engels ook Mandarijn sprak. Dus toen heb ik een berichtje gestuurd waarin niets anders stond dan de vraag of mandarijnen nou beter smaken als je ze eerst vriendelijk hebt toegesproken.
Tot mijn verbazing kreeg ik er nog een reactie op ook, waarin ze aangaf blij te zijn dat er ook nog mannen zijn die originele berichtjes kunnen sturen. Blijkbaar was ze de standaardreacties een beetje beu dus.
Of zeg hetzelfde door het om te draaien:quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik houd van lekker eten
Of
Ik houd van uit eten gaan. Lekker lang tafelen terwijl de gangen ons passeren onder het genot van een wijntje.
Ik ben blij dat je "onderscheidt" goed hebt getypt en niet "onder schijt"quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:44 schreef eefje801 het volgende:
Dat van horror klopt inderdaad, heb ik ook gemerkt. Is dat echt zo ongewoon? Zombiefilms misschien nog meer
Als ik zelf een bericht stuur pik ik ook inderdaad het interessantste uit een profiel. Iets dat iemand onderscheidt.
Ja, ik probeer dat ook nog steeds, maar in mijn beleving staan tegenwoordig minder van dat soort details in de profielen. Al las ik op RP van de week wel een profiel van iemand die bij haar favoriete sporten 'koken' had staan. Dat is ook wel een leuk punt om de draak mee te stekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja geniaal![]()
Ik zocht in profielen ook altijd zoiets waarbij ik zo'n opmerking kon maken, daar scoor je echt punten mee
Overigens kan dat ook leuk zijn, na een smakeloos berichtje van een of andere flapdrolquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je "onderscheidt" goed hebt getypt en niet "onder schijt"
quote:Hoi,
Ten eerste, welkom op m'n profiel! Doe als of je thuis bent. Ga maar lekker achterover zitten, schenk je zelf wat te drinken in en lees eens rustig verder!
Ik vind uitgebreid eten en lang tafelen. Erg leuk om te doen, wijntje er bij en het is voor mij compleet. Of dit nou thuis of tijdens uit eten is maakt mij niet zoveel uit.
Als ik een avondje op de bank zit kijk ik graag een actie / horror film.
Wintersport staat qua vakantie boven aan, al zal ik ook graag eens iets van de andere kant van de wereld willen zien. Er is nog genoeg om te ontdekken!
In de zomer hang ik graag op het terras en in de avond lekker op stap.
Zo filter je wel de vrouwen met humor er uitquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef Silenus het volgende:
Of een berichtje sturen naar meisjes die zeggen dat ze heel erg van paarden houden.
"Ik hou ook heel erg van paarden! Heb je al een van deze recepten geprobeerd?
http://www.smulweb.nl/recepten/&query=paardenvlees
Echt heerlijk, een paardenliefhebber als jij moet hier toch van smullen hoop ik?
Groetjes!"
Ohhhh hehehe dan heb je de poppen aan het dansen hoor.
Het eindigt nogal abrupt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef ook_gek het volgende:
Als je beetje de andere profielen gebruikt als voorbeeld / inspiratie krijg je zo iets als het volgende
[..]
klopt niet helemaal.quote:Ik vind uitgebreid eten en lang tafelen. Erg leuk om te doen, wijntje er bij en het is voor mij compleet.
En wat zoek je zelf?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef ook_gek het volgende:
Als je beetje de andere profielen gebruikt als voorbeeld / inspiratie krijg je zo iets als het volgende
[..]
Ik ben vroeger heftig voorgelogen over paardenvlees omdat ik nogal graag de Penny las (heul lang geleden) Ja lieverd, dat is echt rundvlees hoor!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef Silenus het volgende:
Of een berichtje sturen naar meisjes die zeggen dat ze heel erg van paarden houden.
"Ik hou ook heel erg van paarden! Heb je al een van deze recepten geprobeerd?
http://www.smulweb.nl/recepten/&query=paardenvlees
Echt heerlijk, een paardenliefhebber als jij moet hier toch van smullen hoop ik?
Groetjes!"
Ohhhh hehehe dan heb je de poppen aan het dansen hoor.
Ja had geen zin meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het eindigt nogal abrupt.En
[..]
klopt niet helemaal.
Het begint natuurlijk op zich origineel, iemand als het ware echt uitnodigen, maar daarna is het inderdaad net zoals de rest.
Qua vrouw of qua wat het me moet opleveren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |