abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:35:07 #126
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_121400314
Alleen maar homos in de manhattan en die 4 bier voor een euro s een half uur nadat ze open zijn al op(is trouwens gore dommelsch)
Daarna krijg je weer een fluitje a 20cl voor 3euro ofzo.

En dit topic gaat trouwens over geen hoeren in ernem en niet stappen in ernem jaa :(
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:30:58 #127
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121402061
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef dikkedaniel het volgende:
Alleen maar homos in de manhattan en die 4 bier voor een euro s een half uur nadat ze open zijn al op(is trouwens gore dommelsch)
Daarna krijg je weer een fluitje a 20cl voor 3euro ofzo.

En dit topic gaat trouwens over geen hoeren in ernem en niet stappen in ernem jaa :(
Waarom klagen dat er geen hoeren zijn als er genoeg onbetaalde seks gefixed kan worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Forum Admin donderdag 10 januari 2013 @ 18:49:11 #128
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_121402746
Ik kan iedereen zo de ervaring van uitgaan in Arnhem geven hoor. Geen enkel probleem.

Ik loop tegen je aan, stoot je biertje uit je hand. Roep m'n vrienden erbij ''eejj kk kaas zemmel wat gaje doen ga nieuwe kopen'' vervolgens spuug ik je in je gezicht, stomp ik je, ren ik naar buiten en steel ik je fiets.

Dit allemaal voor een fractie van de eigenlijke prijs! :')

Overigens moet je helemaal niet naar die grotere ''disco's'' in Arnhem gaan, wat een zooi. De Manhattan is een grote inteeltbende met fashionflikkers die elkaar veren in de reet steken. Moeilijk duur ook daar.

Aspen moet ook opdonderen, want die draaien 3x per uur '' aspen, aspen, aspen aspen valley!''

Ik kwam vroeger wel eens in de korenbar. Die is al jaaaren dicht, maar men o men wat heb ik daar rare dingen meegemaakt :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:51:49 #129
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_121402857
quote:
17s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

verzuurde nimwegenaar gespot :') altijd mooi dat calimero syndroom.

met je taalgebrek :r
calimero syndroom? Nimwege is groter dan ernep. :')

bovendien vraag ik me af wie er nou verzuurd is, ernep ligt namelijk wel aan de zure kant o|O
  Forum Admin donderdag 10 januari 2013 @ 18:53:57 #130
pi_121402953
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Shispeed het volgende:

[..]

bovendien vraag ik me af wie er nou verzuurd is, ernep ligt namelijk wel aan de zure kant o|O
Omdat ik echt alleen maar van die jankzakken ''ernep ernep ernerp'' zie posten en zeggen. Ik kom vaker Nijmegenaren tegen die ''IEEEEL ARNHEM'' zeggen dan vice versa. Stampvoet much?

Waarom zo benadrukken dat Nijmegen beter is? Da's toch echt het calimero syndroom. Arnhem = en blijft de hoofdstad dus terug in je hok.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:58:06 #131
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_121403137
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Omdat ik echt alleen maar van die jankzakken ''ernep ernep ernerp'' zie posten en zeggen. Ik kom vaker Nijmegenaren tegen die ''IEEEEL ARNHEM'' zeggen dan vice versa.

Waarom zo benadrukken dat Nijmegen beter is? Da's toch echt het calimero syndroom. Arnhem = en blijft de hoofdstad dus terug in je hok.
ik zou niet eens willen dat Nijmegen de hoofdstad van gelderland was, wat is gelderland nou? een bij elkaar geraapt zooitje van boeren, refo's en marginalen met ernep als triest maatschappelijk afvoerputje.
  Forum Admin donderdag 10 januari 2013 @ 19:00:58 #132
pi_121403270
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Shispeed het volgende:

[..]

ik zou niet eens willen dat Nijmegen de hoofdstad van gelderland was, wat is gelderland nou? een bij elkaar geraapt zooitje van boeren, refo's, marginalen met ernep als triest maatschappelijk afvoerputje.
_O- _O- _O- oh god het zuur loopt me verdomme zo de monitor uit.
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:26:42 #133
3185 Adelante
To let it go now
pi_121410416
quote:

[..]

ik zou niet eens willen dat Nijmegen de hoofdstad van gelderland was, wat is gelderland nou? een bij elkaar geraapt zooitje van boeren, refo's en marginalen met ernep als triest maatschappelijk afvoerputje.
Gelderland aan zee over 20 jaar *O*
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:33:49 #134
157922 fathank
pi_121410956
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan iedereen zo de ervaring van uitgaan in Arnhem geven hoor. Geen enkel probleem.

Ik loop tegen je aan, stoot je biertje uit je hand. Roep m'n vrienden erbij ''eejj kk kaas zemmel wat gaje doen ga nieuwe kopen'' vervolgens spuug ik je in je gezicht, stomp ik je, ren ik naar buiten en steel ik je fiets.

Dit allemaal voor een fractie van de eigenlijke prijs! :')

Overigens moet je helemaal niet naar die grotere ''disco's'' in Arnhem gaan, wat een zooi. De Manhattan is een grote inteeltbende met fashionflikkers die elkaar veren in de reet steken. Moeilijk duur ook daar.

Aspen moet ook opdonderen, want die draaien 3x per uur '' aspen, aspen, aspen aspen valley!''

Ik kwam vroeger wel eens in de korenbar. Die is al jaaaren dicht, maar men o men wat heb ik daar rare dingen meegemaakt :')
Serieus de laatste keer dat ik trammelant heb gehad op of rond de korenmarkt was toen ik 16 was en wekelijks in de Plaza en/of Woodys stond. Dat is zon 10 jaar geleden.
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:45:55 #135
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121411741
Er zijn genoeg (neger) sletten in Nederland die jou als zouden doen voor een flesje safari
Je hebt de verkeerde baan genomen als Sven Kramers.
  Forum Admin donderdag 10 januari 2013 @ 21:56:26 #136
pi_121412381
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Serieus de laatste keer dat ik trammelant heb gehad op of rond de korenmarkt was toen ik 16 was en wekelijks in de Plaza en/of Woodys stond. Dat is zon 10 jaar geleden.
Ik heb zelf ook geen bonje meer gehad op de korenmarkt ; ik zie het wel heel vaak gebeuren.

Ik zie ook heel veel(veel te veel)jonge blagen die zat en agressief zijn, waarvan ik zeker weet dat sommige nog lang de 16 jaar grens niet bereikt hebben. Ik zal nooit vergeten dat er een keer een zatlap een trap van een paard gekregen heeft, recht voor de manhattan. Hij dacht wel op de reet van dat dier te kunnen slaan.. dus niet :P
pi_121412492
Sinds wanneer staan er nog hoeren op westervoortse dijk dan? _O-
Knowledge speaks but wisdom listens.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 07:11:33 #138
157922 fathank
pi_121423466
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef DW1995 het volgende:
Sinds wanneer staan er nog hoeren op westervoortse dijk dan? _O-
Zijn nooit weggeweest.
pi_121424266
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 07:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Zijn nooit weggeweest.
Hmm okeedan:)
Knowledge speaks but wisdom listens.
pi_121424487
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:

Korenbar _O_ kwam je nog binnen al was je 14 en liep je met een ak onder de armen, wat een zooitje was dat haha
  Forum Admin zaterdag 12 januari 2013 @ 03:46:28 #141
pi_121462406
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:05 schreef EcciesOrgel het volgende:

[..]

Korenbar _O_ kwam je nog binnen al was je 14 en liep je met een ak onder de armen, wat een zooitje was dat haha
_O- geweldig ja. Werden ook hele flessen drank gejat daar.. en je had boven en beneden.. beiden even beroerd :') weet je ook waarom die tent gesloten is? Kees, de eigenaar, die deed nogal aan creatief boekhouden. :P
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:00:50 #142
157922 fathank
pi_121464772
Dat doet elke horecabaas geloif mij maar :P
pi_121465449
quote:
wat is gelderland nou? een bij elkaar geraapt zooitje van boeren, refo's en marginalen met ernep als triest maatschappelijk afvoerputje.
Als Arnhemmer moet je hier toch wel heel erg gelijk in geven.

Als aanvulling: ik ben laatst eens in de Loft gaan kijken :')
Allemaal van die figuren die meer bezig zijn met hun sportschooltje en hun zonnebankje dan met een leuke avond hebben. Verder totaal oninteressant.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:46:31 #144
157922 fathank
pi_121465558
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:40 schreef Saysem het volgende:

[..]

Als Arnhemmer moet je hier toch wel heel erg gelijk in geven.

Als aanvulling: ik ben laatst eens in de Loft gaan kijken :')
Allemaal van die figuren die meer bezig zijn met hun sportschooltje en hun zonnebankje dan met een leuke avond hebben. Verder totaal oninteressant.
Loft :'). Wat een droevige tent vol met mocro's, kampers en Anita's :').
  dinsdag 22 januari 2013 @ 01:09:46 #145
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_121875191
Hoe duur voor thaise massage fuckie fuckie?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_121875470
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Shispeed het volgende:

[..]

nimwege en ernem :') :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121875482
nimma
pi_121875609
Aspen Valley: leuk als je <20 bent,
Barron: inderdaad wel relaxed om te beginnen, klein beetje alto, band speelt altijd zelfde muziek :')
De Buik: Vooral voor de vrije sluitingstijden na 4 uur het afvoerputje van Arnhem. Alles komt daar samen, en het meeste is vrij apart - en oud :P Stiekem toch leuk.
Bloopers: beetje skihut, moet je maar net zin in hebben dat soort muziek, wel altijd bomvol dus redelijk alternatief als rest wat rustig is
Dollars: Eventjes 2 nummers mee headbangen op rockmuziek en dan weer verder
Cavern: eigenaar is een sneu klootzakje, maar op een donderdagavond kan het er leuk zijn met veel van de internationale studenten van de HAN.
Creas: leuk als je 19 bent. Wel goedkoop meters bier tanken.
Fifth avenue: vaak bomvol, publiek ~25 jaar, aardig wat chicks, lichtelijk arrogant soms, beetje dansen, goede muziek wel. Toffe uitsmijter ook.
The Level: vrij pauper
Luxor Live: voor ieder wat wils. Sommige feestjes zijn er erg leuk met veel (jonge en mooie) vrouwen.
Manhattan: momenteel goede optie voor 4 tot 5. De metaaldetector bij ingang geeft echter al geen chille vibe en het is vrij duur voor wat het is. Muziek wel oké.
Pianobar: net als Barron leuk om mee te beginnen, vrij relaxed
De Schoof: Tja, als je 40+ bent en wanhopig; sla je slag bij metgezellen
Shotjesbar: leuk om wat shotjes weg te werken aan de bar, verder niet langer dan 20 minuten blijven. Hangt verder vrij pauper en jong publiek.
XO: Wel oké, maar beetje popiejopie

Verder is er voor techno liefhebbers een nieuwe toko waar eerder azucár zat. Weet naam even niet meer.

En afsluiten met een Pizza Carlosje inderdaad.

Nijmegen vind ik leuker op de studentenavonden, dinsdag en donderdag. Weekend is Nijmegen niet zo bijzonder dus volstaat Arnhem.

Raamprostitutie zou ik niet weten TS. Waarom kar je niet naar goedkopere huizen in Duitsland ofzo?
pi_121875648
Verder hoop ik dat Arnhem in de toekomst wat minder pauper wordt. De stad heeft veel meer potentie dan wat het nu is. Voorzieningen e.d. genoeg, als je bijvoorbeeld vergelijkt met Nijmegen. Maar voor zowel studeren als werken is Arnhem niet je-van-het. Waardoor het niveau van de gemiddelde Arnhemmer niet heel hoog ligt. Veel slechte wijken..

Hopelijk dat er in de toekomst wat meer bedrijven zich er gaan vestigen. Arnhem moet zich daarin ook aantrekkelijker maken ook. Als Eindhoven het kan, moet Arnhem het ook kunnen. De studentenhuisvesting moet beter zodat je niet zoveel spoorknorren houd bij HAN Arnhem en misschien zouden ze er zelfs goed aan kunnen doen om een serieuze moderne universiteit neer te zetten.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:26:36 #150
157922 fathank
pi_121876772
Binnenkort ook weer genoeg kwaliteitsfeestjes van oa 8bahn, nds en studio sonsbeek. De technoscene is aardig upcoming in Arnhem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')