abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:06:03 #151
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121356374
Klote quoten..

@ook_gek

Helemaal niks is ook zo weinig. De meeste mensen hebben toch wel iets in hun profiel staan als: kun je je daar in vinden/wat ik zoek:/voel je je aangesproken etc. Maakt de kans op reacties ook groter. Of ben je zelf meer een reageerder?
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:12:34 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121356681
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:06 schreef eefje801 het volgende:
Klote quoten..

@ook_gek

Helemaal niks is ook zo weinig. De meeste mensen hebben toch wel iets in hun profiel staan als: kun je je daar in vinden/wat ik zoek:/voel je je aangesproken etc. Maakt de kans op reacties ook groter. Of ben je zelf meer een reageerder?
Geen idee wat ik ben. Verder dan paiq ben ik nooit gekomen.

Maar als ik die profielen zie vind ik ze allemaal zo saai en bijna zakelijk. Het zegt niks over de persoon.

Want er staat allemaal het zelfde in, maar dan op een andere manier.

Iedereen vind eten, film, stappen, relaxen, vakantie enz leuk. Dat is niks nieuws.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121357009
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar als ik die profielen zie vind ik ze allemaal zo saai en bijna zakelijk. Het zegt niks over de persoon.

Iedereen vind eten, film, stappen, relaxen, vakantie enz leuk. Dat is niks nieuws.
ik denk dat je er na vandaag wel achter bent gekomen dat het ook best lastig kan zijn zo'n stukje schrijven ;)
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:20:29 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121357053
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef rival het volgende:

[..]

ik denk dat je er na vandaag wel achter bent gekomen dat het ook best lastig kan zijn zo'n stukje schrijven ;)
Zeer zeker! Daarom paar opzetjes hier mede voor mij zelf maar ook miss als hulp voor anderen :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_121357115
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is ook logisch, als je niet bijzonder interessant bent, verre van grappig en niet op zoek bent naar enige diepgang in het leven dan kom je uit op een standaard lijstje.

Wellicht is het nog een idee om dan wat verder uit te wijden over welke films je graag kijkt, op welke manier je ontspant of welke landen je zeker nog eens wilt bezoeken en dan ook waarom.
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:22:14 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121357128
Moet zeggen dat ik er ook nog niet echt serieus over gedacht heb.

Het valt me wel op dat veel vriendinnen m'n eerste bericht geweldig vonden met hier en daar een aanpassing.

Maar er ook een hoop mensen zoals hier het zelfde stukje afbranden.

Dat vind ik dan wel erg interesant om te zien!
pi_121357169
Dus vanavond in de kroeg even gaan mindmappen.
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:31:05 #158
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121357482
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:22 schreef ook_gek het volgende:
Moet zeggen dat ik er ook nog niet echt serieus over gedacht heb.

Het valt me wel op dat veel vriendinnen m'n eerste bericht geweldig vonden met hier en daar een aanpassing.

Maar er ook een hoop mensen zoals hier het zelfde stukje afbranden.

Dat vind ik dan wel erg interesant om te zien!
Mwah, het was geen slecht stukje, het zei alleen wat weinig ;)
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:31:28 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121357501
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dus vanavond in de kroeg even gaan mindmappen.
Vanavond heb ik visite :P

Zal er van de week eens echt serieus over gaan na denken :) en een stukje tekst samen stellen.
pi_121357702
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef ook_gek het volgende:
Als je beetje de andere profielen gebruikt als voorbeeld / inspiratie krijg je zo iets als het volgende -O-

[..]

Als je aan het eind vertelt over je 25 cm kloppend lid, krijgt het toch een leuke twist.
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:40:59 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121357849
Zo'n profieltekst schrijven heb ik zelf als erg lastig gezien.
Het is vaak of te saai of te gemaakt leuk. En beide zijn een afknapper. Al heb ik ze liever saai dan te gemaakt leuk :')
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:44:57 #162
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121357990
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:36 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Als je aan het eind vertelt over je 25 cm kloppend lid, krijgt het toch een leuke twist.
Haha :')

quote:
Goedemiddag dames,

Ik ben een ietwat verlegen en serieuze jongen van 30 jaar. Ik ben christelijk opgevoed, normen en waarden staan bij mij dan ook hoog in het vaandel.
Ik heb zelf bedrijfskundige informatica gestudeerd en in mijn vrije tijd ben ik vaak bezig op mijn pc. Ook wandel ik graag in de natuur, en maak ik foto’s van alles wat op mijn pad komt. Erg ontspannend. Op zondag ga ik naar de kerk, om voor mezelf goed na te denken waar ik sta in het leven.

Ik ben op zoek naar een rustige, beschaafde en nette vrouw. Iemand die met mij regelmatig lange wandelingen wil maken door het bos, of misschien wel op vakantie naar Oostenrijk of Zwitserland? Ik hou van iemand die het leuk vindt om discussies te voeren op het gebied van politiek of het milieu. Iemand die houdt van dieren, en maatschappelijk betrokken is.

Ben jij zo iemand? Reageer dan, en misschien drinken wij op zaterdagmiddag eens een kopje koffie om elkaar wat beter te leren kennen.

Ohja. Ook misschien wel leuk om te vermelden dat ik een ontzettend dikke lul heb die in stijve toestand wel 25 cm lang is.

Liefs, Freerk.
Echt, op het eind heb je ze hoor. :') :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_121358188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Dat maakt het echt af ja. _O-
Burning bridges gives you so much more
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:49:55 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121358222
Mensen die in hun profiel zetten "ik hou van wandelen" :X
pi_121358281
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die in hun profiel zetten "ik hou van wandelen" :X
Dan denk je meteen Lowa, Hanwag en Meindl. GTFO.
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:52:52 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121358344
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dan denk je meteen Lowa, Hanwag en Meindl. GTFO.
Ik moest googlen :7
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:53:00 #167
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121358351
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Maar ben het wel met Cue eens dat het nog best lastig is om iets leuks te schrijven. Idem voor waar ik op reageer, liever saai dan kunstmatig leuk ;)
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:59:09 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121358567
Oke hijg toch in de hold, effe snel getypt. Vast vol met kromme zinnen en taal
Fouten :P

quote:
Hey!!

Ten eerste, welkom op m'n profiel! Doe als of je thuis bent. Ga maar lekker achterover zitten, schenk je zelf wat te drinken in en lees eens rustig verder!

Laten we beginnen met een korte versie!

Wintersport, uit eten, stappen, kroeg, bios, thuis op de bank film kijken, lang tafelen, vakantie, niet te veel plannen, spontaan dingen doen.

En dan nu de lange versie, voor als je wat meer in detail wilt weten. Anders is dit een goed punt om een berichtje te sturen.

Qua vakantie staat wintersport boven aan. Ook wil ik nog een Safari maken in Afrika, of walvissen in het wild spotten. Landen als Amerika, Italië, Japan lijken mij ook geweldig! Genoeg keuzes dus.

Lang tafelen vind ik ook lekker, dat vind ik een leuke combinatie van leuke gesprekken, lekker eten en gezellig drinken.

Een avondje op de bank kan ook leuk zijn, zeker met een goede horror of actie film.

Een avondje de kroeg in en door gaan tot de vroege uurtjes ben ik ook zeker voor in, samen de volgende dag lekker lui bij komen, ontbijtje op bed, en dan rustig opstarten.

Ik ben niet heel erg van het plannen. Ik ben meer van, wil je dit of dat doen en het kan? Gewoon doen.

Denk dat dit wel lang genoeg is. De rest komt vast wel aan bod in een gesprek.

Tot snel, en een fijne dag gewenst!
Het is mij wel duidelijk geworden dat een stukje tekst schrijven moeilijk is.

Terwijl ik normaal compleet verzonnen teksten zo uit mijn toetsenbord kan schudden -O-
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:01:04 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121358637
Of te wel je vind alle dingen die iedereen leuk vindt ook leuk.. Zegt dus nog erg weinig :)

Enkel de zin van "ik ben niet heel erg van het plannen... " is vernieuwend.
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:10:26 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121358949
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef Cue_ het volgende:
Of te wel je vind alle dingen die iedereen leuk vindt ook leuk.. Zegt dus nog erg weinig :)

Enkel de zin van "ik ben niet heel erg van het plannen... " is vernieuwend.
Ja maar daar ga je niet aan ontkomen, want iedereen vind het zelfde leuk. Je kan schrijven wat je wilt. Maar aan het eind van het verhaal staat er in de kern precies het zelfde.

Lees alles maar qua profielen. In de kern is het altijd, eten, leuke dingen doen, stappen, bios, vakantie.

Je kan het ook omschrijven in een verhaal vorm, maar of iemand daar nou op zit te wachten?

Of zo iets
quote:
Wat kan je met mij verwachten?

Gewoon de standaard dingen, uit eten, vakantie, lunchen, stappen, bioscoop enz. Het leuk en anders maken moeten we echt zelf doen. Durf je het aan dit samen met mij te proberen? Of heb jij een leuk voorstel?

Ik ben benieuwd naar je berichtje!

Denk aan, op hoogte lunchen met een mooi uitzicht, uit eten in het donker, naar pinguïns zwaaien in de dierentuin of een weekendje weg :)

[ Bericht 14% gewijzigd door ook_gek op 09-01-2013 17:38:39 ]
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:44:28 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121360190
Vind dat een stuk beter :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:51:52 #172
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121360429
Op zo'n profieltekst zou ik misschien nog wel reageren ook. Ja, standaard dingen :Y maar niet standaard verwoord.

Of ik date nog niet lang genoeg online :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121360555
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef ook_gek het volgende:
Oke hijg toch in de hold, effe snel getypt. Vast vol met kromme zinnen en taal
Fouten :P

[..]

Het is mij wel duidelijk geworden dat een stukje tekst schrijven moeilijk is.

Terwijl ik normaal compleet verzonnen teksten zo uit mijn toetsenbord kan schudden -O-
Walvissen in het wild spotten is wel dubbel :P
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 9 januari 2013 @ 18:00:29 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121360692
Goed,

Een profiel moet bestaan uit dingen die je leuk vind liefst met een orginele beschrijving. Want in de kern wilt iedereen het zelfde, alleen de invulling daar van maakt juist het onderscheid.

Makkelijk weg lezen, klein beetje humor. Stukje karakter van je zelf er in proberen te verwerken.

Dingen waar iemand op in kan haken om verder op door te gaan of te grbruiken als onderwerp om iemand te benaderen.

Niet te leuk willen overkomen zodat het te gemaakt lijkt. Doe nou maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Dat allemaal bundelen tot een verhaaltje en je zit goed :P

Denk ik?
  woensdag 9 januari 2013 @ 18:05:07 #175
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121360802
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:00 schreef ook_gek het volgende:
Goed,

Een profiel moet bestaan uit dingen die je leuk vind liefst met een orginele beschrijving. Want in de kern wilt iedereen het zelfde, alleen de invulling daar van maakt juist het onderscheid.

Makkelijk weg lezen, klein beetje humor. Stukje karakter van je zelf er in proberen te verwerken.

Dingen waar iemand op in kan haken om verder op door te gaan of te grbruiken als onderwerp om iemand te benaderen.

Niet te leuk willen overkomen zodat het te gemaakt lijkt. Doe nou maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Dat allemaal bundelen tot een verhaaltje en je zit goed :P

Denk ik?
Kan zo in de OP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')