quote:Op maandag 7 januari 2013 16:33 schreef covie het volgende:
*Meld*![]()
![]()
7 weken en 3 dagen zwanger. 23 augustus uitgerekend.
Beetje onverwacht maar de shock alweer te boven en nu alleen maar superblij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we konden niet beter het nieuwe jaar in!Welkom Covie! Ik heb je al in de OP gezet, is dat goed?
Zijn er nog andere wijzigingen voor de OP?
Ja strippen is niet zo fijn. Ik vond het voelen voor ontsluiting al weer een eye opener, oh ja, dat is niet leuk.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:15 schreef Estrys het volgende:
Even nog niet bijgelegen maar ik ving iets op van een datum voor Tico en Inca. Wat fijn!
Maareh had IEMAND mij even kunnen waarschuwen voor dat strippen. Sjees, wat deed dat pijn.Maar ik was goed te strippen zei ze. Mocht het niks doen dan heb ik vrijdag een afspraak in het ziekenhuis voor Ctg en een ander onderzoek met een C
Wij hebben het kaartje door een ontwerper laten doen en zelf laten drukken bij gewoon een drukker, niet een speciale babykaartjes maker. Het drukken zelf kostte ons 30 eu.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:27 schreef bellelena het volgende:
Er staan bij mij meer mensen na mij dan voor mijMaar nog half-om-half ongeveer.
Vandaag ben ik bezig met geboortekaartjes inspiratie! Wat is ongeveer een mooie termijn om dat 'klaar' te hebben liggen? Dus bij de drukken langs voor proefdrukken e.d.?
hopelijk mijn wijziging over 40 uur... /telt af.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:50 schreef bellelena het volgende:
[..]
Zijn er nog andere wijzigingen voor de OP?
Het wordt waarschijnlijk redelijk kort dag jah, maar ligt ook een beetje aan de beschikbare plekken. Omdat ik al op 2 cm. zit hoeft er niets met tabletten en gedoe, ze prikken meteen de vliezen door. Het rommelt wel, maar niet duidelijk te duiden als weeën ofzo. Veel harde buiken, wat krampen en tijdens mijn tukje heb ik wel gedroomd dat ik ook telkens kramp had, dus ik denk dat dat ook echt zo was. Maar vooralsnog ga ik meer van de inleiddatum uitquote:Op maandag 7 januari 2013 17:11 schreef Ticootje het volgende:
Inca krijgt morgen een datum. Dat kan ook meteen de dag erna zijn hoor. Geen gerommel verder inca?
Ow, echt? Ik ben nu twee keer gestript en heb er echt geen greintje pijn aan gehad. Het voelde een beetje als duwen en trekken en deze keer kreeg ik er in de bovenkant van mijn buik een soort wazig harde buiken-gevoel van, maar verder nietquote:Op maandag 7 januari 2013 17:15 schreef Estrys het volgende:
Even nog niet bijgelegen maar ik ving iets op van een datum voor Tico en Inca. Wat fijn!
Maareh had IEMAND mij even kunnen waarschuwen voor dat strippen. Sjees, wat deed dat pijn.Maar ik was goed te strippen zei ze. Mocht het niks doen dan heb ik vrijdag een afspraak in het ziekenhuis voor Ctg en een ander onderzoek met een C
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook 2cm, ze gaan in principe alleen vliezen breken.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk redelijk kort dag jah, maar ligt ook een beetje aan de beschikbare plekken. Omdat ik al op 2 cm. zit hoeft er niets met tabletten en gedoe, ze prikken meteen de vliezen door. Het rommelt wel, maar niet duidelijk te duiden als weeën ofzo. Veel harde buiken, wat krampen en tijdens mijn tukje heb ik wel gedroomd dat ik ook telkens kramp had, dus ik denk dat dat ook echt zo was. Maar vooralsnog ga ik meer van de inleiddatum uit
[..]
Ow, echt? Ik ben nu twee keer gestript en heb er echt geen greintje pijn aan gehad. Het voelde een beetje als duwen en trekken en deze keer kreeg ik er in de bovenkant van mijn buik een soort wazig harde buiken-gevoel van, maar verder nietToucheren vind ik ook niet rottig voelen. Ik denk dat ik te uitgelubberd ben ofzo
Suiker, dankjewelIk zit er idd heel erg mee dat dit nu gebeurt, de timing had niet rotter kunnen zijn en het is iets van dien aard dat ik er ook niet omheen kan, maar ernaar handelen is op het moment eigenlijk ook niet mogelijk
Nouja, offtopicgezeur hoor, maar mijn neerslachtigheid zou beter niet nu in de weg zitten..
Ah kijk! Ik ga ze zelf ontwerpen en wil ze ook bij een gewone drukker laten drukken. Het zal wel een 'afwijkend' formaat worden. Maar als ik dus zo rond 35 weken eens daar langs ga, dan ben ik dus nog wel op tijd!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij hebben het kaartje door een ontwerper laten doen en zelf laten drukken bij gewoon een drukker, niet een speciale babykaartjes maker. Het drukken zelf kostte ons 30 eu.
De kaartjes hebben we laten drukken bij 36 weken.
Dattem!quote:
Da's alvast mooi meegenomenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier ook 2cm, ze gaan in principe alleen vliezen breken.
De drukker kreeg het te drukken document met snijranden en al aangeleverd. Het was binnen 3 dagen gedrukt. Ik had nog voor spoed kunnen gaan, dan was het na aanleveren de dag erna gedrukt.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:39 schreef bellelena het volgende:
Rebel-angelWat een mooi meisje!
[..]
Ah kijk! Ik ga ze zelf ontwerpen en wil ze ook bij een gewone drukker laten drukken. Het zal wel een 'afwijkend' formaat worden. Maar als ik dus zo rond 35 weken eens daar langs ga, dan ben ik dus nog wel op tijd!
Dan heb ik nog een aantal weken om te ontwerpen!
Ja joh, we hoeven er nog maar 8 joh!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Da's alvast mooi meegenomenFijn, dat lijkt me toch een hele andere manier van inleiden dan dat ze echt met tabletten en zulks aan de gang moeten.
Ik denk ook niet dat ze verwacht had dat het zo'n pijn zou doen. Ik ook niet trouwens. En ik ben echt helemaal niet kleinzerig. Maar het voelde echt een beetje als hoe een wee voelt zeg maar. Ze had ook bloed aan d'r handschoen. Is dat dan wel normaal?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Ow, echt? Ik ben nu twee keer gestript en heb er echt geen greintje pijn aan gehad. Het voelde een beetje als duwen en trekken en deze keer kreeg ik er in de bovenkant van mijn buik een soort wazig harde buiken-gevoel van, maar verder nietToucheren vind ik ook niet rottig voelen. Ik denk dat ik te uitgelubberd ben ofzo
Ben ik best heel blij mee stiekemquote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja joh, we hoeven er nog maar 8 joh!
Ja dat is goed. Voel je gerommel??quote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze verwacht had dat het zo'n pijn zou doen. Ik ook niet trouwens. En ik ben echt helemaal niet kleinzerig. Maar het voelde echt een beetje als hoe een wee voelt zeg maar. Ze had ook bloed aan d'r handschoen. Is dat dan wel normaal?
Heb jij al ontsluiting ook? Misschien scheelt dat?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze verwacht had dat het zo'n pijn zou doen. Ik ook niet trouwens. En ik ben echt helemaal niet kleinzerig. Maar het voelde echt een beetje als hoe een wee voelt zeg maar. Ze had ook bloed aan d'r handschoen. Is dat dan wel normaal?
Sinds een half uurtje rommelt het wel af en aan. Ze had goede hoop dat ik vanavond of vannacht ging bevallen. Vond ik een gewaagde uitspraakquote:Op maandag 7 januari 2013 17:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat is goed. Voel je gerommel??
Hahaha, als jij je rust erin hebt is het hélemaal goedquote:Op maandag 7 januari 2013 17:45 schreef Logician het volgende:
Inca wel kramp maar met de max. dosis meds hou ik het redelijk vol. Koliek aanvallen zijn meestal binnen 1,5u weer voorbij.
En helemaal licht in mijn hoofd wetende dat ik niet nog een maand of langer door hoef, geeft rust en ik kan gaan aftellen.
(bij Spen omgekeerd die is helemaal in de stress door alles wat we zgn ineens nog moet gebeuren).
ja dat soort dingen!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:47 schreef Logician het volgende:
Es hoe spannend!!
Haha die joene, Spen wil alle plinten er (na maanden uitstel) ineens ophebben
Fijn man, als je af en toe leest hoe het ook kan.. Ik ben ook gezegend met zo'n ziekenhuis hoor, voelt enorm fijnquote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef Logician het volgende:
Inca ja, ze kwam er zelf mee, ze zijn zo aardig en meedenkend allemaal in dat zhs.
Absoluut, bm geeft ook naarmate deze groeit steeds meer druk op de nieren en ben enorm blij en dankbaar dat ze zoveel rekening overal mee houden.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijn man, als je af en toe leest hoe het ook kan.. Ik ben ook gezegend met zo'n ziekenhuis hoor, voelt enorm fijn
Spen was helemaal stil op weg naar huis in de autoquote:Op maandag 7 januari 2013 17:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja dat soort dingen!
Opeens wordt het heel echt voor de mannen.
Wat gaaf, ben ook benieuwd naar de jouwe en alle andere van hier! Ik heb veel ideeen maar nog niets concreetsquote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef .Sparkling. het volgende:
Estrys..dat strippen klinkt inderdaad naar! Hopelijk doet het wel iets.
Inca..
Rebel, wat een plaatje!
Wij hebben onze plannen voor het geboortekaartje op dit moment bij een ontwerpster liggen en wachten nu op de offerte. Ik hoop dat het kaartje net zo gaaf wordt als in mijn hoofd, ben er zoveel mee bezig
Wij hadden laten drukken bij drukwerkdeal.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef bellelena het volgende:
Tico, thanks voor de info over het drukken!
[..]
Wat gaaf, ben ook benieuwd naar de jouwe en alle andere van hier! Ik heb veel ideeen maar nog niets concreets
Logician, wat fijn dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken! Kan me voorstellen dat dat rust geeft!
Kom je ze showen als jullie baby er is en de kaarten zijn verstuurd/ontvangen? Ik ben heel nieuwsgierig!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij hadden laten drukken bij drukwerkdeal.
Oh en de naam en geboortedatum komen op een andere manier, dus vandaar dat de kaartjes zelf al klaar zijn.
Jazeker!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef bellelena het volgende:
[..]
Kom je ze showen als jullie baby er is en de kaarten zijn verstuurd/ontvangen? Ik ben heel nieuwsgierig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No worries, hier paste de positiekleding niet eens meer ;-) terwijl ik normaal gesproken maat 36/38 draag. ;-) niet kopen dus! Hoe is t nu met je?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:08 schreef Kyara het volgende:
Ik ga geen positiekleding meer kopen voor de laatste weken. Het wordt daarna toch niet meer gebruikt -is de bedoeling in elk geval.
Broeken en leggings passen inderdaad ook niet lekker meer. Buikband komt nu tot mijn navel dus die zakt steeds afquote:Op maandag 7 januari 2013 20:10 schreef mikoxx het volgende:
[..]
No worries, hier paste de positiekleding niet eens meer ;-) terwijl ik normaal gesproken maat 36/38 draag. ;-) niet kopen dus! Hoe is t nu met je?
Estrys, spannend!!
Pm zou best leuk zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 21:21 schreef As1981 het volgende:
Het hoeft toch niet Pessie. Net zoals geboortebedankjes. Ik had ze bij Yaro ook dus wilde ik het nu wel weer. Wil evt in pm wel laten weten wat ik hier heb gedaan.
Eenvoudig maar leuk. En nu moeten ik alleen de kaartjes nog vastmaken en dan zijn ze klaar.
Bij Yaro had ik al bedankje marsepeinen baby's. Die had een vriendin van mijn moeder gemaakt, maar ze heeft me vervloekt vanwege de hoeveelheid werk. Dus nu maar wat anders.
ik heb net ook ff gecheckt wat geboortebedankjes zijn .quote:Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef covie het volgende:
Geboortebedankjes? Daar heb ik nog nooit van gehoord!
Kaartje hebben we de vorige keer pas met 37 weken besteld want we konden voor een jongen niet kiezen.
Leuk dat er binnen een paar dagen alweer wat baby's aankomen! Zo superlief allemaal!
hoe krijg ik de smileys op mijn iPhone
Moet je op je iPhone op het pijltje klikken naast je FOK!naam rechtsboven -> opties -> emoticons bij quikreplay op 'ja' zettenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef covie het volgende:
Geboortebedankjes? Daar heb ik nog nooit van gehoord!
Kaartje hebben we de vorige keer pas met 37 weken besteld want we konden voor een jongen niet kiezen.
Leuk dat er binnen een paar dagen alweer wat baby's aankomen! Zo superlief allemaal!
hoe krijg ik de smileys op mijn iPhone
Heldin!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Moet je op je iPhone op het pijltje klikken naast je FOK!naam rechtsboven -> opties -> emoticons bij quikreplay op 'ja' zetten
Dank!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Moet je op je iPhone op het pijltje klikken naast je FOK!naam rechtsboven -> opties -> emoticons bij quikreplay op 'ja' zetten
trouwbedankjes is meer standaard dan geboortebedankjes denk ik .quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef As1981 het volgende:
Net zo iets als trouwbedankjes. Schijnbaar in Nederland niet heel standaard. Ik vind het leuk om de kraamvisite wat mee te geven omdat ze de moeite nemen om langs te komen. Daarnaast een leuk aandenken voor mijn jongens zelf.
ja we gaan al failliet aan de postzegels!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef Ticootje het volgende:
Bedankjes doe ik niet hoor. Kaartjes en uitdelen, ik vind het genoeg aanslag op m'n bankrekening zo.
quote:
Graag gedaan!quote:
Om te doen/geven of om te krijgen?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Joene het volgende:
[..]
trouwbedankjes is meer standaard dan geboortebedankjes denk ik .beide ben ik geen fan van
Je bent van trouwen al geen fan?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Joene het volgende:
[..]
trouwbedankjes is meer standaard dan geboortebedankjes denk ik .beide ben ik geen fan van
Die heb ik dan al gehaald in 2012 voor de verhoging van het tarrief.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:53 schreef Joene het volgende:
[..]
ja we gaan al failliet aan de postzegels!
Placentakoekjes)quote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef As1981 het volgende:
[..]
Om te doen/geven of om te krijgen?
Hier vorige keer hele positieve reacties op gekregen. Alhoewel sommige het wat luguber vonden omdat ze zo echt leken
ik heb er niks mee om het te geven en om te krijgen , ik bewaar dat soort dingen dus niet dus verdwijnt met week of wat in de prullenbak.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef As1981 het volgende:
[..]
Om te doen/geven of om te krijgen?
Hier vorige keer hele positieve reacties op gekregen. Alhoewel sommige het wat luguber vonden omdat ze zo echt leken
Been There , Done That. , Once in à lifetime dat soort dingen jaquote:
Daarom had ik ook iets eetbaars gemaakt de vorige keer zodat je het niet hoefde te bewaren.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb er niks mee om het te geven en om te krijgen , ik bewaar dat soort dingen dus niet dus verdwijnt met week of wat in de prullenbak.
Jij hebt je portie loodjes anders wel gehad!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef Logician het volgende:
nu heb ik zin in cakjes...
Realiseer me ineens dat ik geen LLM ga zijn
ik ben zo een gezelligheidsdier die het fijnste van kraambezoek vind dat ze weer naar huis gaanquote:Op maandag 7 januari 2013 22:00 schreef As1981 het volgende:
[..]
Daarom had ik ook iets eetbaars gemaakt de vorige keer zodat je het niet hoefde te bewaren.
Nu wilde ik chocolaatjes maken maar aangezien het tot 3x mis ging en er heel veel tijd in ging zitten over gegaan op plan B. Nu is het een combi.
Maar ik kan me zeer goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten.
Ik heb ook gewoon bezigheidstherapie nodig
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben zo een gezelligheidsdier die het fijnste van kraambezoek vind dat ze weer naar huis gaan
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus behalve het 'laatste', gaat ie gewoon op heur
Een eiland voor jou en luigi lijkt me ideaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:12 schreef Joene het volgende:
Ik heb gewoon een andere mening over gezellig dan de meeste
liever m'n eigen eiland ?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een eiland voor jou en luigi lijkt me ideaal.
Nee joh. Heerlijk details vertellen over de bevalling en dan het liefst tijdens het beschuitje.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben zo een gezelligheidsdier die het fijnste van kraambezoek vind dat ze weer naar huis gaan
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een eiland voor jou en luigi lijkt me ideaal.
spannend! Succes!quote:Op maandag 7 januari 2013 23:10 schreef __Isis__ het volgende:
Jup, vliezen gebroken!![]()
Spannnneeeennndddd!!!!!
Je bent geweldig!! Eindelijk mijn tekst duidelijk maken, ik miste die dingen echt!!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voor Android werkt het dus ook!quote:Op maandag 7 januari 2013 23:29 schreef Logician het volgende:
ps: thx oognip, eindelijk alle smileys op mijn mobiel
Ga jij maar, hier vanaf een uur of acht geen gerommel meer. Alles rustig.quote:
Dank je.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:49 schreef Omentielvo het volgende:
Isis, zet hem op.
Ik kon ff niet meer slapen. Dus ging kijken of er al nieuwe baby's waren.
Jammer!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:57 schreef Incantrix het volgende:
Allemaal aan het nachtbraken?![]()
Zet 'm op Isis!!![]()
Hier zet ook niks door, zoals ik al verwachtte. Ik ga voor de datum die we straks krijgen
Jah.. Komt wel goed, een paar dagen meer of minder maken nu ook niet meer uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 04:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah.. Komt wel goed, een paar dagen meer of minder maken nu ook niet meer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.true
& daar ben je mooi klaar mee![]()
Vooral dat je dan telkens denkt 'zou dit wat zijn? Ohnee, wacht..' *wéér terug naar toilet*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 04:05 schreef Logician het volgende:
[..]true
& daar ben je mooi klaar mee
ZOMG, jaaaaaaa!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 04:09 schreef __Isis__ het volgende:
Hij is er!!!
Onze zoon David is om 2:30 geboren na een pittige bevalling inclusief weeenstorm en scheur. Maar who cares... hij is er! Hij is prachtig en weegt 3540 gram
Wij leggen al een paar duizend euro neer om iedereen tegemoet te komen zodat ze niet helemaal bij ons op kraamvisite hoeven te komen. Dus ik denk dat ik de geboortesuikers maar oversla.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 06:50 schreef danic het volgende:
Gulara, geboortebedankjes worden ook wel geboortesuikers genoemd. Net als bij bruidssuikers geefje dat idd mee als bedankje als mensen weer weggaan vanchet bruidsfeest/de kraamvisite.
In België heel bekend en normaal en daar komt het nu van overwaaien. Je kan ze zelf maken zoals As, maar ook online bestellen.
Zou ik ook maar doen ja haha.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 06:58 schreef Gulara het volgende:
[..]
Wij leggen al een paar duizend euro neer om iedereen tegemoet te komen zodat ze niet helemaal bij ons op kraamvisite hoeven te komen. Dus ik denk dat ik de geboortesuikers maar oversla.
Nou, wat let je! Ga persen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:39 schreef Ticootje het volgende:
Nu wil ik ook m'n baby. Iedereen is aan het werpen joh!
Ik moet nog schoonmaken vandaag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou, wat let je! Ga persen!
Ik sla nog een paar rondes over
Nee, ik ben nog niet. Ik moet nog babysop kopen, dingen doen. Veel dingen denk ik. Dan m'n kindjes halen. Teveel te doen, te weinig tijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:51 schreef Kyara het volgende:
oh, dan ga je toch na het schoonmaken persen.
Heel persoonlijk natuurlijk, maar mensen een bedankje geven omdat ze op kraamvisite komen, daar heb ik gewoon echt niets mee. Ik vind het fijn als mensen er zijn, maar voel niet de behoefte dat middels iets materieels uit te dragen.quote:
Ze melde op dat tijdstip dat ze zich weer zou melden met babyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:43 schreef Gulara het volgende:
Om 5:19 nog posten dat je iets te voorbarig was met posten dat er niks ging gebeuren en dan om 6:45 bevallen!
Estrys, gefeliciteerd met je dochter!En Jolie... Smelt, wat een mooie naam vind ik dat.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
* En Incantrix even een kickstart geven
10dagen over tijd, krijg je mooie meiden van![]()
Ohw. Dat vind ik eigenlijk heel erg stom.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kom maar door ja! Wel jammer dat deze vk het dan heeft over 'misschien een datum prikken, maar liever nog even wachten' terwijl er gister werd gezegd gaan we in samenspraak regelen morgen'
10 dagen over tijd is the new black! Begin ook wel nieuwsgierig te worden naar jouw baby!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
* En Incantrix even een kickstart geven
10dagen over tijd, krijg je mooie meiden en jongetjes van![]()
Een goed moment om gebruik te maken van al die extra hormonen in je lichaam en goed voor jezelf op te komen! *Roaaar*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:59 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ik ga straks gewoon zeggen wat haar collega heeft gezegd en kijken hoe ver we komen. Ik zie wel even.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:25 schreef Estrys het volgende:
Dank jullie wel. Ze is er al! Ging weer razendsnel![]()
Om 6:45 uur is ze geboren. Onze dochter en zusje Jolie. Ze weegt 3000 gram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:15 schreef Incantrix het volgende:
Pas op, ongenuanceerd zanik- en gezeikverhaal!Gewoon eisen Ica. Je zeikt echt niet. Het kan gewoon niet langer. Het is er gewoon tijd voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De baby heeft ook niets aan een uitgeputte moeder. Dus straks gewoon roepen dat je niet weg gaat zonder datum.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dat herken ik zo erg. Ik baal ook gewoon van mezelf dan. Altijd wel een woordje klaar maar als het erop aan komt zeg ik ja en amen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Inca, ik hoop dat je alsnog straks een datum kan bespreken. Succes iig, ik ben ook nooit zo assertief op dat soort momenten en kom dan altijd met eenthuis dat ik denk 'eigenlijk had ik het anders gewild'.
Ja precies. Ik zie Tally hier boven schrijven dat Inca maar even moet eisen zus en zo en 'gewoon moet zeggen dat'. Ik ging al janken bij het idee dat ik zoiets hardop moest zeggen. Op zo'n moment zit de boel me zo hoog dat ik het er gewoon niet uit krijg en maar weer onverrichter zake terug ging.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat herken ik zo erg. Ik baal ook gewoon van mezelf dan. Altijd wel een woordje klaar maar als het erop aan komt zeg ik ja en amen.
Dat is op zich helemaal zo raar niet. Een bevalling heeft de minste kans op complicaties als het gewoon uit zichzelf start. Dus dat heeft over het algemeen dan ook altijd de voorkeur van een arts. Tenzij het dus om andere redenen beter is als het kindje actief gehaald wordt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef Logician het volgende:
Ik vind het zo raar dat de gyn/vk zelf niet eventjes door vraagt ..
Ik dacht eig. dat Inca pas emotioneel werd toen ze in haar uppie aan de ctg lag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:53 schreef Logician het volgende:
BE dat snap ik zeker wel, maar als ik zie dat een client emotioneel wordt zal ik altijd eerst doorvragen eer ik iemand zo naar huis stuur, ook al zou ik niet aan de verwachting kunnen voldoen je kan een client/patient toch minstens het gevoel geven ghoord te worden.
Normaal zeg ik ja en amen. Buig ik met alles en iedereen mee. Wil ik best zeggen hoe ik over iets denk maar als zij zeggen het is anders dan zeg ik vaak okay. Maar in zo'n geval ga ik wel op mijn strepen staan. Zij voelen niet hoe ik me voel. En ik ben blij dat ik het gedaan heb bij mijn vorige zwangerschap want had heel anders (en moeilijker) verlopen als ik dit niet had gedaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies. Ik zie Tally hier boven schrijven dat Inca maar even moet eisen zus en zo en 'gewoon moet zeggen dat'. Ik ging al janken bij het idee dat ik zoiets hardop moest zeggen. Op zo'n moment zit de boel me zo hoog dat ik het er gewoon niet uit krijg en maar weer onverrichter zake terug ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |