Living on the edge met gewone layout op het werkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef Cue_ het volgende:
Babs die eens doorheeft dat een topic dicht is
Dat zuigt grote tijd! Winterferien rules, carnaval niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe niet aan Winterferien.
Eerst carnaval dan maar.
Ik vind het andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zuigt grote tijd! Winterferien rules, carnaval niet.
Ja op de fiets misschien jaquote:
Het is alleen maar een kwestie van het gekookte ei nog ff 10 min in een vorm doen en in koud water leggen. Dus qua smaak is er absoluut niets andersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
@cue_: want ik ben fucking autistisch. Het ziet er gewoon te nep uit met zo'n vormpje.
Waterfietsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt me lastig fietsen in het water. Misschien een kano?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Living on the edge met gewone layout op het werk
Hoi poepsefloepsje! Beste wensen nog he!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je bent ook altijd zo slim hé
Jij ook snoezewoezelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoi poepsefloepsje! Beste wensen nog he!
Ik lust sowieso ook al geen koude eieren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is alleen maar een kwestie van het gekookte ei nog ff 10 min in een vorm doen en in koud water leggen. Dus qua smaak is er absoluut niets anders
Maar goed, veel kleursoffen hebben ook geen smaak, maar een blauw ei lijkt toch anders te smaken
Vind ik ook minder. Stinken zo en je krijgt er een kleffe bek van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik lust sowieso ook al geen koude eieren.
Alle 11quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij ook snoezewoezelheb je al je vingers nog?
Ohwauw, ik ben toch niet de enige!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik ook minder. Stinken zo en je krijgt er een kleffe bek van.
En het traagste zo ongeveer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het saaiste wat je kan doen op/in het water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |