abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 januari 2013 @ 21:43:15 #101
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121523951
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Fijn juist!
Dank je wel! Hier kan ik wat mee!
Gelukkig ^O^
Mocht je een omgeving uitgekozen hebben en meer info of tips voor de omgeving willen weet je me wel te vinden.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:08:16 #102
37295 Luigi
mario pls
pi_121587016
Zo, de begroting voor 2013 is gereed en akkoord (we hebben nogal wat klusjes en dingen te doen dit jaar) dus we weten wat we aan de vakantie uit willen en kunnen geven, dat zoekt wat makkelijker. Paar brochures aangevraagd (ik blader liever dan op internet zoeken), voorkeur blijft toch uitgaan naar Scandinavie en dan het liefst een rondreis door bijv. Zweden (Noorwegen dan een andere keer). Uk is ook helemaal om, ze heeft er zin in :D.
pi_121758073
Cool Luigi! *O* laat je de route weten als jullie eruit zijn? ben benieuwd

Wij gaan in April een week naar Lissabon! het is geboekt! ik vind het echt zooo spannend! We hebben bewust voor een vlucht uit Eindhoven gekozen (met de hoop dat ze in de auto slaapt op weg naar het vliegveld) en een appartement in de oudste wijk van de stad Alfama dicht bij bus/metro!
Nu zit ik alleen met de vraag wel of geen kinderwagen en hoe...de Cameleon is te groot maar misschien dat ik een Bee kan lenen maar of wij zin hebben ook in een grote transport tas..
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 12:25:44 #104
244125 laziness
pi_121758127
Lissabon is leuk :Y
pi_121758217
Lijkt ons ook! Zijn jullie er met O geweest lazi?
Ik las over de grootste aquarium van Europa en mooie parken en een zoo O+ misschien ook een dagje strand!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 12:36:51 #106
244125 laziness
pi_121758404
Nee want mijn vent vliegt niet :')
Dat was met een ander vriendje dat ik daar was :P
Ik vond vooral de klassieke uitstraling van de stad erg mooi. En de hogere en lagere gelegen wijken. Fijn sfeertje.
pi_122703421
Wij zoeken een leuke, kindvriendelijke camping in Nederland. Het liefst een met een overdekt zwembad en wat speelgedoe, en niet al te druk of groot. We willen in de meivakantie voor het eerst met een caravan op pad met twee jongetjes van 4 en dan 10 maanden. Sprookjescamping zit al vol.
Hebben jullie suggesties? We hebben geen bezwaar tegen animatie, vinden het echter wel fijn als het na 22.00 rustig is op de camping.
pi_122703432
Kleine wolf in ommen, de zandstuve in beerze
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator zondag 10 februari 2013 @ 09:20:15 #109
5428 crew  miss_sly
pi_122703477
Camping Norgerberg. Niet heel druk, wel wat te doen voor kinderen, en 's avonds rustig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 10 februari 2013 @ 09:27:54 #110
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_122703573
Landgoed Ginkelduin in Leersum

Een niet al te groot (maar wel leuk) overdekt zwembad, kinderanimatie, veel speeltuintjes door het hele park verspreid. En ik heb het altijd 's avonds rustig meegemaakt, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van wie er op dat moment net zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_122706614
Camping de Bongerd in Tuitjenhorn.

Binnenzwembad, aparte buitenzwembad, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin en kleinere speelplekken door het hele park. Mijn zus is daar jaren geweest met haar gezin. Er worden verschillende dingen voor de kinderen georganiseerd op een vaste plek en daar buiten heb je er geen last van. Wat mij altijd is opgevallen is dat het sanitair altijd schoon is en luxer overkomt. Het is er ook altijd verwarmt en ze hebben een apart baby gedeelte met verschoon plekken en babybadjes.. Was toen haar kinderen kleiner waren erg prettig.
pi_122709143
Thanks ladies! ^O^
Ik ga eens kijken welke nog plek hebben.

*Edit: Het is de Bongerd geworden Ikina! !

[ Bericht 14% gewijzigd door bodpa09 op 10-02-2013 18:50:42 ]
pi_122978440
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Camping Norgerberg. Niet heel druk, wel wat te doen voor kinderen, en 's avonds rustig.
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:05 schreef Ikina het volgende:
Camping de Bongerd in Tuitjenhorn.

Binnenzwembad, aparte buitenzwembad, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin en kleinere speelplekken door het hele park. Mijn zus is daar jaren geweest met haar gezin. Er worden verschillende dingen voor de kinderen georganiseerd op een vaste plek en daar buiten heb je er geen last van. Wat mij altijd is opgevallen is dat het sanitair altijd schoon is en luxer overkomt. Het is er ook altijd verwarmt en ze hebben een apart baby gedeelte met verschoon plekken en babybadjes.. Was toen haar kinderen kleiner waren erg prettig.
Wij gaan denk ik kiezen tussen deze twee. *). Die onderste is denk ik wel leuker als Billie nog nét een jaartje ouder is. Die is tegen de tijd dat wij willen gaan 15 maanden.

Tof topic dit!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_123007260
Veel plezier! Gaat vast goed komen :)
  maandag 18 februari 2013 @ 08:03:27 #115
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_123020600
Heeft er iemand ervaring met wintersport op één van de landalparken in oostenrijk?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 15:16:48 #116
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_123074149
Ik schop m nog even, iemand?
pi_123080810
Nee geen ervaring Mikoxx. Uberhaupt niet met die parken in Oostenrijk.
Fake it till you make it...
pi_123106428
iemand ervaring met een vakantie (camping/stacaravan) in de omgeving van van brandenburg? (berlijn e.o)
Hooray for boobies!
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:58:19 #119
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_123123538
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:03 schreef mikoxx het volgende:
Heeft er iemand ervaring met wintersport op één van de landalparken in oostenrijk?
Nee, alleen zomer-ervaring met Landal Bad Kleinkirchheim :)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:00:35 #120
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_123123629
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:58 schreef MaLo het volgende:

[..]

Nee, alleen zomer-ervaring met Landal Bad Kleinkirchheim :)
Is dat ook in oostenrijk? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar je ervaring....
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:05:05 #121
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_123123800
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:00 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Is dat ook in oostenrijk? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar je ervaring....
Ja, ligt in Karinthië. Wij zijn er twee keer geweest (in de zomer dus) omdat we het zo leuk vonden :D.
Het park is kleinschalig, rustig. Veel gezinnen met kinderen. Middenin het parkje liggen twee speeltuintjes en een beekje waar de kinderen elkaar troffen. Maar in de winter zul je daar wat minder aan hebben :P. Er is een erg leuke Bollo-club (met een tafeltennistafel, voetbaltafel, ruimte waar geknutseld kan worden) zomers en 's winters, met leuke activiteiten voor de kinderen. Appartementen zijn netjes en ruim. Klein zwembad, maar mijn dochter wilde er toch telkens weer naartoe.
Skiles voor de kinderen (dat weet ik dan toevallig weer wel voor de winter :P ) is vlak voor het complex!

Bad Kleinkirchheim zelf is een klein dorpje, niet echt veel te beleven in de zomer. In de winter weet ik het niet.

Als je nog meer wilt weten, roep maar :).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:13:09 #122
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_123124124
Dank je MaLo! Is er nog verschil qua accommodaties?
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:15:29 #123
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_123124220
Wij zaten in een 4 persoons appartement met ons drietjes. Dan heb je één slaapkamer en een zeer acceptabele uitklapbare bedbank in de woonkamer. De andere typen ken ik niet, maar volgens mij is een 6 persoons hetzelfde als een 4 persoons maar dan met 2 slaapkamers.
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:19:57 #124
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_123124375
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:15 schreef MaLo het volgende:
Wij zaten in een 4 persoons appartement met ons drietjes. Dan heb je één slaapkamer en een zeer acceptabele uitklapbare bedbank in de woonkamer. De andere typen ken ik niet, maar volgens mij is een 6 persoons hetzelfde als een 4 persoons maar dan met 2 slaapkamers.
Ok, en qua kookgelegenheid?
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:15:16 #125
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_123126330
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:19 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Ok, en qua kookgelegenheid?
Koelkast, vierpits gasfornuis, magnetron en een O+ vaatwasser O+
pi_123455393
Het was niet makkelijk maar we hebben gelukkig een B&B gevonden met 2 grote familiekamers die nog plaats had. Dus dat kan ook weer van mijn lijstje.
Nu nog een tent :P
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_123455478
Mijn vriend wil heel graag weer luchtbedden kopen. Maar ik hoor ook wel goede verhalen over self inflatable matrassen. Voor de kampeerders, wat hebben jullie?
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:34:12 #128
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_123455621
Ik vind de self inflatable matrassen handig, maar te dun. Wij gebruikten er vaak zo'n noppenmatras bij. Maar, daar moet je wel ruimte voor hebben....
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:55:32 #129
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_123459606
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef CrazyMoon het volgende:
Mijn vriend wil heel graag weer luchtbedden kopen. Maar ik hoor ook wel goede verhalen over self inflatable matrassen. Voor de kampeerders, wat hebben jullie?
Een luchtbed. Wij verkassen misschien twee of drie keer, dus dat kan ik wel aan. Elektrische pomp erbij. Ligt (imho) vele malen lekkerder dan zo'n self-inflatable. Tenzij je een dikke neemt, maar die zijn behoorlijk prijzig. Bij Decathlon koop je voor 15 euro een prima luchtbed. :)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_123460091
Als scout heb ik jaren op een selfinflateble geslapen, als we nu kamperen neem ik een luchtbed mee. Het is precies wat svyagator zegt, de echt fijne selfinflatebles zijn behoorlijk aan de prijs.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_123460900
Idd wat hierboven al gezegd is. Echt fijne inflatables zijn duur en noppenmatrasjes nemen veel plek in. Als je toch niet vaak verplaatst en met de auto gaat zou ik lekker een luchtbed en elektrische pomp meenemen. Tegenwoordig gooi ik voor een weekendje zelfs mijn eigen kussen en dekbed in de auto :)
pi_123462552
Ok, dan wordt het denk ik toch nieuwe luchtbedden.
We hebben nog een 2 persoons, maar ik denk dat we voor ons nieuwe 1 persoons kopen.
Elke keer als ik om gingdraaien, vloog mijn vriend door de lucht (ik draai redelijk wild om in mijn slaap) :P
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_123955512
Tis een kleine kans maar ik vraag het toch ;)

Wie kent camping De Rotonde in Enspijk?
Wij willen daar een week kamperen in de meivakantie en ben benieuwd hoe de camping is.
Ik wil namelijk niet weer een camping waar je bijna wordt weggekeken omdat je niet bij de vaste kampeerders hoort.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_124221058
Niet het hele topic door gelezen, maar kindercamping t klompke in Neede is een aanrader. Zeker ook als je als alleenstaande ouder op het een-ouder veldje gaat staan (klinkt enger dan het is) Een erg leuk animatieteam voor kinderen s,ochtends en sávonds, zodat je zelf ook even lekker kopje koffie voor de tent kunt drinken of op je gemak kunt douchen.
Ik heb er een jaar gecampeerd en een jaar een trekkershutje gehuurd. Ideaal bij slecht weer. Mijn dochter ze laatst dat ze wilde dat ze nog jong genoeg was om er nog een keer naar toe te kunnen, maar boven de 12jaar wordt het toch een beetje flauw.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_124225734
Goed, ik wil gaan vliegen met een baby van een half jaar, wat voor wagen neem je dan mee?
Reiswieg (stel dat dat nog past), wandelwageninzet, kleinere buggy (zo ja, wat dan?)? Of de maxi cosi en het onderstel? En check je dat in of mag dat mee tot aan de gate?

(te idioot voor woorden, zonder baby vloog ik met een rugzakje de hele wereld over zonder ook maar iets vooraf te regelen behalve ticket en visa, en nu zie ik 1000 beren op de weg voor 'alleen maar' een Grieks/Spaans eiland :S)
  maandag 18 maart 2013 @ 21:31:49 #136
100412 mefke79
komt goed!
pi_124225938
Mineola wij gingen toen naar Tenerife met de oudste en hadden onderstel Mura mee + mc. Ging prima. MC mag mee tot aan vliegtuig (Transavia vanaf Eindhoven) en dat mocht terug op Tenerife ook weer. Ik had daarnaast een draagdoek mee en dat was prima.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 18 maart 2013 @ 21:34:40 #137
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_124226116
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:28 schreef Mineola het volgende:
Goed, ik wil gaan vliegen met een baby van een half jaar, wat voor wagen neem je dan mee?
Reiswieg (stel dat dat nog past), wandelwageninzet, kleinere buggy (zo ja, wat dan?)? Of de maxi cosi en het onderstel? En check je dat in of mag dat mee tot aan de gate?

(te idioot voor woorden, zonder baby vloog ik met een rugzakje de hele wereld over zonder ook maar iets vooraf te regelen behalve ticket en visa, en nu zie ik 1000 beren op de weg voor 'alleen maar' een Grieks/Spaans eiland :S)
Toen mijn zoon vijf maanden was, zijn we een keer naar een Canarisch Eiland gevlogen. Hij in de Maxi Cosi - met een beetje geluk is er een stoel vrij en heb je een aardige grondstewardess, dan kan je kind tijdens de vlucht daar in. Je neemt de Maxi Cosi sowieso mee tot aan de gate, kan hij dan niet op een stoel, dan doen zij'm voor je in het ruim, en krijg je'm meteen terug na de landing.

Idem voor het onderstel (als je er zo eentje hebt waar een Maxi Cosi op past), dat neem je gewoon mee tot aan de gate. Wij gebruikten onze wagen met wandelwageninzet (waar de Maxi Cosi niet in paste), dus die hebben we ingecheckt. 't Is net wat je wil. Maxi Cosi is wel handig aldaar, ook als autostoel en (soms) bij gebrek aan een box. :)
Check mijn band Glorybox
pi_124226472
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Toen mijn zoon vijf maanden was, zijn we een keer naar een Canarisch Eiland gevlogen. Hij in de Maxi Cosi - met een beetje geluk is er een stoel vrij en heb je een aardige grondstewardess, dan kan je kind tijdens de vlucht daar in. Je neemt de Maxi Cosi sowieso mee tot aan de gate, kan hij dan niet op een stoel, dan doen zij'm voor je in het ruim, en krijg je'm meteen terug na de landing.

Idem voor het onderstel (als je er zo eentje hebt waar een Maxi Cosi op past), dat neem je gewoon mee tot aan de gate. Wij gebruikten onze wagen met wandelwageninzet (waar de Maxi Cosi niet in paste), dus die hebben we ingecheckt. 't Is net wat je wil. Maxi Cosi is wel handig aldaar, ook als autostoel en (soms) bij gebrek aan een box. :)
Dus jij had een losse maxicosi en dan nog die wandelwageninzet bij je? Ik wilde dus eigenlijk niet mijn reiswieg/wandelwageninzet inchecken vanwege het gooi- en smijtwerk met koffers.

MC als autostoel voor daar is wel handig ja. Liever onze eigen dan een gehuurde. En ik neem ook een babydrager mee, goeie Mefke.
  maandag 18 maart 2013 @ 21:43:12 #139
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_124226645
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef Mineola het volgende:

[..]

Dus jij had een losse maxicosi en dan nog die wandelwageninzet bij je? Ik wilde dus eigenlijk niet mijn reiswieg/wandelwageninzet inchecken vanwege het gooi- en smijtwerk met koffers.

MC als autostoel voor daar is wel handig ja. Liever onze eigen dan een gehuurde. En ik neem ook een babydrager mee, goeie Mefke.
Ja, we hadden er een speciale reistas bij, wielen eraf, en zo kwetsbaar zijn ze ook weer niet. Maar je kunt dus ook vragen of je er mee naar de gate mag, dan checken ze 'm daar voor je in - net als met gewone buggy's en rolstoelen, die zie je dan soms in de slurf apart staan.
Check mijn band Glorybox
  maandag 18 maart 2013 @ 22:36:48 #140
100412 mefke79
komt goed!
pi_124230475
wij dus alleen onderstel en dat ging inderdaad met de rolstoelen mee in het ruim. Dat je mc het vliegtuig mee in mag is heel veel geluk hebben. Sowieso kan je die met zo'n riem niet vastzetten en moeten ze bij stijgen/dalen/turbulentie op schoot. Mc mee is ook handig als stoel want kinderstoelen zijn vaak niet klein genoeg voor zulke ukken. Wij hadden als box een deryan tentje mee, ging prima en is makkelijk vervoeren.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 07:06:00 #141
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_124239306
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:29 schreef Kuukske het volgende:

[..]

[..]

Wij gaan denk ik kiezen tussen deze twee. *). Die onderste is denk ik wel leuker als Billie nog nét een jaartje ouder is. Die is tegen de tijd dat wij willen gaan 15 maanden.

Tof topic dit!
@kuukske, de bongerd is juist leuk voor billie. Het binnenzwembad heeft een erg groot bad met een klein laagje water en speel/klim atributen er in. De binnenspeeltuin heeft ook een speciaal gedeelte voor zulke kleintjes. In tuitjenhorn is ook een erg leuke dierentuin.
pi_124246497
Hoi!
Wij gaan in juni voor het eerst op vakantie met Elise (dan bijna 2) naar Italië. We gaan met het vliegtuig. Ben er best een beetje zenuwachtig voor...

En praktische dingen zoals autostoelen op vakantie (er is een pendelbusje naar het strand, de taxi vanaf het vliegveld etc). Ik kan moeilijk onze mc meenemen toch..
We gaan de Nuna buggy kopen, lijkt me wel fijn voor in het vliegtuig en daar..

Nog een vraagje: Zwemluiers! Ik zat te denken 2 wasbare te kopen, is dat handig? Of zijn die wegwerp (die ik dan mee moet nemen) makkelijker?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:46:01 #143
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_124246643
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:41 schreef Sannne het volgende:
Hoi!
Wij gaan in juni voor het eerst op vakantie met Elise (dan bijna 2) naar Italië. We gaan met het vliegtuig. Ben er best een beetje zenuwachtig voor...

En praktische dingen zoals autostoelen op vakantie (er is een pendelbusje naar het strand, de taxi vanaf het vliegveld etc). Ik kan moeilijk onze mc meenemen toch..
We gaan de Nuna buggy kopen, lijkt me wel fijn voor in het vliegtuig en daar..

Nog een vraagje: Zwemluiers! Ik zat te denken 2 wasbare te kopen, is dat handig? Of zijn die wegwerp (die ik dan mee moet nemen) makkelijker?
Op schoot mag ook in de meeste landen, zolang de riem maar vast zit. Geen ervaring met wasbare zwemluiers, die wegwerpdingen doen het altijd prima (zolang ze niet poepen, ahem). :)
Check mijn band Glorybox
pi_124246698
Ik vind wasbare heel erg fijn juist vanwege het poepen.. :Y
pi_124246791
Ja mij lijken ze ook handig, ook met zeker weten genoeg te hebben en minder te sjouwen..
Tube handwas mee.. Ze poept toch op geregelde tijden meestal :D

Kan wel zijn dat het mag in landen, op schoot in de auto, maar veilig is anders.. Ik ben eerder in Italië geweest en ze rijden daar best wel wild vond ik, dus sja..
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:53:14 #146
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_124246890
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:50 schreef Sannne het volgende:
Ja mij lijken ze ook handig, ook met zeker weten genoeg te hebben en minder te sjouwen..

Kan wel zijn dat het mag in landen, op schoot in de auto, maar veilig is anders.. Ik ben eerder in Italië geweest en ze rijden daar best wel wild vond ik, dus sja..
Je kunt meestal bij het autoverhuur bedrijf ook een autostoel huren.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:54:58 #147
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_124246949
Ja, als je een auto huurt, kun je een stoel erbij huren. Maar ik kreeg de indruk dat het om een paar losse ritjes gaat. Desnoods neem je wel je eigen stoel mee, kun je gewoon inchecken.
Check mijn band Glorybox
pi_124247017
Ja we zitten bij een dorpje in de buurt en het strand moet in principe ook wel te lopen zijn, maar kan ook met busje.
We gaan daar echt heen om lekker een weekje te niksen, strand, camping, spelen, uit eten en terrasjes hangen dus echt veel excursies gaan we niet doen.. Lastig!
  Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 13:12:58 #149
45833 crew  Fogel
pi_124247501
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:53 schreef pessie het volgende:

[..]

Je kunt meestal bij het autoverhuur bedrijf ook een autostoel huren.
Is alleen vaak echt idioot duur. Als ik het goed herinner heeft Avis tegenwoordig een vaste maxprijs per huur voor een stoel. Voorheen was het 6¤ per stoel per dag, en da's minder grappig als je er 3 nodig hebt een week.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_124249137
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:50 schreef Sannne het volgende:

Mijn dames hebben beide in van die wasbare zwembroekjes gezwommen. Eigenlijk nooit gepoept in het zwembad. Als ze op geregelde tijden poept dan kan je het risico nemen toch...
Drolletje schud je er zo uit, die pijpjes sluiten aardig aan meestal. Ik heb geen ervaring met zwemluiers...
Fake it till you make it...
pi_124253706
Ik heb een x aantal jaren geleden toen mijn dochter 3 was de autoslaaptrein naar italie genomen. Zeer relaxt, en het was toen goedkoper dan vliegen en een auto huren, en ongeveer even duur als rijden.Om 5 uur sávonds ingestapt. Lekker een eigen coupe. slapen in een bed, voor kinderen met een netje ervoor dat ze er niet uit rollen, Avondeten en ontbijt geserveerd, en om 12 uur de volgende middag in de eigen auto gestapt ( waar natuurlijk wandelwagen speelgoed en de hele zooi in zat) Nog een uurtje naar plaats van bestemming gereden.
pi_124262759
Dat lijkt me nou ook wel wat Seasushi. ^O^
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:06:11 #153
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_124267736
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:57 schreef seasushi het volgende:
Ik heb een x aantal jaren geleden toen mijn dochter 3 was de autoslaaptrein naar italie genomen. Zeer relaxt, en het was toen goedkoper dan vliegen en een auto huren, en ongeveer even duur als rijden.Om 5 uur sávonds ingestapt. Lekker een eigen coupe. slapen in een bed, voor kinderen met een netje ervoor dat ze er niet uit rollen, Avondeten en ontbijt geserveerd, en om 12 uur de volgende middag in de eigen auto gestapt ( waar natuurlijk wandelwagen speelgoed en de hele zooi in zat) Nog een uurtje naar plaats van bestemming gereden.
Klinkt ook heel goed. Ga ik volgende zomer maar eens checken, deze zomer met het campertje naar Frankrijk. :)
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:16:10 #154
100412 mefke79
komt goed!
pi_124268272
die autoslaaptrein is duur :X Ik schrok ervan en dat terwijl ik buiten het seizoen keek. Hij rijdt ook niet meer zo vaak als eerst en naar minder plaatsen. Voor die prijs rijd ik zelf wel naar het zuiden.
pi_124282277
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:16 schreef mefke79 het volgende:
die autoslaaptrein is duur :X Ik schrok ervan en dat terwijl ik buiten het seizoen keek. Hij rijdt ook niet meer zo vaak als eerst en naar minder plaatsen. Voor die prijs rijd ik zelf wel naar het zuiden.
Op een aantal momenten is de terugreis van de auto gratis, en als we met het vliegtuig zouden gaan rekenden we er ook 2a3 weken autohuur bij. Het hele stuk rijden was toen geen optie
  woensdag 20 maart 2013 @ 09:19:40 #156
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_124282548
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:02 schreef seasushi het volgende:

[..]

Op een aantal momenten is de terugreis van de auto gratis, en als we met het vliegtuig zouden gaan rekenden we er ook 2a3 weken autohuur bij. Het hele stuk rijden was toen geen optie
Dat lijkt me dus ook het voordeel; onze kleinste (nu 18 maanden) trekt die lange ritten echt niet, dus je kunt max 500 km op een dag rijden ofzo. En dan is Italië wel erg ver weg. En inderdaad, als je handig boekt, kun je voor niks terug, Maar goed, ik ben sowieso treinfan. :P
Check mijn band Glorybox
pi_124282802
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:19 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Dat lijkt me dus ook het voordeel; onze kleinste (nu 18 maanden) trekt die lange ritten echt niet, dus je kunt max 500 km op een dag rijden ofzo. En dan is Italië wel erg ver weg. En inderdaad, als je handig boekt, kun je voor niks terug, Maar goed, ik ben sowieso treinfan. :P
En een eigen auto is heel prettig als het bloedheet op de camping is. Kun je het middagdutje in de auto doen met de airco aan :+
pi_124283027
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:16 schreef mefke79 het volgende:
+1
Wij hebben er ook naar gekeken, we gaan naar Toscane in september. Maar echt :X Het zou iets van 900 euro enkele reis zijn geloof ik. Daar rij ik inderdaad zelf wel voor. Misschien dat we het terug bijvoorbeeld nog doen.
pi_124304397
Ik denk dat je zoiets niet zou moeten vergelijken met zelf rijden, maar inderdaad met de combinatie vliegen-huurauto. En dan zal het vast wel heel vergelijkbaar zijn, de kosten.

Ik ga echt no way zo'n eind rijden. Ik raak nu al gestresst bij het idee. Dus ik zou uit bovenstaande moeten kiezen voor zo'n reis. Of natuurlijk vliegen of treinen zonder auto(-huur).
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:41:18 #160
100412 mefke79
komt goed!
pi_124316279
ik zou best naar de cote d'azur willen, maar vind dat te ver voor 1 dag reizen. Overnachten zie ik ook niet echt zitten, dus dan kom je al snel op de trein want ik wil de auto mee. Maar met auto + skibox + coupe (kleine kids, dus je wilt wel een beetje slapen) was ik echt een vermogen kwijt. Dat is het me niet waard. Dus nu gewoon naar de ardeche, dat doen we in 1 dag. Beiden rijden en gewoon overdag, gaat eigenlijk prima. En tja, de jongens hebben het te accepteren. Dvdspelers doen wonderen hebben we vorig jaar gemerkt.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:56:04 #161
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_124317240
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:41 schreef mefke79 het volgende:
ik zou best naar de cote d'azur willen, maar vind dat te ver voor 1 dag reizen. Overnachten zie ik ook niet echt zitten, dus dan kom je al snel op de trein want ik wil de auto mee. Maar met auto + skibox + coupe (kleine kids, dus je wilt wel een beetje slapen) was ik echt een vermogen kwijt. Dat is het me niet waard. Dus nu gewoon naar de ardeche, dat doen we in 1 dag. Beiden rijden en gewoon overdag, gaat eigenlijk prima. En tja, de jongens hebben het te accepteren. Dvdspelers doen wonderen hebben we vorig jaar gemerkt.
Het is inderdaad wel een smak geld. Wat wij een paar keer hebben gedaan als we verder willen, is overnachten in een Ibis. Da's meestal 50 - 100 euro voor een kamer met z'n vieren (twee kids) inclusief prima ontbijt en net wat minder scharrig dan een Formule 1. En als je handig inpakt, kun je de spullen in de auto laten. Vaak is er wel bewaakte parking (of in ieder geval een hek dat 's nachts dicht gaat).
Check mijn band Glorybox
pi_124323422
ik zou dus geen oog dicht doen omdat de auto vol spullen zit. Stom, ik weet het, maar zo zit ik in elkaar. Dus dan maar niet.
pi_124324858
Had ik ook mefke, vooral de eerste keer. Dag erna kwamen we erachter dat een aantal auto's waren leeggehaald en van een heleboel auto's de fietsen eraf zijn gehaald. Het was een bewaakte parkeerterrein, alleen de deur was kapot.

Daarom gaan wij nu altijd naar een B&B. Is vaak in een dorp, en bij de meeste hadden we een prive terrein of garage. Voelt voor mij vertrouwder dan een hotel. En ik vind het ook fijner, omdat we 's avonds dan nog even lekker buiten kunnen zitten.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_124325209
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:06 schreef CrazyMoon het volgende:
Had ik ook mefke, vooral de eerste keer. Dag erna kwamen we erachter dat een aantal auto's waren leeggehaald en van een heleboel auto's de fietsen eraf zijn gehaald. Het was een bewaakte parkeerterrein, alleen de deur was kapot.

Daarom gaan wij nu altijd naar een B&B. Is vaak in een dorp, en bij de meeste hadden we een prive terrein of garage. Voelt voor mij vertrouwder dan een hotel. En ik vind het ook fijner, omdat we 's avonds dan nog even lekker buiten kunnen zitten.
Doen wij ook ja. Een paar km de snelweg af en dan heb je al snel iets rustigs gevonden. En we stoppen dan eind vd middag zodat de kindjes nog even lekker kunnen spelen. Naar huis doen we wel in 1 keer.

Wij gaan deze zomer met kleuter, peuter en 2 babies naar Frankrijk. Heb net geboekt. 700 km, dat gaan we wel redden in 1 keer.
Met een meidenkwartet
  maandag 25 maart 2013 @ 10:02:18 #165
37295 Luigi
mario pls
pi_124475000
Zo, onze vakantie is ook (eindelijk :P ) geboekt! In augustus gaan we samen met onze 6 jarige smurf 2 weken door (zuid) Zweden reizen.Overtocht naar Goteborg, dan via Frederiksberg, Orsa en Idrefjäll naar Oslo (Noorwegen) voor de overtocht terug naar Frederikshavn (Denemarken). Erg veel zin in! We denken er nog over om op de terugweg een nachtje te stoppen vlakbij Legoland maar het is nog even zoeken naar een leuk en betaalbaar hotel.
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 10:07:11 #166
45833 crew  Fogel
pi_124475110
Je reist vanaf Oslo naar Hirtshals/Fredrikshavn?

Als je wat buiten Billund zoekt is het allemaal niet zo duur. De wegen zijn prima en een half uurtje extra rijden is het probleem ook niet op zo'n rondrit.
We zaten zelf in een Scandichotel in Vejle. Voordeel met Scandichotels is dat kinderen (jonger dan 12) altijd gratis mee kunnen.

Liseberg in Goteborg is ook tof overigens. :)
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  maandag 25 maart 2013 @ 10:09:51 #167
37295 Luigi
mario pls
pi_124475172
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:07 schreef Fogel het volgende:
Je reist vanaf Oslo naar Hirtshals/Fredrikshavn?

Als je wat buiten Billund zoekt is het allemaal niet zo duur. De wegen zijn prima en een half uurtje extra rijden is het probleem ook niet op zo'n rondrit.
We zaten zelf in een Scandichotel in Vejle. Voordeel met Scandichotels is dat kinderen (jonger dan 12) altijd gratis mee kunnen.

Liseberg in Goteborg is ook tof overigens. :)
Via Oslo naar Fredrikshavn idd. Legoland kan nog een semi-spontane beslissing zijn, eens even op het gemak voor rondkijken.

En ik zeg 6 jarig maar ze wordt op vakantie 7 jaar (en dat vind ze maar wát interessant, jarig zijn op vakantie :D).
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 10:14:10 #168
45833 crew  Fogel
pi_124475278
Legoland is niet grappig in de regen. Dan kan je beter hier even door het park rijden: http://www.givskudzoo.dk/
Jarige kinderen eten gratis in Legoland overigens (maar ik weet niet zeker of dat alleen voor jaarkaarthouders zo is of voor iedereen) ;)
  maandag 25 maart 2013 @ 10:16:09 #169
37295 Luigi
mario pls
pi_124475333
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:14 schreef Fogel het volgende:
Legoland is niet grappig in de regen. Dan kan je beter hier even door het park rijden: http://www.givskudzoo.dk/
Jarige kinderen eten gratis in Legoland overigens (maar ik weet niet zeker of dat alleen voor jaarkaarthouders zo is of voor iedereen) ;)
Oh dat ziet er ook leuk uit zeg. Nouja, we zien wel. Misschien zijn we dan wel zo blij dat we naar huis mogen dat we in 1x doorcrossen ;).
  maandag 25 maart 2013 @ 13:13:12 #170
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_124480596
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:26 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Doen wij ook ja. Een paar km de snelweg af en dan heb je al snel iets rustigs gevonden. En we stoppen dan eind vd middag zodat de kindjes nog even lekker kunnen spelen. Naar huis doen we wel in 1 keer.

Wij gaan deze zomer met kleuter, peuter en 2 babies naar Frankrijk. Heb net geboekt. 700 km, dat gaan we wel redden in 1 keer.
Waar ga je heen, als ik vragen mag? :)
Check mijn band Glorybox
pi_124487258
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:13 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Waar ga je heen, als ik vragen mag? :)
Hierheen
Met een meidenkwartet
  maandag 25 maart 2013 @ 16:16:20 #172
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_124487904
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:06 schreef CrazyMoon het volgende:

En hoe vind je een b&b? Boek je dan van tevoren of ter plekke zeg maar?
pi_124504105
Wij boeken altijd van tevoren. Vooral in het hoofdseizoen zijn ze snel vol. En nu moesten we een b&b met 2 familiekamers en die zijn er niet veel.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:17:45 #174
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_124514881
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:00 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Hierheen
Leuk, ziet er goed uit. :)
Check mijn band Glorybox
pi_125023378
Wij zijn er eindelijk uit welke tent we willen. We gaan toch voor de Obelink Familia 6.
Vanavond gaan we die bestellen. En dan de rest zoeken we denk ik via Marktplaats, we gaan voor een picknicktafel voor de kinderen.

En ipv de meivakantie gaan we in juni een paar dagen kamperen op de camping in onze woonplaats. Kunnen we de tent uitproberen, Sarah dr verjaardag op de camping vieren, en overdag gaan ze dan naar school en na schooltijd gezellig op de camping spelen.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_125158488
Je hebt in Noorwegen en Zweden dus ik verwacht Denemarken ook camping met hutjes/huisjes. Die zijn vaak goedkoper dat een hotel.
  Moderator donderdag 11 april 2013 @ 16:24:34 #177
45833 crew  Fogel
pi_125158627
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Je hebt in Noorwegen en Zweden dus ik verwacht Denemarken ook camping met hutjes/huisjes. Die zijn vaak goedkoper dat een hotel.
Die hebben ze inderdaad, maar wat minder makkelijk op de bonnefooi te doen dan in Noorwegen.
pi_125158680
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

Die hebben ze inderdaad, maar wat minder makkelijk op de bonnefooi te doen dan in Noorwegen.
Ik ben 1x in Denemarken op een camping geweest en dat was voor Legoland. Voor de rest reden we er alleen doorheen om de boot te pakken naar Noorwegen. En daar stikt het van die hutjes.
  Moderator donderdag 11 april 2013 @ 20:55:31 #179
45833 crew  Fogel
pi_125169341
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik ben 1x in Denemarken op een camping geweest en dat was voor Legoland. Voor de rest reden we er alleen doorheen om de boot te pakken naar Noorwegen. En daar stikt het van die hutjes.
In Denemarken stikt het ook van de hutten, maar die zijn in de zomer vaak volgeboekt. Voor een groot deel door Noren ;)
In Noorwegen kan je vooral in wintersportgebieden vrij goedkoop terecht omdat het aanbod gewoonweg heel veel groter is dan de vraag.
pi_125239381
quote:
7s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:02 schreef Luigi het volgende:
Zo, onze vakantie is ook (eindelijk :P ) geboekt! In augustus gaan we samen met onze 6 jarige smurf 2 weken door (zuid) Zweden reizen.Overtocht naar Goteborg, dan via Frederiksberg, Orsa en Idrefjäll naar Oslo (Noorwegen) voor de overtocht terug naar Frederikshavn (Denemarken). Erg veel zin in! We denken er nog over om op de terugweg een nachtje te stoppen vlakbij Legoland maar het is nog even zoeken naar een leuk en betaalbaar hotel.
Houdt je zoon/dochter van de verhalen van Astrid Lindgren?
In Vimmerby (midden Zweden) ligt Astrid Lindgrens Wereld. Een gezellig themapark rond haar verhalen, met o.a. het huisje van Lotta. In de buurt van Vimmerby vind je ook het huis waar Emil is opgenomen, en de drie huisjes van Kinderen van Bolderburen (langs de weg tussen Vimmerby en Mariannelund). Er is tevens een leuke camping in Mariannelund. Overgenomen door Nederlanders, maar is nog steeds een fijne camping.
  zaterdag 13 april 2013 @ 20:10:37 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_125241055
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:28 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Houdt je zoon/dochter van de verhalen van Astrid Lindgren?
In Vimmerby (midden Zweden) ligt Astrid Lindgrens Wereld. Een gezellig themapark rond haar verhalen, met o.a. het huisje van Lotta. In de buurt van Vimmerby vind je ook het huis waar Emil is opgenomen, en de drie huisjes van Kinderen van Bolderburen (langs de weg tussen Vimmerby en Mariannelund). Er is tevens een leuke camping in Mariannelund. Overgenomen door Nederlanders, maar is nog steeds een fijne camping.
wat leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 07:28:42 #182
5428 crew  miss_sly
pi_126337888
Wij zijn onderwegnaar de Dordogne. Helaas zijn de voorspellingen vanaf dinsdag tot en met het einde van onze vakantie niet al te best. We denken er over om misschien toch wat meer richting Cote D' Azur af te zakken en daar toch maar een weekje bij te boeken. Anderhalve week opgesloten in een caravan vanwege de regen is niet ons idee van vakantie ;)

Iemand een tip wat zuidelijker waar we voor niet al te veel geld nog een weekje camping kunnen boeken? Stacaravan of huisje op een kindvriendelijke camping.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 08:46:57 #183
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_126338200
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 07:28 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn onderwegnaar de Dordogne. Helaas zijn de voorspellingen vanaf dinsdag tot en met het einde van onze vakantie niet al te best. We denken er over om misschien toch wat meer richting Cote D' Azur af te zakken en daar toch maar een weekje bij te boeken. Anderhalve week opgesloten in een caravan vanwege de regen is niet ons idee van vakantie ;)

Iemand een tip wat zuidelijker waar we voor niet al te veel geld nog een weekje camping kunnen boeken? Stacaravan of huisje op een kindvriendelijke camping.
Is dit misschien wat voor je?
http://www.camping-international.fr/?lang=nl
Ik heb al even gezocht op accomodatie, mobilhome/stacaravan 267 euro voor een week.

Wij gaan hier zelf naar toe deze zomer.. :)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_126338593
Wij gaan naar de ardeche, camping domaine d'imbours. In de ardeche zijn heel veel leuke campings!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 09:55:29 #185
5428 crew  miss_sly
pi_126338898
De voorspellingen zijn voor heel Frankrijk gelijk, lijkt het. Overal wordt na volgende week regen verwacht -O-

We zullen het een beetje in de gaten houden maar, en dan maar kijken wat we volgende week doen. Het wordt een last minute beslissing, denk ik.
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 09:58:25 #187
5428 crew  miss_sly
pi_126338942
Ik heb zelfs Italië nog gecheckt, San Remo, Torino, overal hetzelfde. Idem voor Luxemburg, noord-Frankrijk, rond Parijs. Het wordt gewoon slecht volgende week.
pi_126339020
Balen MS! Zag idd dat Italie ook een week regen gaat zijn :(
Als kind ben ik een paar keer in Argeles sur mèr geweest en dat is supergaaf!! Daar rijden treintjes langs de campings naar het centrum, is een strand, maar vooral veel leuke campings, een waterpretpark in de buurt, leuke uitstapjes (Couillioure bijvoorbeeld)
Misschien een tip? Ligt bij Perpignan!

(Maar is wel een héél stuk zuidelijker, haha. Als kind kwam ik ook eens op een camping waar het slecht weer was, we zijn toen ook iets zuidelijker gegaan maar wel aan de westkust gebleven!)

[ Bericht 17% gewijzigd door Sannne op 11-05-2013 10:17:58 ]
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 10:17:27 #189
5428 crew  miss_sly
pi_126339213
Joh, dat is de eerste waar het niet de hele volgende week regent! Ik ga die nader bekijken, als we vanmiddag op de camping zijn!

We overwegen zelfs Barcelona :')
pi_126339234
Volgens mij is Vicky hier ook in Argeles geweest meen ik me te herinneren.. (Misschien kan zij vertellen hoe het daar nu is, voor mij is het 15 jaar geleden haha)

Ik zie trouwens dat het daar ook 5 dagen regen gaat zijn :(
Barcelona 3 dagen regen!
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 10:32:23 #191
5428 crew  miss_sly
pi_126339440
Echt idioot overal regen.
pi_126339653
Oost Italie is het mooi komende week! (Waar wij heengaan in juni, hihi)
pi_126342895
Corsica?ben er geweest en het is echt super mooi O+ je kan met de boot vanaf marseille!

Er wordt geen regen voorspeld in Corsica komende week ^O^

[ Bericht 31% gewijzigd door bitterend op 11-05-2013 12:50:38 ]
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:53:32 #194
244125 laziness
pi_126343164
Argeles sur mer zijn wij twee jaar geleden geweest met O.
De campings zijn van die massale dingen met veel Nederlanders. Ook echt 30 op een rij achter elkaar liggen die campings.

Maar de kustweg Spanje in is prachtig O+
Wij zijn toen vanaf daar nog een dagje naar Barcelona geweest ook.
Omgeving dus prima maar de campings vond ik niet echt een aanrader.
pi_126345118
Wij waren twee jaar geleden hier
http://www.camping-soleil-mer.com/fr/

Niet te groot, aan de kust (waar je dan ook maar weer mazzel moet hebben met de mistral enzo).
Met een meidenkwartet
pi_126345188
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:18 schreef Sannne het volgende:
Volgens mij is Vicky hier ook in Argeles geweest meen ik me te herinneren.. (Misschien kan zij vertellen hoe het daar nu is, voor mij is het 15 jaar geleden haha)

Ik zie trouwens dat het daar ook 5 dagen regen gaat zijn :(
Barcelona 3 dagen regen!
it wasn't me :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_126345248
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

it wasn't me :)
Hm sorry dat dacht ik echt :D
pi_126345276
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:53 schreef laziness het volgende:
Argeles sur mer zijn wij twee jaar geleden geweest met O.
De campings zijn van die massale dingen met veel Nederlanders. Ook echt 30 op een rij achter elkaar liggen die campings.

Maar de kustweg Spanje in is prachtig O+
Wij zijn toen vanaf daar nog een dagje naar Barcelona geweest ook.
Omgeving dus prima maar de campings vond ik niet echt een aanrader.
In mijn herinnering als kind was dat dus echt fantastisch :D Juist die campings!
pi_126345305
Ik weet niet zo goed of het hier of in het dummie-topic moet, maar aangezien het over vakantie gaat :+

Als je onderweg ergens overnacht in een hotel slaapt je kind - denk ik - vaak bij jou op de kamer. Ik was tenminste niet van plan voor mijn mini van nog geen jaar oud een tweede kamer te nemen.
Maar hoe doe je dat dan als ouder tussen kinderbedtijd en grote mensen bedtijd? Tv kijken op je kamer is niet echt een optie, maar beneden in de hotelbar gaan hangen en je kind alleen boven is dat wat mij betreft ook niet.

Hoe doen anderen dat?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:49:52 #200
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_126345390
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:47 schreef Mineola het volgende:
Ik weet niet zo goed of het hier of in het dummie-topic moet, maar aangezien het over vakantie gaat :+

Als je onderweg ergens overnacht in een hotel slaapt je kind - denk ik - vaak bij jou op de kamer. Ik was tenminste niet van plan voor mijn mini van nog geen jaar oud een tweede kamer te nemen.
Maar hoe doe je dat dan als ouder tussen kinderbedtijd en grote mensen bedtijd? Tv kijken op je kamer is niet echt een optie, maar beneden in de hotelbar gaan hangen en je kind alleen boven is dat wat mij betreft ook niet.

Hoe doen anderen dat?
In bad gaan liggen tot je kind slaapt :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')