Gelukkigquote:Op zondag 13 januari 2013 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Fijn juist!
Dank je wel! Hier kan ik wat mee!
quote:Op zondag 10 februari 2013 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Camping Norgerberg. Niet heel druk, wel wat te doen voor kinderen, en 's avonds rustig.
Wij gaan denk ik kiezen tussen deze twee.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:05 schreef Ikina het volgende:
Camping de Bongerd in Tuitjenhorn.
Binnenzwembad, aparte buitenzwembad, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin en kleinere speelplekken door het hele park. Mijn zus is daar jaren geweest met haar gezin. Er worden verschillende dingen voor de kinderen georganiseerd op een vaste plek en daar buiten heb je er geen last van. Wat mij altijd is opgevallen is dat het sanitair altijd schoon is en luxer overkomt. Het is er ook altijd verwarmt en ze hebben een apart baby gedeelte met verschoon plekken en babybadjes.. Was toen haar kinderen kleiner waren erg prettig.
Nee, alleen zomer-ervaring met Landal Bad Kleinkirchheimquote:Op maandag 18 februari 2013 08:03 schreef mikoxx het volgende:
Heeft er iemand ervaring met wintersport op één van de landalparken in oostenrijk?
Is dat ook in oostenrijk? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar je ervaring....quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, alleen zomer-ervaring met Landal Bad Kleinkirchheim
Ja, ligt in Karinthië. Wij zijn er twee keer geweest (in de zomer dus) omdat we het zo leuk vondenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:00 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Is dat ook in oostenrijk? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar je ervaring....
Ok, en qua kookgelegenheid?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:15 schreef MaLo het volgende:
Wij zaten in een 4 persoons appartement met ons drietjes. Dan heb je één slaapkamer en een zeer acceptabele uitklapbare bedbank in de woonkamer. De andere typen ken ik niet, maar volgens mij is een 6 persoons hetzelfde als een 4 persoons maar dan met 2 slaapkamers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |