Living on the edge met gewone layout op het werkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef Cue_ het volgende:
Babs die eens doorheeft dat een topic dicht is
Dat zuigt grote tijd! Winterferien rules, carnaval niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe niet aan Winterferien.
Eerst carnaval dan maar.
Ik vind het andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zuigt grote tijd! Winterferien rules, carnaval niet.
Ja op de fiets misschien jaquote:
Het is alleen maar een kwestie van het gekookte ei nog ff 10 min in een vorm doen en in koud water leggen. Dus qua smaak is er absoluut niets andersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
@cue_: want ik ben fucking autistisch. Het ziet er gewoon te nep uit met zo'n vormpje.
Waterfietsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt me lastig fietsen in het water. Misschien een kano?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Living on the edge met gewone layout op het werk
Hoi poepsefloepsje! Beste wensen nog he!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je bent ook altijd zo slim hé
Jij ook snoezewoezelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoi poepsefloepsje! Beste wensen nog he!
Ik lust sowieso ook al geen koude eieren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is alleen maar een kwestie van het gekookte ei nog ff 10 min in een vorm doen en in koud water leggen. Dus qua smaak is er absoluut niets anders
Maar goed, veel kleursoffen hebben ook geen smaak, maar een blauw ei lijkt toch anders te smaken
Vind ik ook minder. Stinken zo en je krijgt er een kleffe bek van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik lust sowieso ook al geen koude eieren.
Alle 11quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij ook snoezewoezelheb je al je vingers nog?
Ohwauw, ik ben toch niet de enige!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik ook minder. Stinken zo en je krijgt er een kleffe bek van.
En het traagste zo ongeveer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het saaiste wat je kan doen op/in het water
Nee dat is die met die lange duimnagel. Net gezegd! OPLETTEN!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die ene ziet er anders uit dan de rest. Is die verminkt?
Het is nog maar 20 over 11 's ochtends en jij verwacht dat mensen al volledig functioneel zijn? Wat voor een vreselijk mens ben jij!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is die met die lange duimnagel. Net gezegd! OPLETTEN!
Ik eis aandachtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het is nog maar 20 over 11 's ochtends en jij verwacht dat mensen al volledig functioneel zijn? Wat voor een vreselijk mens ben jij!
Of het is een smoesje om maar niet naar school te gaan. Eerste college is ook niks aan na vakantie hé.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Wellicht iets met de griep epidemie die heerst?
Gokje maar hoor.
ja maar ik bedoel de timingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Wellicht iets met de griep epidemie die heerst?
Gokje maar hoor.
nee ik wou echt heel graag gaan want het is een belangrijk college en ik ben niet zo'n spijbelaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of het is een smoesje om maar niet naar school te gaan. Eerste college is ook niks aan na vakantie hé.
Dat kan prima als je ziek bent.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar ik bedoel de timing
is vet lame!
ik kan het ook echt niet gebruiken
dit weekend gaan we een weekendje weg en volgende week zijn de laatste college's voor de tentamens en dan de tentamens
ik moet leren!
nou ik nietquote:
Oke beterschap danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik wou echt heel graag gaan want het is een belangrijk college en ik ben niet zo'n spijbelaar
ik heb mezelf zelfs half aangekleed voor ik op gaf
Carnavalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe niet aan Winterferien.
Eerst carnaval dan maar.
je lichaam wil je iets vertellenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
godverdomme, eerste dag weer college en ik ben ziek
hoe kan dat nou!
dat vakantie leuker is als college?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je lichaam wil je iets vertellen
ik mag hopen dat dat sowieso het geval isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vakantie leuker is als college?
dan college.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vakantie leuker is als college?
te veel vakantie word snel saai hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dat sowieso het geval is
ligt eraan met wiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
te veel vakantie word snel saai hoor
Wat is het leukste dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Het saaiste wat je kan doen op/in het water
met een willekeurig iets achter een speedboot hangen natuurlijkquote:
quote:
Ik snap nog steeds niet dat rhu lerares wil worden. Het excuus 'lui' qua spelling gaat er gewoon echt niet in bij mij...quote:
Juh begreipt tog wat ze bedoeld, doe is niet zo weerie!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap nog steeds niet dat rhu lerares wil worden. Het excuus 'lui' qua spelling gaat er gewoon echt niet in bij mij...
Of gewoon varen op de speedboot, met zonnedekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:39 schreef rival het volgende:
met een willekeurig iets achter een speedboot hangen natuurlijk
of zelf op een jetski achtig iets
too bad dan want ik ben al docentquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap nog steeds niet dat rhu lerares wil worden. Het excuus 'lui' qua spelling gaat er gewoon echt niet in bij mij...
die zag ik zelf al inderdaadquote:
Nog ergerquote:
maar bij anderen kan je het niet laten, kulquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
als/dan ook, maar ik heb weinig zin om mezelf steeds te verbeteren
wat jij wilquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
maar bij anderen kan je het niet laten, kul
Ja, dat is een leuk excuus, maar ook dat gaat er niet in. Als je energie hebt om te typen, dan maakt die extra d/t ook niet uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
vooral als ik mezelf maar net overeind houvandaag
Dus?quote:
whatever nouk, ik heb echt te weinig energie om hier op in te gaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is een leuk excuus, maar ook dat gaat er niet in. Als je energie hebt om te typen, dan maakt die extra d/t ook niet uit.
zeilen is tof.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben sowieso niet van dingen op t water doen. Waterfietsen, kanoen, roeien. I don't give a shit. Ik vind t allemaal niks
Surfen, dat gaat nog wel.
Ach ik ben de hele dag met taal bezig maar Fok is geen werkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
je zit niet alles op FOK! te vertalen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach ik ben de hele dag met taal bezig maar Fok is geen werk
Eens, en opzich maakt iedereen wel eens een foutje bij het slowchatten etc natuurlijk, maar sommige dingen vind ik geen `snelheidsfoutje´ dat zijn gewoon dingen die automatisch goed horen te gaan als je beweert goed de taal te beheersen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach ik ben de hele dag met taal bezig maar Fok is geen werk
Redactie is duur. Ik kan m'n eigen vertalingen wel honderd keer nakijken maar het liefst slaap ik er een nachtje over en dan zie ik de volgende ochtend nog steeds domme fouten staan, want op een gegeven moment zie je je eigen fouten niet meer. Maar ja, geen redactie die het nog even doorleest hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, en opzich maakt iedereen wel eens een foutje bij het slowchatten etc natuurlijk, maar sommige dingen vind ik geen `snelheidsfoutje´ dat zijn gewoon dingen die automatisch goed horen te gaan als je beweert goed de taal te beheersen.
Maar goed, je ziet in de duurste advertenties etc enorme taalfouten, het lijkt niemand iets te boeien.
Nee, dat er geen controle opzit merk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Redactie is duur. Ik kan m'n eigen vertalingen wel honderd keer nakijken maar het liefst slaap ik er een nachtje over en dan zie ik de volgende ochtend nog steeds domme fouten staan, want op een gegeven moment zie je je eigen fouten niet meer. Maar ja, geen redactie die het nog even doorleest he
Ik maak op Fok ook hele domme fouten hoor, schaam me dood, maar ik lees mijn posts geen drie, vier keer na en ik doe ook geen spellcheck
Dat komt omdat ze vaak vertalen vanaf platte tekst, zonder het programma te kennen of te zien. Dan denk je: ja mooi letterlijk vertaald, maar raakt kant nog wal!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat er geen controle opzit merk ik
Ik kijk nog wel eens discovery/history etc, man man man, wat een vertaalfouten. En dan over het gebrek aan context maar te zwijgen, dan kloppen de woorden an sich wel, maar het slaat echt totaal nergens op in die situatie..
ja, dat is echt tenenkrommendquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze vaak vertalen vanaf platte tekst, zonder het programma te kennen of te zien. Dan denk je: ja mooi letterlijk vertaald, maar raakt kant nog wal!
Nou ja, ik vind een fout zoals 'beter als' ook tenenkrommend hoor..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Wat CL zegt klopt wel. Natuurlijk lees je hier op FOK niet elke post 6x langs (zoals Nouk blijkbaar wel verwacht).
Nouk moet wat doen aan haar verwachtingsmanagement.
Kan je ook vertellen waarom het dan 'dan' is in plaats van 'als'? Gewoon oprecht benieuwd aangezien je het blijkbaar zo erg vindt dat mensen het verkeerd doen..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind een fout zoals 'beter als' ook tenenkrommend hoor..
Eh, omdat je een verschil beschrijft?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kan je ook vertellen waarom het dan 'dan' is in plaats van 'als'? Gewoon oprecht benieuwd aangezien je het blijkbaar zo erg vindt dat mensen het verkeerd doen..
Ga je emigreren?!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:57 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt he, al voor de kerst bezig met het aanvragen van een Ruslandverklaring en nog niet binnen. &^%$#! verzekeringsmaatschappij!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, omdat je een verschil beschrijft?Of gewoon, omdat ik de kriebels krijg van 'als'
En toch sloeg de onzekerheid een beetje toe bij de fanatiekelingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:57 schreef Ang3l het volgende:
dan > <
als =
Klaar
En da is heul nie veul moelluker als poepe.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je emigreren?!
Laat je hem wel hier dan?
Ja ik geef meteen toe dat ik niet zo thuis ben in de regeltjes hoor. Het 'voelt' gewoon niet goed klinkt ook weer zo zweverig hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
En toch sloeg de onzekerheid een beetje toe bij de fanatiekeling![]()
Je hebt wel gelijk missbehavin
Nou je hebt de test goed doorstaan hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik geef meteen toe dat ik niet zo thuis ben in de regeltjes hoor. Het 'voelt' gewoon niet goed klinkt ook weer zo zweverig he
Ehm, 80 x 200?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:01 schreef Tally het volgende:
Wat voor maat heeft een eenpersoonsdekbed?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou je hebt de test goed doorstaan hoor
nou en dat is dus mijn probleemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik geef meteen toe dat ik niet zo thuis ben in de regeltjes hoor. Het 'voelt' gewoon niet goed klinkt ook weer zo zweverig he
Das toch de maat van een matras?quote:
dekbed, niet bedquote:
Ja, nu je het zegt.. Dan zou het dus wat breder moeten zijn..quote:
Omdat jij hetzelfde doet misschien?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
en ik zie dan ook niet in waarom een of andere internetheld daar dan zo over moet sneeren
140 bij 200 dus. Thanksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dekbed, niet bed![]()
eenpersoonsdekbed is 140x200 oid
2persoons 200x200 - 220x240
over iemands werk? nou laat die posts maar eens zienquote:
O eh, ja. Ja nee natuurlijk. Enorm!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee helaas schat, we zullen moeten modderworstelen om 'm.
Is voor boss man..
En zou jij niet verscheurd van verdriet moeten zijn om MIJN vertrek?
oke niet over iemands werk, maar de fouten dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
over iemands werk? nou laat die posts maar eens zien
ja ik kaart wel eens een taalfout aan en dat doen mensen ook bij mij
maar ik hang er geen conclusies aan op het gebied van iemand kunde op zijn of haar werk
quote:
Wat doet Nouk eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
over iemands werk? nou laat die posts maar eens zien
ja ik kaart wel eens een taalfout aan en dat doen mensen ook bij mij
maar ik hang er geen conclusies aan op het gebied van iemand kunde op zijn of haar werk
ja en dat doen mensen vaak zat bij mij en dan zeg ik gewoon oh stom (of ik zeg niks)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
oke niet over iemands werk, maar de fouten dus.
Geen ideequote:
laten we hopen niet iets met mensen afgaande op haar posts hierquote:
Ja joh, gewoon onder het matras proppenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef Tally het volgende:
Ik weet het, het gaat weer over kinderen
Maar als ik een peuterbed koop van 150 bij 70 kan ik daar dan gewoon een eenpersoonsdekbed (140 bij 200) op leggen? Of zou je dan een peuterdekbed kopen waarvan de dekbedovertrekken zo achterlijk duur zijn in verhouding met een normaal formaat?
ik zou gewoon een lekker groot dekbed kopen, kan ze zich daar lekker in rollenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef Tally het volgende:
Maar als ik een peuterbed koop van 150 bij 70 kan ik daar dan gewoon een eenpersoonsdekbed (140 bij 200) op leggen? Of zou je dan een peuterdekbed kopen waarvan de dekbedovertrekken zo achterlijk duur zijn in verhouding met een normaal formaat?
Ik vind zo'n achterlijk formaat al moeilijk te vinden. Net als een hoeslaken vinden is ook al een crimequote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon onder het matras proppen
denk dat het probleem vooral is dat je anderen op taalfouten in posts wijst, terwijl je eigen posts er ook vol mee zit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dat doen mensen vaak zat bij mij en dan zeg ik gewoon oh stom (of ik zeg niks)
Ik heb ook nooit een koud gaatje vanwege worstquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou gewoon een lekker groot dekbed kopen, kan ze zich daar lekker in rollen
wij hebben hier ook 2 2persoons dekbedden op bed liggen zodat je nooit een koud gaatje hebt en je je lekker in kunt rollen als een worstenbroodje
Dat vind ik dus ook! Maar dacht dat ik iets raars bedacht hadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou gewoon een lekker groot dekbed kopen, kan ze zich daar lekker in rollen
wij hebben hier ook 2 2persoons dekbedden op bed liggen zodat je nooit een koud gaatje hebt en je je lekker in kunt rollen als een worstenbroodje
prima en als iemand dat zou zeggen zou ik dat ook vol grif toe gevenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
denk dat het probleem vooral is dat je anderen op taalfouten in posts wijst, terwijl je eigen posts er ook vol mee zit.
zou een beetje hypocriet gevonden kunnen worden.
is gewoon een persoonlijke voorkeur dingetje denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook! Maar dacht dat ik iets raars bedacht hadDoen we dat!
Ik onthou het.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dat doen mensen vaak zat bij mij en dan zeg ik gewoon oh stom (of ik zeg niks)
ik zou voor die grote gaan, ik rol mezelf er graag inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef Tally het volgende:
Een peuterbedje gaat tot ze 5 of 6 jaar zijn geloof ik. Maar dat red ze niet want dan gaat haar zusje al in dat bedje en krijgt zij een grotere. Maar ik vind dat achterlijke formaat zo vervelendquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is gewoon een persoonlijke voorkeur dingetje denk ik
en een grote-van-je-potomonee dingetje
als je geld zat hebt kun je van dat soort dingen kopen terwijl ze er na een jaar uit groeien (lijkt me)
algemeen oordeel over hypocrisie + internet in het algemeen en Fok! in het bijzonder = posts als die van Noukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima en als iemand dat zou zeggen zou ik dat ook vol grif toe geven
Ik mag wel een grotere deken kopen voor ons. Maar nu hebben we een 4 seizoenen. Dus liggen beide gewoon op bed. Aparte hoeslaken er om heen. En hij gebruikt de ene helft en ik de anderquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:14 schreef Tegan het volgende:
Date zeurt hier altijd dat hij een grotere deken wil maar dan moet ik ook al die hoezen vervangen en die heb ik pas net. Dus hij heeft gewoon pech.
Ga je weer terug in de kast of wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou mezelf graag in de tetters van Tally rollen
peuterbedje gewoon overslaan. werkt primaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Een peuterbedje gaat tot ze 5 of 6 jaar zijn geloof ik. Maar dat red ze niet want dan gaat haar zusje al in dat bedje en krijgt zij een grotere. Maar ik vind dat achterlijke formaat zo vervelend
Dus koop ik dat lekker wel gewoon eenpersoons!Heb ik net besloten
PRRFFBFRBBBBBBBBBrrrrquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
zijn die 140 bij 200 of 70 bij 150?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Dan maakt ie het toch uit? Meer T voor ons dan weer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:14 schreef Tegan het volgende:
Date zeurt hier altijd dat hij een grotere deken wil maar dan moet ik ook al die hoezen vervangen en die heb ik pas net. Dus hij heeft gewoon pech.
Daar is nu zeker plek zat!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Achteraan aansluiten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
ja dat heb wij ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mag wel een grotere deken kopen voor ons. Maar nu hebben we een 4 seizoenen. Dus liggen beide gewoon op bed. Aparte hoeslaken er om heen. En hij gebruikt de ene helft en ik de ander
Zo lukt het ook. Helemaal omdat het niet zo erg koud is buiten
Peuterbedje is ook omdat d'r kamertje niet zo groot is. Dan heeft ze meer ruimte om te spelen op het momentquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
peuterbedje gewoon overslaan. werkt prima
Ik krijg zijn steenkoude poten alsnog tegen me aanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb wij ook
we hebben toch allebei andere warmte behoeften
en voro echt koude nachten gooi ik er een slaapzak over
mar dat is dit jaar nog niet nodig geweest nee
ik heb ook een warmte steler!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik krijg zijn steenkoude poten alsnog tegen me aanHij warmt zelf heel slecht op. Dus pikt mijn warmte
daar ben je vrouw voor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik krijg alleen commentaar dat ik er altijd op de één of andere manier voor zorg dat ik diagonaal in bed lig, of hij er nu bij ligt of niet.
Ik heb een gewone deken. Maar ik heb ook een smal bed dus grote deken is ook nog lelijk. Hij is gewoon verwend met zijn eigen huge bed. Wat ik weer irritant vind. Want dan kun je net zo goed apart slapen met zo'n afstand en gleuf door twee matrassen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mag wel een grotere deken kopen voor ons. Maar nu hebben we een 4 seizoenen. Dus liggen beide gewoon op bed. Aparte hoeslaken er om heen. En hij gebruikt de ene helft en ik de ander
Zo lukt het ook. Helemaal omdat het niet zo erg koud is buiten
Precies! En dan liggen de katten er ook nog bij, meestal eentje bovenop hemquote:
Gleuf vullen wij op door aan de andere kant gewoon wat doeken te stoppen en dan sluit het mooi aan..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een gewone deken. Maar ik heb ook een smal bed dus grote deken is ook nog lelijk. Hij is gewoon verwend met zijn eigen huge bed. Wat ik weer irritant vind. Want dan kun je net zo goed apart slapen met zo'n afstand en gleuf door twee matrassen.
quote:
quote:Beroep Typsloerie
Klopt ja. Da zi'tie. Hij zeej zo Ja gij legt wel nie zo schuin breed als da wijf van men, zi'tie. Ik zeej ja ik doe wel meer dinge fijner als da wijf van jou zeej ik. En toen moes ie wel lachen. Hij zeej Me men kende lache zi'tie, moar me jou! Da zi'tie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik krijg alleen commentaar dat ik er altijd op de één of andere manier voor zorg dat ik diagonaal in bed lig, of hij er nu bij ligt of niet.
zo'n gleuf begrijp ik ook nooit zoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een gewone deken. Maar ik heb ook een smal bed dus grote deken is ook nog lelijk. Hij is gewoon verwend met zijn eigen huge bed. Wat ik weer irritant vind. Want dan kun je net zo goed apart slapen met zo'n afstand en gleuf door twee matrassen.
m'n zoon slaapt al sinds z'n 2e in een volwaardig 1-persoonsbed (90x210). spelen op z'n eigen kamer doet hij toch niet, dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Peuterbedje is ook omdat d'r kamertje niet zo groot is. Dan heeft ze meer ruimte om te spelen op het moment
Hoe we dat in de toekomst gaan doen zien we dan wel
Met zo'n kutterige pont d'amour? Nou dat werkt bij ons niet, ik verdwijn nog steeds in het gatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gleuf vullen wij op door aan de andere kant gewoon wat doeken te stoppen en dan sluit het mooi aan..
Now you're just being a big meanyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt ja. Da zi'tie. Hij zeej zo Ja gij legt wel nie zo schuin breed als da wijf van men, zi'tie. Ik zeej ja ik doe wel meer dinge fijner als da wijf van jou zeej ik. En toen moes ie wel lachen. Hij zeej Me men kende lache zi'tie, moar me jou! Da zi'tie.
Er word niet geknuffeld dat weet hij ook. Het is seks of hij zoekt het maar uitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook een warmte steler!!!
gaat ie de hele nacht liggen met allerlei lichaamsdelen bloot en dan in de ochtend 'oh wat is het koud! zullen we even knuffelen?' niks knuffelen! jij komt jatten!
Mja. Wij slapen op 140 bij 200. 2 aparte matrassen van 70 bij 200. Maar wel 1 dekenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pont d'amour?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met zo'n kutterige pont d'amour? Nou dat werkt bij ons niet, ik verdwijn nog steeds in het gat
Nu zijn we bezig met iets met klitteband ofzo
Ja, zo'n foamen ding wat de kier hoort op te vullen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Pont d'amour?Je ne parle Francais ofzo
maar werkt hier wel in ieder geval maar niet ideaal ofzo nee
Ik heb ook kingsize en ik ben maar alleen (quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo'n gleuf begrijp ik ook nooit zo
wij hebben gewoon 1 matras en dan kingsize omdat we allebei zo'n dikke reet hebben
het jaar is ook pas 8 dagen oduquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb wij ook
we hebben toch allebei andere warmte behoeften
en voro echt koude nachten gooi ik er een slaapzak over
mar dat is dit jaar nog niet nodig geweest nee
Oke dat werkt niet dus? Nog niet geprobeert namelijk.. dit werkt goed genoeg zo. Wel een idee eigenlijk. Of klittenband beter?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zo'n foamen ding wat de kier hoort op te vullen.
ik ben echt niet zo van de ochtend sexquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Er word niet geknuffeld dat weet hij ook. Het is seks of hij zoekt het maar uit
Maar zodra hij hoort dat ik slaap steekt hij zijn voeten onder mijn deken tegen mijn benen aan
[..]
Mja. Wij slapen op 140 bij 200. 2 aparte matrassen van 70 bij 200. Maar wel 1 deken
Mij maakt het niet uit. Maar hij ligt niet naakt de hele nachtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben echt niet zo van de ochtend sex
ik ben het meest van middagsex
ik denk in schooljarenquote:
kan ik al in de auto stappen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben echt niet zo van de ochtend sex
ik ben het meest van middagsex
noujah zeg! geen kusjekroel?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:25 schreef Tally het volgende:
Er word niet geknuffeld dat weet hij ook. Het is seks of hij zoekt het maar uit
Nee, ik verdwijn met ding en al in de gleuf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dat werkt niet dus? Nog niet geprobeert namelijk.. dit werkt goed genoeg zo. Wel een idee eigenlijk. Of klittenband beter?
Oh die van mij welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit. Maar hij ligt niet naakt de hele nacht
wij welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit. Maar hij ligt niet naakt de hele nacht
Je hebt waarschijnlijk je dekbed te warm gewassen, dan krimpt ie hé!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik verdwijn met ding en al in de gleuf.
Maar het komt vooral omdat er iets te veel ruimte over is, terwijl de maten van de matrassen wel klopt met de opgegeven maten van het bed. Kut IKEA
als je ziek wil wordenquote:
Het gaat om de matrassen toch schat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk je dekbed te warm gewassen, dan krimpt ie hé!
ja die heeft ze ook in de wasmachine geduwdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat om de matrassen toch schat?
je moet er iets voor over hebbenquote:
Weet ik en je hapt.. lieverd..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat om de matrassen toch schat?
ik maak ook vieze rochel geluiden en zo hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet er iets voor over hebben
Ik ben niet zo van het kusjekroelquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Weet ik en je hapt.. lieverd..
160x210 helemaal voor mij alleenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook kingsize en ik ben maar alleen () en heb een heek klein reetje (
)
Naakt onder zijn dekbed wel. Niet naakt in de open lucht zeg maar. De kou kleumquote:
Ik kom al helemaal in de stemmingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maak ook vieze rochel geluiden en zo hoor
O die heb ik eentje!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zo'n foamen ding wat de kier hoort op te vullen.
Mijn opa heeft me geleerd hoe je van koude voeten af kwam toen ik heel klein was. Dan moet je een extra deken over je voeten leggen en dan met je voetjes over het matras wrijven heeeeeeel hard. Dan heb je een kacheltje!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij wel
nou ja hij in een boxer
en dan zo lekker in je deken rollen
en ik maak dan echt een soort warmte iglo
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Wat CL zegt klopt wel. Natuurlijk lees je hier op FOK niet elke post 6x langs (zoals Nouk blijkbaar wel verwacht).
Nouk moet wat doen aan haar verwachtingsmanagement.
daarom moe je er goed in rollen, dan kan niemand wat afpakkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:32 schreef CherryLips het volgende:
De keren dat ik met iemand in bed lag, jatte ik alle dekens
Dan mag jij niet in mijn bed liggen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:32 schreef CherryLips het volgende:
De keren dat ik met iemand in bed lag, jatte ik alle dekens
Ja. De grap is nog dat hij mijn bed weg wil doen als we ooit gaan samenwonen. Never. Gonna. Happen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo'n gleuf begrijp ik ook nooit zo
wij hebben gewoon 1 matras en dan kingsize omdat we allebei zo'n dikke reet hebben
Ah gossie, heb ik je op je teentjes getrapt?!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
laten we hopen niet iets met mensen afgaande op haar posts hier
en nu hou ik er over op
Zelden. Heel zelden.quote:
ik heb me altijd laten vertellen dat je nachtmerries krijgt van een extra denken op je voetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn opa heeft me geleerd hoe je van koude voeten af kwam toen ik heel klein was. Dan moet je een extra deken over je voeten leggen en dan met je voetjes over het matras wrijven heeeeeeel hard. Dan heb je een kacheltje!
Maar nu doe ik dat niet meer hoorNiet meer nodig.
Eh, weet je wel hoe vervelend het is om al neukend met je knie in de geul terecht te komen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die heb ik eentje!Ik had echt een huge ass kier.....
En dit is een serieuze niet-seks-gerelateerde post!
Gewoon niet neuken. Opgelost.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, weet je wel hoe vervelend het is om al neukend met je knie in de geul terecht te komen?
ja ik vond het echt een minder toffe opmerkingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ah gossie, heb ik je op je teentjes getrapt?!
Zeg ga jij je mond snel spoelenquote:
Ik eindig altijd in de gleuf. Bij het slapen omdat ik dan onbewust dichter bij hem wil gaan liggen. En tijdens het neuken omdat je dan niet van bed wil vallen. En dan worden alle standjes ineens onmogelijke bochten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, weet je wel hoe vervelend het is om al neukend met je knie in de geul terecht te komen?
Doe het zelf!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg ga jij je mond snel spoelen
Oudquote:
Dat is een optie. Alleen dan gaan die twee onderstellen toch spreiden...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:35 schreef Q. het volgende:
Ik heb wel twee losse matrassen maar wel een dikke dekmatras er overheen zodat je er weinig van merkt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik eindig altijd in de gleuf. Bij het slapen omdat ik dan onbewust dichter bij hem wil gaan liggen. En tijdens het neuken omdat je dan niet van bed wil vallen. En dan worden alle standjes ineens onmogelijke bochten.
Het is zo simpel allemaal.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Bedankt dat jij me precies kan vertellen wat ik verwacht.
'het wordt', die ´t´ zou automatisch moeten volgen als je dit typt. Natuurlijk lees je niet elke post 3x voordat je m post, maar sommige dingen zouden automatisch moeten gaanEn daarom gaat een reden als luiheid er bij mij niet in.
Stop er vooral nog veel meer energie inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Bedankt dat jij me precies kan vertellen wat ik verwacht.
'het wordt', die ´t´ zou automatisch moeten volgen als je dit typt. Natuurlijk lees je niet elke post 3x voordat je m post, maar sommige dingen zouden automatisch moeten gaanEn daarom gaat een reden als luiheid er bij mij niet in.
ja dat is niet mijn foutquote:
2012 ook niet als ik jou moet gelovenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Stop er vooral nog veel meer energie in2013 heeft je geen goed gedaan.
maar dan moet je de deur uit om daar heen te gaanquote:
Ja dat is beter dan dat mensen weten waar ik woon! Het blijft wel seks heh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dan moet je de deur uit om daar heen te gaan
Oh, we moeten gewoon allemaal mee in jouw misère?quote:
Wat moet je wel of niet geloven van mij wat betreft 2012quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2012 ook niet als ik jou moet geloven
Gelukkig geloof ik jou niet
Q is good for you.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, we moeten gewoon allemaal mee in jouw misère?
Ja natuurlijk! Gedeelde smart is halve smart.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, we moeten gewoon allemaal mee in jouw misère?
Maar niet voor mijn seksleven zo hequote:
Jij hebt bier en geen seksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Gedeelde smart is halve smart.
ik ben voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Gedeelde smart is halve smart.
Ik zou Q vooral buiten je seksleven houden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar niet voor mijn seksleven zo he
Dat is toch viesch ende zondig, ik behoed je voor een enkeltje hel!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar niet voor mijn seksleven zo he
Ja duh. En dan heb ik ook nog Ang3l eens, die op het achterkantje van mijn lief zit te azen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou Q vooral buiten je seksleven houden.
Eh ik vrees dat die reservering al een tijdje staatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is toch viesch ende zondig, ik behoed je voor een enkeltje hel!
lief heeft net soep voor mij gemaaktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:41 schreef Tegan het volgende:
Boh. Ik wil eigenlijk een soepje maken omdat ik ziek ben. Maar eigenlijk heb ik er de energie niet voor.
je mag hier wel komen uithuilen hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja duh. En dan heb ik ook nog Ang3l eens, die op het achterkantje van mijn lief zit te azen.
Het leven is zwaar L-E
Ik weet het goedgemaakt: Ang3l krijgt de achterkant van je lief, krijg jij mij. Mooie deal dacht ik zo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja duh. En dan heb ik ook nog Ang3l eens, die op het achterkantje van mijn lief zit te azen.
Het leven is zwaar L-E
Date heeft gisteravond soep voor me gemaakt (omdat ik niet had gekookt voor ons terwijl dat wel de bedoeling was.) Dus nu is die al helemaal op omdat hij dus wel honger hadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lief heeft net soep voor mij gemaakt
en crackers
(maar die heeft ie niet zelf gemaakt)
Vertel mij wat!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het leven is zwaar L-E
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet het goedgemaakt: Ang3l krijgt de achterkant van je lief, krijg jij mij. Mooie deal dacht ik zo.
Die bestaat nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is toch viesch ende zondig, ik behoed je voor een enkeltje hel!
Wie krijgt lief's voorkant dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet het goedgemaakt: Ang3l krijgt de achterkant van je lief, krijg jij mij. Mooie deal dacht ik zo.
In 2012 had iets me ook al geen goed gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Wat moet je wel of niet geloven van mij wat betreft 2012
bewijs het maar!quote:
Ik denk dat ik iets, in jouw ogen, heel belangrijks mis...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In 2012 had iets me ook al geen goed gedaan
Die mag jij hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie krijgt lief's voorkant dan?
Draaien we daar worst van?
Nee neuken op een waterbed. "Ik kan me toch godverdomme niet eens fatsoenlijk afzetten om keihard te stoten man!!!!"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik geloof dat met de huidige stand van de wetenschap het wel of niet bestaan van de hemel/hel niet te bewijzen is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft dat nietOmgekeerde bewijslast mag niet
Daar zou ik vast zeeziek op wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee neuken op een waterbed. "Ik kan me toch godverdomme niet eens fatsoenlijk afzetten om keihard te stoten man!!!!"
Dat is ook gewoon kut. Weet je hoeveel pijn het doet alstie wel af probeert ze zetten en je hoort: KNAK! omdat zijn piemel probeert dubbel te vouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee neuken op een waterbed. "Ik kan me toch godverdomme niet eens fatsoenlijk afzetten om keihard te stoten man!!!!"
sex op een waterbedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso sexquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sex op een waterbedsowieso een waterbed
Ik ook ja. Over hem heen kotsen op het moment supreme enzo. Zo ben ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar zou ik vast zeeziek op worden
Het niet-bestaan van dingen als de hemel, de hel, God, roze olifanten, muizen van 300 meter groot, kabouters of wat dan ook, is sowieso nooit mogelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik geloof dat met de huidige stand van de wetenschap het wel of niet bestaan van de hemel/hel niet te bewijzen is.
viel best mee, voor zover ik me kan herinneren tenminste.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
er zijn vast mannen die daar op kickenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook ja. Over hem heen kotsen op het moment supreme enzo. Zo ben ik.
Ms geeft dat het verschil tussen Ang3l's en jouw definitie van 'hard stoten' aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
viel best mee, voor zover ik me kan herinneren tenminste.
CL, is that you?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook ja. Over hem heen kotsen op het moment supreme enzo. Zo ben ik.
Not it!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn vast mannen die daar op kicken
nog harder?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms geeft dat het verschil tussen Ang3l's en jouw definitie van 'hard stoten' aan.
Ach nee, jij bent één bak vanille seks, dat weet je bestquote:
Daar is geen twijfel over mogelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee, jij bent één bak vanille seks, dat weet je best
Nooit goed genoeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij kent haar nét iets te goed..
Niets mis met seks tijdens de zwangerschap hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:55 schreef Tegan het volgende:
Hard stoten.
Verdomme, ik ben ziek, ik kan helemaal geen seks hebben.
Meer is overrated. Het moet niet te moeilijk worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee, jij bent één bak vanille seks, dat weet je best
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niets mis met seks tijdens de zwangerschap hoor.
Een geheugen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat ik iets, in jouw ogen, heel belangrijks mis...
quote:
Ga weer eens roken jij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ha ha... Wat ben je grappig.
Ben je zwanger, dat ik dat wist en nu vergeten ben of zo?
Als jij dat weet, zou dat best knap zijn!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:01 schreef stbabylon het volgende:
Oh ha ha... Wat ben je grappig.
Ben je zwanger, dat ik dat wist en nu vergeten ben of zo?
Ik kromp ineen bij het lezen van deze postquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon kut. Weet je hoeveel pijn het doet alstie wel af probeert ze zetten en je hoort: KNAK! omdat zijn piemel probeert dubbel te vouwen
Nou ja ik weet het ook niet maar ik heb nog nooit iemand zo hard horen gillen of vloeken
Dat dus niet. Geweldig dit zoekspelletje, ik ben zowaar nog geïnteresseerd ook wat ik mis. Moet voor jou wel heerlijk zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als jij dat weet, zou dat best knap zijn!
Fietsend naar het werk nu? Of met hetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed tot heel goed.
Auto nu beetje stuk maar dat geeft niks.
De echo van de lijven die tegen elkaar aan knallen moet minstens nog 5 minuten lang na-ebben. Anders is het geen seks.quote:
zal er niet wakker van liggen en het beeld van mij verbaast me ook niksquote:
vervangende auto. Dat is allemaal geen probleem.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Fietsend naar het werk nu? Of met hetOV
?
O schatje wat ben je toch sportiefquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
vervangende auto. Dat is allemaal geen probleem.
Auto van de zaak. Ga toch al vaak op de fiets ook naar mijn werk
Nooit wakker liggen van fok JB, dat sowieso.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal er niet wakker van liggen en het beeld van mij verbaast me ook niks
Of het ook echt zo is durf ik niet te zeggen, daarvoor is m'n referentiekader te klein.
Ik ben gestopt met roken, en had me bedacht om te gaan traplopen als ik zin in een peuk kreeg op het werk. Gisteren 2x naar de 10de gelopen. Nu spierpijn in mijn kuiten... zucht...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O schatje wat ben je toch sportief
Ik ben vorige week begonnen met rennen. Ik denk ik maak eens een goed voornemen. Meer fruit eten. En beginnen met rennen. Nou een half uur gedaan en 2 dagen spierpijn
Rennen vind ik stom. Fruit eet ik elke dag. Dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O schatje wat ben je toch sportief
Ik ben vorige week begonnen met rennen. Ik denk ik maak eens een goed voornemen. Meer fruit eten. En beginnen met rennen. Nou een half uur gedaan en 2 dagen spierpijn
Ik had het gecombineerd met goede muziek en het verkennen van de wijk voor het nieuwe filmprojectquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rennen vind ik stom. Fruit eet ik elke dag. Dat scheelt weer.
Of zombies infected (zombies rennen niet)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:16 schreef missbehavin het volgende:
Rennen doe ik alleen als er iemand met een bijl achter me aan zit ofzo
Als ik m'n trein ga missen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:16 schreef missbehavin het volgende:
Rennen doe ik alleen als er iemand met een bijl achter me aan zit ofzo
Preciesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of zombies infected (zombies rennen niet)
Ik doe niet aan de trein hequote:
Of mensen die van mensen houdenquote:
Ik hou ook niet van mensen. Maar ik hou al helemaal niet van parkeren in drukke binnenstedenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of mensen die van mensen houden
In mijn oude lelleke barreltjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe ga je dan naar Utrecht? Ik dacht altijd dat jij geen auto had eigenlijk.
I'm such a woman of mystery!quote:
Ik heb het meerdere malen geprobeerd en het is gewoon echt niks voor mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:16 schreef Ang3l het volgende:
t goede muziek en het verkennen van de wijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |