abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125158488
Je hebt in Noorwegen en Zweden dus ik verwacht Denemarken ook camping met hutjes/huisjes. Die zijn vaak goedkoper dat een hotel.
  Moderator donderdag 11 april 2013 @ 16:24:34 #177
45833 crew  Fogel
pi_125158627
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Je hebt in Noorwegen en Zweden dus ik verwacht Denemarken ook camping met hutjes/huisjes. Die zijn vaak goedkoper dat een hotel.
Die hebben ze inderdaad, maar wat minder makkelijk op de bonnefooi te doen dan in Noorwegen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_125158680
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

Die hebben ze inderdaad, maar wat minder makkelijk op de bonnefooi te doen dan in Noorwegen.
Ik ben 1x in Denemarken op een camping geweest en dat was voor Legoland. Voor de rest reden we er alleen doorheen om de boot te pakken naar Noorwegen. En daar stikt het van die hutjes.
  Moderator donderdag 11 april 2013 @ 20:55:31 #179
45833 crew  Fogel
pi_125169341
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik ben 1x in Denemarken op een camping geweest en dat was voor Legoland. Voor de rest reden we er alleen doorheen om de boot te pakken naar Noorwegen. En daar stikt het van die hutjes.
In Denemarken stikt het ook van de hutten, maar die zijn in de zomer vaak volgeboekt. Voor een groot deel door Noren ;)
In Noorwegen kan je vooral in wintersportgebieden vrij goedkoop terecht omdat het aanbod gewoonweg heel veel groter is dan de vraag.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_125239381
quote:
7s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:02 schreef Luigi het volgende:
Zo, onze vakantie is ook (eindelijk :P ) geboekt! In augustus gaan we samen met onze 6 jarige smurf 2 weken door (zuid) Zweden reizen.Overtocht naar Goteborg, dan via Frederiksberg, Orsa en Idrefjäll naar Oslo (Noorwegen) voor de overtocht terug naar Frederikshavn (Denemarken). Erg veel zin in! We denken er nog over om op de terugweg een nachtje te stoppen vlakbij Legoland maar het is nog even zoeken naar een leuk en betaalbaar hotel.
Houdt je zoon/dochter van de verhalen van Astrid Lindgren?
In Vimmerby (midden Zweden) ligt Astrid Lindgrens Wereld. Een gezellig themapark rond haar verhalen, met o.a. het huisje van Lotta. In de buurt van Vimmerby vind je ook het huis waar Emil is opgenomen, en de drie huisjes van Kinderen van Bolderburen (langs de weg tussen Vimmerby en Mariannelund). Er is tevens een leuke camping in Mariannelund. Overgenomen door Nederlanders, maar is nog steeds een fijne camping.
  zaterdag 13 april 2013 @ 20:10:37 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_125241055
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:28 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Houdt je zoon/dochter van de verhalen van Astrid Lindgren?
In Vimmerby (midden Zweden) ligt Astrid Lindgrens Wereld. Een gezellig themapark rond haar verhalen, met o.a. het huisje van Lotta. In de buurt van Vimmerby vind je ook het huis waar Emil is opgenomen, en de drie huisjes van Kinderen van Bolderburen (langs de weg tussen Vimmerby en Mariannelund). Er is tevens een leuke camping in Mariannelund. Overgenomen door Nederlanders, maar is nog steeds een fijne camping.
wat leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 07:28:42 #182
5428 crew  miss_sly
pi_126337888
Wij zijn onderwegnaar de Dordogne. Helaas zijn de voorspellingen vanaf dinsdag tot en met het einde van onze vakantie niet al te best. We denken er over om misschien toch wat meer richting Cote D' Azur af te zakken en daar toch maar een weekje bij te boeken. Anderhalve week opgesloten in een caravan vanwege de regen is niet ons idee van vakantie ;)

Iemand een tip wat zuidelijker waar we voor niet al te veel geld nog een weekje camping kunnen boeken? Stacaravan of huisje op een kindvriendelijke camping.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 11 mei 2013 @ 08:46:57 #183
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_126338200
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 07:28 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn onderwegnaar de Dordogne. Helaas zijn de voorspellingen vanaf dinsdag tot en met het einde van onze vakantie niet al te best. We denken er over om misschien toch wat meer richting Cote D' Azur af te zakken en daar toch maar een weekje bij te boeken. Anderhalve week opgesloten in een caravan vanwege de regen is niet ons idee van vakantie ;)

Iemand een tip wat zuidelijker waar we voor niet al te veel geld nog een weekje camping kunnen boeken? Stacaravan of huisje op een kindvriendelijke camping.
Is dit misschien wat voor je?
http://www.camping-international.fr/?lang=nl
Ik heb al even gezocht op accomodatie, mobilhome/stacaravan 267 euro voor een week.

Wij gaan hier zelf naar toe deze zomer.. :)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_126338593
Wij gaan naar de ardeche, camping domaine d'imbours. In de ardeche zijn heel veel leuke campings!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 09:55:29 #185
5428 crew  miss_sly
pi_126338898
De voorspellingen zijn voor heel Frankrijk gelijk, lijkt het. Overal wordt na volgende week regen verwacht -O-

We zullen het een beetje in de gaten houden maar, en dan maar kijken wat we volgende week doen. Het wordt een last minute beslissing, denk ik.
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 09:58:25 #187
5428 crew  miss_sly
pi_126338942
Ik heb zelfs Italië nog gecheckt, San Remo, Torino, overal hetzelfde. Idem voor Luxemburg, noord-Frankrijk, rond Parijs. Het wordt gewoon slecht volgende week.
pi_126339020
Balen MS! Zag idd dat Italie ook een week regen gaat zijn :(
Als kind ben ik een paar keer in Argeles sur mèr geweest en dat is supergaaf!! Daar rijden treintjes langs de campings naar het centrum, is een strand, maar vooral veel leuke campings, een waterpretpark in de buurt, leuke uitstapjes (Couillioure bijvoorbeeld)
Misschien een tip? Ligt bij Perpignan!

(Maar is wel een héél stuk zuidelijker, haha. Als kind kwam ik ook eens op een camping waar het slecht weer was, we zijn toen ook iets zuidelijker gegaan maar wel aan de westkust gebleven!)

[ Bericht 17% gewijzigd door Sannne op 11-05-2013 10:17:58 ]
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 10:17:27 #189
5428 crew  miss_sly
pi_126339213
Joh, dat is de eerste waar het niet de hele volgende week regent! Ik ga die nader bekijken, als we vanmiddag op de camping zijn!

We overwegen zelfs Barcelona :')
pi_126339234
Volgens mij is Vicky hier ook in Argeles geweest meen ik me te herinneren.. (Misschien kan zij vertellen hoe het daar nu is, voor mij is het 15 jaar geleden haha)

Ik zie trouwens dat het daar ook 5 dagen regen gaat zijn :(
Barcelona 3 dagen regen!
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 10:32:23 #191
5428 crew  miss_sly
pi_126339440
Echt idioot overal regen.
pi_126339653
Oost Italie is het mooi komende week! (Waar wij heengaan in juni, hihi)
pi_126342895
Corsica?ben er geweest en het is echt super mooi O+ je kan met de boot vanaf marseille!

Er wordt geen regen voorspeld in Corsica komende week ^O^

[ Bericht 31% gewijzigd door bitterend op 11-05-2013 12:50:38 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:53:32 #194
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126343164
Argeles sur mer zijn wij twee jaar geleden geweest met O.
De campings zijn van die massale dingen met veel Nederlanders. Ook echt 30 op een rij achter elkaar liggen die campings.

Maar de kustweg Spanje in is prachtig O+
Wij zijn toen vanaf daar nog een dagje naar Barcelona geweest ook.
Omgeving dus prima maar de campings vond ik niet echt een aanrader.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126345118
Wij waren twee jaar geleden hier
http://www.camping-soleil-mer.com/fr/

Niet te groot, aan de kust (waar je dan ook maar weer mazzel moet hebben met de mistral enzo).
Met een meidenkwartet
pi_126345188
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:18 schreef Sannne het volgende:
Volgens mij is Vicky hier ook in Argeles geweest meen ik me te herinneren.. (Misschien kan zij vertellen hoe het daar nu is, voor mij is het 15 jaar geleden haha)

Ik zie trouwens dat het daar ook 5 dagen regen gaat zijn :(
Barcelona 3 dagen regen!
it wasn't me :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_126345248
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

it wasn't me :)
Hm sorry dat dacht ik echt :D
pi_126345276
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:53 schreef laziness het volgende:
Argeles sur mer zijn wij twee jaar geleden geweest met O.
De campings zijn van die massale dingen met veel Nederlanders. Ook echt 30 op een rij achter elkaar liggen die campings.

Maar de kustweg Spanje in is prachtig O+
Wij zijn toen vanaf daar nog een dagje naar Barcelona geweest ook.
Omgeving dus prima maar de campings vond ik niet echt een aanrader.
In mijn herinnering als kind was dat dus echt fantastisch :D Juist die campings!
pi_126345305
Ik weet niet zo goed of het hier of in het dummie-topic moet, maar aangezien het over vakantie gaat :+

Als je onderweg ergens overnacht in een hotel slaapt je kind - denk ik - vaak bij jou op de kamer. Ik was tenminste niet van plan voor mijn mini van nog geen jaar oud een tweede kamer te nemen.
Maar hoe doe je dat dan als ouder tussen kinderbedtijd en grote mensen bedtijd? Tv kijken op je kamer is niet echt een optie, maar beneden in de hotelbar gaan hangen en je kind alleen boven is dat wat mij betreft ook niet.

Hoe doen anderen dat?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:49:52 #200
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_126345390
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:47 schreef Mineola het volgende:
Ik weet niet zo goed of het hier of in het dummie-topic moet, maar aangezien het over vakantie gaat :+

Als je onderweg ergens overnacht in een hotel slaapt je kind - denk ik - vaak bij jou op de kamer. Ik was tenminste niet van plan voor mijn mini van nog geen jaar oud een tweede kamer te nemen.
Maar hoe doe je dat dan als ouder tussen kinderbedtijd en grote mensen bedtijd? Tv kijken op je kamer is niet echt een optie, maar beneden in de hotelbar gaan hangen en je kind alleen boven is dat wat mij betreft ook niet.

Hoe doen anderen dat?
In bad gaan liggen tot je kind slaapt :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')