quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Arnhem wilt graag netjes blijven.
Die hoeren in nijmegen heb ik al gehad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]![]()
Dan zijn ze niet goed bezig.
Oké de winkels zijn er beter en de Korenmarkt is wel leuk maar voor de rest: Nijmegen.
Niks mag meer in dit landquote:
Doetinchemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef Confetti het volgende:
Rij gewoon door naar Nijmegen of Doetinchem.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ga trouwens denk ik ook binnekort weer x wandelen.laatste x was geen succes
Nieuwjaarsnacht bij Nicole terecht gekomen, ze zag er lekker uit. Toen ik bij haar kwam had ik al mijn twijfels maar enigzins onder invloed wil ik weleens denken met mijn pik. Mijn pik denkt maar aan een ding, neuken! Afgesproken P-N met twee standjes. Pijpen was niks, steeds hetzelfde, je kent het wel gummylul als gevolg, toen het neuken, ik mocht dus kiezen uit twee standjes missio of doggy. De sfeer was al niet echt lekker maar zakte nu helemaal in, toch maar gaan neuken. Je voelt hem waarschijnlijk al aankomen, jahoor een hele hand er tussen! Toen ik er wat van zei bleven er alleen nog vingers tussen. nou dan moet je het maar hebben ook dus keihard doorpompen!
Nee, bij deze Nicole kan je beter niet naar binnen gaan, ze heeft een flinke tattoo op haar rug is vrij lang en slank. Ze heeft donkerbruin haar, halflang in een staartje. eigenlijk meer een kwast.
Overigens of haar borsten echt waren weet ik niet, want ik kreeg de kans niet om ze aan te raken!
gwn 50 euro die sletquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]![]()
voor hoeveel heeft ze je afgezet?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Arnhem wilt graag netjes blijven.
Leuk verhaal voor iemand van 15.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ga trouwens denk ik ook binnekort weer x wandelen.laatste x was geen succes
Nieuwjaarsnacht bij Nicole terecht gekomen, ze zag er lekker uit. Toen ik bij haar kwam had ik al mijn twijfels maar enigzins onder invloed wil ik weleens denken met mijn pik. Mijn pik denkt maar aan een ding, neuken! Afgesproken P-N met twee standjes. Pijpen was niks, steeds hetzelfde, je kent het wel gummylul als gevolg, toen het neuken, ik mocht dus kiezen uit twee standjes missio of doggy. De sfeer was al niet echt lekker maar zakte nu helemaal in, toch maar gaan neuken. Je voelt hem waarschijnlijk al aankomen, jahoor een hele hand er tussen! Toen ik er wat van zei bleven er alleen nog vingers tussen. nou dan moet je het maar hebben ook dus keihard doorpompen!
Nee, bij deze Nicole kan je beter niet naar binnen gaan, ze heeft een flinke tattoo op haar rug is vrij lang en slank. Ze heeft donkerbruin haar, halflang in een staartje. eigenlijk meer een kwast.
Overigens of haar borsten echt waren weet ik niet, want ik kreeg de kans niet om ze aan te raken!
Het Charleroi van Nederlandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef Djeez het volgende:
De meest deprimerende stad van Nederland. Na Venlo dan
donderstraal eens op met je oorlog tegen spelfoutjes, hoe oud ben je?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:41 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Leuk verhaal voor iemand van 15.
Hou jij maar bij Donald Duck, naakte eenden kun je mentaal nog wel hebben.
Ik ga altijd naar Essen in Duitsland.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:47 schreef Hardcore_Prinsesje het volgende:
Wat loop je nou te klagen??
In t buitenland is t helemaal verboden, hier kun je in bijna elke stad een hoer strikken..
Dus je heb eigelijk 4 keuzes:
1. Genoegen nemen met de cokehoertjes
2. Geld sparen voor een duur hoerenhuis
3. Pak de auto/trein/fiets of whatever en rij naar een stad waar ze wel hoeren hebben die 'goed' genoeg zijn.
4. Zoek een vriendin, seks wanneer je wil zonder dat t geld kost.
Nou niet meer zeuren, opties genoeg.
Grammaticafout.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
donderstraal eens op met je oorlog tegen spelfoutjes, hoe oud ben je?
Misschien moet je je medicijnen voortaan wél innemen, want je hebt het zeer recent zelf gezegd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]?
100% bullshit wat je in die post beweert
Dit dus!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:26 schreef fathank het volgende:
Arnhem.
Genoeg vrouwen die er geen geld voor vragen.
Dit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom zou je in godsnaam betalen voor seks.
Het is misschien wel beter dan niet betaalde seks...http://forum.fok.nl/topic/1917244quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit.
Smerig ook bovendien. Het idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |