Waarom zou je betalen voor frieten? Die kan je toch ook gewoon zelf bakken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom zou je in godsnaam betalen voor seks.
Het is eenvoudiger om iemand te vinden om seks mee te hebben dan dat je frieten gaat staan bakken. De lucht ook na afloop, grutjes.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zou je betalen voor frieten? Die kan je toch ook gewoon zelf bakken?
Ik zou jou wel betalenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Panzermaus het volgende:
Nee hoor, dat gaat allemaal heel makkelijk. Kijk maar naar deze instructie video.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is eenvoudiger om iemand te vinden om seks mee te hebben dan dat je frieten gaat staan bakken. De lucht ook na afloop, grutjes.
Ik mag hopen dat je zusje op je account zit. Not into GAY MUSCLE BEARS.quote:
Gaat er om weg in die video.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gaat allemaal heel makkelijk. Kijk maar naar deze instructie video.
Geintje toch.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je zusje op je account zit. Not into GAY MUSCLE BEARS.
Noem dan Malburgen of Geitenkamp.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef SchoneZoon het volgende:
Arnhem![]()
Ik herinner me een paar tokkiewijken (Klarendal/Sonsbeek), waar je echt wel een meisje/vrouw moet kunnen vinden
Zeg dan Rijnwijkquote:
Vooral het feit dat er tientallen tot honderden mannen overheen zijn gegaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit.
Smerig ook bovendien. Het idee.
Ohja en dit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Panzermaus het volgende:
dat jij alles gelooft wat op internet staatquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:44 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Misschien moet je je medicijnen voortaan wél innemen, want je hebt het zeer recent zelf gezegd.
Haha ja goeie. Woonwagenkamp zonder wielen. Wat een gajesquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:21 schreef EcciesOrgel het volgende:
[..]
Zeg dan Rijnwijk
Wikipedia
Rijnwijk is een kleine wijk in Arnhem aan de oever van de Rijn langs de John Frostbrug. De wijk is gebouwd op een industrieterrein als woongebied voor maatschappelijk onaangepasten. Het bijzondere aan Rijnwijk is dat het een pleintje is met één ingang, een poort. Rond het pleintje staan in een grote cirkel allemaal rijtjeshuizen. In het midden van het plein is er een parkje met een speeltuintje.
verzuurde nimwegenaar gespotquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:28 schreef Shispeed het volgende:
ernep is zelfs voor hoeren nog te min.
Rijnwijk.. ik ken 'n grietje dat er vandaan komt, heeft lang met een maatje van mij gelopen. Wat een gajes is dat danquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha ja goeie. Woonwagenkamp zonder wielen. Wat een gajes
Gezien je posts had ik je niet ouder geschat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dat jij alles gelooft wat op internet staat![]()
misschien is t ook wel zoquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Gezien je posts had ik je niet ouder geschat.
voor fokkers zou ik toch wel een uurtarief van 300euro doen ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Een Fok! hoer, briljant, 50-100 euro per keer vragen, en een beetje bekende user zijn. Welk meisje stelt zich hier voor open?
Gast d'r zitten hier hoertjes die het voor niets doen, zolang ze maar bekend worden. De anus? Open terrein a mattiequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Een Fok! hoer, briljant, 50-100 euro per keer vragen, en een beetje bekende user zijn. Welk meisje stelt zich hier voor open?
ja nou je gaat zeker verdienen, welk meisje zullen we pimpen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
voor fokkers zou ik toch wel een uurtarief van 300euro doen ofzo![]()
als ik een meisje was
maar die meisjes zijn onbekend voor Fok!kers, die doen liever iemand die ze kennen en een band mee hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gast d'r zitten hier hoertjes die het voor niets doen, zolang ze maar bekend worden. De anus? Open terrein a mattie
Ah is maar een voorbeeld, er zijn genoeg Fok!stersquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik probeer die al te hosselen swa. Mijn harem in nog niet compleet.
Meloewa. Ook gratisch.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ah is maar een voorbeeld, er zijn genoeg Fok!sters
Dit dus! Verknipte mensen die altijd wat over Arnhem te zeiken hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Straatcommando. het volgende:
verzuurde nimwegenaar gespotaltijd mooi dat calimero syndroom.
met je taalgebrek
Deze man snapt hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:37 schreef pablo1989 het volgende:
Gewoon op zaterdagavond ff de Manhattan induiken, genoeg hoeren te vinden.
Of Dollars voor 30+ vrouwen. Manhattan is wel zon droevige tent. Is echt niks meer vergeleken met een jaar of 5 a 8 terug.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:37 schreef pablo1989 het volgende:
Gewoon op zaterdagavond ff de Manhattan induiken, genoeg hoeren te vinden.
Welke dikke? Zijn er meerdere.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:05 schreef EcciesOrgel het volgende:
[..]
Deze man snapt heten anders die dikke van Juicy van de bar aftrekken die wil vast wel
Alles wat ze ophaalt gaat naar jou dan. Uiteraard.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:12 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ik moet er wel aan verdienen he
Ah dan moet ik alleen even de prijs aanpassen van 0 euro naar 300 euro. Als het goed loopt zorg ik dat je ook een aandeel krijgt in het bedrijfquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Alles wat ze ophaalt gaat naar jou dan. Uiteraard.
Du beren. Ook met een klein budget, een FOK! slet op je bed. Vind het wel wat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ah dan moet ik alleen even de prijs aanpassen van 0 euro naar 300 euro. Als het goed loopt zorg ik dat je ook een aandeel krijgt in het bedrijf
nee niet rosepetals zij is liefste meisje hier op fok manquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:33 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
ja nou je gaat zeker verdienen, welk meisje zullen we pimpen?rosepetals?
[..]
maar die meisjes zijn onbekend voor Fok!kers, die doen liever iemand die ze kennen en een band mee hebben
Man o man. Zo n vriend van me zegt je moet naar de juicy lucy. Staan allemaal lekkere wijfe op de bar te dansen net als in coyote ugly de film.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:05 schreef EcciesOrgel het volgende:
[..]
Deze man snapt heten anders die dikke van Juicy van de bar aftrekken die wil vast wel
The Move, was 5 jaar terug leuk, was er vorige week en het zou me verbazen als de gemiddelde leeftijd hoger dan 18 was. Werkt wel een lekkere barvrouwke.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef fathank het volgende:
Of midlifecrisis vrouwen scoren in De Schoof. Alto chicks in The Move. En als je de hele avond niks gescoord hebt moet je afsluiten in de Buik, gegarandeerd raak.
Maar nog altijd beter dan Aspen Valleyquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:51 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
The Move, was 5 jaar terug leuk, was er vorige week en het zou me verbazen als de gemiddelde leeftijd hoger dan 18 was. Werkt wel een lekkere barvrouwke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |