Waarom klagen dat er geen hoeren zijn als er genoeg onbetaalde seks gefixed kan worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef dikkedaniel het volgende:
Alleen maar homos in de manhattan en die 4 bier voor een euro s een half uur nadat ze open zijn al op(is trouwens gore dommelsch)
Daarna krijg je weer een fluitje a 20cl voor 3euro ofzo.
En dit topic gaat trouwens over geen hoeren in ernem en niet stappen in ernem jaa
calimero syndroom? Nimwege is groter dan ernep.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
verzuurde nimwegenaar gespotaltijd mooi dat calimero syndroom.
met je taalgebrek
Omdat ik echt alleen maar van die jankzakken ''ernep ernep ernerp'' zie posten en zeggen. Ik kom vaker Nijmegenaren tegen die ''IEEEEL ARNHEM'' zeggen dan vice versa. Stampvoet much?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Shispeed het volgende:
[..]
calimero syndroom? Nimwege is groter dan ernep.![]()
bovendien vraag ik me af wie er nou verzuurd is, ernep ligt namelijk wel aan de zure kant
ik zou niet eens willen dat Nijmegen de hoofdstad van gelderland was, wat is gelderland nou? een bij elkaar geraapt zooitje van boeren, refo's en marginalen met ernep als triest maatschappelijk afvoerputje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat ik echt alleen maar van die jankzakken ''ernep ernep ernerp'' zie posten en zeggen. Ik kom vaker Nijmegenaren tegen die ''IEEEEL ARNHEM'' zeggen dan vice versa.
Waarom zo benadrukken dat Nijmegen beter is? Da's toch echt het calimero syndroom. Arnhem = en blijft de hoofdstad dus terug in je hok.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik zou niet eens willen dat Nijmegen de hoofdstad van gelderland was, wat is gelderland nou? een bij elkaar geraapt zooitje van boeren, refo's, marginalen met ernep als triest maatschappelijk afvoerputje.
Gelderland aan zee over 20 jaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik zou niet eens willen dat Nijmegen de hoofdstad van gelderland was, wat is gelderland nou? een bij elkaar geraapt zooitje van boeren, refo's en marginalen met ernep als triest maatschappelijk afvoerputje.
Serieus de laatste keer dat ik trammelant heb gehad op of rond de korenmarkt was toen ik 16 was en wekelijks in de Plaza en/of Woodys stond. Dat is zon 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan iedereen zo de ervaring van uitgaan in Arnhem geven hoor. Geen enkel probleem.
Ik loop tegen je aan, stoot je biertje uit je hand. Roep m'n vrienden erbij ''eejj kk kaas zemmel wat gaje doen ga nieuwe kopen'' vervolgens spuug ik je in je gezicht, stomp ik je, ren ik naar buiten en steel ik je fiets.
Dit allemaal voor een fractie van de eigenlijke prijs!
Overigens moet je helemaal niet naar die grotere ''disco's'' in Arnhem gaan, wat een zooi. De Manhattan is een grote inteeltbende met fashionflikkers die elkaar veren in de reet steken. Moeilijk duur ook daar.
Aspen moet ook opdonderen, want die draaien 3x per uur '' aspen, aspen, aspen aspen valley!''
Ik kwam vroeger wel eens in de korenbar. Die is al jaaaren dicht, maar men o men wat heb ik daar rare dingen meegemaakt
Ik heb zelf ook geen bonje meer gehad op de korenmarkt ; ik zie het wel heel vaak gebeuren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Serieus de laatste keer dat ik trammelant heb gehad op of rond de korenmarkt was toen ik 16 was en wekelijks in de Plaza en/of Woodys stond. Dat is zon 10 jaar geleden.
Zijn nooit weggeweest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef DW1995 het volgende:
Sinds wanneer staan er nog hoeren op westervoortse dijk dan?
Korenbarquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kwam vroeger wel eens in de korenbar. Die is al jaaaren dicht, maar men o men wat heb ik daar rare dingen meegemaakt
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:05 schreef EcciesOrgel het volgende:
[..]
Korenbarkwam je nog binnen al was je 14 en liep je met een ak onder de armen, wat een zooitje was dat haha
Als Arnhemmer moet je hier toch wel heel erg gelijk in geven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Shispeed het volgende:
wat is gelderland nou? een bij elkaar geraapt zooitje van boeren, refo's en marginalen met ernep als triest maatschappelijk afvoerputje.
Loftquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:40 schreef Saysem het volgende:
[..]
Als Arnhemmer moet je hier toch wel heel erg gelijk in geven.
Als aanvulling: ik ben laatst eens in de Loft gaan kijken
Allemaal van die figuren die meer bezig zijn met hun sportschooltje en hun zonnebankje dan met een leuke avond hebben. Verder totaal oninteressant.
nimwege en ernemquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Shispeed het volgende:
[..]
calimero syndroom? Nimwege is groter dan ernep.![]()
bovendien vraag ik me af wie er nou verzuurd is, ernep ligt namelijk wel aan de zure kant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |