quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Arnhem wilt graag netjes blijven.
Die hoeren in nijmegen heb ik al gehad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]![]()
Dan zijn ze niet goed bezig.
Oké de winkels zijn er beter en de Korenmarkt is wel leuk maar voor de rest: Nijmegen.
Niks mag meer in dit landquote:
Doetinchemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef Confetti het volgende:
Rij gewoon door naar Nijmegen of Doetinchem.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ga trouwens denk ik ook binnekort weer x wandelen.laatste x was geen succes
Nieuwjaarsnacht bij Nicole terecht gekomen, ze zag er lekker uit. Toen ik bij haar kwam had ik al mijn twijfels maar enigzins onder invloed wil ik weleens denken met mijn pik. Mijn pik denkt maar aan een ding, neuken! Afgesproken P-N met twee standjes. Pijpen was niks, steeds hetzelfde, je kent het wel gummylul als gevolg, toen het neuken, ik mocht dus kiezen uit twee standjes missio of doggy. De sfeer was al niet echt lekker maar zakte nu helemaal in, toch maar gaan neuken. Je voelt hem waarschijnlijk al aankomen, jahoor een hele hand er tussen! Toen ik er wat van zei bleven er alleen nog vingers tussen. nou dan moet je het maar hebben ook dus keihard doorpompen!
Nee, bij deze Nicole kan je beter niet naar binnen gaan, ze heeft een flinke tattoo op haar rug is vrij lang en slank. Ze heeft donkerbruin haar, halflang in een staartje. eigenlijk meer een kwast.
Overigens of haar borsten echt waren weet ik niet, want ik kreeg de kans niet om ze aan te raken!
gwn 50 euro die sletquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]![]()
voor hoeveel heeft ze je afgezet?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Arnhem wilt graag netjes blijven.
Leuk verhaal voor iemand van 15.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ga trouwens denk ik ook binnekort weer x wandelen.laatste x was geen succes
Nieuwjaarsnacht bij Nicole terecht gekomen, ze zag er lekker uit. Toen ik bij haar kwam had ik al mijn twijfels maar enigzins onder invloed wil ik weleens denken met mijn pik. Mijn pik denkt maar aan een ding, neuken! Afgesproken P-N met twee standjes. Pijpen was niks, steeds hetzelfde, je kent het wel gummylul als gevolg, toen het neuken, ik mocht dus kiezen uit twee standjes missio of doggy. De sfeer was al niet echt lekker maar zakte nu helemaal in, toch maar gaan neuken. Je voelt hem waarschijnlijk al aankomen, jahoor een hele hand er tussen! Toen ik er wat van zei bleven er alleen nog vingers tussen. nou dan moet je het maar hebben ook dus keihard doorpompen!
Nee, bij deze Nicole kan je beter niet naar binnen gaan, ze heeft een flinke tattoo op haar rug is vrij lang en slank. Ze heeft donkerbruin haar, halflang in een staartje. eigenlijk meer een kwast.
Overigens of haar borsten echt waren weet ik niet, want ik kreeg de kans niet om ze aan te raken!
Het Charleroi van Nederlandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef Djeez het volgende:
De meest deprimerende stad van Nederland. Na Venlo dan
donderstraal eens op met je oorlog tegen spelfoutjes, hoe oud ben je?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:41 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Leuk verhaal voor iemand van 15.
Hou jij maar bij Donald Duck, naakte eenden kun je mentaal nog wel hebben.
Ik ga altijd naar Essen in Duitsland.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:47 schreef Hardcore_Prinsesje het volgende:
Wat loop je nou te klagen??
In t buitenland is t helemaal verboden, hier kun je in bijna elke stad een hoer strikken..
Dus je heb eigelijk 4 keuzes:
1. Genoegen nemen met de cokehoertjes
2. Geld sparen voor een duur hoerenhuis
3. Pak de auto/trein/fiets of whatever en rij naar een stad waar ze wel hoeren hebben die 'goed' genoeg zijn.
4. Zoek een vriendin, seks wanneer je wil zonder dat t geld kost.
Nou niet meer zeuren, opties genoeg.
Grammaticafout.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
donderstraal eens op met je oorlog tegen spelfoutjes, hoe oud ben je?
Misschien moet je je medicijnen voortaan wél innemen, want je hebt het zeer recent zelf gezegd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]?
100% bullshit wat je in die post beweert
Dit dus!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:26 schreef fathank het volgende:
Arnhem.
Genoeg vrouwen die er geen geld voor vragen.
Dit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom zou je in godsnaam betalen voor seks.
Het is misschien wel beter dan niet betaalde seks...http://forum.fok.nl/topic/1917244quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit.
Smerig ook bovendien. Het idee.
Waarom zou je betalen voor frieten? Die kan je toch ook gewoon zelf bakken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Panzermaus het volgende:
Het is eenvoudiger om iemand te vinden om seks mee te hebben dan dat je frieten gaat staan bakken. De lucht ook na afloop, grutjes.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zou je betalen voor frieten? Die kan je toch ook gewoon zelf bakken?
Ik zou jou wel betalenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Panzermaus het volgende:
Nee hoor, dat gaat allemaal heel makkelijk. Kijk maar naar deze instructie video.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is eenvoudiger om iemand te vinden om seks mee te hebben dan dat je frieten gaat staan bakken. De lucht ook na afloop, grutjes.
Ik mag hopen dat je zusje op je account zit. Not into GAY MUSCLE BEARS.quote:
Gaat er om weg in die video.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gaat allemaal heel makkelijk. Kijk maar naar deze instructie video.
Geintje toch.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je zusje op je account zit. Not into GAY MUSCLE BEARS.
Noem dan Malburgen of Geitenkamp.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef SchoneZoon het volgende:
Arnhem![]()
Ik herinner me een paar tokkiewijken (Klarendal/Sonsbeek), waar je echt wel een meisje/vrouw moet kunnen vinden
Zeg dan Rijnwijkquote:
Vooral het feit dat er tientallen tot honderden mannen overheen zijn gegaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit.
Smerig ook bovendien. Het idee.
Ohja en dit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Panzermaus het volgende:
dat jij alles gelooft wat op internet staatquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:44 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Misschien moet je je medicijnen voortaan wél innemen, want je hebt het zeer recent zelf gezegd.
Haha ja goeie. Woonwagenkamp zonder wielen. Wat een gajesquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:21 schreef EcciesOrgel het volgende:
[..]
Zeg dan Rijnwijk
Wikipedia
Rijnwijk is een kleine wijk in Arnhem aan de oever van de Rijn langs de John Frostbrug. De wijk is gebouwd op een industrieterrein als woongebied voor maatschappelijk onaangepasten. Het bijzondere aan Rijnwijk is dat het een pleintje is met één ingang, een poort. Rond het pleintje staan in een grote cirkel allemaal rijtjeshuizen. In het midden van het plein is er een parkje met een speeltuintje.
verzuurde nimwegenaar gespotquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:28 schreef Shispeed het volgende:
ernep is zelfs voor hoeren nog te min.
Rijnwijk.. ik ken 'n grietje dat er vandaan komt, heeft lang met een maatje van mij gelopen. Wat een gajes is dat danquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha ja goeie. Woonwagenkamp zonder wielen. Wat een gajes
Gezien je posts had ik je niet ouder geschat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dat jij alles gelooft wat op internet staat![]()
misschien is t ook wel zoquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Gezien je posts had ik je niet ouder geschat.
voor fokkers zou ik toch wel een uurtarief van 300euro doen ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Een Fok! hoer, briljant, 50-100 euro per keer vragen, en een beetje bekende user zijn. Welk meisje stelt zich hier voor open?
Gast d'r zitten hier hoertjes die het voor niets doen, zolang ze maar bekend worden. De anus? Open terrein a mattiequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Een Fok! hoer, briljant, 50-100 euro per keer vragen, en een beetje bekende user zijn. Welk meisje stelt zich hier voor open?
ja nou je gaat zeker verdienen, welk meisje zullen we pimpen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
voor fokkers zou ik toch wel een uurtarief van 300euro doen ofzo![]()
als ik een meisje was
maar die meisjes zijn onbekend voor Fok!kers, die doen liever iemand die ze kennen en een band mee hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gast d'r zitten hier hoertjes die het voor niets doen, zolang ze maar bekend worden. De anus? Open terrein a mattie
Ah is maar een voorbeeld, er zijn genoeg Fok!stersquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik probeer die al te hosselen swa. Mijn harem in nog niet compleet.
Meloewa. Ook gratisch.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ah is maar een voorbeeld, er zijn genoeg Fok!sters
Dit dus! Verknipte mensen die altijd wat over Arnhem te zeiken hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Straatcommando. het volgende:
verzuurde nimwegenaar gespotaltijd mooi dat calimero syndroom.
met je taalgebrek
Deze man snapt hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:37 schreef pablo1989 het volgende:
Gewoon op zaterdagavond ff de Manhattan induiken, genoeg hoeren te vinden.
Of Dollars voor 30+ vrouwen. Manhattan is wel zon droevige tent. Is echt niks meer vergeleken met een jaar of 5 a 8 terug.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:37 schreef pablo1989 het volgende:
Gewoon op zaterdagavond ff de Manhattan induiken, genoeg hoeren te vinden.
Welke dikke? Zijn er meerdere.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:05 schreef EcciesOrgel het volgende:
[..]
Deze man snapt heten anders die dikke van Juicy van de bar aftrekken die wil vast wel
Alles wat ze ophaalt gaat naar jou dan. Uiteraard.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:12 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ik moet er wel aan verdienen he
Ah dan moet ik alleen even de prijs aanpassen van 0 euro naar 300 euro. Als het goed loopt zorg ik dat je ook een aandeel krijgt in het bedrijfquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Alles wat ze ophaalt gaat naar jou dan. Uiteraard.
Du beren. Ook met een klein budget, een FOK! slet op je bed. Vind het wel wat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ah dan moet ik alleen even de prijs aanpassen van 0 euro naar 300 euro. Als het goed loopt zorg ik dat je ook een aandeel krijgt in het bedrijf
nee niet rosepetals zij is liefste meisje hier op fok manquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:33 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
ja nou je gaat zeker verdienen, welk meisje zullen we pimpen?rosepetals?
[..]
maar die meisjes zijn onbekend voor Fok!kers, die doen liever iemand die ze kennen en een band mee hebben
Man o man. Zo n vriend van me zegt je moet naar de juicy lucy. Staan allemaal lekkere wijfe op de bar te dansen net als in coyote ugly de film.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:05 schreef EcciesOrgel het volgende:
[..]
Deze man snapt heten anders die dikke van Juicy van de bar aftrekken die wil vast wel
The Move, was 5 jaar terug leuk, was er vorige week en het zou me verbazen als de gemiddelde leeftijd hoger dan 18 was. Werkt wel een lekkere barvrouwke.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef fathank het volgende:
Of midlifecrisis vrouwen scoren in De Schoof. Alto chicks in The Move. En als je de hele avond niks gescoord hebt moet je afsluiten in de Buik, gegarandeerd raak.
Maar nog altijd beter dan Aspen Valleyquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:51 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
The Move, was 5 jaar terug leuk, was er vorige week en het zou me verbazen als de gemiddelde leeftijd hoger dan 18 was. Werkt wel een lekkere barvrouwke.
True story.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar nog altijd beter dan Aspen Valley
Alberst puntje natuurlijk. Lekker met tokkie's mee blerren op keiharde Hollandse klassiekers.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:27 schreef Cactus1 het volgende:
Dit topic![]()
Ik heb genoteerd:
* Juicy: niet op de bar staan
* De Schoof: vermijden anders word je sowieso gezien als een vrouw met issues
* The Move: kinderspeeltuin
* De Buik: tegen sluitingstijd verzameling van wanhopige mannen die nog niet gescoord hebben
* Manhattan: op zaterdag teveel concurrentie wegens hoog aantal hoeren
Waar moet ik wel heen dan?
Dat klinkt bijna even kansloos als op donderdag tussen de militairen staan in Bloopersquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:53 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Alberst puntje natuurlijk. Lekker met tokkie's mee blerren op keiharde Hollandse klassiekers.
Tot die conclusie ben ik helaas ook gekomen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna even kansloos als op donderdag tussen de militairen staan in BloopersEigenlijk is het uitgaan in heel Arnhem gewoon enorm ruk.
De meeste vrouwen vinden de 5th wel leuk, en anders goeie feestjes in de Popupklub en de Luxor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:27 schreef Cactus1 het volgende:
Dit topic![]()
Ik heb genoteerd:
* Juicy: niet op de bar staan
* De Schoof: vermijden anders word je sowieso gezien als een vrouw met issues
* The Move: kinderspeeltuin
* De Buik: tegen sluitingstijd verzameling van wanhopige mannen die nog niet gescoord hebben
* Manhattan: op zaterdag teveel concurrentie wegens hoog aantal hoeren
Waar moet ik wel heen dan?
The 5th ben ik vroeger veel geweest tot dat ik lijp werd van elke week dezelfde koppen, precies kunnen vertellen wat het volgende nummer is en elke keer in de rij staan op de trap omhoog omdat ze boven geen wc hebben. Popupklub ken ik niet en Stout ook niet, alhoewel dat laatste echt enorm fout klinktquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef fathank het volgende:
De meeste vrouwen vinden de 5th wel leuk, en anders goeie feestjes in de Popupklub en de Luxor.
Anders kun je altijd nog naar de Stout.
Maar wat vind je zelf leuk? Lekker wijntje in een kroeg met livemuziek of lekker dansen op matige house/top40 muziek?
Popupclub is misschien wel eens proberen waard, net als De Barron. Ik heb hetzelfde probleem..meestal opwarmen in Juicy en dan..? Eigenlijk vind ik Juicy wel leuk, maar veel te klein en dus veel te druk. Ze zouden zoiets in een grotere tent moeten hebben. Ritzy's was altijd al zo enorm fout, maar goed te zien dat die plek dat imago vrolijk instant houdtquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:13 schreef fathank het volgende:
Popupklup was vroeger de Purple. Zijn nu regelmatig technofeestjes. Stout is een swingersclub voor 40+ers ofzo, in het pand waar vroeger de Ritzy zat
.
De Barron is meestal ook wel gezellig, is meer een cafe met zaterdags live muziek. Donderdags hebben ze karaoke, dat is hilarisch meestal. 5th is tegenwoordig niet zo druk meer als vroeger, maar kom daar niet zo vaak meer. Meestal eerst ff opwarmen in de Juicy en zodra de voetbalteams en vrijgesellenfeesten binnen komen ben ik weg. Waarheen is meestal een groot raadsel, ligt er maar net aan waar we zin in hebben. Als er maar vrouwen zijn
Achter het filmhuis, trap naar beneden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef fathank het volgende:
The Cavern ken ik niet. Waar zit die ergens?
Was laatst in Roosendaal, dat was ook echt níet te doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef Djeez het volgende:
De meest deprimerende stad van Nederland. Na Venlo dan
Sla Yentl AKA Yen, Jen, Jill, Mizzy, Marly dan maar overquote:
quote:Te vies om zonder handschoenen aan te pakken!!!!
Inderdaad een ontzettende smerige vieze zurige putlucht.
Dame heeft inderdaad een mooi figuur, maar dat is ook het enige positieve.
Ze wil alleen maar op rug genomen worden, andere standjes kan ze niet (lichamelijke klachten).
Niet doen, jammer van je geld.
quote:Drie weken geleden bij haar geweest. Lange jonge vrouw, alles naturel, prima lijf, best lang. Passief, zegt dat ze gek is op pijpen, maar niets van gemerkt. Daarna van achteren genomen, om toch proberen klaar te komen. viel me niet mee, want haar edele delen leken lang niet gewassen. Douchen na afloop had ze nog nooit van gehoord. Wel dik aftikken van te voren (¤ 150,-). Zonde, maar misschien lag het aan mij.¨
quote:Ik ben enige tijd geleden ook bij Yentl geweest. Leek me ook een fantastische combi, beauty and brains.......
Hoewel ze op zichzelf best wel een beauty is, vond ik de foto's meer tot de verbeelding spreken dan dat ze zelf irl was.......hoe dan ook......contact leggen ging prima, uitgelegd waar ik moest zijn ( ging wat omslachtiger ) was ik eindelijk daar. Ik werd ontvangen in een redelijk nieuw appartement, zag er op eerste oog netjes uit, maar dat was op het eerste oog! Er liep een hond, die behoorlijk in de rui was......overal, maar dan echt overal lagen haren van dit beest ! op de witte vloer stak dat behoorlijk af...... en ja, ook op het bed!! bah.
Ik was er eigenlijk toen al klaar mee en had gewoon moeten gaan maar ik was zo geil en ik was er toch dat ik dacht van, tsja......maar, dat was echt een verkeerder beslissing! Klaargekomen maar snel wegwezen dacht ik.......douchen kon niet, weer een afknapper, dus vol met hondenharen de auto ingestapt. gelukkig kon ik op mijn sportclub nog even
na-douchen......anders had ik thuis echt wat uit te leggen........
Voor het geld, de hygiene en alles eromheen, geen aanrader !!! ( op zijn zachtst gezegd ) maar, dit is mijn mening!
ben benieuwd naar die van jullie
waarom niet, het is toch lekker?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Panzermaus het volgende:
Mis je niks aan rare grot datquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:59 schreef fathank het volgende:
Nooit geweten terwijl ik er al zon 10 jaar rondloop
Aspen rond 3uur ff binnenlopen met genoeg drank op is nog wel lachen, leuke apres ski muziekquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:51 schreef pablo1989 het volgende:
Maar nog altijd beter dan Aspen Valley
Aspen gaat toch altijd al rond 3uur dicht?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:36 schreef EcciesOrgel het volgende:
[..]
Mis je niks aan rare grot dat
[..]
Aspen rond 3uur ff binnenlopen met genoeg drank op is nog wel lachen, leuke apres ski muziek
Was er zaterdag nog rond half 4 en was redelijk druk denk dat ze 5uur sluiten ofzo.. maar ook niet zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Aspen gaat toch altijd al rond 3uur dicht?
Carlos standaard pizza margaritaquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:45 schreef fathank het volgende:
Aspen sluit 4 uur, kun je nog laatste uurtje meepakken in de Manhattan.
Of een pizza halen bij Carlos. Maar geen Pizza Shoarma, die komt er geheid weer uit dezelfde nacht.
Manhattan is nooit de moeite.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef EcciesOrgel het volgende:
[..]
Carlos standaard pizza margarita![]()
Manhattan vind ik het niet waard voor een uurtje, entree betalen jassen ophangen muntjes halen teveel moeite.
Waarom klagen dat er geen hoeren zijn als er genoeg onbetaalde seks gefixed kan worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef dikkedaniel het volgende:
Alleen maar homos in de manhattan en die 4 bier voor een euro s een half uur nadat ze open zijn al op(is trouwens gore dommelsch)
Daarna krijg je weer een fluitje a 20cl voor 3euro ofzo.
En dit topic gaat trouwens over geen hoeren in ernem en niet stappen in ernem jaa
calimero syndroom? Nimwege is groter dan ernep.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
verzuurde nimwegenaar gespotaltijd mooi dat calimero syndroom.
met je taalgebrek
Omdat ik echt alleen maar van die jankzakken ''ernep ernep ernerp'' zie posten en zeggen. Ik kom vaker Nijmegenaren tegen die ''IEEEEL ARNHEM'' zeggen dan vice versa. Stampvoet much?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Shispeed het volgende:
[..]
calimero syndroom? Nimwege is groter dan ernep.![]()
bovendien vraag ik me af wie er nou verzuurd is, ernep ligt namelijk wel aan de zure kant
ik zou niet eens willen dat Nijmegen de hoofdstad van gelderland was, wat is gelderland nou? een bij elkaar geraapt zooitje van boeren, refo's en marginalen met ernep als triest maatschappelijk afvoerputje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat ik echt alleen maar van die jankzakken ''ernep ernep ernerp'' zie posten en zeggen. Ik kom vaker Nijmegenaren tegen die ''IEEEEL ARNHEM'' zeggen dan vice versa.
Waarom zo benadrukken dat Nijmegen beter is? Da's toch echt het calimero syndroom. Arnhem = en blijft de hoofdstad dus terug in je hok.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik zou niet eens willen dat Nijmegen de hoofdstad van gelderland was, wat is gelderland nou? een bij elkaar geraapt zooitje van boeren, refo's, marginalen met ernep als triest maatschappelijk afvoerputje.
Gelderland aan zee over 20 jaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik zou niet eens willen dat Nijmegen de hoofdstad van gelderland was, wat is gelderland nou? een bij elkaar geraapt zooitje van boeren, refo's en marginalen met ernep als triest maatschappelijk afvoerputje.
Serieus de laatste keer dat ik trammelant heb gehad op of rond de korenmarkt was toen ik 16 was en wekelijks in de Plaza en/of Woodys stond. Dat is zon 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan iedereen zo de ervaring van uitgaan in Arnhem geven hoor. Geen enkel probleem.
Ik loop tegen je aan, stoot je biertje uit je hand. Roep m'n vrienden erbij ''eejj kk kaas zemmel wat gaje doen ga nieuwe kopen'' vervolgens spuug ik je in je gezicht, stomp ik je, ren ik naar buiten en steel ik je fiets.
Dit allemaal voor een fractie van de eigenlijke prijs!
Overigens moet je helemaal niet naar die grotere ''disco's'' in Arnhem gaan, wat een zooi. De Manhattan is een grote inteeltbende met fashionflikkers die elkaar veren in de reet steken. Moeilijk duur ook daar.
Aspen moet ook opdonderen, want die draaien 3x per uur '' aspen, aspen, aspen aspen valley!''
Ik kwam vroeger wel eens in de korenbar. Die is al jaaaren dicht, maar men o men wat heb ik daar rare dingen meegemaakt
Ik heb zelf ook geen bonje meer gehad op de korenmarkt ; ik zie het wel heel vaak gebeuren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Serieus de laatste keer dat ik trammelant heb gehad op of rond de korenmarkt was toen ik 16 was en wekelijks in de Plaza en/of Woodys stond. Dat is zon 10 jaar geleden.
Zijn nooit weggeweest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef DW1995 het volgende:
Sinds wanneer staan er nog hoeren op westervoortse dijk dan?
Korenbarquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kwam vroeger wel eens in de korenbar. Die is al jaaaren dicht, maar men o men wat heb ik daar rare dingen meegemaakt
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:05 schreef EcciesOrgel het volgende:
[..]
Korenbarkwam je nog binnen al was je 14 en liep je met een ak onder de armen, wat een zooitje was dat haha
Als Arnhemmer moet je hier toch wel heel erg gelijk in geven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Shispeed het volgende:
wat is gelderland nou? een bij elkaar geraapt zooitje van boeren, refo's en marginalen met ernep als triest maatschappelijk afvoerputje.
Loftquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:40 schreef Saysem het volgende:
[..]
Als Arnhemmer moet je hier toch wel heel erg gelijk in geven.
Als aanvulling: ik ben laatst eens in de Loft gaan kijken
Allemaal van die figuren die meer bezig zijn met hun sportschooltje en hun zonnebankje dan met een leuke avond hebben. Verder totaal oninteressant.
nimwege en ernemquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Shispeed het volgende:
[..]
calimero syndroom? Nimwege is groter dan ernep.![]()
bovendien vraag ik me af wie er nou verzuurd is, ernep ligt namelijk wel aan de zure kant
ik durf te wedden dat er in arnhem meer buitenlanders wonen dan in nijmegen. vooral omdat nijmegen een universiteitsstad is (trek je eigen conclusie)quote:
sjezus man ik bedoelde dat de uitspraak nimma voor neger is, niet dat er veel negers in nijmegen wonenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:16 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat er in arnhem meer buitenlanders wonen dan in nijmegen. vooral omdat nijmegen een universiteitsstad is (trek je eigen conclusie)
Het enige bestaansrecht van Nijmegen is dat het een studentenstad is. Voor de rest is het alleen maar white trash en dus niks anders als Arnhem. Ik noem een Waterkwartier of Hatert.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:16 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat er in arnhem meer buitenlanders wonen dan in nijmegen. vooral omdat nijmegen een universiteitsstad is (trek je eigen conclusie)
Dus je bent het met me eens dat arnhem meer neger is en vitas gewoon de beste van gelderland is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef Shispeed het volgende:
[..]
sjezus man ik bedoelde dat de uitspraak nimma voor neger is, niet dat er veel negers in nijmegen wonen
ik ga hier niet op in.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:57 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat arnhem meer neger is en vitas gewoon de beste van gelderland is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |