Jammer!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:57 schreef Incantrix het volgende:
Allemaal aan het nachtbraken?![]()
Zet 'm op Isis!!![]()
Hier zet ook niks door, zoals ik al verwachtte. Ik ga voor de datum die we straks krijgen
Jah.. Komt wel goed, een paar dagen meer of minder maken nu ook niet meer uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 04:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah.. Komt wel goed, een paar dagen meer of minder maken nu ook niet meer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.true
& daar ben je mooi klaar mee![]()
Vooral dat je dan telkens denkt 'zou dit wat zijn? Ohnee, wacht..' *wéér terug naar toilet*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 04:05 schreef Logician het volgende:
[..]true
& daar ben je mooi klaar mee
ZOMG, jaaaaaaa!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 04:09 schreef __Isis__ het volgende:
Hij is er!!!
Onze zoon David is om 2:30 geboren na een pittige bevalling inclusief weeenstorm en scheur. Maar who cares... hij is er! Hij is prachtig en weegt 3540 gram
Wij leggen al een paar duizend euro neer om iedereen tegemoet te komen zodat ze niet helemaal bij ons op kraamvisite hoeven te komen. Dus ik denk dat ik de geboortesuikers maar oversla.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 06:50 schreef danic het volgende:
Gulara, geboortebedankjes worden ook wel geboortesuikers genoemd. Net als bij bruidssuikers geefje dat idd mee als bedankje als mensen weer weggaan vanchet bruidsfeest/de kraamvisite.
In België heel bekend en normaal en daar komt het nu van overwaaien. Je kan ze zelf maken zoals As, maar ook online bestellen.
Zou ik ook maar doen ja haha.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 06:58 schreef Gulara het volgende:
[..]
Wij leggen al een paar duizend euro neer om iedereen tegemoet te komen zodat ze niet helemaal bij ons op kraamvisite hoeven te komen. Dus ik denk dat ik de geboortesuikers maar oversla.
Nou, wat let je! Ga persen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:39 schreef Ticootje het volgende:
Nu wil ik ook m'n baby. Iedereen is aan het werpen joh!
Ik moet nog schoonmaken vandaag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou, wat let je! Ga persen!
Ik sla nog een paar rondes over
Nee, ik ben nog niet. Ik moet nog babysop kopen, dingen doen. Veel dingen denk ik. Dan m'n kindjes halen. Teveel te doen, te weinig tijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:51 schreef Kyara het volgende:
oh, dan ga je toch na het schoonmaken persen.
Heel persoonlijk natuurlijk, maar mensen een bedankje geven omdat ze op kraamvisite komen, daar heb ik gewoon echt niets mee. Ik vind het fijn als mensen er zijn, maar voel niet de behoefte dat middels iets materieels uit te dragen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |