Living on the edge met gewone layout op het werkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef Cue_ het volgende:
Babs die eens doorheeft dat een topic dicht is
Dat zuigt grote tijd! Winterferien rules, carnaval niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe niet aan Winterferien.
Eerst carnaval dan maar.
Ik vind het andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zuigt grote tijd! Winterferien rules, carnaval niet.
Ja op de fiets misschien jaquote:
Het is alleen maar een kwestie van het gekookte ei nog ff 10 min in een vorm doen en in koud water leggen. Dus qua smaak is er absoluut niets andersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
@cue_: want ik ben fucking autistisch. Het ziet er gewoon te nep uit met zo'n vormpje.
Waterfietsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt me lastig fietsen in het water. Misschien een kano?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Living on the edge met gewone layout op het werk
Hoi poepsefloepsje! Beste wensen nog he!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je bent ook altijd zo slim hé
Jij ook snoezewoezelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoi poepsefloepsje! Beste wensen nog he!
Ik lust sowieso ook al geen koude eieren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is alleen maar een kwestie van het gekookte ei nog ff 10 min in een vorm doen en in koud water leggen. Dus qua smaak is er absoluut niets anders
Maar goed, veel kleursoffen hebben ook geen smaak, maar een blauw ei lijkt toch anders te smaken
Vind ik ook minder. Stinken zo en je krijgt er een kleffe bek van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik lust sowieso ook al geen koude eieren.
Alle 11quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij ook snoezewoezelheb je al je vingers nog?
Ohwauw, ik ben toch niet de enige!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik ook minder. Stinken zo en je krijgt er een kleffe bek van.
En het traagste zo ongeveer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het saaiste wat je kan doen op/in het water
Nee dat is die met die lange duimnagel. Net gezegd! OPLETTEN!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die ene ziet er anders uit dan de rest. Is die verminkt?
Het is nog maar 20 over 11 's ochtends en jij verwacht dat mensen al volledig functioneel zijn? Wat voor een vreselijk mens ben jij!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is die met die lange duimnagel. Net gezegd! OPLETTEN!
Ik eis aandachtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het is nog maar 20 over 11 's ochtends en jij verwacht dat mensen al volledig functioneel zijn? Wat voor een vreselijk mens ben jij!
Of het is een smoesje om maar niet naar school te gaan. Eerste college is ook niks aan na vakantie hé.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Wellicht iets met de griep epidemie die heerst?
Gokje maar hoor.
ja maar ik bedoel de timingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Wellicht iets met de griep epidemie die heerst?
Gokje maar hoor.
nee ik wou echt heel graag gaan want het is een belangrijk college en ik ben niet zo'n spijbelaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of het is een smoesje om maar niet naar school te gaan. Eerste college is ook niks aan na vakantie hé.
Dat kan prima als je ziek bent.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar ik bedoel de timing
is vet lame!
ik kan het ook echt niet gebruiken
dit weekend gaan we een weekendje weg en volgende week zijn de laatste college's voor de tentamens en dan de tentamens
ik moet leren!
nou ik nietquote:
Oke beterschap danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik wou echt heel graag gaan want het is een belangrijk college en ik ben niet zo'n spijbelaar
ik heb mezelf zelfs half aangekleed voor ik op gaf
Carnavalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe niet aan Winterferien.
Eerst carnaval dan maar.
je lichaam wil je iets vertellenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
godverdomme, eerste dag weer college en ik ben ziek
hoe kan dat nou!
dat vakantie leuker is als college?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je lichaam wil je iets vertellen
ik mag hopen dat dat sowieso het geval isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vakantie leuker is als college?
dan college.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vakantie leuker is als college?
te veel vakantie word snel saai hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dat sowieso het geval is
ligt eraan met wiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
te veel vakantie word snel saai hoor
Wat is het leukste dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Het saaiste wat je kan doen op/in het water
met een willekeurig iets achter een speedboot hangen natuurlijkquote:
quote:
Ik snap nog steeds niet dat rhu lerares wil worden. Het excuus 'lui' qua spelling gaat er gewoon echt niet in bij mij...quote:
Juh begreipt tog wat ze bedoeld, doe is niet zo weerie!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap nog steeds niet dat rhu lerares wil worden. Het excuus 'lui' qua spelling gaat er gewoon echt niet in bij mij...
Of gewoon varen op de speedboot, met zonnedekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:39 schreef rival het volgende:
met een willekeurig iets achter een speedboot hangen natuurlijk
of zelf op een jetski achtig iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |