Ze melde op dat tijdstip dat ze zich weer zou melden met babyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:43 schreef Gulara het volgende:
Om 5:19 nog posten dat je iets te voorbarig was met posten dat er niks ging gebeuren en dan om 6:45 bevallen!
Estrys, gefeliciteerd met je dochter!En Jolie... Smelt, wat een mooie naam vind ik dat.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
* En Incantrix even een kickstart geven
10dagen over tijd, krijg je mooie meiden van![]()
Ohw. Dat vind ik eigenlijk heel erg stom.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kom maar door ja! Wel jammer dat deze vk het dan heeft over 'misschien een datum prikken, maar liever nog even wachten' terwijl er gister werd gezegd gaan we in samenspraak regelen morgen'
10 dagen over tijd is the new black! Begin ook wel nieuwsgierig te worden naar jouw baby!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
* En Incantrix even een kickstart geven
10dagen over tijd, krijg je mooie meiden en jongetjes van![]()
Een goed moment om gebruik te maken van al die extra hormonen in je lichaam en goed voor jezelf op te komen! *Roaaar*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:59 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ik ga straks gewoon zeggen wat haar collega heeft gezegd en kijken hoe ver we komen. Ik zie wel even.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:25 schreef Estrys het volgende:
Dank jullie wel. Ze is er al! Ging weer razendsnel![]()
Om 6:45 uur is ze geboren. Onze dochter en zusje Jolie. Ze weegt 3000 gram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:15 schreef Incantrix het volgende:
Pas op, ongenuanceerd zanik- en gezeikverhaal!Gewoon eisen Ica. Je zeikt echt niet. Het kan gewoon niet langer. Het is er gewoon tijd voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De baby heeft ook niets aan een uitgeputte moeder. Dus straks gewoon roepen dat je niet weg gaat zonder datum.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dat herken ik zo erg. Ik baal ook gewoon van mezelf dan. Altijd wel een woordje klaar maar als het erop aan komt zeg ik ja en amen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Inca, ik hoop dat je alsnog straks een datum kan bespreken. Succes iig, ik ben ook nooit zo assertief op dat soort momenten en kom dan altijd met eenthuis dat ik denk 'eigenlijk had ik het anders gewild'.
Ja precies. Ik zie Tally hier boven schrijven dat Inca maar even moet eisen zus en zo en 'gewoon moet zeggen dat'. Ik ging al janken bij het idee dat ik zoiets hardop moest zeggen. Op zo'n moment zit de boel me zo hoog dat ik het er gewoon niet uit krijg en maar weer onverrichter zake terug ging.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat herken ik zo erg. Ik baal ook gewoon van mezelf dan. Altijd wel een woordje klaar maar als het erop aan komt zeg ik ja en amen.
Dat is op zich helemaal zo raar niet. Een bevalling heeft de minste kans op complicaties als het gewoon uit zichzelf start. Dus dat heeft over het algemeen dan ook altijd de voorkeur van een arts. Tenzij het dus om andere redenen beter is als het kindje actief gehaald wordt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef Logician het volgende:
Ik vind het zo raar dat de gyn/vk zelf niet eventjes door vraagt ..
Ik dacht eig. dat Inca pas emotioneel werd toen ze in haar uppie aan de ctg lag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:53 schreef Logician het volgende:
BE dat snap ik zeker wel, maar als ik zie dat een client emotioneel wordt zal ik altijd eerst doorvragen eer ik iemand zo naar huis stuur, ook al zou ik niet aan de verwachting kunnen voldoen je kan een client/patient toch minstens het gevoel geven ghoord te worden.
Normaal zeg ik ja en amen. Buig ik met alles en iedereen mee. Wil ik best zeggen hoe ik over iets denk maar als zij zeggen het is anders dan zeg ik vaak okay. Maar in zo'n geval ga ik wel op mijn strepen staan. Zij voelen niet hoe ik me voel. En ik ben blij dat ik het gedaan heb bij mijn vorige zwangerschap want had heel anders (en moeilijker) verlopen als ik dit niet had gedaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies. Ik zie Tally hier boven schrijven dat Inca maar even moet eisen zus en zo en 'gewoon moet zeggen dat'. Ik ging al janken bij het idee dat ik zoiets hardop moest zeggen. Op zo'n moment zit de boel me zo hoog dat ik het er gewoon niet uit krijg en maar weer onverrichter zake terug ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |