abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123455393
Het was niet makkelijk maar we hebben gelukkig een B&B gevonden met 2 grote familiekamers die nog plaats had. Dus dat kan ook weer van mijn lijstje.
Nu nog een tent :P
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_123455478
Mijn vriend wil heel graag weer luchtbedden kopen. Maar ik hoor ook wel goede verhalen over self inflatable matrassen. Voor de kampeerders, wat hebben jullie?
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:34:12 #128
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_123455621
Ik vind de self inflatable matrassen handig, maar te dun. Wij gebruikten er vaak zo'n noppenmatras bij. Maar, daar moet je wel ruimte voor hebben....
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:55:32 #129
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_123459606
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef CrazyMoon het volgende:
Mijn vriend wil heel graag weer luchtbedden kopen. Maar ik hoor ook wel goede verhalen over self inflatable matrassen. Voor de kampeerders, wat hebben jullie?
Een luchtbed. Wij verkassen misschien twee of drie keer, dus dat kan ik wel aan. Elektrische pomp erbij. Ligt (imho) vele malen lekkerder dan zo'n self-inflatable. Tenzij je een dikke neemt, maar die zijn behoorlijk prijzig. Bij Decathlon koop je voor 15 euro een prima luchtbed. :)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_123460091
Als scout heb ik jaren op een selfinflateble geslapen, als we nu kamperen neem ik een luchtbed mee. Het is precies wat svyagator zegt, de echt fijne selfinflatebles zijn behoorlijk aan de prijs.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_123460900
Idd wat hierboven al gezegd is. Echt fijne inflatables zijn duur en noppenmatrasjes nemen veel plek in. Als je toch niet vaak verplaatst en met de auto gaat zou ik lekker een luchtbed en elektrische pomp meenemen. Tegenwoordig gooi ik voor een weekendje zelfs mijn eigen kussen en dekbed in de auto :)
pi_123462552
Ok, dan wordt het denk ik toch nieuwe luchtbedden.
We hebben nog een 2 persoons, maar ik denk dat we voor ons nieuwe 1 persoons kopen.
Elke keer als ik om gingdraaien, vloog mijn vriend door de lucht (ik draai redelijk wild om in mijn slaap) :P
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_123955512
Tis een kleine kans maar ik vraag het toch ;)

Wie kent camping De Rotonde in Enspijk?
Wij willen daar een week kamperen in de meivakantie en ben benieuwd hoe de camping is.
Ik wil namelijk niet weer een camping waar je bijna wordt weggekeken omdat je niet bij de vaste kampeerders hoort.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_124221058
Niet het hele topic door gelezen, maar kindercamping t klompke in Neede is een aanrader. Zeker ook als je als alleenstaande ouder op het een-ouder veldje gaat staan (klinkt enger dan het is) Een erg leuk animatieteam voor kinderen s,ochtends en sávonds, zodat je zelf ook even lekker kopje koffie voor de tent kunt drinken of op je gemak kunt douchen.
Ik heb er een jaar gecampeerd en een jaar een trekkershutje gehuurd. Ideaal bij slecht weer. Mijn dochter ze laatst dat ze wilde dat ze nog jong genoeg was om er nog een keer naar toe te kunnen, maar boven de 12jaar wordt het toch een beetje flauw.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_124225734
Goed, ik wil gaan vliegen met een baby van een half jaar, wat voor wagen neem je dan mee?
Reiswieg (stel dat dat nog past), wandelwageninzet, kleinere buggy (zo ja, wat dan?)? Of de maxi cosi en het onderstel? En check je dat in of mag dat mee tot aan de gate?

(te idioot voor woorden, zonder baby vloog ik met een rugzakje de hele wereld over zonder ook maar iets vooraf te regelen behalve ticket en visa, en nu zie ik 1000 beren op de weg voor 'alleen maar' een Grieks/Spaans eiland :S)
  maandag 18 maart 2013 @ 21:31:49 #136
100412 mefke79
komt goed!
pi_124225938
Mineola wij gingen toen naar Tenerife met de oudste en hadden onderstel Mura mee + mc. Ging prima. MC mag mee tot aan vliegtuig (Transavia vanaf Eindhoven) en dat mocht terug op Tenerife ook weer. Ik had daarnaast een draagdoek mee en dat was prima.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 18 maart 2013 @ 21:34:40 #137
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_124226116
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:28 schreef Mineola het volgende:
Goed, ik wil gaan vliegen met een baby van een half jaar, wat voor wagen neem je dan mee?
Reiswieg (stel dat dat nog past), wandelwageninzet, kleinere buggy (zo ja, wat dan?)? Of de maxi cosi en het onderstel? En check je dat in of mag dat mee tot aan de gate?

(te idioot voor woorden, zonder baby vloog ik met een rugzakje de hele wereld over zonder ook maar iets vooraf te regelen behalve ticket en visa, en nu zie ik 1000 beren op de weg voor 'alleen maar' een Grieks/Spaans eiland :S)
Toen mijn zoon vijf maanden was, zijn we een keer naar een Canarisch Eiland gevlogen. Hij in de Maxi Cosi - met een beetje geluk is er een stoel vrij en heb je een aardige grondstewardess, dan kan je kind tijdens de vlucht daar in. Je neemt de Maxi Cosi sowieso mee tot aan de gate, kan hij dan niet op een stoel, dan doen zij'm voor je in het ruim, en krijg je'm meteen terug na de landing.

Idem voor het onderstel (als je er zo eentje hebt waar een Maxi Cosi op past), dat neem je gewoon mee tot aan de gate. Wij gebruikten onze wagen met wandelwageninzet (waar de Maxi Cosi niet in paste), dus die hebben we ingecheckt. 't Is net wat je wil. Maxi Cosi is wel handig aldaar, ook als autostoel en (soms) bij gebrek aan een box. :)
Check mijn band Glorybox
pi_124226472
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Toen mijn zoon vijf maanden was, zijn we een keer naar een Canarisch Eiland gevlogen. Hij in de Maxi Cosi - met een beetje geluk is er een stoel vrij en heb je een aardige grondstewardess, dan kan je kind tijdens de vlucht daar in. Je neemt de Maxi Cosi sowieso mee tot aan de gate, kan hij dan niet op een stoel, dan doen zij'm voor je in het ruim, en krijg je'm meteen terug na de landing.

Idem voor het onderstel (als je er zo eentje hebt waar een Maxi Cosi op past), dat neem je gewoon mee tot aan de gate. Wij gebruikten onze wagen met wandelwageninzet (waar de Maxi Cosi niet in paste), dus die hebben we ingecheckt. 't Is net wat je wil. Maxi Cosi is wel handig aldaar, ook als autostoel en (soms) bij gebrek aan een box. :)
Dus jij had een losse maxicosi en dan nog die wandelwageninzet bij je? Ik wilde dus eigenlijk niet mijn reiswieg/wandelwageninzet inchecken vanwege het gooi- en smijtwerk met koffers.

MC als autostoel voor daar is wel handig ja. Liever onze eigen dan een gehuurde. En ik neem ook een babydrager mee, goeie Mefke.
  maandag 18 maart 2013 @ 21:43:12 #139
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_124226645
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef Mineola het volgende:

[..]

Dus jij had een losse maxicosi en dan nog die wandelwageninzet bij je? Ik wilde dus eigenlijk niet mijn reiswieg/wandelwageninzet inchecken vanwege het gooi- en smijtwerk met koffers.

MC als autostoel voor daar is wel handig ja. Liever onze eigen dan een gehuurde. En ik neem ook een babydrager mee, goeie Mefke.
Ja, we hadden er een speciale reistas bij, wielen eraf, en zo kwetsbaar zijn ze ook weer niet. Maar je kunt dus ook vragen of je er mee naar de gate mag, dan checken ze 'm daar voor je in - net als met gewone buggy's en rolstoelen, die zie je dan soms in de slurf apart staan.
Check mijn band Glorybox
  maandag 18 maart 2013 @ 22:36:48 #140
100412 mefke79
komt goed!
pi_124230475
wij dus alleen onderstel en dat ging inderdaad met de rolstoelen mee in het ruim. Dat je mc het vliegtuig mee in mag is heel veel geluk hebben. Sowieso kan je die met zo'n riem niet vastzetten en moeten ze bij stijgen/dalen/turbulentie op schoot. Mc mee is ook handig als stoel want kinderstoelen zijn vaak niet klein genoeg voor zulke ukken. Wij hadden als box een deryan tentje mee, ging prima en is makkelijk vervoeren.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 19 maart 2013 @ 07:06:00 #141
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_124239306
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:29 schreef Kuukske het volgende:

[..]

[..]

Wij gaan denk ik kiezen tussen deze twee. *). Die onderste is denk ik wel leuker als Billie nog nét een jaartje ouder is. Die is tegen de tijd dat wij willen gaan 15 maanden.

Tof topic dit!
@kuukske, de bongerd is juist leuk voor billie. Het binnenzwembad heeft een erg groot bad met een klein laagje water en speel/klim atributen er in. De binnenspeeltuin heeft ook een speciaal gedeelte voor zulke kleintjes. In tuitjenhorn is ook een erg leuke dierentuin.
pi_124246497
Hoi!
Wij gaan in juni voor het eerst op vakantie met Elise (dan bijna 2) naar Italië. We gaan met het vliegtuig. Ben er best een beetje zenuwachtig voor...

En praktische dingen zoals autostoelen op vakantie (er is een pendelbusje naar het strand, de taxi vanaf het vliegveld etc). Ik kan moeilijk onze mc meenemen toch..
We gaan de Nuna buggy kopen, lijkt me wel fijn voor in het vliegtuig en daar..

Nog een vraagje: Zwemluiers! Ik zat te denken 2 wasbare te kopen, is dat handig? Of zijn die wegwerp (die ik dan mee moet nemen) makkelijker?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:46:01 #143
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_124246643
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:41 schreef Sannne het volgende:
Hoi!
Wij gaan in juni voor het eerst op vakantie met Elise (dan bijna 2) naar Italië. We gaan met het vliegtuig. Ben er best een beetje zenuwachtig voor...

En praktische dingen zoals autostoelen op vakantie (er is een pendelbusje naar het strand, de taxi vanaf het vliegveld etc). Ik kan moeilijk onze mc meenemen toch..
We gaan de Nuna buggy kopen, lijkt me wel fijn voor in het vliegtuig en daar..

Nog een vraagje: Zwemluiers! Ik zat te denken 2 wasbare te kopen, is dat handig? Of zijn die wegwerp (die ik dan mee moet nemen) makkelijker?
Op schoot mag ook in de meeste landen, zolang de riem maar vast zit. Geen ervaring met wasbare zwemluiers, die wegwerpdingen doen het altijd prima (zolang ze niet poepen, ahem). :)
Check mijn band Glorybox
pi_124246698
Ik vind wasbare heel erg fijn juist vanwege het poepen.. :Y
pi_124246791
Ja mij lijken ze ook handig, ook met zeker weten genoeg te hebben en minder te sjouwen..
Tube handwas mee.. Ze poept toch op geregelde tijden meestal :D

Kan wel zijn dat het mag in landen, op schoot in de auto, maar veilig is anders.. Ik ben eerder in Italië geweest en ze rijden daar best wel wild vond ik, dus sja..
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:53:14 #146
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_124246890
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:50 schreef Sannne het volgende:
Ja mij lijken ze ook handig, ook met zeker weten genoeg te hebben en minder te sjouwen..

Kan wel zijn dat het mag in landen, op schoot in de auto, maar veilig is anders.. Ik ben eerder in Italië geweest en ze rijden daar best wel wild vond ik, dus sja..
Je kunt meestal bij het autoverhuur bedrijf ook een autostoel huren.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:54:58 #147
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_124246949
Ja, als je een auto huurt, kun je een stoel erbij huren. Maar ik kreeg de indruk dat het om een paar losse ritjes gaat. Desnoods neem je wel je eigen stoel mee, kun je gewoon inchecken.
Check mijn band Glorybox
pi_124247017
Ja we zitten bij een dorpje in de buurt en het strand moet in principe ook wel te lopen zijn, maar kan ook met busje.
We gaan daar echt heen om lekker een weekje te niksen, strand, camping, spelen, uit eten en terrasjes hangen dus echt veel excursies gaan we niet doen.. Lastig!
  Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 13:12:58 #149
45833 crew  Fogel
pi_124247501
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:53 schreef pessie het volgende:

[..]

Je kunt meestal bij het autoverhuur bedrijf ook een autostoel huren.
Is alleen vaak echt idioot duur. Als ik het goed herinner heeft Avis tegenwoordig een vaste maxprijs per huur voor een stoel. Voorheen was het 6¤ per stoel per dag, en da's minder grappig als je er 3 nodig hebt een week.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_124249137
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:50 schreef Sannne het volgende:

Mijn dames hebben beide in van die wasbare zwembroekjes gezwommen. Eigenlijk nooit gepoept in het zwembad. Als ze op geregelde tijden poept dan kan je het risico nemen toch...
Drolletje schud je er zo uit, die pijpjes sluiten aardig aan meestal. Ik heb geen ervaring met zwemluiers...
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')